-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz goofy85 #137762 üzenetére
Komolyra fordítva, nyáron a nagy melegben egy kesztyűn és a sisakon kívül én sem hordok többet melóbajáráshoz. Igaz én csak Bp-n belül megyek, és laza tempóban.
Egyébként meg a nem rohadt meleg időben: van motoros cipőm ami elég utcainak néz ki, el lehet benne lenni egész nap, mellé sima farmer, egy aláöltöző felső, meg a bőrkabát, bent pedig átveszem az aláöltözőt egy pólóra és kész.
Sok évvel ezelőtt még dress code volt az irodában, úgy neccesebb lett volna Hála az égnek észhez tértek és már nem várnak el ilyeneket.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz pityaa23 #137823 üzenetére
Nem cserélhető, az a héjnak a része és az egyik legfontosabb eleme az energiaelnyelésnek.
Motorozáshoz mindenképpen cserélném.#137824 tboy93 ez az álló helyben is tönkremegy azért így nem igaz, sok mindentől függ. Az 5 év is csak egy nagyon átlag ajánlás a gyártók által, akik abból élnek, hogy te újat veszel Ha leírnák, hogy milyen kritériumok mentén mikor kellene adott sisakot cserélni, akkor lenne belőle egy 20 oldalas doksi, senki nem olvasná el, senki nem tudná hogy mi van. Ehelyett most mindenki rámondja, hogy 5 év azt csók. Mint a téliguminál a 7 fok mint vízválasztó...
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
A legújabbakkal nincs tapasztalatom, de 2015-ös Tuono Factoryval és 2017es szinte full extrás S1000R-rel mentem szerpentinen dinamikusabban. Habár fele ennyire sem tudtam motorozni még akkoriban, szóval nagy különbséget nem tudok tenni akkori emlékeim alapján Ha ma adnának két ilyen motort akkor kicsit jobban meg tudnám húzkodni őket
Mindkét motor azt csinálta amit gondoltam. Egyszerű volt velük menni nagyon és kisimították az én hibáimat, amiben a rengeteg elektronika is segített, dőlésérzékeny volt már akkor is minden, a BMW-ben elektromos futómű volt, mindkettőben fel-le gyorsváltó, stb.
Nekem a Tuono jobban bejött, felhasználóbarátabbnak éreztem minden téren pedig akkoriban jóval gyengébben motoroztam. A Tuono barátságosabban él az emlékeimben, mint a bömbi.
Ami még megmaradt, hogy a Tuonoval hamarabb elfáradtam, úgy éreztem hogy erőből kell mozgatnom a motort, fárasztóbb volt a lapolgatás. Hogy ez a motor tömege vagy a hátsó gumi mérete miatt volt azt nem tudom, nem is emlékszem mekkora volt rajta. A BMW-vel nem volt ilyen.Kinézetre meg egyértelműen az akkori Tuono Factory magasan veri nálam a kategóriatársakat, a legújabb Tuono viszont elég ronda szerintem kinézetre is, és színre is. Az új S1000R kinézetében pedig pont kiveszett az, amitől az előd különleges volt: ránéztél és tudtad, hogy az egy BMW, erre a mostanira meg ránézek és összekeverem egy Suzukival.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Őszintén nem követtem hogy pontosan mik az igényeid, de hasonló cipőben jártam amikor az FZ6-nak elkezdtem huzigálni jobban a bajszát és elkezdtem kimenni vele pályákra, akkor megfogalmazódott bennem az igény egy jobb motorra. Megpróbálom összefoglalni, hogy miket próbáltam végig, hátha segít egy picit.
Azt tudtam, hogy nekem sok a hiányosságom, illetve azt is, hogy nem cserélgetem 2-3 évente a motorjaimat, hanem ha veszek valamit akkor azzal legalább 5 évre tervezek, de inkább több, ezért az elektronikai segédletek, a jó futómű és a jó fékrendszer voltak a szempontjaim.
A motorerő kevésbé volt szempont, a 98 lóhoz képest persze örültem volna kb 20-30 plusznak, és ezzel a haveri körömben egyébként eléggé magamra is maradtam, mert ott csak az ezres a király- Először MT-09 SP-t akartam, mert minden teszt az egekig szopkodta, én meg maradtam volna a Yamahánál szívem szerint, de az ergonómia az én világomhoz nagyon rossz volt, és a fékrendszer sem tetszett, nagy csalódás volt számomra.
- Utána mentem GSX-S1000-rel (ami ugyanaz mint a Katana amit persu mondott, csak nagyobb a tank ), na az nagyon bejött és testhez állt. Nem volt csúcsfelszereltség semmiben, de nagyon harmonikus volt, öröm volt vele a szerpentinezés, a 148 ló pedig egész barátságosan adta elő magát. Kinézetre távolról rendben volt, közelről látszódott a spórolás mindenhol. Nagyon erősen gondolkoztam rajta, hogy veszek egyet, mert árban is akkor még csak 3.3m volt akciósan és 3.5m teljes áron.
- Mentem MT-10-zel, hát az szerintem egy borzalmasan identitászavaros motor. Baromi erős, a gázkar hangolása túlontúl érzékeny, közben meg kényelmes túrapózban ülsz egyenes háttal. Nem tudom hova tenni, és félelmetes volt nyélgázt húzni még negyedikben is, mert nagyon nyersen ugrott. Ha kanyarban elzártam a gázt - márpedig bénáztam sokat, tehát elzártam - akkor utána nagyon nehéz volt újból finoman húzni, mindig előre-hátra bólogatás lett a művelet vége. Szerintem ronda is, de ez szubjektív, és még túlzottan drága volt már akkoriban is.
- Honda CB1000R, a neo café verzió, a kinézete rendben volt, a többi nem. A kormányon olyan rezonancia volt folyamatosan, hogy 30-40 perc motorozás után percekig kellett tornáztatni kesztyű nélkül a kezemet, hogy elmúljon a tenyérzsibbadás. A gázkar adagolhatatlan szar, emiatt minden kanyarban inkább 2 fokozattal magasabban fordultam mint illett volna, az első féknek semmi visszajelzése, de egy közepesen erős fékezésnél már villogott minden a műszerfalon, meg az elakadásjelző is, és a váltón nagyon érződött, hogy kell bele a feláras gyorsváltó. Mind közül ez tetszett a legkevésbé, pedig 4.2m-ért még belefért volna anno. Az újságírók és Zomborácz mit írtak róla? Szerintük a legjobb Honda evör Na így higgy a teszteknek: a szart is behintik arannyal.Az S1000R-t meg a Tuono-t már írtam. A Tuonot még árban határesetnek tartottam akkoriban 4.5m-ért, a BMW-t legfeljebb használtan vettem volna meg. Ducatit nem is néztem mert túl drága volt az 1200-es Monster, KTM-ből akkoriban meg csak a mezei 790 Duke létezett még, a 790 R és 890 még nem voltak, a SuperDuke pedig nem is tetszik, és drága is.
Végül bejött a képbe a Street Triple RS, amit addig egy bűn ronda motornak tartottam, aztán megjelent fehér színben, és onnantól mintha egy másik képet néztem volna, nagyon megtetszett. Ezt a mai napig így gondolom, feketében egyszerűen nem jön át a forma, az alapozószürke határeset, de fehérben nekem kiadja.
Úgy vettem meg, hogy egy métert sem mentem vele, csak a szalonban ültem rajta. Amint ráültem azt éreztem, hogy megérkeztem: a komplett ergonómia stimmelt azonnal, nagyon tetszett az üléspóz, a térdszög, a kezelőszervek azonnal úgy álltak rajta ahogy személyre szabtam volna magamnak is, és a kidolgozottság is igényes volt az utolsó csavarig.
Aztán amikor végre használhattam nem csalódtam a többiben sem, mert iszonyú könnyű vele motorozni, nagyon precíz, alacsony a tömege. Persze néhány újságíró öncélú szopkodása itt is megérne egy misét, pl emlékszem hogy Zomborácz megírta, hogy mennyire brutális, mennyire paraszt motor ez, közben ez egyáltalán nem igaz. Lehet vele úgy is menni ha barbár módon szeretsz motorozni, de semmi brutalitás nincs benne. Továbbá ha lágyan, precízen használod akkor sokkal harmonikusabb az egész és a köridő is 100x jobb.És annak is nagyon örültem a Street RS kapcsán, hogy nem kell ezresre ülnöm, nem kell 150+ lóerővel motorozni. Papíron 121 ló és amikor jól csinálom meg a kigyorsítást, akkor 180-200-ig tartom az MT10-es haverokat.
A Speed Triplet sosem próbáltam, a korábbi nem is tetszett, az új igen, és az új állítólag nagyon sokat fejlődött a könnyű irányíthatóság terén, sok plusztömeget lefaragtak.
Fogalmam sincs mit választanék a jelenlegi kínálatból, de erősen pénz kérdése lenne a dolog, hogy amennyim van annyiért mi az ami tetszene. Ha a pénz nem számít, akkor először kipróbálnék egy Streetfighter V4-et a biztonság kedvéért
Valószínűleg a Speed Triple-lel kezdeném, és a Tuono Factory lenne a második, viszont szoknom kéne a kinézetét. A BMW lenne a harmadik, de szoknom kéne a karakter hiányát.
A japán vonalat hanyagolnám (érdekes, mert a 2004-2008 körüli motorokból meg főleg azok tetszenek nekem és az európaiak nem). KTM-ből én a 890-est kipróbálnám még, és ha van belőle R verzió akkor azt. A SuperDuke nekem nem tetszik.A helyedben kevésbé lovagolnék az olyan technó dolgokon, mint a félaktív futómű, mert úgysem tudsz (még) olyan jól motorozni, és GP méretű pályákra sem jársz ki. A többi segédlet pedig már mind elég erős az új ezres nakedekben.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
A magasságunk azonos, de én csak 80 kg vagyok Szerintem nem tűnik alattam kicsinek:
Haverom kb 2 méter magas, 105-110 kg, alatta az MT-10 is kicsi volt Neki végül azért is esett az új S1000RR-re a választása, mert méretre az nagyobb volt a többinél és jobban elfér rajta.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #137999 üzenetére
Azta, azért ezek aranyat érő infók
Egy ilyet hogyan kell lefordítani hobbimotoros szintjére? Mert habár a köridő nem olyan, és nem is 40 percesek az etapok, de forgatni azért mi is forgatjuk abban a 15-20 percben amíg megyünk vele, utána meg egyből box.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Oppenheimer #138023 üzenetére
Az a baj ezekkel az onroadosokkal, meg széftihángerivel, és a társaival, hogy dogmatikus módon tanítják a saját berögzült dolgaikat motortól, stílustól és pilótától függetlenül. Például hogy kötelezően 4 ujjal kell fékezni.
A legutóbb egy kanyarfotó poszt alatt okoskodott a két lábon járó szponzorált tartalom és a bobmester fantázianevű haverja, akinél több közúti balesetet okozó motorost még nem látott a világ... és ő oktat másokat a biztonságos és helyes motorozásra
Szóval a kanyarfotó poszton egy esőben forduló motoros volt, hibátlan technikával kanyarodott a kép alapján, nem volt mibe belekötni.
Hát nekik sikerült, hiszen ők azok akik annak ellenére hogy 1 körön 2-t kapnak pályán bármelyik amatőrtől, mégis muszáj minden motoros poszt alá beugatniuk, különben nem lenne hírnév, nem lenne szponzor.
Ott is akkora baromságokat írtak az esőben való helyes kanyarodásról, hogy atyaég... Szerintük a kiülés és a felsőtest befelé lógatása veszélyes és az esőben kanyarodásra a salakmotorosokat és a krosszosokat hozta fel példának, hogy azok sem ülnek ki, hanem letolják a motort. Egy dolgot felejtettek el a kedves onroados hittanosok, hogy a salakmotorosok és a krosszosok is állítják a motort kigyorsításon, és ugyanúgy lógatják befelé a felsőtestüket mint ahogy azt a fotón látható srác is tette. Nem értem miért nem ők mentorálják Quartararot ha ekkora királyok.Szerencsére valaki linkelt nekik egy MotoGP fotót, amin látszik hogyan kell esőben motorozni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Kivonatnám ideiglenesen a forgalomból a motort, augusztus óta csak áll és már úgysem megyek vele. Ügyfélkapun 2300 Ft, ez a része meg is van, de utána kell írnom egy emailt a biztosítónak?
Ha ma vonatom ki akkor holnaptól nincs forgalomban, vagy mától?
A biztosítási bónusz megtartásához ha jól emlékszem 180 napig szüneteltethetem. Itt is melyik naptól kéne számolnom a 180-at ha mondjuk ma mondom le? Mától vagy holnaptól?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Dr. Romano #138219 üzenetére
Hogy mi ajánlott azt passzolom, de egyet tudok amit semmiképp se vegyél Mégpedig a Shoxnak a saját tépőzáras térdmelegítő/térdprotektora. Mondjuk nem ma volt, hogy vettem, még 2015-ben, de a 3. használatra már szanaszét volt szakadva a tépőzárak környékén minden.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bajnokpityu #138244 üzenetére
Ekkora majrécsík mellett nem alacsony De majd egyszer pályán laprarakod rendesen, és meglátod hogy hamar leér
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz bajnokpityu #138266 üzenetére
Látom szíven talált ez a majrécsíkos csipkelődés, de ennyire azért ne vedd komolyan.
A hozzászólásom lényege mindössze annyi lett volna, hogy amíg egyáltalán a hátsó gumidon van bármennyi majré is, addig irreleváns azt mondanod, hogy elég magasan van a lábtartó. Mert valójában nincs.
Ha kimész pályára, akkor relatíve hamar leér, és amíg csak kicsit érinted le addig ez nem nagy gond, de ha nagyon erőlteted és ráterhelsz akkor megdobja a hátsó kereket és könnyen esés lehet belőle.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #138369 üzenetére
A hozzászólás második felét, példamondatostul az összefoglaló legelejére kellene kibaszott nagy piros betűkkel beírni
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Szűkül a kínálat, mert egyrészt jelentősen megdrágult minden, másrészt kezdenek kiöregedni a motorok, cserébe a válságot követő néhány évből elég szűkös az utánpótlás. Ezek a 2005-6-os motorok már kaptak ezt-azt.
Előbb-utóbb úgyis az S1000RR lesz átalakítvaIgazából két út van: az egyik hogy már meglévő pályamotort vesztek, de ott értelemszerűen lesznek sérülések és gányolások dögivel, tehát kell majd rá költeni, vagy egy szép utcait, amire utána még sokat kell költeni, hogy pályára jó legyen.
Egy barátom árulja a K6-os GSXR pályamotorját, mert abbahagyja a pályázást és egy Tracert akar helyette. Ha érdekel elküldöm privátban a részleteket, a keretetekbe belefér.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139186 üzenetére
Véletlenül nem te írtad anno az Applenek a kommunikációt, hogy hülyék a júzerek mert rosszul fogják a telefont amikor az iPhone 4 (vagy 5, nem tudom már melyik volt) folyton eldobta a hálózatot?
Az itt válaszul adott kommentek alapján végzett teljesen reprezentatív felmérés szerint az újabb, utcai használatra szánt motorok többségében az ülés alatt van az akksi, 1-2 csavaros és perces mulatság a hozzáférés.
Tehát nyertek a "hisztiző" vásárlók és az ő igényeik, és a mérnökök is meg tudták oldani.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139190 üzenetére
Az utód ZX14-ben sokkal könnyebbé lett téve az egész folyamat, tehát megoldható volt a feladat, és jogos volt az elvárás.
Nem kell automatikusan hisztinek meg rinyának minősíteni a kritikát / nemtetszést.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139273 üzenetére
Naív (hülye) kérdés: ezek a zörgések gondot jelentenek? Ha igen mekkorát? Pl kuplungkosár vagy vezérműlánc, stb. Vagy csak annyit, hogy majd egy nagyobb költség lesz vele valamikor ha cserélni kell, de egyébként rutinművelet? Vagy ha ezekhez nyúlnak akkor az már hozza magával a többit?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139276 üzenetére
"Az, hogy vmi hangos, nem jelenti azt, hogy rossz."
Valami ilyesmire gondoltam én is, csak én nem értek hozzá egyáltalán.Egy cimborám vett egy olyan R1 pályamotort, ami elvileg 2003 körüli, de az eladó sem tudta megmondani pontosan, és a motor hátulja, legalábbis a lengővilla biztosan, egy valamilyen Ducatiból származik, amit szintén nem tudott megmondani az eladó. Cimborám meg megvette, mert hogy kurvára egyben van, és szebb hangja van mint az ő GSXR-ének volt.
Erre mondom neki, hogy szerintem ez egy tákolmány, és a hang nem jelent semmit, pláne ha két külön típust hasonlít össze.
Erre mondta, hogy 20 év alatt hallott és látott már motort, kuplungkosarat meg vez.láncot, szóval nem érti az én kommentárom mire fel Na most azon még kevésbé vagyok ledöbbenve, hogy valaki Magyarországon egy ilyen motort összetákol pályára, de azon inkább, hogy a haverom egy értelmes ember, ennek ellenére egy megtekintés után pénzt ad egy ilyenért.
Köszi a választ!https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ha már úgyis KTM volt a téma, Tasi mester épp egy 70es évekbeli Suzukival veti össze az egyik KTM túraendúrót
https://fb.watch/i7DZmQNy0D/"100 KTM-ből 100-at hitelre adnak el"
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz hroberto #139413 üzenetére
Én eddig amit megnéztem tőle abban általában nagy baromságokat mondott, természetesen jó hangosan és mérgesen Ma ezt pont bedobta nekem ajánlóba a facebook, na mondom fél éve nem néztem ezt a faszt legalább, lássuk. Nem csalódtam
Az a durva, hogy tele van munkával, gyanítom a népszerűsége miatt árban sincs a piac alatt.De haveromnak tavaly nyáron úgy vette fel a telefont hogy beleüvöltötte "mi a fasz van már?"
Nem tudom ez mennyire egyedi eset, de ha üvölt az ügyfelekkel, szétszarozza a motorjaikat, és mégis viszik hozzá a pénzt, akkor mi ez, ha nem zsenialitás?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz norbeerto #139470 üzenetére
Nekem van Dainese és Lidlis nyáriból. A Dainese 3x annyiba került, de vékonyabb és kényelmesebb az anyaga, és hatékonyabb, nagyon gyorsan szárad. Öt szezon után is jól bírja az anyag.
Izzadni mindegyikben fogsz, az normális, a lényeg hogy hamar kivezesse az aláöltözet a vizet a testedről és beinduljon a párolgás. A párolgás hőt von el a környezetétől, ezért hűsítőnek fogod érezni. Ebben a Dainese cucc hatékonyabb, és ez a nyári aláöltözet lényege. Olyan nem lesz amibe ne izzadnál bele.A Lidlis szerintem ilyen 18-20 fok környékére való, hiába nyári, vastagabb az anyaga és nem annyira hatékony. De nem is került annyiba.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz pepucs #139615 üzenetére
Apósom volt szervizvezető több helyen is, rosszabb és jobb minőségű szervizekben, budai és olcsóbb környékeken egyaránt. Azt mondta a fékeken megy a legnagyobb kaszálás. 100-ból 1x ha indokolt volt a féktárcsák cseréje, a fékbetéteket meg úgy cserélték mintha nem lenne holnap.
Iszonyú pazarlás és hulladékmennyiség...https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139621 üzenetére
Most visszaolvasva látom, hogy nem voltam egyértelmű. Autószervizről van szó. Amennyire én látom (elég kicsi a merítés ) a motorszervizek és a felhasználók motorokhoz való hozzáállása is más úgy alapból, mint mezei autósoké, lévén ez inkább hobbi, szezonális, kevesebben is vagyunk, ráadásul hamar híre megy a közösségekben ha valaki átbaszkodja az ügyfeleit.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Na tessék, dobhatjuk ki a Motul cuccainkat is.
https://www.facebook.com/watch/?v=762769181936537Holnap le is eresztem a motorból az összes folyadékot
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139688 üzenetére
Egyszer kiszámolta valamelyik hasonló panaszkodós videójában, hogy egy több milliárdos piac az ő követőbázisa.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Én tavaly magamnak cseréltem a Triumphban, a márka szerviz által töltött Elf jött le amiben volt kb 2000 km, abból mondjuk 3-400 km pálya, és 7100 ment bele. Nem éreztem semmilyen különbséget az ég világon.
Viszont Euroringen javultam majdnem 3 másodpercet, szóval…Egyébként az autómban is (H Astra, kézi váltó) cseréltem váltóolajat, mert a FB csoportban százak állították egyöntetűen, hogy a csere után csendesebb, finomabb lett a váltó működése. Hát nekem semmi különbség nem volt azután sem, pedig még Metabond adalékot is töltöttem hozzá.
Én nem értek hozzá, de az tűnik reálisnak nekem is, hogy szimplán a régi használt olaj és az új olaj közti különbséget érzik az emberek és abból mondják azt amit. Azt én is szoktam érezni az autómban, a 10-12 ezret városban futott olaj cseréje után az első 2-3 ezren valamivel halkabban jár a motorja.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139810 üzenetére
Nem mintha számítana, csak a kíváncsiság miatt: milyen motor volt?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #139822 üzenetére
Én is agyalgattam ezen, mert sajnos 2022 úgy kicsinált engem, mint a szemét, és kb semennyit sem motoroztam. Idén sem valószínű hogy fogok, max nagyon ritkán a fíling kedvéért elugrok vele ide vagy oda a városban.
Én arra jutok mindig az agyalgatásban, meg cimboráknak is amikor pedzegettem a témát ők is ezt mondták, hogy útban igazából nincs, eladni pedig nem érné meg. Legalábbis nekem. Ha el is adom, majd 1-2 év múlva megint van lehetőségem többet motorozni, akkor megint ilyet vennék, de ugye az már egy ismeretlen(ebb) motor. Kivéve ha megszaladok nagyon pénzügyileg, mert akkor jöhetne egy vadiúj modell, de ez a kevésbé valószínű
A leírásod alapján úgy érzem kb te is ilyen helyzetben lennél: ha 1-2 év múlva megint kell motor vennél valószínűleg egy ugyanilyet, vagy esetleg egy drágábbat.
Másik szempontból viszont, ha esetleg érdekelne és kipróbálnál egy másik típust, akkor ez akár egy jó lehetőség is lehet. Most eladod jó pénzért, 1-2 év múlvára pedig megálmodod, hogy mi az a másik modell amit vennél.
Nem tudom segített-e bármit ez a komment
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #139834 üzenetére
Nekem valamiért úgy rémlik sok évvel ezelőttről, hogy SC59-et már akkor is akartál. Eljött az idő végre?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz bacus #139961 üzenetére
Mobilon nem használok Discordot, de gépen brutál milyen a zajszűrés amit nyújt. Csámcsogás, krákogás, szuszogás, tapsolás, semmi nem hallatszik be. Csak a beszédhang, tisztán. Ha ugyanezt tudja a mobil app is, akkor értelmetlen viberrel meg hasonlókkal bohóckodni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz tboldi #141564 üzenetére
Mondjuk azért a rendőrség állításán beszartam:
"El kell oszlatni a korábbi tévhiteket: más eszközökhöz hasonlóan a sebességmérőknek sem volt soha „mérési hibahatáruk”. Ez csupán a mérésügyi hatóság által meghatározott követelmény volt."Érted, itt ebben az országban kanyarban előzzük a fejlett világot, és olyan mérőműszereket gyártunk, amiknek nincsen mérési pontatlanságuk. Hogy mi az az eszköz ami ezt hitelesíteni tudja szintén mérési hiba nélkül, az ugyancsak egy jó kérdés
Egyébként még a gyorshajtást nagyon szigorúan kezelő Svájcban sem basznak meg ha 50 helyett 52-vel mentél mondjuk, 5 km/h ráhagyást használnak még ott is.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen