-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #114450 üzenetére
Nem volt türelmem már a témában gépelni, de szinte szóról szóra ugyanezt írtam volna. Aki a KTM 150-én van leakadva még mindig, az nem látja a fától az erdőt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #114456 üzenetére
Ha 40-nel mentél volna akkor nem történik meg ez az eset?
(#114454) csongi a tempóra vonatkozó megállapításodat eddig is értettük. A kérdés az, hogy mi változott volna ha a KTM 90-nel megy. Semmi, vagy legfeljebb az történik amit geresics írt, hogy több ideje van összeszarni magát emberünknek, és valami olyat reagálni ami miatt összeütköznek.
"Én abból indulok ki, hogy más sebességgel haladva, más helyen lettek volna az adott útszakaszon."
Ezzel az a baj, hogy ennyi erővel 200-zal is mehetett volna és akkor is elkerüli. Vagy lehetett volna az adott helyen 60-nal is és akkor is ugyanúgy jön szemből a két hülye. Nagyon nem a lényeget nézed...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz kisninja #114532 üzenetére
Hát igen, 10-15 éves technika van bereszelgetve rajta, szóval nagy extrára nem kell számítani. Viszont a technót leszámítva mint motor nagyon jó szerintem, könnyen motorozható, finoman kezelhető, valóban jó a fékrendszere, és a relatív sportossága ellenére kényelmes is. 2018-ban még az új ára is nagyon jó volt, azóta semmiféle újítás nem történt, de rákerült néhány százezer az árcédulára
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ha valakinek XS-es sisak kéne akkor kb 60 ezerért van Bell Race Star [link]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #114645 üzenetére
Szimplán az S22 profilja hegyesebb mint a korábbi gumidé volt. Egy sportguminál egy ideje ez már szempont, hogy könnyű legyen a bekormányzás és a kezelhetőség. Anno én is amikor Power 2-ről Corsa 2-re váltottam ég és föld volt a különbség, mintha egy új motort kaptam volna. Óriásit fejlődtek az elmúlt 15 évben a gumik is, ezért sem szoktam érteni amikor őskövületnek számító Power 2-t vagy Road 2-t ajánlgatnak.
De egyébként a sport és a túra között is érezni, még nekem átlagembernek is. Én amikor az enyém után átültem egy szinte új Road 5-tel szerelt motorra akkor is feltűnt, hogy lassabban dől, meg nem annyira magától akar leborulni, hanem inkább nekem kell húzni lefelé.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #114694 üzenetére
Ebayről? [link]
Tudod már a méretet?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #114877 üzenetére
Mire beírtam volna a véleményem addigra kitöröltél mindent, úgyhogy inkább nem írtam
De én veled értettem egyet, a motoros vonatkozású hsz. szerintem befér, a KAP meg nem idevaló. Mert ennyi erővel degradálhatnánk a fórumot azokra a facebook csoportok szintjére is, ahol a leggagyibb "vicces" képek és idézetek, valamint névnapi köszöntések vannak posztolva tonnaszámra, az írni-olvasni nem tudó, foglalkozásukat tekintve "self-employed" és az élet iskoláját végigjáró emberek által. Azt meg nem szeretném, gondolom ti sem.Szóval én arra szavaznék, hogy az értelmes és releváns hsz-ek idevalóak, a többi nem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Shin Chen #115025 üzenetére
Az eredetvizsgát nem tudom, de a kormányablakos ügyintézés kb egyszerűbb mint volt. Nagyjából senki nem vesz mostanában autót, csomó kapacitás felszabadult a gépjármű ügyintézésnél. Korábban bármi miatt próbáltam időpontot foglalni okmányirodába, mindig csak 2 héttel későbbre tudtak adni. Két héttel ezelőtt amikor valami más ügyben hívtam őket már másnapra is tudtak időpontot adni és alig lézengtek az épületben.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Shin Chen #115060 üzenetére
Egyből nem hiszem hogy el fogod tudni vinni, bár a mostani helyzetben még talán az is lehet. De alap esetben egy-másfél héttel előre kellett időpontot foglaljak itt Budapesten eredetvizsgára. Ami picit necces is volt, mert az átírásra meg 15 nap a limit.
Én a helyedben már most felhívnám a lakóhelyedhez közeli helyet, foglalnék egy időpontot, aztán ha valamiért mégsem vetted meg a motort akkor lemondod a foglalást.A kötelező megkötését is ráér otthon megcsinálnod amennyiben szállítjátok a motort.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #81556480 #115147 üzenetére
Én átérzem. Mondjuk nekem legalább volt egy fél szezonom meg egy fél Totalbike24 futamom
Tavaly megvettem a motort, de az első hónap és 1500 km a bejáratással ment el, úgyhogy az kb nem is számít. Hungaroringre a tavaly erősen megnyirbált létszám és az esős időjárás miatt egyszer sem jutottam ki. Aztán július elején sikerült meghempergetni, szeptember közepére fizetett a casco, november 15-18-ra (nem emlékszem már) lett kész a helyreállítás. Aznap mentem vele kb másfél órát, de már ráfagytam a motorra, meg még az azt követő nap még 2 órát, aztán megtankoltam és elraktam. Van benne most kb 4500 km, ebből 1500 kényszer-motorozás az elején, meg még megszámolatlan ami A-ból B-be céllal történt. Élmény az kb 1000-1500 km körül lehet benne.
Múlt héten megjött az új szett gumi is, meg kéne egy olajcsere is, de tökmindegy mert úgyse tudnék menni sehova A pályák zárva vannak, Héregnél állítólag a rendőrök figyelmeztetik a fel-alá motorozókat, hogy nem kéne, meg amúgyis.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #115155 üzenetére
Supercorsa SP V2. A meglepő nekem az volt hogy elöl is elfogyott. Bistei Peti 4 ezret mondott, hogy nála annyit bírtak. Ő biztos jobban húzta
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Pár napja betiltottátok a témát és hsz-eket törölgettetek, hogy ne beszéljünk róla, erre ilyen-olyan gazdák meg moderátorok rendszeresen visszahozzátok? Hol a következetesség? Kijelenthetnétek végre egy egységes és végleges álláspontot, mert így fárasztó követni hogy mi a péló van.
(#115203) csongi nem ugrik be hirtelen hogy milyen motorod van, de ha nem jól csinálod, akkor hosszú távon nem biztos hogy jót teszel vele. Mármint ennyit még az én hozzá nem értésemmel is tudok, hogy a körmök lekophatnak ha folyamatosan egymásba erőlteted a fokozatokat, aztán amikor már nagyon megkoptak elkezdi kidobálni a fokozatokat.
Nekem az FZ6-omon relatíve kintre volt állítva a kuplungkar, így nem kellett tökig behúzni, elég volt egy kisebbet "rápattintani" a kuplungra váltáskor, így a felfelé váltás elég gyorsan ment.
Vagy nézd meg van-e hozzá HM gyorsváltó. Ez az egyik legjobb ami kapható a piacon, Moto 2, Moto 3, Britt superbike meg hasonló méretű sorozatokba szállítanak gyorsváltókat az utcaiak mellett. Az alapító fickó pár évtizede még levegő-levegő rakétákat számolt, programozott és fejlesztett, ahhoz képest egy gyorsváltó azt gondolnám hogy rutinfeladat
szerk: most jut eszembe, kihuzatod tiltásig, ott megszakítja a gyújtást, tehát kuplung nélkül áttolhatod a következő fokozatot
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #115207 üzenetére
Mondtam hogy nem tudom milyen motor, de egyébként meg miért ne? 1250-es BMW-n fel-le működik és mindenki kéri bele. Ha egyszer kipróbálsz egy gyorsváltót onnantól csak azt akarod. Nem azért mert racionális, hanem azért mert kurva jó dolog
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Parci #115208 üzenetére
Nem kifejezetten neked szólt. Itt van ez a hozzászólás, ami előtt topikgazda és/vagy moderátor kitörölt tököm tudja hány hozzászólást, mert a vírushelyzettel kapcsolatban a motorozásról beszéltünk.
Szeretnék egy végleges kijelentést arról, hogy mit lehet és mit nem. Mert így egyik nap egy moderátor törölgeti a kommenteket, másik nap meg a topikgazdák beszélnek ugyanarról. Ez nem következetes.szerk: egyébként a véleményed kapcsán egyetértünk, de ezek eddig törölve voltak
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Biqci #115235 üzenetére
"Visszaváltásnál elég 100-200-al megemelni a gázt és óvatosan taposni vissza a váltót"
Ezt nem értem. 100-200 mivel? Milyen fordulatnál? Kuplung nélküli visszaváltást úgy megcsinálni, hogy a rendszeres használattal tényleg ne kúrd szét a fogakat az nem olyan egyszerű, tökéletesen kell időzíteni ami sok gyakorlást igényel.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #115240 üzenetére
Most látom hogy fogakat írtam. A körmökre gondoltam.
(#115241) Biqci bocs, de ennek semmi értelme. Ha elég 100-200-at emelned akkor eleve alacsony fordulaton pötyögtél, ergo felesleges a kuplung nélküli váltás. Ha gurulsz, akkor szintén felesleges.
Dinamikus menésnél ahol már lenne értelme ott 3-ból 2-be ha így rakod vissza, akkor Dél-Afrikában táncolva temetik el a váltódat, vagy téged a blokkoló hátsókerék miatt, valahogy így [link]https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz PC4200 #115256 üzenetére
Kuplung nélkül ha nem akarod szétcseszni a körmöket a fogaskerekek között, akkor a visszaváltáskor egy akkora gázfröccsöt kell adnod, hogy a körmök a két fogaskerék között egymáshoz képest terheletlen "lebegő" állapotba kerüljenek és könnyen egymásba csússzanak. Ezt csinálja egy jól megírt blipper (gyorsváltó lefelé) tökéletesen, ahol még hozzájön az is, hogy a hátsó kerék se blokkoljon, és ezt általában 4 ezertől felfelé minden fordulaton tudja.
Felváltásnál is ez a terheletlen állapot a lényeg a körmök között, csak ott épp el kell kell engedni a gázt egy rövid időre. A gyorsváltó megszakítja a gyújtást, ami miatt néhány századmásodpercig előidézi ezt a terheletlen állapotot.
Kuplunggal meg eleve tehermentesíted.Ha nem jól csinálod kuplung nélkül, akkor is be fog menni a helyére a fokozat, csak erőltetve lesz, ami miatt hosszú távon megkopnak/lekerekednek a körmök élei, rossz esetben már annyira hogy nagyobb gázadásra ki fogja dobni a fokozatot.
Néhány sportmotornál ha jól tudom már gyárilag be is vannak vágva ezek a körmök (undercut) mindkét irányból, hogy még jobban egymásnak feszüljenek.
Azért írtam hogy nincs értelme a 100-200-as fordulatemelésnek, mert akkor valszeg olyan lassan mész, hogy ott minek, ha meg keményen visszarakod 3-ból 2-be mondjuk 12 ezer körül, akkor az a 200as emelés semmit nem fog érni és blokkol a hátsókerék. Az hogy elszakad a kuplungbowden nem történik meg minden másnap, meg egy jól karbantartott motornál amúgyis ki van cserélve időben.
Hogy csúszókuplungból milyen eltérő minőségek léteznek azt nem tudom, de az enyémen ha keményen visszaváltok és egyből kibaszom a kuplungot ahogy fentebb írtam, akkor azért érezhetően megmozdul a hátulja. Nem nagyot, de annyira pont elég hogy lemenjek az ideális ívről. Ezért ilyenkor nem szoktam kib*szni a kuplungot, hanem nagyon picit ráfestek, akkor stabil marad. Akarok egy blippert venni, csak az a baj hogy 600 GBP az ára annak ami jó
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Horvi #115264 üzenetére
Az enyém RS, de ez Street, nem Speed. 2017-19 között nincs hozzá gyári blipper sajnos. 2020-as modellévtől már a Streethez is kapható a blipper, az RS-hez szériában, de ez nem kompatibilis a korábbi 17-19-es modellel, mert módosítottak a váltószerkezeten és az ECU-n is.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #115270 üzenetére
Két megoldás van az enyémre, az egyik a Rapid Bike Evo a másik meg a HM megoldása. A Rapid Bike a "rosszabb" abban az értelemben, hogy ott meg kell venni a Rapid Bike modult, és ahhoz lehet megvenni pluszba a blippert még, mert az alap modul az elvileg hasonló célt szolgál mint a Power Commander. Több helyet is foglal, tovább tart beszerelni.
A HM egy különálló plug and play modul, ami a gyári kábelezést és csatlakozókat használja, és semmi mást nem csinál.Ez elvileg egy régebbi (évjáratot nem mond) CBR 600 váltója. Ha nem látom az undercutot így szemre, akkor ez lenne az a 3 fok?
A HM fickó azt állítja, hogy egy jól beállított gyorsváltó még a kuplungos váltásnál is kevésbé káros.
"Gareth explains that a properly set-up quickshifter should cause less wear to a gearbox than even a shift using the clutch – if the change matches the float in the gears precisely, the edges of the dogs will suffer less wear"https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #115282 üzenetére
Ok, azt hittem hogy csak azt a mértékű bevágást nevezik undercutnak mint mondjuk a drag gépeknél
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #115344 üzenetére
Néztem pár napja, jó kis anyag. Ha emiatt nekik stabilabb a féktávon akkor függetlenül a köridőtől már megéri csinálni.
Rea is belekezdett egy youtube csatornába amúgy, bár amiket eddig néztem tőle nem annyira érdekesek tartalmilag
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #115350 üzenetére
Poénnak szántam azt.
Én Simsonon tanultam motorozni 14 évesen (amúgy fateromnak még mindig meg van, és használgatja is) aztán bő 2 évig használtam. Nem azért mert olyan kurva jó, hanem mert nem volt más, én meg szerettem motorozni, plusz el tudtam vele menni ide-oda. Máramikor kaptam 1500 Ft-ot hogy abból töltsem tele ha sikerül. Ez olyan 2005 környékén volt.
A nosztalgiafaktoron kívül nem értem a Simsonozást. Szerintem egy szar volt, nem szerettem, sok bosszúságot okozott, és epekedve néztem akinek volt egy 50-es Yamaha DT-je vagy egy 125-ös NSR-je, de ezek nekem teljesen akkoriban elérhetetlen voltak. Az is csoda volt amikor 17 ezerért tudtam venni egy bukósisakot, azt még itthon kérdőre is lettem vonva, hogy miért olyan drágán, meg miért olyat.
Lehet hogy csak ezzel a példánnyal voltak bajok, de kibaszott alapvető használatbéli problémáim voltak. A kuplungot behúzva rángatni kellett a gázkart, különben lefulladt, emiatt se az elindulás, se a megállás nem volt olyan egyszerű. A karbi folyton eltömődött valamivel, ezért gyakran rugdostam az út szélén hogy hátha majd most beindul. Lassú volt mint a dög, pedig ez már elektronikus gyújtású volt, meg 4 sebességes, de 60-nál már üveghang volt, ha behajoltam és nem volt nagy szél akkor 65, esetleg 70-ig ki tudtam forgatni, úgy, hogy akkor voltam 40 kiló vasággyal. Életveszélyes volt, állandóan leszorítottak, letoltak, csak a leküzdendő akadályt látták csak bennem. Akármilyen 50-es robogó simán legyorsult, a kocsikról ne is beszéljünk. Enyhe emelkedőkön is gyenge volt, harmadikban olyan 40-45-tel fel lehetett menni rajtuk, ami megint kurva veszélyes volt. De pl a Hungaroring körülötti dombokon is volt egy-két hely ahol még a harmadikat se nagyon bírta el. Egyszer egy Renó Táliás zokon vette, hogy a lámpánál előre soroltam, utána 2 km-en át jött a seggemben dudálva. Lehagyni nem tudtam, lefordulni nem tudtam, szerinted 15 évesen mennyire szartam össze magam? Ennyi idő és életveszélyes helyzet után azért kialakul az emberben egy enyhe "turbós Hayabusánál gyengébbre soha nem ülök" komplexus.
Mondjuk esetemben ezen később az sem javított, hogy 17 évesen beültem egy 55 lóerős Zastavába, ami csak egy fokkal volt erősebb és megbízhatóbb. Ez is megvan még a mai napig amúgy.Akinek volt 70-es Simsonja az volt a király itt a környéken. Aztán valakinek lett egy NSR 125, az el is foglalta a helyi királynak járó trónt, meg volt még egy srácnak Aprilia AF1, szintén a bontószökevény kategóriából, vásárláskor még ajándékba kapott mellé egy Babettát is a neppertől. De amikor nyitott az AF1-en a póverszelep akkor mind a 4 szőrszál égnek állt a pöcsünkön.
Szóval hacsak nem a full restaurálás vagy a high-end tuning a cél, akkor a Simson maximum arra jó, hogy kint a szántásban mászkálsz vele, megtanulsz váltós motort kezelni, esetleg otthon gányolni. De se városba, se országútra nem való, életveszély. Szerintem.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #115357 üzenetére
Lehet, hogy nem sikerült jól megfogalmaznom, de annyit akartam mondani, hogy szerintem a Simson egy szar. Lehet hogy 40 éve jó volt azokhoz képest amik voltak, de 10-15 éve már egész biztosan szar volt, és olyan húdeboldog pillanatokat nem okozott amire mosolyogva tekintenék vissza.
Csak közben nem akarom ennyire drasztikusan leszólni sem, mert ha nincs más akkor a semminél talán jobb. Mondjuk én 2 év szenvedés után úgy döntöttem hogy jobb nála a semmi is, és nem használtam tovább.
Ajánlani nem ajánlom senkinek az fixhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Mauzes #115467 üzenetére
Igazából egy nagyon tág kört határoztál meg. A fő kérdés az, hogy mi a célod. Szimplán csak le akarod tudni a közlekedést mint egy megoldandó problémát, vagy emellett valamennyi élmény is jó lenne?
Mert ha előbbi akkor valószínűleg a robogóval jársz jobban, ha utóbbi akkor meg valószínű egy váltós A1-es motorral.
Az árat is elég bőre eresztetted, új motort néznél, vagy inkább használtat? Ha újat akkor egyszerű a dolgod, végignézed a márkáknak a 125-ös kínálatát a weboldalaikon, és amelyek a legjobban tetszenek azokat elmész kipróbálni.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz lazatt #115512 üzenetére
SOS-t én is tudom ajánlani, A1 és A gyakorlatot is náluk csináltam, normálisak. Nem csak a virágpiacnál vannak a budai oldalon, hanem pesti oldalon is az M3 kivezető alatt az Írott kő parknál. Attól függ hova kéred az időpontot.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #115603 üzenetére
De utálom azokat akik alárendelt útról állnak a kereszteződésben, várják hogy elhaladj, de már csorognak előre és tolják ki az orrát akkor amikor én még ott sem vagyok. Sokszor úgy látom hogy nem is érzik hogy hol a kocsijuk orra, csak tolják neki előre és már rég belógnak a főútra... Általában ilyenkor látványosan megyek beljebb, hátha észreveszi magát, de volt már párszor hogy dudáltam. F*szom beléjük.
Rohadt nagy mázlid volt végül.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #115619 üzenetére
Nekem TCX van, sportcsizma meg motoros cipő is, és nem igazán egységes a méretezés a csizmáknál. A cipő méretek rendben vannak.
Legalábbis amikor én vettem akkor 2 sportmodellt próbáltam, és más kaptafára készültek, az egyiknek a talpa nagyon széles volt, talphosszra hiába lett volna jó, mozgott benne a lábam jobbra-balra.
Nincs összehasonlítási alapom más márkák csizmáival, úgyhogy nem tudom mi számít igazán jónak (persze az elbeszélések alapján a Supertech-R az etalon). Én anno azt néztem hogy milyen védelmet nyújt milyen pontokon, és ehhez mérten a hasonló szintű Alpinestarshoz képest valamivel olcsóbb volt.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #115623 üzenetére
Az RT-Race az az SMX Plus szint, nagyjából, papíron legalábbis. Ennyiért jó vétel szerintem, pláne hogy aktuális modell. De fel kell próbálni.
Az R-S2 már egy ideje kifutott.
SMX-6 helyett én az SMX Plusra próbálnék lőni, de azt neked kell tudni hogy milyen szintet akarsz.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Fú ez mit szedett össze: [link]
Azt nem értem hogy egyenletes egyenes tempónál, ami nem is volt magas, mitől szitált be így a kormány?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #115703 üzenetére
Megnéztem már vagy 10x de még mindig nem hiszem el amit látok.
Én ebben a videóban nem értek semmit. Se azt hogy mitől lett a baj, se azt ahogy összeszedte utána.
És ahogy azok a táblák közeledtek, hát szerintem a coffin dance már elkezdett hangosodni. De aztán mégse. Hihetetlenhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #115726 üzenetére
Jó bolt ez az Auner akkor. Azt hittem csak pechem volt: 4 éve a webshopjukban hirdettek SMX Plust 78 ezerért. Rányomtam, mentem átvenni, közölték hogy nincs 43as raktáron, csak 44-es, de majd felhívnak ha lesz, kb 2 hét múlva jön szállítmány. Gondolom azóta is jön, mert engem nem hívtak
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #115733 üzenetére
Én még itthon jó színvonalú, közepesnél erősebb motoros webshopot nem láttam. Legtöbbjüknek szar a felülete, rossz vagy hiányos a kategorizálása, vagy épp ellenkezőleg annyi kategória van a user arcába tolva, mint égen a csillag, nincs feltöltve rendesen a termékekkel, és még sorolhatnám hosszan hogy melyik miért használhatatlan.
Pedig nem egy akkora truváj ez.
De hogy az árukészlet infó sok helyen nincs szinkronban a valós készlettel, na azt tényleg nem értem. Rém egyszerű feature, a webshopok legalapabb funkciója, a bolti árukészlettel pedig könnyen összeköthető. Lenne.[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz rayoliviero #115928 üzenetére
Tudod az interneten, és ezen belül is a Youtubeon, az a nagyszerű, hogy a régebbi és nagy mennyiségben előforduló járművekhez az összes rutinkarbantartás fent van tutorial formájában, általában rendesen dokumentálva és megmutatva. Rákeresel a motorod nevére meg mögé írod hogy "spark plug change" és 5-10 perc böngészés után elég jó elképzelésed lesz a műveletről.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Ferdzsoo #116240 üzenetére
A kanyarodás témához pont most jött szembe ez a videó. Állítólag túlélte.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz csongi #116255 üzenetére
Én értem a kérdést, mert nálam sem mindegy hogy különféle sportokhoz mit veszek fel. Decathlonban van kifejezetten sport alsó, kényelmes, vékony és jól vezeti ki a vizet, hamar megszárad. A Levi's boltban amit lehet kapni férfi alsót az is k*rva jó, kényelmes, nem mozdul el és majdnem olyan jól szárad mint a decathlonos.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
A hátsófék egyház hívőinek küldeném ezt a videót [link]
Viccet félretéve, Sylvain Guintoli beszél a hátsófék használatáról és nem használatáról. A legérdekesebb számomra amikor azt mondja, hogy Superbikeban úgy nyert vb-t hogy hozzá sem ért a hátsóhoz, MotoGP-ben pedig kénytelen használni. De az egész érdekes és lényegretörő, bullshitelés nélkül.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- TCL LCD és LED TV-k
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Battlefield 2042
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- EAFC 24
- BestBuy topik
- Vírusirtó topic
- Spanyol botrány: ellophatták a járművezetők adatait
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen