-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110234 üzenetére
Gixxer még bírja. Pedig kapott/kap rendesen.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110352 üzenetére
Ja ahogy a pályagumi is kuka 1-1.5 évesen (gumis szerint). A 2013as racetec ami 3 évet állt a fűtetlen mélygarázsban, pont úgy tapadt most nyáron mint 2016ban
-
yodamastah
őstag
válasz HarleyCustom #110498 üzenetére
Öreg HD és Ducati. Szerelni szeretsz-e? Mert ha igen akkor nyugodtan kezdj bele Nem elitélendő a dolog, kollégám két öreg ducati (748/996) mellet egész szép tudást szedett össze. Legutóbb már a 996 teljes blokk felujitását megcsinálta (csapágyas lett). De az tény, hogy szerelni jobban szeret mint motorozni.
-
yodamastah
őstag
válasz Czimby #110544 üzenetére
Nem nagyon van még egy olyan pályagumi ami olyan jó kopás szempontból mint a V02 medium. A V02 nagyon jó még a soft is nagyon sokat bír. És egészen végig jól tapad, nem zuhan a tapadás mint pirellinél. Esetleg a keményebb dunlopok bírnak még ennyit, de ezekkel én nem állatkodnék utcán. Ha gyárilag mintás kell akkor R11 a mintás megfelelője a v02-nek.
Viszont.
A Rosso Corsa II szélein SC3 keverék van. Ahova ez nem elég közúton az a tempó nem hiszem hogy közútra való. Persze lehet fasza időben pályagumikkal 150el a könyököt húzni az aszfalton szerpentinen, de a fórumos haverok közül volt aki több darabban végezte amikor egyszer nem adta ki.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Czimby #110552 üzenetére
2.5mm az új luk mélység, szóval 0mm-nél még messze nincs elkopva Ettől függetlenül mire a lukak eltűnnek, addig is nagyon sokat bír. Tartósság/széttéphetőség szempontból jelenleg a bridgestone V02 hátsó a legjobb. A Soft hátsó szinte mindenhova jó (5-60fokos aszfalthőmérséklet között mehet), sokat bír, nehéz széttépni és nem drága.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110558 üzenetére
Azon én is. Amennyit állatkodik, egész jól bírja
-
yodamastah
őstag
válasz Czimby #110559 üzenetére
D209 óta nem sokat változtattak az első gumin szerintem (KR106nak megfelelő D-k). A Racer az teljesen más gumi, az olyan pirellis.
Első guminak SC3 superbike az jó még az utóbbi évekből. Nagy hőmérséklet tartományban jó, és stabilabb a szerkezete mint az SC1, jobb féktávon és jobb a visszajelzése, de tapadásban majdnem hozza azt amit az SC1 (Valójában SC1.5 kéne a neve legyen, mert az 1-2 közt van keménységben). Mindemellett sokkal tovább bírja.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Geresics #110565 üzenetére
Attól még hogy az előtte haladóval akadt össze, lehetett ő a fasz, . Ne ítélkezz. Ilyen szopások bárkivel előfordulhatnak. Legutóbb múlt hét vasárnap én is estem egy k*rvanagyot kakucson. Nyélen mentem amikor elém kacsázott egy lassú (el akart engedni tükörből), és meg kénytelen voltam kimenni a fűre hogy telibe ne verjem. Nyilván magamat hibáztattam, mert nekem kell jobban vigyáznom amikor tele a pálya lassúakkal.
-
yodamastah
őstag
válasz Czimby #110567 üzenetére
Pirelli/metzeler SC1-2, K1-K2, D209/D211 ezekkel sokat mentem utcán (90k km körül). ezekkel lehetett keményen tolni. Ezeket merem ajánlani. De mással nincs saját tapasztalatom hogy milyenek gumimelegítő nélkül. Ha mindenáron bridgestonet akarsz, V02nek az R11 felel meg.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110570 üzenetére
Jah 3 éve volt. Emiatt is (meg mert sokan voltak) próbáltam türelmes és óvatos lenni, mégis rosszul ítéltem meg egy ilyen szitut. (csávó mondjuk tényleg mocsok lassan ment és sikerült pont rossz ütemben elém motoroznia)
Szépet hemperegtem, de nem volt semmi. Szereltem fél órát, gumimelegítő vissza és mentem tovább.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz V.Stryker #110600 üzenetére
Esetleg próbálj ki egy olyat aminek nem olyan szar a súlyelosztása Mondjuk 300asok esetében a blokk 20-30 kilóval könnyebb mint 400-500ccm. X-maxnál külön odafigyeltek hogy több súly legyen az elején. Pl az akku is a fejidomban van( amit sokan fikáznak hogy hülye helyen van, pedig pont ezért rakták oda)
De egyébként nagyrobogó két szempontból indokolt. Pakolhatóság, és időjárás védelem. Ha ez a kettő nem fontos számodra, akkor lehet jobban jársz egy kis köbcentis váltóssal.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #110625 üzenetére
Erősen gumifüggő is a téma. A lágy oldalfalú gumikkal (pl supercorsa/racetec) sokkal kevésbé jelentkezik csapkodás. De emlékezetes az Ntec előtti (D209 pl) hátsó dunlopok esete is, amikor akkorát nyúlt a hátsó 180 felett, hogy nem ment egyenesen a motor.
-
yodamastah
őstag
válasz hroberto #110974 üzenetére
4 kordura kabim van, mindegyiket mostam már mosógépben. Van amelyiket már 3x kimostam. Protektorokat, bélést ki ki, és mehet a gépbe. Olyan lett mindig mint az új. Van ameliyknek a használati utasításában is benne volt hogyan kell mosni.
Mondjuk 1 csík miatt nem mosnám ki az egész kabátot.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz BlackPriest #111224 üzenetére
3 szemüvegem van, mindhárom tökéletes a sisakban. Karbon és titán szárak (oakley mind). A kényelem nem annyira a szemüvegen múlik, inkább a sisakon. A legsérülékenyebb ultrakönnyű és vékony titán keretem is bírja (kb 10 éves már). Annyi hogy 2 kézzel kell levenni, mert ha egy oldalt fogod meg és úgy ráncibálod ki a sisakból, akkor simán eltöröd.
-
yodamastah
őstag
válasz hroberto #111475 üzenetére
Egyszer voltam motoros felvonuláson. Rendesen szarul éreztem magam. Égett a pofám hogy emiatt a bohóckodás miatt jelentősen feltartjuk a városi forgalmat, és a sok idióta tiltáson nyelező miatt még a hétvégi zajszennyezést is megoldottuk. Arról már nem is beszélve hogy folyamatosan veszélyben éreztem magam, mert bőven akadt gyorsulgató/egykerezekő barom a tömegben. Pár km után szépen kiálltam és elmentem motorozni.
Motoros találkozóra járok, de csak olyanra ahol lehet motorozni. Ezt úgy hívják: pályanap. Van rengeteg motoros, lepet pofázni, bandázni, barátságokat kötni. És közben jól meg lehet tanulni motorozni.
-
yodamastah
őstag
válasz jacis #111524 üzenetére
Racetec K3 RR, Rosso Corsa II, Supercorsa SP V3, S22, Power RS
Ezek mind tudják amit te szeretnél.
Ha keményebben odarakod a vasat akkor K1/K1 illetve SC1/SC1 amit ajánlanék gumimelegítő nélkül. Jobb használtat venni, mert még így is a közepe kopik majd el ha évente 4-5 pályanapra mész csak ki. 1 első 2 hátsó kombinációból 6-8e km kijön.
Persze ha megvan a tempó, és mondjuk nem jó a futómú beálításod, akkor 1 nap alatt simán bedarálsz egy SC1 elsőt
-
yodamastah
őstag
válasz Predator2 #111666 üzenetére
Ha sportmotorra vágysz, vegyél azt! Úgyis b*szni fogja a csőröd, ha nem az van a segged alatt amit szeretnél. (sportmotor kinézetú túramotor.. aha )
Túra motorral (hacsaknem mondjuk egy GS) annyit érsz el a sportmorohoz képest hogy a szar futóművel sokkal előbb esel pofára. Sportmotor nem egyenlő kemény futómű. Pontos, bellítható, sokkal több tartalék van a vázban és a futóműben mint egy alap túramotorban. Az üléspozíció ami kényelmetlen lesz, de meg kell tanulni ülni rajta. Rengeteget motoroztam sportmotorral utcán, napi 800+km is simán megvolt túrákon, nem fájt soha semmim. Fárasztó, ennyi. Nem puhapöcsöknek való.
Persze vehetsz mondjuk BMW-t azok alatt van jó futómű. De a szavaidból azt vettem ki hogy nem GS magasságokban gondolkodsz.
Kezdésnek viszont óvatosan sportmotorral. Gyorsan elhiteti veled hogy tudsz motorozni. Bármit megcsinál, 250nél meg se rezdül alattad. 90nél olyan mintha állnál. Aztán mész a levesbe ha benézel egy neccesebb szitut.
Szóval kezdésnek tényleg valami könnyen kezelhető alap motor lenne jó. Amit aztán lecserélsz egy sportgépre ha arra vágysz. De ha elsőre mégis sportmotor, akkor amit vennék az legalább egy K6 600. 8ezerig forgatod, akkor van egy 70 lóerős motorod. Utcára mondjuk jobb egy ezres de kezdésnek azzal gyorsan kinyírnád magad
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Predator2 #111670 üzenetére
"úgysem tudok motorozni, jogsi után is tanulom majd."
Ami fontos, az első 20-30e km alatt komoly veszélyben lesz az életed. Ellentétben az autózással, itt törekedned kell arra, hogy vezetéstechnikailag lehetőleg minél magasabb szintre műveld magad. Erre közúton korlátozottan van lehetőség. Marad a pályamotorozás és a vezetéstehcnikai tréningek. Az elméleti tudásod már most neki kéne állni megalapozni.
-
yodamastah
őstag
válasz etnies #111678 üzenetére
Értem én a hozzáállást hogy szarok az utak, és lágyabb futómű kéne. De nem az az jó irány hogy akkor vegyünk szarabb/olcsó motort, mert az majd a lágy rugóival kényelmesebb lesz az úthibákon. Sportmotort is át lehet rugózni, a csillapítást pedig igazítani lehet a lágyabb rugózáshoz.
A cél mindíg az, hogy a futómű minél gyorsabban eldolgozza az út egyenetlenségeit, minél kisebb "lengést" okozzon, minél gyorsabban visszaálljon az eredeti pozícióba a motor. Ennek az eléréséhez mindenképp jobb partner egy GSXR mint mondjuk egy GS500.Legjobb egy olyan motor a fos magyar utakra, aminek van kellően hosszú rugóútja eldolgozni az úthibákat, és lehetőleg gyors, pontos csillapításssal rendelkezik. Ilyen mondjuk a GS.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #111689 üzenetére
Jó van vegyen mindenki GS500at
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #111746 üzenetére
Gázt húzzad, ne a féket.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #111756 üzenetére
Pedig ez az egyik legjobb általános tanács.
- Kanyarban besokalltál? Lapra és stabilgáz, fékhez hozzá nem nyúlni.
- Szar a köridő? Több helyen húzni a gázt, és ne fékezz annyit.
- Veszélyes helyzet a forgalomban előtted vagy melletted? Ha van látható meneküló út 1 méter széles akkor jobb előre menekülni a problémák elől mint satufékezni. -
yodamastah
őstag
válasz zgospel #112047 üzenetére
Supercorsa amúgy meglepően jól tapad 0 fok közelében. Egyszer letoltam sc1/sc2 kombóval 200km-t 2 fokban hószállingózás közben. Lapon kanyarodás persze nem volt 130nál meg már k*rva hideg volt nagyon beöltözve is
Kényszermotorozásra jobb egy nagyobb robogó. GSXR-en csak hülyé néz ki a markolatfűtés meg a tucano
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #112054 üzenetére
Xmaxon gyári yamaha markolatfűtést használok és nagyon jó. 1mm-el vastagabb csak mint az alap markolat, és hasonló gumiszerű az anyaga, nem ilyen műanyag kemény vacak. Kezelője integrálva a baloldali markolatba... ilyet simán felraknék sportmotorra is.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #115250 üzenetére
Nem kötözködésképp: Ha előre vagy hátra mozog a hátsó kerék a tengelytáv változás miatt, akkor süllyed vagy emelkedik a motor hátulja, változik a lengőkar szöge. Ha nem is sokat, de változik a geometria. Valamint a geometriába bele kellene számolni az anti squat hatást is. Ha pl más nagyobb fogaskerék kérül hátra, előre meg kisebb, akkor jelentősen más szögben húzza a láncot motor, ami megváltozott anti squat hatást jelent. Pl: [link]
Tudom átlag motoros anti squattal már nem számol De nem kell motogp szinten lenni, hogy ezek az apróságok érezhetőek legyenek.
-
yodamastah
őstag
válasz rayoliviero #117062 üzenetére
Ha nem tetszik ez az ár, akkor vehetsz új R1-et 6.5 millióért
Lenne egy jó 2003as r1-ed, te se adnád oda 800-ért.
60e km nem mondanám különösebben soknak 17 év alatt (tegyük fel hogy nem tekert)
-
yodamastah
őstag
válasz rayoliviero #117096 üzenetére
"Nálam egymillió a max motornál a határ"
1.5-2 között meg kapsz is olyat mint amit szeretnél.
-
yodamastah
őstag
válasz djeperto #117916 üzenetére
Nemrég próbáltam ezeket (és még többet). Neotec II lett belőle.
RPHA 90 nagyon szerettem volna. Jól összerakott minőségi sisak és jó áron van a 90 helmetcity-n. De volt vele bajom ami miatt maradtam a Shoeinél.
Schubert általában nálam kuka, nagyon nem passzol a fejemre egyik sem. Persze azért meg próbáltam C4et is, de felejtős.
Xlite régebben próbáltam, akkor elég drága volt. Nem hagyott mély nyomokat bennem
Azt vedd amelyik a fejedre legjobban passzol
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
yodamastah
őstag
válasz Mizsala #118462 üzenetére
A második személy fele annyit fizet (1 motor, 2 személy). Gumi melegítés még 1000ft (áram).
Legutóbb délutánra asszem 11500ft volt mindennel kettőnknek. Ez bőven elég, 5 óra motorozás, ennyi idő alatt 400 kört lehet menni. Nekem 95 kör a rekordom amit 1 nap bírtam menni De van hogy 65nél végem van
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz runner 125 #118516 üzenetére
Többször is vártam 7-9 órát törött csontokkal SBO-n. Sok jelentősége nincs, amikor tudod hogy el van törve, és csak ücsörögsz egy székben az ellátásra várva.. a következő 4-8 hétben úgyis ez lesz otthon is Persze órákat várni szar, de SBO olyan, hogy minél többet vársz annál jobb állapotban vagy
Időpontos kontrolloknál is alap volt 1-3 óra késés. Sok türelem kell ezekhez sajna. Könyvet vittem mindig.
A lényeg a gyógyulás. Az igazi szívás ha az nem megy. A kulcscsont töréssel én rengeteget szívtam. 4 hónapig nem forrt össze (4 hét alatt szokott), műtét utáni komplikációkból több is előjött. Majdnem 10 kilót híztam fél év alatt. Hónapokig csak részben tudtam dolgozni (nem kevés lóvé bukó) 1 év volt mire visszanyertem az közel eredeti állapotot (vállam persze sosem lesz már 100%)
Ehhez képest pár óra szopás a várótermekben kb semmiség
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- E-roller topik
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- DIGI internet
- iPhone topik
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- World of Tanks - MMO
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Automobilista 2
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen