-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz Polemius #45447 üzenetére
Hátul a kabátba bebújik, nem érzem, nem akadályoz. Ez meg is lepett. A szélzaj nagyon nagy lesz sztem, meg így is 90 körül elkezdi tolni a fejemen a bukót. Ezzel még nagyobb lesz az ellenállás. Holnap tesztelem lidlibe menet.
Ma -5-be reggel 6kor láttam motorost. Remélem holnap nem lesz ennyire hideg. -
Tervezett látkép: [link] - Csak ne rezegjen majd.
-
[link]
A tükrök jó beállítása mindig időigényes. -
válasz -Mosquito- #45451 üzenetére
Te húztál el endrén 6 felé?
-
-
Örültem a szerencsének fiúk, el sem kezdhettem kb a szezont, lidlibe sem voltam. Odamenet szétesett a GS motorhibával. Most kalapál mint egy traktor. Ennyi volt a motoros "élet" ez most vált biztossá. Csá!
-
válasz DigitXT #45480 üzenetére
Karbiszinkront meg szelephézag állítást kapott, máshoz ami motorikus nem nyúlt, márkaszerviz és tényleg soha nem volt bajom azzal amit csinált, megbízható.
Ez is a semmiből jött elő. Megy-megy a maga megszokott hangjával és hirtelen hozzájött a plusz hang. A tokot teszteltem épp és a szélzajt, ami persze van, így a felvételen nem is hallani mikor lép be a "zaj".
Most hidegből indítva az aki nem hallja a kalapálást az süket.
Kalapálás -
válasz -Mosquito- #45451 üzenetére
Majd én a tiéd baszki!
-
válasz Something_ #45490 üzenetére
Beteg a Lajos, oda mentem a lidli helyett. Illetve Lajos nagyon drága. Nagyon.
Mosquito34! Nem értem miért kell a másikat baszogatni. Erősen moderálva írtam.
[ Szerkesztve ]
-
Több szálon futnak a dolgok, ide is beírom: A bal gyertyámon vastagon áll a korom. Szinte mérhetően vastagon. A másik olyan mint szokott (2éve), nem kormos, fehéres árnyalatú. Hengerek melegszenek, egyformán. Nem gyengült el a motor, tol ahogy korábban, csak a plusz hang jött a képbe.
Mosquito34! Ok!
[ Szerkesztve ]
-
válasz Something_ #45496 üzenetére
Márkaszervizbe azt mondták a motor árában megáll. Nem javasolják, hogy meglépjük ha baj van. Ezt korábban kérdeztem, mai napig előttem lebeg. Most kicsit jobban.
Nagyon sokan írnak érdekes dolgokat, de nekem (mivel pesszimista vagyok) a hajtókar tetszik a legjobban. Csak hogyan ha a semmiből kezdett rá. Minden teória stimmel valahol, de el is bukik.
Hétfőn elviszem, annak a hétnek a végére többet tudok. -
válasz Something_ #45498 üzenetére
PÜ-ben adom a számlaszámom.
-
Akkor ennyi. Hétfőig áll, én meg dolgozok, meg más a program.
Köszi mindenki! -
válasz Czimby #45523 üzenetére
Figyu, lehetőségeim korlátozottak, lábon kell elvinni. Pár tippet kaptam amit előzetesen a mai napról leszűrve azt fogják hozni, hogy nem hajtókat meg miegymás. Ezt is kipróbálom. Füstölni füstöl mióta nálam van, de csak hidegben és csak még fel nem melegszik. Azt, hogy most mit csinál megmondom őszintén nem néztem. Szépen kellemes 3-4k között 50-el elmászok vele a szerelőhöz. Más variáció nem is nagyon van, mert ő csinálta, ott a gari és soha semmi bajom nem volt vele, most hopp lett, senki sem tökéletes. Nem fog elzavarni, már beszéltem vele, csak influs a lelkem. Letakartam, akku ki. Alszik. Naponta legalább 400ft-ot spórolva nekem.
-
válasz Kolondrum #45526 üzenetére
de ismerős hang...
SOLVED: 2 of the allen screws holding the starter clutch to te alternator magnet housing were broken and the third one was loose and totally worn out and about to broke.
Csak ez lenne!!!! -
Keserű az ember szája, keserű. Jött a postás a bukótuninghoz hozta a cuccokat, de minek már...
-
Vélemény?
-
válasz Something_ #45662 üzenetére
Te sem röhögnél ha előjönne a mumus a blokkból, max neked lenne keret rendbe tenni. Lezártam!
Laraxior! Aqua!
[ Szerkesztve ]
-
válasz Something_ #45667 üzenetére
Elvittem, a fejet kellett volna látni amikor beindítottam. A héten talán megmondja mi van.
DigitXT! Hidegen hagy. A szín eleve bejön. A láthatóság volt a cél. Ha villog valóban tűnhetek rendőrnek. Nem tervezem, csak tudja az elektronika. 2db AA elemmel megy 10 órát.
-
Outlander! "EL tépet"
Full sötétben tükörben közelről nagyon jól mutat, csak lehetetlen képet csinálni a kevés fény és a pozíció miatt. Így mutat. [link]
Az elektronika pedig így került felfogatásra (a csavarral kezdek majd valamit). Nem esőálló, de gyorsan levehető anélkül, hogy a bukót levegyem. Az EL szalag öntapadós azzal nem lesz gond, a vezetéket meg majd rövidebbre szabom és tulajdonképpen készen is van.
[link]
[link]
[link][ Szerkesztve ]
-
válasz Something_ #45817 üzenetére
Tudom neked (sem) motor a GS, ezt napi szinten közlitek velem. Ezek után legyek jó fej?
-
válasz Something_ #45817 üzenetére
Ennyi erővel bogyoé sem. Pöcsköszörű ahogy a roxit hívták.
[ Szerkesztve ]
-
Fef 19 óta nagyon nem értek semmilyen viccet.
kcsa! Inkább csak féltem az egyetlen hobbim!
[ Szerkesztve ]
-
-
Tulajdoniképpen motor vásárlásnál csak azokra lehet hagyatkozni amit az ember lát meg hall nem (meg amivel etetik)? Mert az olajfolyást látni, a blokk nem oda illő hangját hallja esetleg, érzi ha nem olyan a váltás mint kéne lenni stb, de nem lehet kivédeni azt ami velem történt, hogy a semmiből hirtelen megmakkan a blokk.
Látok egy 75000km-t sem futott Yamaha XJR1200-ast HA-n. Látszik rajta, hogy gazdája van, de azzal is ugyan úgy megeshet,hogy nálam a 76000. km-nél szétesik benne valami.
Csak hangosan gondolkodom. -
válasz fattyu #45899 üzenetére
Mivel nem hívott a Lajos így nem jutott el odáig, hogy megmondja vagy szétszedje. Z750 meg bandita volt előttem, pár robogóval. Majd ha sorra kerül.
Törött GS iránt érdeklődtem már, elhajlott vázas jó motoros. Azért is olyat kér, hogy körberöhögtem és bontottam a benzint, hogy ezt akkor felgyújtom. Nem kéne e felé nézelődnöm, de legalább ha az a baja azonnal tudom mit mondjak mi legyen vele. (rakd össze, megyek érte azt viheti aki akarja) -
válasz DigitXT #45901 üzenetére
Az 1200-as XJR-re fel sem mernék ülni, csak ahogy az 1300-as úgy az is tetszik küllemre. 1000x jobban bejön mint pl egy hornet 600-as.
21000km-t futott nálam a GS. 53XXX-el vettem át és 74950-nél jött a baj.
Jövő héten lesz valami, nem is baj, mert közeledünk a fizuhoz.[ Szerkesztve ]
-
válasz DigitXT #45907 üzenetére
Egy 1200-ast sem etetni sem vezetni nem tudnám. Túl nagy túl erős túl drága a fenntartása. Sajnálnám nem kihasználni. Persze egy kört azért mennék vele, hogy milyen.
Ha csak a küllemet nézem akkor: Ez - Ez - csak pár példát említsek. 2007-es CB600F is jöhet. 2000 táján rondák voltak. Na és akkor vissza a valóságba: GS. -
-
Megjött az első teljesítményadó csekk. 2312ft x 2. Ti mennyit fizettek? Ezt visszakapom időarányosan ha kivonatom forgalomból a szart?
-
válasz -Mosquito- #46141 üzenetére
Nekem is több lenne.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen