Új hozzászólás Aktív témák

  • MADcat

    MODERÁTOR

    válasz NorbiG2 #12860 üzenetére

    Nekem dettó ugyanez volt. Kérdeztem van-e kedvezmény, hogy aláírok plusz két évet. Válasz: a kedvezményes árlista nem elég? Szó szerint idézve. Értékelés leadtam, utána jött a könyörgés, hogy maradjak, majd minden nap, de értékelhető dolgot nem nagyon ajánlottak. Hozzáteszem "birkatürelmű" ember vagyok, nem voltam paraszt az ügyintézővel. Megvártam míg lejárt a szerződésem, másnap becsattogtam a vodába, lemondtam mindent, és kértem hogy a nevem és személyem írmagja sem maradjon a rendszerükben. Azóta volt telefonom, hogy a egy vitamaxos szám miatt tartozásom van... Na itt már csak jót röhögtem. De ha már itt tartunk az árképzésük talán a három közül a legvérlázítóbb nálam.
    Viszont a T-nél, (utána oda kerültem pár évre) mind céges, mind magán vonalon nekem példás volt az ügyfélszolgálat, pedig voltak nyűgjeink néha céges mobilokkal. Telenor passz, nem voltunk kapcsolatban, mindent a kontakt intézz.

    Kezdjük szétoffolni a topikot. :K

    (#12873) Drenadar

    Igen ezt aláírom, játék alatt is nekem a TS minden gond és csúszás nélkül megy! Sosem tapasztaltam lassulást.

    [ Szerkesztve ]

    Egyetlen atombomba képes elrontani az egész napodat!

Új hozzászólás Aktív témák