-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #54028 üzenetére
Mentem ilyen motorral... Elvileg valami visszahúzó rugó, vagy mi van kidőlve, aki nagyon érzi, egyből üresbe teszi így is, de ha nincs benne rutinod, akkor csak szenvedsz... Nekem se sikerült csak 10-ből egyszer betenni ilyen motornál.
Láncnál a lényeg, hogy kenve legyen... Sokféleképpen is lehet. A WD40 viszont elvileg nem a legjobb, az o-gyűrűk elvileg nem szeretik.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
válasz Genesistibi #54183 üzenetére
A legegyszerűbb, ha nem vesz családi autót, hiszen már van egy BMW, ami szerintem teljesen alkalmas "családi autónak" még jópár évig, míg kicsi a gyerek. Máris nem kell hitelt felvenni, ráér 5-6 év múlva a kocsi-upgrade, amikor a gyerek méretei már feszegetni kezdik az autóét mondjuk egy nyaralás alkalmával.
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54186 üzenetére
Prius... Drága, de legalább imádják a tolvajok... Inkább vegyél egy kicsit többet fogyasztó, de egyszerűbb szerkezetet. Jóval olcsóbban meg is úszod úgy minden téren. Ne csak a fogyasztást nézd, az nagyon csalóka.
(#54187) Daywalker: Ez igaz. Ugyanakkor egy rendesen karbantartott autó akár 15 évesen is még lehet teljesen jó, mind műszakilag, mind kényelmileg. Csak nagyon meg kell nézni, miből milyet vesz az ember....
A mi családi autónk idén 15 éves, és egyáltalán nem kell rá sokat költeni, pedig a piaci értéke már inkább eszmei, míg ugyanúgy ellátja a feladatát, mintha új lenne. Az alkatrészek is olcsók hozzá. Sanszosan megmarad, míg meg nem eszi a rozsda, de az sem most lesz még.... Pedig nem is agyonkímélt jármű.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54192 üzenetére
Persze, jó autó, nem is vitatom egy percig sem. Csak az akksi, ami gázos, az elektromos rendszer is hibaforrás, amit azért nem minden szerelő tud javítani, és a lopás, ami főleg a drága akkuk miatt indult be mostanában.
(#54194) Daywalker: Persze, ha van pénz valami óriásnagy modern SUV-ra, persze, az a legbiztonságosabb. Én mégis inkább az óvatos, előrelátó, defenzív vezetés híve vagyok, akár saját magam, akár a gyerekeim (akik mondjuk még nincsenek) megóvása a cél. Többet ér az összes biztonsági extránál, igaz, megszerezni is nehezebb. Ha nem így gondolnám, szerintem motorra sem ülnék...
Én nem akartam feltétlenül lebeszélni a Prius-ról, csak felhívtam a figyelmét, hogy a fogyasztás csak egy része az üzemeltetési költségeknek, ami emiatt nagyon becsapós lehet.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #54199 üzenetére
Tudom én, egy közös nyomócsöves rendszer ha rossz helyen pusztul el, többe kerülhet helyrerakni, mint amit ér az autó.
Persze, vitán felüli, hogy lehetőség esetén jó, ha modernebb/nagyobb autóban ülsz. Mert ugye a méret is fontos, hiába van egy nagyon modern kisautód, ha cafatjaira hullik, amikor egy kéttonnás SUV belerongyol....
Egyetértünk, én sem írtam mást. Én csak azt írtam, a vezetéstechnikát fontosabbnak tartom a jármű biztonsági berendezéseinél.A motoros dolognál is fontos ez. Ha nem gondolnám azt, hogy nagy részben rajtam múlik, belekerülök vagy elkerülök egy balesetet, akkor nem ülnék rá, mivel nem szeretnék elpatkolni. Motoron ugyanis nagyon más opció nincs túlélni, mint a balesetek elkerülése.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #54248 üzenetére
Ja értem!
Hát nem tudom... Annyival nem nehezebb szerintem egy modern 1000-es blokk/motor, ha jól csinálják, hogy visszahozza az erőhátrányát egy 750 vagy 800-as blokk.
A 2009-es GSXR750 pl. mindössze 8kg-al könnyebb csak a K9 ezresnél (menetkész tömeg), az semmi.... De a 600-as sem sokkal könnyebb...[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Pedig a motor viselkedése kanyarokban alapvetően mérhető paraméterektől függ.
Súlyelosztás, kerékméret, tengelytáv, utánfutás, kormányszög (egyben geometria), rugók összeülése, meg hasonló nevesíthető dolgokon.
Lehet, az a gond, hogy mérnöki szemléletű ember vagyok. Számomra beszédesebbek a nyers adatok, mint az, hogy kinek mit érzett a hátsó fele.
Amúgy ennek a legendának van "mérhető" alapja is, durván 10-15 évvel ezelőtt még azért jócskán nagyobbak voltak az ezres sportgépek, mint a 600-asok, azóta viszont sokat faragtak a nagygépek méreteiből.(#54251) Daywalker: Azért kérdeztem meg, mivel Te pályázol, én meg nem.
Nem akartam vitát indítani, csak kicsit csodálkoztam. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #54253 üzenetére
Ez is igaz. Mondjuk a súlyt ha pontos infót akarsz, meg tudod nézni a kézikönyvében a motornak. Én mondjuk időspórolási okokból nem onnan néztem most, de tudom, hogy eléggé könnyűek már a modern ezres gépek.
Sajnos sok infót nem kötnek az ember orrára, amik amúgy igen hasznosak lennének, emiatt sokszor tépem a hajam.Amit a "mit érez a segge" témát illeti... Leírtad a kulcsgondolatot... Mit érez a versenyző segge. Ugyanis még a versenyzők közül sem mindenki tudja jól kommunikálni/detektálni, mit érzett a hátsó fele! Pedig nekik mindenük a motorozás! Ha ők azt mondják, ez ilyen az olyan, nekik elhiszem, de a fórumokon sokszor olyanok osztják az észt, akiknek finoman szólva is semmi közük ezekhez az emberekhez. Az Ő esetükben inkább maradok szkeptikus.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #54255 üzenetére
Itt lehet a megoldás, köszönöm!
Az újságírós téma vicces... Hihetetlen, milyen emberek írnak cikkeket motorokról, mennyire tapasztalat, de egyáltalán józan ész nélkül. Sokszor olvasni is fáj, pedig magam sem vagyok egy borzalmasan tapasztalt vezető. Sajnos manapság pár értelmesebb YT hobbivideóstól sokszor több derül ki adott motorról, mintha elolvasnék egy rakás tesztet róla....
(#54257) persuader: Természetesen igen, ezen a szinten kell összehozni az elméletet a gyakorlattal. Köszi az infókat.
Hogy érted azt, hogy "elszúrják" utcára? Mármint hogy a hétköznapi user számára is vezethető legyen? -
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #54271 üzenetére
Érdekes az első bekezdésed, köszi!
A második... Nagyon egyet kell értsek veled.
Nagyon gyakran olvasni, hogy sokan úgy használják az ezres motort, hogy kb. fulladáshatáron gyötrik benne a motort. Pedig azért kár volt 150-200 lóerős motort venni, hogy 50-el menjen vele 6.-ban.... Nehéz leírni az érzést, ami olyankor a fejemben jár. -
HSM
félisten
válasz runner 125 #54336 üzenetére
Ebből még mindig csak az derülne ki (ha egyáltalán kiderülne), hogy mit csinál egy erősen kopott blokkal.
Továbbra sem önteném bele nyugodtan egy jó állapotú motorba, akkor sem, ha esetleg bogyo-nak beválna.(#54337) ryori: Az RS és NSR az kicsit más kategória, mint az R125.... Azok nem is vezetjetőek A1-el.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
A linkelt hirdetésből: "29 Le, papíron 15". Ez itt a gond. 11kw-osként így használni pl. biztosítási csalás kapásból, meg még egy csomó nyalánkság, jogból képzettebbek biztos szépen meg is tudnának nevezni őket. Elég szépen megütheted a bokád vele, ha ilyet veszel és kiderül.
Remek egy élmény-masina, mentem a régebbi verziójával, csak az a gond, hogy dupla olyan erős, mint ami az A1-be beleférne, és az igen könnyű súlya miatt az A2-be is épphogy belefér, ha jól számoltam.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Ha VALÓBAN 11kw-osra le vannak fojtva, akkor mehetsz ezekkel a kétütemű, fojtás nélkül 25-30 lóerős masinákkal, akkor van baj, ha csak a papíron 11kw a jármű, de valójában a fojtás már eltávolításra került.
A 4 ütemű 125-ösök mind legfeljebb 11kw-osak tudtommal, ilyen a linkelt CBR125 is.
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #54350 üzenetére
Balesetnél lehet belőle gond, akár Te okoztad, akár téged csaptak el.
A váltót tényleg sokat kell nyomkodni, de azért magasabb az élményfaktor, mint egy robogón, ahol végig hallgathatod indulástól az egyen-zümmögését. No, meg megtanul így motorozni az ember, a robogón annyira nem. Ja, és ezerszer kényelmesebb/jobban motorozható a normál motor, mint egy robogó. A robogónak egy óriási előnyét látom személy szerint, hogy arra kb. bármilyen ruhában rá lehet ülni (előbb ér le a motor, mint Te), míg egy rendes motornál még rövid utakra is sokkal jobban oda kell figyelni.
(#54352) ryori: Egyszeri költségre nagyobb beruházás (motor+védőfelszerelések) de utána fenntartani már olcsóbb szerintem egy ilyen 125-öst, mint egy régi/olcsó autót.
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54369 üzenetére
Nyilván sokkal nagyobb az élvezet faktora, csak sor2 500-at nem vezethetsz A1-el, és a fenntartási költségei is magasabbak.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #54385 üzenetére
Nem kell rommá törni, elég ha csak pár idomot levernek rajta, és mondjuk nem akar a károkozó biztosítója fizetni. Aztán hopp, észreveszik, hogy valami nem stimmmel és meg is van a baj.... Abból nem szabad kiindulni, hogy itt egy fórumosnak oltári nagy mákja volt....
Piaggio NRG 50 MC3-as, nagytestű robeszom volt, vízhűtéses blokkos, 13"-os kerekekkel. Borzalmas rossz úton. Ott nem tudsz lazán a tankba kapaszkodni, vagy kiállni a rázósabb részekre. Amit a nagymotoron meg sem érzek, a robeszon majd leverte a vesémet. A legkevésbé sem vágyok rá vissza. A Vario hangjától is falnak megyek, 10km/h-tól amíg megy ugyanaz a monoton fix fordulatú üvöltés.
Ismerem a kecsós legendákat a robogósokról, remélem egyszer sikerül menjek egyet velük. Sajnos nekem nincs bőrruhám (és egy ideig nem is nagyon lesz rá keret), amivel a legtöbb pályáról élből kizártam magam. Pedig marha szívesen meghajtanám a vasat, leginkább a hungaroringen.
"Ezt válaszra sem méltatom."
Méltatod vagy sem, saját tapasztalat. Az eddig egyetlen alkalom, amikor elfektettem a motort, az a robogómmal esett meg (hirtelen kellett pár útra kóválygott részeg miatt fékezni, és valamin elment az első kerék a motor alól, amit a hidegben/esőben esélyem sem volt megfogni), szóval nagyjából 30-40km/h-val elfektetve a robogót még a ruhámnak sem lett SEMMI baja, pedig csak egy sima "műanyag" széldzseki és sima vastag farmernadrág volt rajtam a kesztyű mellett. Persze, a fékkarom golyócskájának a fele, meg a hátsó idomon egy tenyérnyi rész az aszfalton maradt, de belőlem semmi, 0, zéró. Ugyanez tetszőleges rendes motoron úgy néz ki, hogy nem a fékkar és idom kezd kopni, hanem te és jó esetben a rajtad lévő protektorok. Erről beszéltem.Tudom, hogy egy ideális világ ideális embere mindig full protektorban megy a sarki közértbe is, ugyanakkor ha a kétkerekű a közlekedési eszközöd és nem csak hobbicélú, akkor bizony megesik, hogy nem tudsz nyakig protektorban menni.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #54385 üzenetére
Közben rájöttem, lehet azért háborodtál fel, mert úgy értetted, hogy azt írom, robogóra nem kell védőruha... Nem, nem úgy értettem (értsd jól, ugye? ), hanem alkalomadtán ha úgy hozza az élet, hogy egy rövid útra rá kell ülni valami nem pont arra alkalmas ruhában, a robogón viszonylag kis kockázattal megtehető egy nagymotorhoz képest. Ha pl. elegáns ruhában kell elmenni egy nem túl távoli helyre. Azért a kesztyű, hosszú nadrág, hosszú ujjú felső és zárt cípő robogón is alap szvsz.
Arra akartam célozni, hogy lényegesen kisebb védelemmel is el lehet menni robogóval kis sebességű és távolságú utakra, alkalomszerűen ha a szükség úgy hozza, míg rendes nagy motorral ez ha lehetséges is egyáltalán, csak igen nagy felelőtlen kockáztatással. -
HSM
félisten
válasz Something_ #54393 üzenetére
100%-ra jön ki nálam a statisztika. Tény, hogy aggasztóan kicsi a minta.
A lényeg, hogy a városi tempó alapból nem túl nagy, és ha esel, a robogóval csomót tudsz tompítani, míg nagymotornál akármit csinálsz, Te leszel a csúszó felület. Nem beszélve arról, ha pl. megfelelő lábbeli/térd/boka/lábvédő nélkül mondjuk rádborul esés közben, és végigdarál az aszfalton 150-200kg... Az egyből borzalmas csúnya sérülés lehet sebességtől függetlenül, míg robogón eléggé védett a lábad, hogy szabad tere van.
Félreértés ne legyen, senkinek nem ajánlom, hogy a legdurvább, teljes védőfelszerelés nélkül akár egy métert is menjen, sőt, motorozni veszélyes, sőt halálos is lehet. Az előbbiek csak a személyes véleményem voltak, én hogy látom a témát. Magam is mindig beöltözöm, amennyire csak lehet.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Daywalker #54395 üzenetére
Én a robogóm kényelmetlenségét elsősorban a pici kerékméretnek, valamint a "rajta ülős" testhelyzetnek tudtam be. Persze, lehet, valakinek ez maga a tökéletes kényelem, de nehezen tudom elképzelni.
A futómű terén az SV is elég vacak, nem hiszem, hogy amiatt lenne jobb. Pláne, hogy a robogón ellensúlyozásként acél váz volt, ami alapból elég rugalmas, valamint a súlya is vagy 80kg-al kevesebb volt, mint az SV-nek.
A CBR125-nél is ugyanaz a technika dolgozik a futóműben, mint az SV-ben, sima, állíthatatlan "damping rod fork". (Nem tudom a magyar nevét sorry. ) Ráadásul a CBR125 jóval könnyebb, és lassabb, szóval kevesebb a munkája a csillapító elemeknek. Nem mentem még vele, de ha fogadnom kellene, én arra fogadnék, mint kényelmesebb jármű.(#54396) Yoshida: Sejtem, milyen lehetett... Nekem is volt, mikor egy 10cm körüli átmérőjű foltban odadörzsöltem az oldalam a betonra egy tempós bicajos esésnél. Rajtam nem műszál volt, nem égett belém, viszont így is messze a bőröm alatti szövetekből kellett az út koszát és a pólóm maradékát kibányászni, hát igencsak rossz volt. Viszont hasonlítsd össze ezt azzal, mikor rádesik a motor 40-nél, és ripityára töri a csontokat a lábadban, és kétszerennyire beleégeti/darálja a nadrágot, mert nem csak a saját súlyoddal nyomja az aszfaltot, hanem a motor súlyának egy részével is.
Szóval a munkatársad még olcsón megúszta szerintem így is, szerintem ezerszer rosszabb, amikor tanulhatsz meg újra járni, a mostmár csavarok által összetartott lábaddal, ami sanszosan már sosem fog úgy működni, mint előtte...(#54397) Daywalker: Megvan az eset... Vakargattam is a fejem, hogy sikerült ekkorát esnie városi tempónál. [link]
Szerencse, hogy egyáltalán túlélte...A kecsós dolog jó hír, utánanézek...
(#54398) persuader: Balszerencse. Ez a veszélye az elcsúszó protektoroknak is... Én motoron majdhogynem ettől fosok a legjobban a kis gagyi protektoros kabátomban.
(#54399) Daywalker: Szerintem épp ez az, hogy a robogós súlyos sérülés a legtöbb esetben egészen más kategória, mint amit hasonló körülmények között nagymotoron lehet szerezni. Persze, robesszal is lehet dobni egy szerencsétlen highside-ot, akkor hasonlóan nagyot lehet koppanni.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54552 üzenetére
Nekem az ilyenek után csak mocskosabb szokott lenni....
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54625 üzenetére
Azt azért tegyük hozzá, hogy durván 120-at mutatott az óra, mikor elfektette, és végig az egyik oldalán fekve/csúszva lassult le 0-ra. Ott azért kapott bőven a ruha.
Lehetne arról is a hsz, hogy ezért érdemes bőrruhát venni nagy tempóhoz.... Mekkora zakó, és csak a ruha kopott el kissé, nem a motoros. -
HSM
félisten
válasz Something_ #54628 üzenetére
Igen, sejtettem, hogy valamennyi lejön belőle.
Motoros boltban mikor a sisakom vettem futottam össze egy formával, éppen ő is sisakot venni ment, és hozott magával pár "relikviát", ha jól emlékszem, bő 100 körüli tempóval fektette el a motort autópályán... Az valami brutális volt, mit kaptak azok a ruhái.... Tenyérnyi részen síkra kopott a sisak, cafatokban lógott a kesztyű....[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Something_ #54637 üzenetére
Pedig ez az... A protektorig "kopott" az anyag, ahogy odasúrlódott.
Nézd meg, hogy csontig kopott a bukógomba és a kormányvégsúly is [link]. A ruhát ugyanúgy smirgliként darálta szét az aszfalt.Nem egészen értem, mit vártok egy 100km/h-s aszfaltos esés után. A ruha ellátta a feladatát, nem a barátod kell összevarrogatni a dolog után.
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54691 üzenetére
Ne harapd le a fejem, de szvsz ne válts fel olyan hamar. Az ingyen megoldja a gondod.
A változó vezérlés miatt alapból nem megy csak a fele szeleparzenál kis fordulaton, ami leginkább a fogyasztásra van kedvező hatással.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #54694 üzenetére
Ha a PC tol bele kis fordulaton több nyálat, az megint nem segít sokat a helyzeten... Sajnos ez a fajta VFR nem a kedvező fogyasztásáról híres.
Amúgy ha magasabb fordulaton tartod, de azért a 6800-as váltás alatt, úgy sem jó? -
HSM
félisten
válasz runner 125 #54703 üzenetére
Ismerősnek volt olyan VFR-je, mint neked, csak régebbi, az ő tapasztalatai alapján ha mosoly kell, akkor a VTEC váltás fölött kell használni és csukott szemmel tankolni, ha pedig az emészthető fogyasztás a szempont, akkor a VTEC fölé engedni tabu.
Mosolygós (közúti) módban Ő is 7-8L/100km-ekről beszélt, és az Ő lelkivilágának is ez kicsit sok volt.(#54704) canniball: A régi kis-sv is tud ám enni. Nálam az újabb kétgyertyás van, igaz, nem is húzom neki nagyon, de nem is kér sokat. 5,5 körül van az átlagom vele, mosolygósan. Bár nem szoktam 5-6000 fölé forgatni, viszont könnyebb is a jármű egy masszív 40kg-al, mint a VFR. Azért azt is igencsak érezni.
Amúgy igazából az a nagy kérdés, egyáltalán meggyógyítaná a helyzetet a PC a VFR-en....
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
válasz canniball #54712 üzenetére
Nem, az injektor az injektor, a két gyertya meg két gyertya.
A 2007-es (k7) modelltől ugyanis hengerenként egy gyertya helyett kettő volt benne, valamint kicsit variáltak a motorvezérlésen is. No, nekem már olyan van. Ez durván egy literrel kevesebbet fogyaszt a simánál a beszámolók alapján.Hát nem tudom, én remekül elvagyok vele a 4-6000-es tartományban, előzéseknél, vagy extra mosoly igénye esetén persze elpörgetem feljebb is, de azért nem rendszeresen. Mondjuk én nem szoktam vele 100-130-nál gyorsabban menni, inkább a gyorsulást szeretem, mint a sebességet.
(#54713) Pocee: Asszem másmilyenek az igényeink, ami a mosolyhoz szükséges. Mondjuk a hornetet azért jobban meg kell forgatni, hogy menjen, mint az SV-t. Én mondjuk azért sem tudom a motorozás 70%-ában nagyon küldeni, mivel utassal szoktam menni. Márpedig ott inkább a tutira megy az ember, mivel nemcsak a saját egészségéért felel.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz canniball #54717 üzenetére
Többször is alakítottak a dolgokon. Pl. a vízhűtőn, aztán asszem a K5-ben a vezérműlánc feszítő rugó helyett valami olajos megoldást kapott, és a nagyobb revízió a K7-től, amikor bejött a dupla gyertya meg a hozzáigazított ECU.
Ja, meg pl. az első évjáratok termosztátja 88 fokon nyit, az újabbak 75 körül.Érdekes a város, én pont fordítva vagyok... Mivel városban kisebb sebességnél alapból nagyot ugrik 2-3-ban 4-5000-es fordulattal is, így ott végképp nem forgatom. Nagyobb tempónál (90-100+) inkább forgatom, mivel ott már kell pörögnie az ugrás-tartalékhoz.
Gyertya... Amire nagyon figyelni kell a hőérték, no, meg hogy ne menjen bele gyengébb minőségű, mint amivel gyárilag szerelték. Én ennyiről tudok, de nem vagyok szerelő vagy szaki.
-
HSM
félisten
válasz canniball #54724 üzenetére
Én vagy a simát (olcsó), vagy az iridiumosat (jobb) tenném bele. De érdemes megnézni a régi gyertyát, megfelelő volt-e a hőértéke a használathoz. Ezt írja a kézikönyv. Hogy mennyire kell komolyan venni, az sajnos már az én tudásom is meghaladja. Remélhetőleg ha erre jár egy szaki, leírja majd a frankót.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
Pont, hogy olajból nagyon nem mindegy, mit raksz az SV-be, mivel levegős olajhűtős, és az ásványi olajnak ritkán vannak olyan jó tulajdonságai különböző hőfokokon, mint a szintetikusnak.
Nekem először Motul 5100 10W40 volt benne, borzalmas gyengén teljesített, olyat soha többet nem rakok bele, és másnak sem ajánlom. Most 7100-at kapott 10W40-et, azzal már jó.Szóval ha az iridiumos gyertya is csak ennyire észrevehető, akkor én most azonnal megyek és veszek egy szettet. Csak vicc, de bírom az ilyen sufnibölcsességeket.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #54733 üzenetére
Az SV éppen olyan, ha jól értelmezem az elektronikai rajzát. (Ignition coil 1 és 2 van benne.)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen