Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz Wiz Khalifa #68159 üzenetére

    Sok minden elfordulhat pro-kontra, de ha kellően odafigyel a vásárló, akkor is elhúzódhat adott esetben mire érvényesíti a jogait. Viszont ez a jog onnantól él számára miután saját tulajdonába került a küldemény.
    Sérült doboz esetén - ha észreveszi - simán mondhatod, hogy márpedig a sérülés miatt nem veszed át. természetesen ehhez alaposan át kell nézni a "dobozt". Ha ez nem történik meg és a futár elmegy, onnantól az átvevő felelőssége a történet. Tanulság: nem mindegy kit bízunk meg átvevéssel!!!!

    Benzinkútos pick-pack pontra én is kaptam már szanaszéjjel szakadt csomagot, de mivel a benne lévő könyvek gyakorlatilag épek voltak, így nem kértem, hogy jegyzőkönyvezzük a dolgot....lehet mondani, hogy szerencsém volt a tartalmi dolog relatíve kisebb sérülékenysége miatt.

    Esetedben a vevő kitörölheti nemesebbik felét, mivel nem tudja bizonyítani, hogy csomagolás-szállítás közben keletkezett a sérülés. Amikor elengedte a futárt elismerte, hogy minden rendben a csomaggal. Onnantól pedig jön az IJ történet még akkor is, ha valóban szállítás közben történt a probléma, csak Ő ezt már nem fogja tudni bizonyítani. Szóval ez a részéről szívás...Bár ügyfélmegtartó magatartással a szolgáltató lehet előzékeny, viszont ez tényleg egyéni döntés kérdése, nem lehet általánosítani ilyen esetekre

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák