-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz XFishboneHUN #111274 üzenetére
Én csak azt nem értem, hogy a blokk mellett miért veszik a háttérbe a többi komponens, illetve az hogy egyáltalán mennyire jól motorozható? Szerintem a motorozhatóság fontosabb mint az hogy mennyire szakítja le a fejem egy nyélgáz.
Elspórolták a fékrendszerét.
Emellé 240 kg menetkészen. az rengeteg egy ilyen sportosnak szánt motornál.A kinézet meg persze szubjektív, de ez a Kawa szokás szerint elég ronda lett és semmiféle különleges dizájnelemet nem látok rajta. Például az a kipufogó hogy az istenbe néz ki?
Nem értem hogy ez mitől csúcsmotor. Mondjuk én a sima H2-t sem értem, meg a Hayabusát sem, stb, úgyhogy valószínűleg velem van a baj.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz hroberto #111369 üzenetére
Nekem amikor átadták a motort kikötötték hogy 800 km vagy 1 hónap múlva jöjjek olajcserére, amelyiket előbb érem el. Persze hozzátették hogy nem fognak szólni 1-2 hét vagy 1-200 km eltérésért, de azért próbáljam tartani.
Én az 1 hónapos perióduson lepődtem meg, mert mi van ha csak 200 km jön össze addig? Neked csak kilométer van kikötve, hónapot nem mondtak?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #111428 üzenetére
Mintha elpazaroltam volna 20 percet az életemből Nézhettem volna Molnár Krisztiánt vagy Kótai Zolit is ennyi erővel.
A második videó hasznosabb amúgy, mert elmondják hogy mikor jó a méret és mikor nem jó és hogyan tudod ellenőrizni, ez kb 2 perc alatt bemutatható lett volna.
Dodornál meg kb annyi derült ki hogy legalább 70 ezerért vegyél bukót.Totál kezdőként ezek után még mindig nem tudnám hogy mi alapján válasszak sisakot.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
R17.hu meghirdette az év végi gumileárazást. Mivel jövőre kell egy új pár gumi már 1-2 hónapja nézegetem az árakat, hogy ha úgy adódik lecsapjak, de a Corsa 2 amit keresek párban egész évben 95 ezer volt. Most a nagy leárazáskor ugyanúgy 95 ezerért adják, csak odaírták hogy az eredeti ár 105 ezer.
Ez mekkora tróger dolog... ez nem leárazás hanem szimpla megtévesztés
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz TayRol #111564 üzenetére
Nem az új motor kínálattal van a baj, hanem a te igényeid és a meghatározott keretösszeg nincsenek összhangban.
Viszont ha már a használtak is bejöttek a képbe, akkor például az említett Tuono 2-4 éves korban már kapható 3 - 3.5m között. Igaz itthon ritkán tűnik fel ilyen fiatalon a hirdetési oldalakon, 1-2 darab évente, külföldön értelemszerűen nagyobb a kínálat.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Elkerülte a figyelmem, de most látom hogy a KTM kijött egy Duke 890 R-rel. Úgy tűnik a 790-nek egy tuningolt nagytestvére, erősebb blokk, állítható futómű, csúcs Brembo
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Daywalker #111616 üzenetére
Ha ennyire egyszerű (sor4et kukázni egy V4-ért cserébe és kész), akkor csak azt nem értem, hogy a BMW miért jött ki idén egy vadiúj S1000RR-rel, vagy a Honda is miért a sor4-et tolja tovább, vagy hogy a Yamaha miért nem cseréli?
Konkrétan a Yamaha a MotoGP futamokon úgy marad állva az egyenesben hogy rossz néznihttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #111678 üzenetére
FZ6-tal ugyanolyan szar érzés volt végigmenni egy rossz úton, vagy átmenni egy keresztbordán, mint a Street RS-sel. Csak előbbi nyeklett-nyaklott, fékezéskor akkorát bólintott az eleje mint a ház, gázelvételre behintázott, stb. Utóbbi ilyeneket nem csinál, átmegy rajta magabiztosan, imbolygás nélkül. Ugyanannyira kényelmetlen mint a puhább motorral volt, semmivel sem rosszabb. Ezen egyébként én is meglepődtem
Nem a keményítés a jó futómű kitétele, ha nálad csak keményítés történt az sajnos kevés a boldogsághoz.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Predator2 #111669 üzenetére
Mennyit szánsz a motorvásárlásra?
Amit linkeltél az irreálisan drága, ráadásul Red Baron... Persze arra költöd a pénzed amire akarod, de ha ezt a linkelt példányt veszed ennyiért akkor lehet hogy nő 2 szép nagy szárny a hátadra vásárlás utánSaját példámból kiindulva egy jobb motorral könnyebb megtanulni motorozni, jobban tolerálja az apró vezetői hibákat, te a vezetésre tudsz koncentrálni, míg a kvázi fapados motorokon azzal leszel elfoglalva, hogy a motor szétparáztat téged kanyar közepén. Aztán sokszor olvasom még, hogy 15 éve fejlesztett gumikat ajánlanak megvásárlásra, mondván nekik az elég, mert úgyse száguldoznak. Ezzel sem értek egyet, egy modern új gumival könnyebb motorozni még egy kezdőnek is.
Legalábbis én így tapasztaltam.Viszont ott van az is, hogy ha megveszed kezdésnek álmaid motorját és azzal eldőlsz vagy bármilyen vezetői hibát vétesz és a motor látja a kárát, akkor egy olcsóbb motornál kevésbé fogsz sírni Márpedig az első 1-2 évben ez sanszosabb.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #111697 üzenetére
Jobb hasonlat híján kb az AAA Auto motoros megfelelője.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #111700 üzenetére
Az lenne a csoda ha nem éreznéd Nem állítottam az ellenkezőjét én sem.
Azt írtam hogy kifejezetten szar úton nekem semmivel sem volt jobb érzés az FZ6-tal végigmenni mint a Streettel. Ugyanúgy szétverte a seggem, és még bizonytalanabbá is vált.szerk: közben látom szerkesztetted, így már a válaszom egy része értelmetlenné vált. Azt tenném hozzá hogy az FZ6 futóműve sokkal lassabban tért magához egy-egy keresztborda után. De jó péld a Sárgarózsa utca a kerületben, nem tudom mikor mentél arra utoljára, de ott semmivel sem gázabb a Streettel végigmenni, nem ver szét jobban mint az FZ6 vert.
Arra kíváncsi lennék hogy egy fotelmotoron milyen érzés ugyanez.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz XFishboneHUN #111706 üzenetére
Hát én nem tudom hogy van-e olyan tréning vagy bármi ami által ezt így össze lehet szedni. Talán ha 80-nal kéne sóderágyba belerongyolni egy motorral egész napon át
Az hogy ezt összeszedted... nem is értem. LEGENDA! Én rendesen megijedtem a videót nézve.Ja amúgy meg 120-szal a Mátrában há nóóórmális vagy te gyilkos állat?! Azonnal töröljenek le téged mindenhonnan is!4!!négy!
Milyen motor ez? Magasabbra kéne rakni azt a lábtartót
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz jacis #111742 üzenetére
Meg akartam nézni újból a videót, de közben törölve lett. Egy-egy ilyen videóból azért nehéz megmondani hogy ki hogy kanyarodik, torzít a kamera is, a nagylátószög csalóka tud lenni. Ha jól emlékszem az esés előtt jött egy fehér furgon szemből, azért húzódott vissza. Mondjuk nyilván nem kellett volna annyira a felezőhöz közel menni, de ez még nem akkora hiba.
Én nem láttam ebből a videóból hogy ne tudna kanyarodni, mint ahogy azt állítod.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz jacis #111745 üzenetére
Abba nem gondolsz bele te sem, meg általában a legtöbben, hogy ezeken a felvételeken a sebességérzet, a távolságérzet, minden teljesen más mint élőben.
Jövőre kimegyünk együtt és megmutatod hogyan kellFele más gumival jársz elöl-hátul? Azért az se piskóta
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz etnies #111813 üzenetére
A Hungaroringet évek óta megtámogatja az állam néhány milliárddal.
A privát pályák úgy tűnik elvannak, igaz messze kisebbek minden értelemben. Mondjuk az Euroring tavalyi eredménye elég érdekes...
A Hungaroring egyébként miért nem felel meg a MotoGP futam követelményeinek, azon kívül hogy több aszfaltozott bukótér kéne?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Hong kongi motoros rendőr érdekesen oszlatja a tömeget...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #111856 üzenetére
iOS Chrome hibátlanul tördeli, nem lóg ki semmi, és a fórum frissítése óta elég jól használható telefonról
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #111944 üzenetére
A DOT - azon kívül hogy kb egy bilit is átenged - itthon teljesen lényegtelen, mert csak az USA-ban követelmény.
Az ECE egy elvárt minimum. Meghatároz pár dolgot, például a plexire vagy a látószögre vonatkozóan, de az energiaelnyelést csak egyetlen ponton 1 ejtéses vizsgálattal nézik. Az meg nem sok.Megfigyeltétek már hogy a Sharp teszten sok sisak a homloknál és a fejbúbnál zöld értékelést kap, oldalt meg közepeset vagy rosszabbat? Nem lennék meglepve ha épp azért, mert az ECE-hez csak azon az 1 ponton kell jól teljesítenie a sisaknak, és a többi ponton már lehet spórolni. Nyilván a Sharp teszt sem egy mindent tudó valami, az sem a legéletszerűbb, elvégre laborteszt, de az ECE-nél jóval kiterjedtebb vizsgálat.
A franciák kezdtek bele mostanában egy új, életszerűbb és az eddigieknél szigorúbb tesztelésbe, még nincs túl sok sisak kipróbálva, de érdemes megnézni.
szerk: egyébként itt is érdekes összevetni a Certimoov eredményeit a Sharp eredményeivel, van néhány furcsaság
(#111948) jacis Simsonhoz, robogóhoz, simán csak közlekedéshez nem hobbihoz.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #111955 üzenetére
Melyik oldalon?
A Shoei alapvetően drága, mert japán, rengeteg kézi munka (nem az a kézimunka ) van benne, más az anyaghasználat, szigorú QA, több héjméretben készül, stb.Az igazi poén amúgy, hogy házon belül az IS17 megkapja az 5 csillagot, a csúcs sisakjuk az RPHA 11 meg csak 3-at
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz zgospel #111951 üzenetére
Kiegészíteném amit korábban írtam, hogy aktuális legyen, mert a korábbi már elavult, ezért helytelen.
Legutóbb 2016-ban frissült az ECE 22.05 és már 5 ponton nézik ejtéskor a becsapódási energiákat, oldalt is. A SHARP ugyanezen méréseket is elvégzi kb 30%-kal erősebben.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #111966 üzenetére
Jah, látom Ez is némi ellentmondás a Sharp meg eközött, mert a részletes adatlapot nézve érdekes különbségek jönnek ki mindkét sisaknál.
Az IS17 egy kifejezetten jó vétel azért az árért, szerintem. Vagyis volt, mert mostanában futott ki.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Na én meg július 17 után végre visszakaptam a motorom immáron helyreállítva 1-2 apró helyen látszik közelről nézve a vázon és a segédvázon hogy megkarcolódott, de egyáltalán nem vészes és tényleg közelről kell nézni. Majd még egy hazai elismert mesterrel megnézetem ha lesz alkalmam, hogy ő mit mond rá, de azt nem akarom hogy valami "szaki" megprüszkölje egy flakon sprével igénytelenül, akkor inkább úgy marad.
Nem jöttem egyből haza, hanem benéztem a Motostarba ha már akcióznak, meg elugrottam egy cimborámhoz is, szóval kb 20-25 km-t mehettem, és a motor teljesen random főleg alapjárathoz közel elkezd kéthengerezni néha, aztán van hogy emiatt be is fullad. Hallani is amíg 2 hengerzik, majd kisimul amikor mind a három jár. Visszavittem a szervizbe, azt mondták hogy elképzelhető hogy mivel az oldalán feküdt a motor olajos lett a gyertya, ha nem tisztul ki akkor kicserélik a gyertyákat gariban. Nekem az azért furcsa mert nyáron lábon jöttünk haza vele, autópályán kb 60 km-t, ha ott nem tisztult ki 130-140-nél akkor most miért tisztulna? Meg most is ahogy mentem vele menet közben meg huzatva nem érzek semmi különöset, a computer nem jelez hibát, hangra is jó. Többször megállva lámpánál, meg araszolva a sorok között úgy 3-4-szer kezdte el a hibát produkálni főleg behúzott kuplungnál vagy alapjáraton.
Faterom szerint ha gyertya hiba lenne akkor mindig jelen lenne.
Én nekem még az jutott eszembe hogy a 4 hónap alatt beleromolhatott a benzin, mert sima 95-ös került bele legutoljára (nem volt más azon a kúton). Ma már kurva hideg volt, ebben a 10 fokban egyáltalán nem élvezet még beöltözve sem motorozni, de holnap teletankolom 100-assal.
Van értelme a friss benzinnel kimenni az M0-ra és kihúzatni a motort nagy fordulaton, vagy csak ártok vele?
Tavaszig már nem fogok motorozni, akkor meg az első utam úgyis a szervizbe vezet majd.Íme pár kép hogy mi maradt meg mint látható sérülés, mivel az egyik a váz, a másik meg a segédváz, és mindkettő cseréje horror összeg, ezért ezek így maradtak. Legalábbis egyelőre.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112024 üzenetére
Street Triple 765 RS 2019
(#112023) tboldi én meg nem értek hozzá úgyhogy elsősorban a hivatalos szervizre szoktam hallgatni, csak nyilván közben agyalok hogy mi lehet
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112027 üzenetére
Köszi Akkor holnap kihuzatom a 100assal.
Hidegen nem csinálja, de holnap majd jobban figyelek rá. Ugye a szerviz nem ment vele max 100 métert az elmúlt hónapokban a szalon meg a műhely között. Ha nekik csinálta volna biztos egyből észreveszik, több ilyet látnak meg hallanak mint én. Nekem is az elindulás után kb 10-15 perccel jött elő, piroshoz begurulva, már üresben fulladt le, de nem azonnal hanem így lassacskán csökkent az alapjárat és leállt. Utána nehezen indult be önindítózásra, megint lefulladt, ismét indítás és utána nagygázzal indulva nem csinálat. Vissza a szervizig semmi extra, ott leállítottam, majd pár perc után amikor ők beindították hogy hátravigyék akkor kéthengerezett.
Ezután haveromig (Újpest szélén) megint semmi rendelleneset nem észleltem, nála dumáltunk kb 10 percet, utána indítva 2 hengerrel indult. Gázfröccsözgetve szintén, de elindulás után pár másodperccel már ment mind a három. Hazafele a HÉV átjárónál alapjáraton szépen pötyögött, utána lassan kigurulva a következő lámpánál megint lefulladt. Onnantól hazáig megint semmi, a ház elé beállva némi alapjárat után megint 2 henger... 5-6 percre rá mutattam apámnak hogy milyen, akkor is 2 hengerezett."motorfekre jol veszi-e a gazt"
Menetközben mindent jónak érzek.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112030 üzenetére
Kéthengerezés közben nagyobb gázokra durvább, ropogósabb hangja van, de külön durrogásokra nem emlékszem. Indításkor sem. Inkább olyan mintha egy sorkettes KTM-et hallanék Meg hangosabb is.
Katalizátort nem cseszi szét?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112033 üzenetére
Nagyjából milyen mennyiségben? Nézek egy olajszintet is akkor indulás előtt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #112042 üzenetére
Hát igen, 5 fokban tapad a legjobban a Supercorsa, minél hidegebb van annál inkább térden kanyarodok a villamossíneken is. 0 fok alatt meg kifejezetten keresem a macskaköves utcákat hogy igazán kiélvezhessem a hobbimat. [link]
Hagy ne kelljen már minden egyes hozzászólásban leírni, hogy nem túramotorral járok 5 dobozzal a wc-re is, és nem az egyenes vonalú egyenletes mozgás jelenti számomra az élménymotorozást. Vagy szerinted egy Street RS mire való?
Kezd unalmas lenni, hogy a FB csoportokban is meg itt is a tél közeledtével billentyűzetet ragadnak az "igazi motorosok" és megy a beszólogatás a sportos felhasználók felé amiért szar időben leteszik a motort. De ha valaki visszaszól akkor meg sértődés van, és jön a donorozás, közúti száguldozás, satöbbi közhely puffogtatása.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz yodamastah #112049 üzenetére
Jó, de élvezted is?
Ez is egyfajta élmény, igaz.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #112035 üzenetére
Természetesen az olajszintet elfelejtettem leellenőrizni amilyen hülye vagyok. Pedig elindulás előtt is eszembe volt, meg hazaérkezéskor se toltam egyből a garázsba hogy majd 20 perc múlva megnézem. Nem néztem meg. Mindegy.
Viszont ma nem produkálta egyszer sem, se a kéthengerezést, se a fulladást. Tökéletesen működött. Nagyjából 2 órát mentem, úgyhogy nem lehet azt mondani hogy ne motoroznék hidegben, 8 fok fölé nem ment a műszerfalon a hőmérséklet. Nekem senki ne mondja hogy ne legyek kemény
Otthon hidegen szerintem rendesen indult, talán hangosabban mint szokott de ezt lehet hogy már csak belemagyarázom... Úgyhogy teletoltam az OMV-nél 100-assal, mászkáltam még a környéken hogy melegedjen, aztán felmentem az M0-ra és nyél. Mindent a megszokott módon tapasztaltam. Váltogattam az utcai és a sport módokat is hogy van-e bármi szokatlan, de semmi. Utána lejöttem a városba hogy hátha majd a forgalomban a lépésben haladástól ahogy tegnap is produkálja, de nem, ott se volt semmi. Többször is leállítottam, vártam 10-15 percet, de normálisan indult, szépen, halkan járt. Próbáltam gyorsítgatni minden fokozatban, alulról is, közepes fordulatról is, mindenhogy jó volt. A gázreakciók is teljesen rendben voltak, erős és enyhe motorfék után egyaránt (belegondolva megint elaléltam hogy mennyire precízen kezelhető motor ez).TLDR: akármit csináltam nem jött elő ma a tegnapi hiba. Nem tudom mire vélni. Lehet hogy elkezdett szétesni 4 hónap alatt a noname kutas 95-ös benzin?
Ha lesz télen 1-2 melegebb napsütéses hétvége akkor majd megyek vele egy kört, de legkésőbb tavasszal meglátjuk hogy mi lesz. Addig gondolom ne izguljak rajta. Vagy de?Így most a netet sem tudom telekürtölni hogy mekkora angol rakásszar ez Bezzeg a 13 éves Yamahám nem csinált hasonlót sem. Mondjuk eleve azzal el sem estem úgyhogy sakk-matt.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #112063 üzenetére
Na igen, nekem például a Pilis egyáltalán nem élvezet motorral. Gyenge útminőség, rengeteg turista, kavics és sárfoltok. Ha valami lélegzetelállító hely lenne még érteném is, de inkább csak Budapest közelsége miatt ennyire népszerű.
Biciklizni meg kirándulni tökéletes, élménymotorozáshoz viszont nagyon a nívó alatt van.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz vlevi #112103 üzenetére
Gondolom majd megjelennek (vagy már megjelentek) a megfelelő adalékok. Ugyanúgy ahogy a mai napig lehet kapni ólompótló adalékot is, 2-3 ezer Ft egy flakon és 250 liter üzemanyaghoz elég, úgyhogy az ólmozott benzin kivezetésekor sem dőlt össze a világ.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ha valakit érdekel: Dainese oldalán ma Black Friday van. Végigpörgettem és van néhány tényleg jó ajánlat amiből még méretek is vannak. Főleg a bőr cuccokon akadt meg a szemem, például 1 részes ruha kb 150-ért.
Ja meg az AGV-nél is fut az akció.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #112211 üzenetére
A Lidl support valóban 5 csillag, nyáron egy néni visszahozta az egész dinnyét, félbevágva, blokkal, mert hogy szerinte kásás a belseje. Szó nélkül visszaadták a pénzt, nem kérdeztek semmit. Én csak pislogtam hogy ilyen egyáltalán van (mindkét oldalról).
Amikor meg a méregdrága Dainese kesztyűt vittem vissza a kereskedőhöz év elején hogy nem jó, akkor hümmögtek hogy nem tudnak mit csinálni, adjam el használtan.
"Lattam mar mocist biciklisisakban is, sot sisak nelkul is szoval..."
Ezt nem tudom értelmezni. Szóval mi? Akkor mi is menjünk úgy?[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Vismajor01 #112215 üzenetére
Nekem meg az a véleményem hogy a Balaton nem létezik, a Föld lapos, az oltások autizmust okoznak, a repülők pedig szórják a chemtrailt naphosszat
(#112216) Tamás9x az egy általános konszenzusos ajánlás. Valami hasonló mint a téligumi 7 Celciusos limitje.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Shin Chen #112231 üzenetére
Tovább generálom a mende-mondákat: 2 napja egy FZ6-os srác volt az egyik Red Baron szervizben mert nem működik neki az ABS. Kapott egy 300 ezres javítási ajánlatot. Mondjuk az korrekt hogy megemlítették neki, hogy azért ennyi, mert nem értenek az ABS-hez, fogalmuk sincs mi a baja és hol keressék, ezért az egész modult cserélnék ennyiért.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest