-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
HSM
félisten
válasz zgospel #85990 üzenetére
Érdekes, amit írsz. Láttam pár tűéles AVC1-es videót is fenn. Öcsém videója is valóban abban van. És iszonyat maszat, most belepillantottam újra. Persze, ettől még simán lehet, amit írsz, teljesen logikusan hangzik. Én nem értek hozzá.
Én azért amúgy a VP9 minőségtől sem vagyok elájulva, a FHD monitoron 1440P/4K-ban szoktam nézni amit lehet, mert úgy már szép a kép.
Öcsém nyers FHD file-jainál meg eszembe se jutott 4K-t kérni tőle, teljesen tetszettek ahogy voltak.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz -Mosquito- #86014 üzenetére
Azért a motor műszaki állapotát ne keverjük már a mintamélységhez...
-
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #86332 üzenetére
"Ahová ezek a gépek valók"
Így könnyű érvelni, hogy sűrű homályban hagyod az állításod felét.Megmondom az őszintét, nekem fogalmam sincs, hogy ezek a gépek hová "valók" (moto1? ) de én megfelelő felhasználásnak találtam felgurulni vele (RS125 "full power") Pestről Dobogókőre és vissza. Ugyanaz az út még az SV650-emmel is nagyobb élmény, pedig az nem is egy busa....
Szerethető, élvezetes gépek szó se róla, én is szeretem őket, de azért a 30 lóerő csak 30 lóerő, és ezzel a kis súly sem tesz csodát.
-
HSM
félisten
válasz AllTheBest #86336 üzenetére
Az oké, csak mondjuk ha elcsap egy autó, vagy bármi baleset történik, akkor elég komoly gondok származhatnak abból, hogy nem felel meg a jogsinak, rossz esetben a forgalminak sem a gép....
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #86366 üzenetére
Nekem pont a 2T-érzés nem adta.... Pl. hogy power alatt éppen nem gurultam vissza a hegyről, a büdös és füst, ahogy járt, és, igen, és az idegesítő zümmögő 2T hang.
Mondom ezt annak ellenére, hogy tényleg tök jó döntögetni. De egész más egy jobbféle nagymotor, klasszisokkal jobb.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #86373 üzenetére
Ár/értékben messze a kapható legjobb, legélvezetesebb kismotorok ezek a "túltervezett" 125 2T sportmotorok. Ezt túl is tárgyaltuk, nem is vitattam soha egy percig sem.
(#86380) Gaboman: "aki például endurózik és keményebb terepre is kimerészkedik, jobban, könnyebbet nem talál náluk."
Ez így igaz. Aztán hacsak nem verseny céllal tolja, akkor egy idő után megunja a bő 15L/100km-es+olaj (hasonló erejű 4T motorokhoz képest kb dupla) fogyasztást, és hogy ő tankolni jár, míg a haverok motoroznak, és végül vesz egy 4T-t ő is.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #86402 üzenetére
Gyári motorról beszélünk. De ugye tudjuk, Te mindent úgyis jobban tudsz.
(#86408) Gaboman: Kemények vagytok, hogy kipróbáltátok. Igen, én csak a krosszos haveromtól hallottam, akinek ez a 2T-je volt. Végülis, csak durván 20 éve krosszmotorozott, mikor ezek a témák előkerültek...
-
HSM
félisten
-
HSM
félisten
válasz Gaboman #86416 üzenetére
"Ennyi, de felőlem hihetsz bárkinek is, megtanultam/tud már azt hogy amit te állítasz az nagyon sok esetben szemben van a
valósággal."
Vagyis szemben van azzal, amit Te valóságnak gondolsz. Remélem világos, mi a különbség a kettő között.Mindenkinek megvan, kinek a véleményére ad jobban, vagy kevésbé. Számomra meg hitelesebb a kedves barátom, aki éveken át tolta azzal a vassal, mint hogy itt a fórumon mit mondanak az emberek a motorja fogyasztásáról úgy, hogy azt sem tudják milyen típus.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz canniball #86423 üzenetére
Általában a kézikönyvükben szokták specifikálni, milyen pontos mérésre alkalmas.
(#86424) persuader: Üzemórás krossz gépnél nem létezik olyan, hogy duplaannyit jársz a kútra, mint akik veled tartanak 4T gépekkel? És nem lehet 100km-re levetíteni, mennyit kért enni? Nem hiszem el, hogy nem érted....
(#86425) Gaboman: Ez esetben szerencse, hogy nem rajtad múlik.
Igen, gyakran vagyok más véleményen, mint a topik nagyobb többsége. Lehet ezért utálni, nem negem minősít.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz CyberPunk666 #86497 üzenetére
"Btw az abs megmentett egy perectől"
Honnan tudod, hogy pereceltél volna-e nélküle? -
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #86525 üzenetére
Na-na!
Az olajfolton elment az eleje és pofára esel egészen más, mint amikor egy elkottázott fékezéstől megy el az eleje és esel pofára.
Ahogy más is szívta már meg a topikból kanyarba csurgatott benzinnel vagy gázolajjal (nem emlékszem már melyik volt), ABS-es motorral, pont úgy végezte, mint én az ABS nélküli robogóval.Aki folyamatosan azt szajkózza, hogy elfékeztem és pofára estem az Te vagy, én meg minden egyes alkalommal leírom, hogy nem ez történt. Jó játék. Remélem, te is élvezed annyira, mint kettőnkön kívül bárki más a topikban.
-
HSM
félisten
válasz yodamastah #87418 üzenetére
Nekem a riasztós tárcsazárral nagyon jók ilyen téren a tapasztalataim. Könnyű és gyors fel-le rakni, szállítani, sokkal praktikusabb, mint a lánc. Plusz ez elriassza az önjelölt tesztpilótákat a leparkolt motorról, a lánc nem.
-
HSM
félisten
válasz Tarill #87752 üzenetére
Ha már fight, nekem a brigéciol sem vált be, nem oldotta eléggé. A féktisztító meg elvileg bántja a gyűrűt. Viszont a petróleum szépen és hatékonyan tisztítja. Most pucoltam meg vele pár hete, patika tiszta lett.
Azonkívül egy rongy és egy kefe kellett csak hozzá.Aminek annyira nem örültem, hogy volt néhány szem, ami kézzel nem igazán akart már könnyen mozogni.
Cserébe legalább végig jó volt a feszesség.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz freelanced #87989 üzenetére
Majd jól meglepődsz, mikor neked is pont olyan lesz 6000km múlva.
-
HSM
félisten
válasz runner 125 #88040 üzenetére
"hamar rájön, h 1000 ccm és 150-160 ló alatt nem igazán van élet"
Jajj.... Én azért jól elvagyok a 72-vel is. Azért még éppen nem gurul vissza az emelkedőn. -
HSM
félisten
válasz -Mike- #88061 üzenetére
(#88062) Teasüti: Nekem pont tetszenek az éles, sajátos vonalai. Az alja tényleg szokatlan, hogy üres, de miután hozzászoktam, nekem már abszolút nem hiányzik onnan semmi.
Sajnos amit linkeltél csak egy amolyan "fan-art" (ami amúgy szerintem is tetszetős), a legfrisebb létező SV1000 évjárat kb. 2006-os.
Frisebb motor csak az új kacsacsőrös DL1000 ezzel a blokkal. [link][ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz AllTheBest #88123 üzenetére
Inkább a súly, nem? Az RS kb. 50KG súlyelőnye nagyon komoly fegyvertény.
-
HSM
félisten
válasz AllTheBest #88261 üzenetére
Igen, kb. ezt írtam én is.
-
HSM
félisten
válasz Topiccsendőr #88662 üzenetére
Nekem pedig ünnepélyes pillanat, nemrég került fel egy szett vatta új Pilot Power 3-as.
Az összevetéseddel az egyetlen szépséghiba, hogy a Pilot Power 2ct egy régi fejlesztésű gumi, nem véletlen kerül az M7RR kb. másfélszer annyiba.... Ha hasonló árú gumikkal néznéd a PP 2CT-t máris nem lenne ennyire negatív az összkép.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Teasüti #88673 üzenetére
Dehogyis. Viszont ha a másfélszer drágább cucc többet tud, az azért nem meglepő szvsz.
A piacnak van egy olyan hatása, hogy beárazza a termékeket. Ami nem olyan jó, kénytelen vagy vagy olcsóbban adni, vagy kivezetni a piacról, mert nem fogják venni.
Kivételek persze itt is akadnak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen