Új hozzászólás Aktív témák

  • Topiccsendőr

    addikt

    válasz zgospel #139275 üzenetére

    A kuplungkosar zorgese nem jelent gondot. Vmelyik videoban lattam hogy a hozzaerto youtuber ( :D) dodor az mt09 eseben kifuratta a szegecseket a kuplungkosarbol, kicsereltette a gumipogacsakat, es visszaszegecseltette a kosarat. Ez sztm hatalmas koltseg azert cserebe, hogy a lelke megnyugodjon vkinek. Semmilyen problemat nem csinal velemenyem szerint, ha hangosabb lesz a kosar. Minden motornal egyre hangosabb lesz a kuplung, minden motornal meretvaltozast szenvednek ezek a rezgescsillapito rugok, vagy gumibaszok (nem osszekeverendo a nyomolap rugoival) teljesen felesleges hozzanyulni. A kosar elettartama alatt kibirja a terhelest, ha beverodik a kosar, ugyis cserelni kell.
    A vezermulanc csorgese csak akkor jelent gondot, ha at tud ugrani a lanc. A legtobb tipusban csak addig zorog, amig az olajnyomas ra nem nyomja jobban a lancra a feszitot. Ezutan nem csorompol semmi. De ez sem olyan cicerges, hogy hallgatoznod kell, hanem vodor csavar hang. Amugy a legtobb motorban a fotengelyen ugy van a vezlanc meghajtofogaskereke, amit nem tudsz lecserelni. Hiaba cserelenel lancot, az a fogaskerek ha mar meg van kopva, azonnal viszi magaval az uj lancot. Fotengelyt kellene x km utan cserelni.
    Mindig azt kell nezni, mennyit kell kolteni vmire, es mit hoz az a muvelet, egyaltalan rossz-e valami. Az, hogy vmi hangos, nem jelenti azt, hogy rossz.

    Nem menekülsz a csendőrség elől.

Új hozzászólás Aktív témák