-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
zgospel
őstag
Péntek-szombat kiváló idő lesz és motoros nap az Euroringen, gondolkozom hogy egy fél napra kimegyek. Valaki még?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Agostino #106313 üzenetére
Még talán az Euromotort tenném hozzá az eddigiekhez, az is a Lehel úton van ahova amúgyis terveztél menni, vagy a Kelo motor van még itt a 7. kerületben a Városligethez közel.
Viszont azt nem értem hogy miért akarsz mindent egyszerre, azonnal megvenni? Mármint értem is meg nem is. Inkább megveszel egy neked kompromisszumos valamit mert épp az volt raktáron, mintsem átmennél egy másik boltba vagy várnál pár napot?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Agostino #106322 üzenetére
OK, akkor mégis értem
A példádról jut eszembe, vettem a Motoroázisban egy féktárcsazárat, de amit kinéztem az nem volt raktáron. Mondták hogy nem kell se rendelnem, se előlegeznem, küldenek sms-t kb 2-3 hét múlva ha megjött, mert az importőrre várnak már ők is egy ideje. Így is lett, felhívtak amikor megjött, félreraktak nekem egyet, 1 héttel később mentem érte és ennyi volt.
Ez a bolt a Bosnyák térhez van közel Zuglóban, és itt is vannak olyan kategóriás cuccok amiket keresel.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bigdady #106343 üzenetére
Menésben ha huzatod mindenképpen visszalépés, de ha ez téged nem annyira izgat akkor menj el és próbáld ki. Idén is tolják a roadshowt, majdnem minden hétvégén van tesztmotorozás, de lehet hogy némelyik kereskedésben amúgy is van tesztmotor. A súlyt biztos érezni fogod kanyarokban, azt én is érzem lassú és gyorsabb menetnél egyaránt.
Ültél már rajta amúgy? Mert méretre is kisebb motor mint az FZ6.
Ja meg valamelyik évben frissítették a 07-est, 2018-tól ha jól emlékszem.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #106350 üzenetére
Jó tudni hogy a petróleum is jó. Nekem kátrány volt az alu burkolatra ráégve és nitrohigítóval simán lejött, probléma nélkül.
(#106347) boogie84 a Power 2 egy elég régi konstrukció, azóta abban a szériában már 2 újabb fejlesztés is kijött a Michelintől, ezért alacsony az ára a réginek. Nekem volt ilyen gumim, nem szerettem, de használatfüggő is, hogyan motorozol, mit várnál el a gumitól, stb. Gurulgatni jó de arra valszeg egy túragumi mégjobb, sportosabb menéshez pedig szerintem kifejezetten szar volt a Power 2.
A Rosso 3 meg a Road 5 is sokkal jobbak ilyen téren.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
geresics linkelte 1 hónapja a lánctisztító összehasonlító tesztet. Most végre kijött a láncspray teszt is: [link]
Ez a két videó elég jó és alapos, legalábbis szerintem. Akár mehetnének az összefoglalóba isA Motul lánctisztítót dobhatom ki a faszba, a láncspréjük viszont konzisztensen középszerű, de legalább ehhez képest drága
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #106358 üzenetére
Akartam tőled kérdezni hogy a fehér motor tisztán tartásának van valami külön trükkje? Vagy a gyakoriságot kell növelnem és ennyi?
Nem tudom hetente lemosni, a régit is kb csak havonta vagy mégritkábban mostam de azon nem látszott meg ennyire a kosz. Egyelőre vettem a Lidlben legolcsóbb nedves babapopsi törlőt és azzal átmentem rajta, az szépen lehozott mindent és gyorsan meg is voltam vele.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Graphics #106362 üzenetére
Versenypálya!
Első pár száz méteren óvatosabban a gázzal meg a fékkel, azt szokták mondani hogy "mintha esőben mennél". Hamar lekopik a formaleválasztó. Aztán amikor egyenesen mész kezdj el szlalomozgatni fokozatosan egyre bátrabban, így kb amit leggyakrabban használsz futófelület tök hamar bekopik. Utána már nem nagyon van mitől fosni, ha elmész szerpentinre észre se veszed majd és lejön a maradék a szélein is. Szerintem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
Tegnap voltam délután pályán, megünnepelni a bejáratást, és végre nagyjából képet kaptam a motorról is (Street Triple RS).
TLDR ömlengésem következik, bocsi ha valakit nem érdekel (érdekel egyáltalán valakit? ) de muszáj kiírnom.Úgy be voltam zsongva egész délelőtt mint utoljára nem is tudom mikor, talán az első komolyabb randim előtt amikor tudtam hogy ebből szex lesz. Még előző nap letakarítottam a motort, egy porszem nem maradt rajta, a sisakom plexije meg utoljára újkorában volt ennyire tiszta. Kamera, diktafon, köridőmérő feltöltve, illetve elemek kicserélve, táskába minden precízen bepakolva, mehetünk. Fél órával előbb érkeztem, a kúton teletoltam benzinnel nehogy féltávnál ki kelljen jönnöm, illetve itt szoktam a guminyomást is beállítani ami most sem maradt el. Az egyik általános dilemmám hogy mennyire lehet pontos a benzinkúti kompresszor mérője, majd amikor ezen túltettem magam jött a következő: a gyári guminyomás elöl 2.3, hátul 2.9 bar, vagyis mennyit merjek leengedni? Az FZ6-nál nem volt ilyen problémám, egyrészt azért mert kitapasztaltam hogy elöl 2-2,1 körül, hátul pedig 2 barral jól működnek és rendellenes kopást sem tapasztaltam, másrészt ott mégiscsak kisebb volt a különbség a gyári 2,25 és 2,5-höz képest. A 2,9 és 2 közti különbséget kicsit erősnek éreztem volna, úgyhogy elöl 2,1-re, hátul kb 2,2 vagy 2,3-ra mertem engedni.
Regisztrációnál mondták hogy két csoport van: lassú vagy gyors, melyikben szeretnék menni? Fél másodpercre átfutott a fejemen amit egész télen a monitor előtt ülve számolgattam: "Ha az FZ6-tal tudtam 1:25-öt akkor ez a motor erősebb is, jobban kanyarodik, jobban megáll, garantált az 1:20-as kör" Majd a realista énem gyorsan közbeszólt hogy "új még a motor, azt se tudod mi van" ezért bekértem magam a lassúba. És milyen jól tettem, ugyanakkor milyen rosszul is.Kezdjük az elején: az első menetben azt sem tudtam merre vagyok arccal, ha lehet balfasz módjára motorozni akkor azt valószínűleg kimaxoltam. Aztán arra is rájöttem hogy a kondim jól leeresztett a télen, 10 perc után már be volt állva a vállam, a felsőhátam, meg persze a tenyereim. Szünetben a futóművön is állítottam, van egy gyári útmutató ami 4 különféle felhasználás szerint adja meg a javasolt beállításokat. Nyilván nem ugyanaz mintha profik állították volna az én súlyomra, de legalább van valami iránymutatás. Sport setuphoz állítottam, ami a pályabeállításoktól egy hangyafasznyival puhább, de az utcaitól sokkal feszesebb. Az Euroring aszfaltja mintha enyhén romlana, a keményebb féktávokon érzésre gyűrött a felület.
Második menet: Hasonlóan kétségbeejtő mint az első, de már voltak értelmezhető kigyorsítások meg féktávok, viszont jó ívet úgy kerestem mint rezidens a vénát. Itt már tudatosult bennem, hogy sokkal szögletesebbek és darabosabbak az íveim mint korábban, mert erősebb a motor és a fék is. Rengeteget számított viszont az hogy állítottam a futóművön, nem ült úgy össze kigyorsításon és féktávon sem bólintott be.
1:30-nál jobb kör nem sikerült.Harmadik menet: a menet felénél valamire ráéreztem, mert itt már folyékonyabbnak éreztem a motor kezelését. Bátrabb fékezések és mélyebb dőlések jellemezték a menetem, azonban itt már az ABS zavaróvá vált. Említettem hogy több féktávon is enyhén hullámos az aszfalt, és valószínűleg emiatt elkezdett enyhén kattogni keményebb fékezéskor. Nem mindig, de 2 körönként mondjuk egyszer már épp elég zavaró volt. ABS-ből 3 beállítás van a motoron: utcai, pálya és kikapcsolt. Egész idáig a motor sport módját használtam, amihez az utcai ABS beállítás párosul.
1:28-as legjobb kör és kezdett zavaróvá válni a forgalom.Negyedik menet: kezdtem ráérezni a dologra, menet előtt át is váltottam a pályamódra ami lazább ABS-t, lazább kipörgésgátlót - amivel egyébként már sport módban is észrevétlen / inaktív maradt, de az utcai setup elég hamar beleszól és még darabos is - és egy kvázi gyorsgázt jelent, hogy ne kelljen kicsavart csuklóval tökig tépni a gázkart. Össze is állt alattam a gép egy műszerré, a motor viselkedésére már nem is figyeltem mert úgy kisimult az egész, csak a saját ritmusomra és a hibáim kiküszöbölésére fókuszáltam. Egy menet egyébként 20 perces volt, tehát kellett 60 perc ahhoz hogy elkezdjem élvezni a dolgot és megtaláljam a beállításokat, amit biztosan lehetne még fokozni ha értenék hozzá.
Itt már kifejezetten zavaróvá vált a forgalom a pályán, tiszta köröm nem is nagyon volt, de már 1:27-re sikerült javítani, ami egyébként még mindig 2-vel rosszabb a tavalyinál.
A hátsó gumin megjelent egy rendellenes kopás a jobb oldal kb közepénél. Nekem a kopáskép alapján "cold tear"-nek tűnik, ami a túl magas guminyomás miatt szokott kialakulni, de nem volt nagyon extrém. Legközelebb lentebb engedem 2 - 2,1 barra és meglátjuk mi változik.Ötödik menet: itt már éreztem hogy a gyors csoportban kéne menni, ugyanis nem tudtam tiszta köröket futni egyáltalán. 1:25 tetejét már sikerült összehozni.
Hatodik menet: 1:25:74-nél nem lett már jobb, ami 3 tizeddel marad el végül a tavalyi időmtől. Az erőmmel is teljesen elkészültem a végére, este lefekvéskor úgy éreztem magam mint akit megvertek. Ezt az utolsó menetet idő előtt lefújták egyébként, mert egy gyerek alatt megállt a motor a pálya közepén.
A konklúzió az, hogy a motorban rengeteg potenciál van még és érzem hogy én is tudnék bőven javulni. Ez a 123 lóerő nem tűnik soknak papíron, legalábbis az ezresek 160-200 lóerejéhez képest, de annyival erősebb és hamarabb jön meg az erő a korábbi motoromhoz képest, hogy nem is sikerült még teljesen megszoknom. Ami nagyon tetszik hogy kigyorsításon a 600as gépeknek már erőből tudok elmenni, ez korábban nem ment. Amit szintén szokni kell, hogy másodikban nyélgázra kiemeli az elejét: volt egy-két kanyarból kijövet amikor még az íven már elemelkedett az eleje. Furcsa érzés, de nem rossz Nagyobb tempóval és hamarabb érek oda a kanyarokhoz, be kell még lőnöm ehhez a féktávokat.
Amiből következik a második hiányosságom, a féktáv. Egyszer-egyszer sikerült olyan rövidet és keményet fékezni hogy nem hittem el, nagyon meg tud állni amiből kifolyólag vagy túlfékeztem a kanyart és túl lassan értem az érintési ponthoz, vagy nem húztam elég keményen a féket, ami megintcsak időveszteség. Gyakorolni kell, egyelőre a régi fékerő van rögzülve a fejemben.
Harmadik pont pedig a dőlés. Szintén egy beidegződés a korábbi évekről, mert az FZ-nek hamar leért a lábtartója amihez hozzászoktam és csak addig döntöttem éveken át. Szerintem most már mélyebbre dőltem, de még sok van benne. Az első gumi bal szélén 1 centi a csík, a jobbon szemmel láthatóan kisebb, bár csak egy picivel.
Nagyon várom a következő alkalmat.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
"és az messze több egy cbf esetén is mint amit itt sokan gondolnak"
Ez biztos hogy így van, de a pilóta tudásától függetlenül egy komolyabb motorral könnyebb motorozni. Kivéve a teljesen kezdő szintet mert akkor még szerintem mindegy mi van alattad.Például ha kanyarban elzárod a gázt bármi miatt, egy komolyabb futóművel szerelt motor nem hintázik be. Vagy ha kicsit nagyobb sebességgel belemész egy kanyarba egy egyszerű hasáb alakú lengővilla és egy komolyabb felépítésű "banán" alakú között bárki érzi a különbséget. Aztán erősebb fékezésnél nem bólint le akkorát az eleje, nem hajlik, ha véletlenül még csúszókuplung is van akkor meg nem fogja beblokkolni a hátsó kerekét egy erősebb visszaváltáskor.
Ezek mind fokozzák az élményt, és nem is kell ezekhez túl nagy tempó hogy érezd. Szerintem.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #106807 üzenetére
Most elő nem keresem a konkrét paragrafust, de van erre szabály. Ha átadod a járműved valaki másnak vezetésre akkor meg kell bizonyosodj róla hogy van érvényes jogosítványa. Tehát nyugodtan mondhatja neki hogy nem adja oda próbakörre mert nincs jogosítványa. Általában ilyenkor visznek magukkal a vevők olyan ismerőst akinek van és tud próbálni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Azt nem akarod megérteni hogy:
1, egy ilyen sportmotor 13-14 ezret forog, mégis miért használná bárki 4 ezer alatt? Pláne hogy az alapjárat kb 2 ezer. Még az FZ6-tal sem mentem városban sem 3 ezres fordulaton mert kb jó hogy nem fulladt le. Az SV-d meg forog 10 ezret maximum?
2, SV650 6 ezres fordulaton az 50 lóerőt sem éri el, miközben már a fordulattartomány felén bőven túl vagy vele. Eközben az ezres gixxer 6 ezernél 75-öt tud és 85 Nm körüli nyomatékot és még épphogy csak elkezdted húzni a gázt. De még 4 ezernél is tud 40 lóerőt és 75 Nm-t. Az SV-nek mennyi a csúcsnyomatéka?
Miről beszélünk egyáltalán, komolyan...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Jakab66[hun] #107119 üzenetére
+1 a sztorikhoz, engem is érdekelne bármilyen belsős infó
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #107148 üzenetére
Nem lehet hogy az osztrák piacon nem is volt elérhető, vagy más konfigot kaptak oda mint a kontinens más részeire?
Például a Street Triple RS-nél tudom hogy Ausztriában a gyorsváltó nem része a felszereltségnek, miközben mindenhol máshol az.(#107147) vlevi Az a nem mindegy, hogy a negatív kommentek milyen szintű dolgokról írnak. Relatíve apró dolgok, vagy milliós javítások.
Például amikor tavaly ősszel-télen végignyálaztam a UK meg USA fórumait az S1000R tulajoknak, és azt láttam hogy relatíve sokan főtengely hibáról számoltak be, illetve az összes garival kapcsolatos problémáról a BMW képviselet hozzáállása az elbeszélések alapján kevésbé ügyfélközpontú, akkor kezdtem eldönteni hogy nekem ez nem kell. (Meg amikor láttam hogy itthon 60-80 ezer egy olajcsere átvizsgálással, de az már más téma )https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Amatőr kérdés: az olyan mozgó alkatrészek mint a lábtartó vagy a kitámasztó kenését mivel illik megoldani? Sima WD-40 vagy van valami jobb ehhez, pl lítium zsír?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #107179 üzenetére
A bal oldali lábtartó nyikkan néha
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz 3psilon #107220 üzenetére
6 év alatt 29 ezer az nagyon sima, az kevesebb mint évi 5 ezer km. Sokan télire kivonatják ideiglenesen forgalomból a motort, azzal nem kell foglalkozni.
Viszont ha sokat állt az utóbbi években akkor nem biztos hogy minden szervizt elvégeztek rajta. Van több tétel amit eltelt évek alapján is cserélni kell, függetlenül hogy mentek-e vele vagy sem. Erre kérdezz rá szerintem, aztán magadnak kalkuláld bele hogy szokásos olajcsereszerviz helyett több mindennel kell indítani. Összes folyadék cseréje, fékcsövek cseréje amik hirtelen eszembe jutnak.Az átfestés viszont egy jó kérdés, akár törés miatt is lehet, de az is lehet hogy csak olyan kedve volt és így jobban tetszik neki. Akkor viszont miért nem olyat vett eredetileg?
Én mindig nagy fenntartásokkal kezelem a nem gyári motorokat, ezért sem szeretem az alis fékkarokat meg tükröket látni egy motoron, mert lehet hogy azért lett cserélve mert neki úgy tetszik, de többnyire estek vele és azért cserélték. A váznak és a teleszkópszárnak a színe viszont stimmel, az gyári.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #107223 üzenetére
Ma 10 percre esett az eső, természetesen pont abban a 10 percben voltam úton. Az enyém is kb így nézett ki, pedig csak az Árpád hídon mentem át
Délután lemostam, toltam rá Sonax XTREME protect shine-t is, most tip-top végre Majd kiderül hogy mennyit ér ez a Sonax.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #107283 üzenetére
Mondjuk én még részleteibe nem mentem bele és nem számoltam át csak saccolgattam, de a 150 ezer per fő az húzósnak hangzik, én ennél jóval olcsóbbra mondanám, inkább 50-80 közé max. Biztos lenne pár dolog ami utána eladásra kerülne, például a robogó, mert mit csinálsz vele?
Mennyire mentetek bele a részletekbe? Vagy ez a 150 már úgy jött ki hogy amit kiszámoltatok arra még rá egy 10-20% pluszba mert úgyis lesznek a váratlan költségek?
A szponzoráció meg nem arról szól a hazai motorsportban hogy ténylegesen megjelenés és reklám legyen. Hanem inkább pénzmosoda és számlagyár. Ficzáék meg buktak vele mostanában, 11 milliárdos kört tárt fel a NAV és valószínűleg csak egy kis szeletét kapargatták meg.
Most őszintén, például a hazai rallyt hány ember nézi? Pár száz, talán ezer. És az nem olcsó sport. Csak a többségnek van egy vagy több cége, vagy ismerős akinek van, az leírja költségnek, ilyen számla olyan számla aztán végül sokkal olcsóbban jön ki neki mint hobbi.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #107287 üzenetére
Ja hát a 400 ezer robogóra az ami nagyon sok. Szerintem motorra 100-150 és leszervizelni. Meg egy szett semi-slick gumi rá. Műszakilag kell csak hogy jó legyen, esztétikailag mindegy. A 400 ezrest már pláne sajnálná az ember ha esik vele.
Miért ne menne el 24 órán át? Budapesten a futárrobogók megkapják ugyanezt a terhelést 2-3 nap alatt ahol 10-12 óráznak vele, de azt hiszem a Pizza Hutnál vannak közös robogók is amit mindig más használ, azt is ütik vágják de nem nyúlnak hozzá hetente hogy baja lenne. Ráadásul ott még címenként van leállítás-indítás is, azon kívül meg nyélgáz lámpától lámpáig."ha valaki nem szereti a sátrat"
Bocs de az minek megy? Ez évek óta erről szól."De el lehet? Te vennél egy motort, amit 24 órán keresztül hajtottak pályán?"
Senki nem kérdezi, és nem is hiszem hogy számottevő. Mint írtam nem érzem egy 50es robogónál ezt komolyabb terhelésnek mint a budapesti használatot. Km állás meg állapot alapján simán el lehetne adni. Nyilván ha sokat estek vele és látszik a kókány rajta akkor szarabb lesz az összkép, olcsóbb lesz az ára, de ezért nem kell szerintem 400-ért nézni robogót.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bigdady #107554 üzenetére
Nem a gyökkettes bójakerülgetésre lett kitalálva az a motor
Nem értek hozzá, lehet hülyeség, de azt gondolnám hogy az órákon át történő alapjáratos pöcsölésből nehezen tudja visszatölteni, miközben még a ventilátort is nyomatnia kell hogy ne főzd meg a vizet. Gondolom még volt jó pár indításod is.
Nekem a 4 év FZ6 alatt soha nem volt semmi bajom az akkumulátorral, gyári Yuasa volt benne 2012-es, a motort 15-ben vettem és 18 végén adtam el, télire se szedtem ki az akksit és minden tavasszal pöccre indult.Ha van okostöltőd akkor rakd fel rá aztán 10 perc után tudni fogod hogy mi van az akksival.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #107583 üzenetére
Pannónia ring nem hiszem hogy a legjobb kezdés, de ahogy érzed. Kakucs jó tanuló pálya, de ott fékezni és kigyorsítani nem nagyon fogsz megtanulni. Euroring pont egy arany középút a kicsi és a nagy pályák között, változatosak a kanyarok, vannak féktávok, de 170 fölé nem nagyon gyorsulsz, főleg nem az elején.
Attól ne félj hogy lassú vagy. Pályán a tükröt nem szabad nézni, mindig a hátul jövő feladata hogy biztonságosan megelőzzön. Neked csak előre és magadra kell figyelned. Persze ez nem azt jelenti hogy kiszámíthatatlan módon mehetsz a pályán, én pl supermotosok mögött mindig anyázok mert azok általában nem íveket mennek hanem háromszögeket.
Egyébként meg ahogy Mike írta: gyere ki legközelebb
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #107598 üzenetére
Pályája válogatja. Hungaroringre például csak bőrruhában engednek fel, de Euroringre vagy Kakucsra csak a teljes motoros ruházat kitétel van megadva, tehát a textil is mehet. Euroringen a motoros farmert nem szokták szeretni, de láttam már olyat is.
A sisakot nem szokták nézni hogy felhajtós-e meg hogy milyen a csat, a lényeg hogy ha felhajtós akkor is zárva legyen. A dupla D gyűrűvel te jársz jobban, de nem kitétel.
Pannónia ringen nem tudom mik a szabályok.Melyik 3 pálya van feléd?
A pályázáshoz kell némi kondi. Ha full kezdő vagy és alig mozogsz a motoron, és nem fékezel nagyokat, akkor fizikailag nem annyira fáradsz és végig tudsz nyomni egy egész napot. Ha már mozgolódsz és kicsit intenzívebben mész akkor viszont fél nap simán elég lehet mert elfáradsz. Nekem a többször fél nap jobban szokott működni.
Ha esetleg rászánsz egy szabadnapot és hétköznap mész akkor még jobb, kevesebben vannak, nyugisabban tudsz menni a pályán.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #107603 üzenetére
Akkor tökéletes a szetted, feltételezem van kesztyűd és csizmád is.
A Slovakia ring és a Pannónia ring is állítólag (nem voltam egyiken sem) elég tempós pályák, még a Hungaroringhez képest is. Ezért írtam hogy nem biztos hogy ezeken a legjobb elkezdeni. Persze vannak akik a mélyvízben tanulnak meg úszni, szóval ez ne tartson vissza
A Rába ring pedig egy normál versenypálya? Nem valami teszt pálya az a különféle gyáraknak?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Jakab66[hun] #107653 üzenetére
Goldwing való neked akkor.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ha valakit esetleg érdekel akkor ilyen a hangja a Triumphnak a Bódis kipuval: [link]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #107742 üzenetére
Ihhh na basszameg Ráadásul a térd elég kényes és nehezen gyógyul. Jobbulást!
Na hát a balesetiről mi is tudnánk mesélni barátnőmmel sportsérülések kapcsán. A vége mindig az hogy magánkórházba megyünk rengeteg pénzért, de ott mindig alaposan kivizsgálják és a megfelelő kezelést vagy rögzítést kapjuk, és kiderül hogy amit a balesetin mondtak az hülyeség (nyilván, hiszen 4 óra várakozás után fél percet foglalkoztak vele).
Csak akkor meg mi a brének fizetjük a TB járulékot...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Jakab66[hun] #107900 üzenetére
Hozzád hasonlóan tavaly én is vergődtem hogy mi legyen. Mondjuk te extrémebb eset vagy Illetve nekem meg volt hogy mit akarok, csak a próba után csalódás volt, és utána jött a vergődés hogy akkor mi legyen helyette mert nem volt B terv.
A megoldás az hogy leszűkíted kb 3 konkrét típusra ami tetszik, abból legalább az egyikbe beleszerelmesedsz, és amikor már hónapok óta azt érzed hogy bármi más motort hiába nézel azon kívül amibe belebuzultál, akkor kell megvenniNekem volt két olyan motor is amivel óriási élmény volt menni, és praktikum meg technika szempontjából minden szinten több mint kielégítők voltak, de mégsem éreztem hogy szívesen venném bármelyiket is.
Mivel te ahogy nézem leginkább a VFR-re hajlasz ezért valszeg abba vagy belebuzulva, csak még nem ismerted magadnak be. Vegyél VFR-t és legyél vele boldog.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #107944 üzenetére
Fuh hát ez elég meleg sztori, a lényeg hogy nem lett nagyobb baj. Azokat a csavarokat nyomatékra kell lehúzni pont emiatt, ha veszel új bukógombát ehhez a típushoz akkor azon rajta is lesz a pontos meghúzási nyomaték.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #108148 üzenetére
Mentem pár 1:12-t de nagyon erőtlen a motor, mindenki megkúpol kigyorsításon. Kanyarokat nagyon ki kell centizni hogy megmaradjon a lendület. Szerencsére se esés se műszaki hiba nem volt eddig, valószínűleg emiatt is mozgunk a 24-26. helyek környékén.
Az éjszaka nehéz, újra kellett tanulnom a pályát kb.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #108160 üzenetére
Én is azt gondoltam hogy a súlykülönbség sokat fog számítani, de egyforma köröket mentünk átlagban, pedig én vagyok 75-77 kg a többiek meg 100+ Illetve amikor megelőzött egyenesben egy-két sokkal gyorsabb motor akkor kanyarban simán tartottam őket, a kombinációkban vagy a nyújtott balosban amit tényleg el kell vállalni nyélen ott jöttem is rájuk, aztán jött az egyenes és lemaradtam.
Csak tippjeim vannak hogy miért, de kanyarokban tényleg jók voltunk, súlytól függetlenül.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Xbox Series X|S
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- Android szakmai topik
- YouTube
- PlayStation 5
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Házi hangfal építés
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Noble Chair EPIC
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen