-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Mosquito-
őstag
válasz polimorf #26993 üzenetére
Ezt mondom..10-től már szupi idő volt. Sajnálatos az eldőlés. Gyakorolni,gyakorolni sok szerpentin,kanyargós utakat keresni na meg tréningen részt venni.
Ui: Láttam keresed a Honda színkódot. Hát ha jól tudom akkor nem fogja kiadni a Honda. De próbáld meg hátha szerencséd lesz.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #27001 üzenetére
Igen keresem a színkódot, bár a deauvilles fórumon szerencsémre már valaki leírta így valószínűleg azzal fogom átfesteni.
Festettem belőle színkártyát és szép szín.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
vlevi
nagyúr
válasz #25954560 #26998 üzenetére
Egy tavaszi tanfolyamot én is nagyon javaslok mindenkinek, mert aki csak saját magától tanult meg motorozni, és azthiszi, hogy tud, annak nagyon sok újdonságot tudnak mutatni. És nem csak egyszer érdemes elmenni egy ilyenre, hanem télen félretenni egy kis pénzt, és tavasszal nagyon jól jön, ha szervezett keretek között rázza le magáról a rozsdát az ember.
-
mocsanisi
senior tag
-
Integra
titán
válasz polimorf #26997 üzenetére
vezetéstechnikai tréningen láttam embereket, 50-100e km-t motoroztak, aztán ott buktak meg helyből az első gyakorlatoknál. felfogni nem tudom, hogy maradtak ezek az emberek életben, közük nem volt a motorozáshoz 100e km után sem
a normálisabb fele be is vallotta ezt a 2 napos tréning után.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
polimorf
tag
válasz csongi #26999 üzenetére
Nem tudom hol van az a mi felénk, de annyi pénzért szívesen elmennék én is egy kis fejtágításra.
Győr környékén bármikor kapható vagyok egy-két tanfolyamra.
Ezek után úgy érzem nagyon rámférne. (De szerintem sok más hozzám hasonló motorosra is.)
Bár attól azért tartok, hogy még ott is kinevetnének öregségemre, ha ott is eldőlnék vele.
Ez után még azon is elgondolkoztam, hogy érdemes e még az idén átfestenem rendberaknom a gépet, vagy még várjak meg pár eldőlést?.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
fattyu
veterán
válasz polimorf #27008 üzenetére
költsd benzinre meg gumira.
Két könnyű elcsúszásom volt idén szub 30 mindkettő. csúnyult de nem vertem lét az esztétikára.
Gyanítom én is meglepődnék amugy egy ilyen tréningen mennyi mindent nem tudok... Mondjuk nemtom. Amennyivel és amennyit én megyek. Élek...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
canniball
nagyúr
válasz csongi #27010 üzenetére
A Safety-Hungarynél vannak fokozatok, a többinél nem olvastam ilyet.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
őstag
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
Archer
őstag
válasz Integra #27014 üzenetére
Az igen Gyorsan lezavarta a dolgot. Fegyvere volt, veszélyes, nincs cicó. Így kell ezt, hulljon a férgese. Mondjuk a csávónak szerencséje is volt, hogy pont arra járt a rendőr.
Amúgy mik azok a piperetükrök a visszapillantó helyén? Ez lesz az új trend?
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
csongi
veterán
Ennyi Nem kell itt szarozni!
Itthon meg menne a bírósági tárgyalás, hogy nem így gondolta, meg csak vicc volt, jájj hát visszá ákártám ádni tástvíír!! -
#25954560
törölt tag
válasz Kolondrum #27016 üzenetére
braziloknal mindig is maskepp volt. amikor ott dolgoztam, volt olyan este h bemondtak a radioban: ablak felhuz, ajto bezar es ne allj meg piros lampanal a varosban (campinas).
lassits, aztan guru tovabb. akkor pl nagyon elszaporodott az h lampaknal allo kocsibol 'elkertek' ezt-azt pisztollyal. -
Integra
titán
válasz Kolondrum #27016 üzenetére
brazília egy "picit" másvilág, mint amihez mi hozzászoktunk. ott ez hétköznapi dolog. ahogy az is, hogy félig az oldaladba szúrják a kést és úgy rabolnak ki. nem halsz meg, de nem is fogsz utánuk futni.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #26985 üzenetére
Kecso ugy egy rovidpalya. Egy orat allt arnyekban, mar nem tudtam vele napra allni. Aszfalt 20 fokos lehetett, homerseklet szintugy. 2 kort mentem teligaz-telifek technikaval melegitve a gumikat, terdet csak 3ik korben tettem le de akkor egy kis srac kicsuszott, sarga zaszloval meg mentunk egy kort es talan a 4ik korben kezdtem el novelni a tempot, visszavaltottam 2-esbe (le van attetelezve), es az 5ik kanyarban ami egy hajtukanyar tul nagy gazzal gyorsitottam ki. Elotte nem csuszott meg, nem volt egyertelmu jele. Elol meg egesz jo allapotu a gumi de hatul jobb oldalt mar nem volt minta. amikor letoltuk a motort, egybol neztem a gumit, de kezzel kb 40-45 fokosnak ereztem, hatso gumi jobb oldalat akkor lattam hogy nulla profil, de mindenkitol azt hallottam hogy ezzel meg ilyenkor is boven lehet kenni. Persze
nyaron volt 65-80 is es ennel joval kemenyebben gyorsitottam ki nagyobb dolesszog mellett.Szoval en szerintem elsosorban az aszfalt, de a gumi se volt eleg meleg. A gaz kezeles se volt tokeletes, ezen meg javulhatnek, de nem on/off allas volt Szerinted?
Az atdobas hihetetlen gyorsan tortent. Amint megindult a hatulaj, reflexbol elvettem a gazt. Egy pillanatra remenykedtem hogy nem esem le, de amikor maar a testsuly a motor elott volt, nem tudtam elkerulni. Ugye mindenki tudja hogy ilyenkor tartani kellene az adott gazallast es maximum egy low side lesz belol, de rossi kaliberu pilotak is szoktak igy esni...[ Szerkesztve ]
-
-
yodamastah
őstag
Az a 2 kör azért lehet kevés hidegben. Ez kb 2km. Ilyen időben még a hungaroringen is kellhet 2 kör hogy rendesen kend neki. Sőt lehet nem is tudod rendesen bemelegíteni sehogysem, mert ahhoz gyorsabban kéne menni, de nem tudsz mert még hideg a gumi.
A d211gp elkopva csúszkál ha be van melgítve, de nem dob le magáról hirtelen. Ez inkább a hideg gumi szokása. Persze esélyes hogy a kopott állapot is nagyban besegített.
Szóval amit ajánlok 15-20 fokban d211 esetében, az 40-60 perc gumimelegítőzés. A felninek is teljesen át kell melegedni, nagyon sok hőt elvon a gumitól. Ha nem süt a nap és hűvös van akkor meg aztán mindenképp gumimelegítő! Szélben még egy gyengébb gumimelegítővel lehet ez is kevés, be kell takarni a gumikat pokróccal, vagy bármivel ami a légmozgást csökkenti.
Másik megoldás: Pirelli, Metzeler Ezek sokkal kevésbé kérik a gumimelegítőt. DE ezekből sokkal jobb állapotú kell hogy találj a normális tapadáshoz.
Még annyit, hogy ha megteheted vegyél új gumikat. Vagy nagyon jó állapotút ha használt. Ne vegyél legyalázottakat, ami már a megvételkor is a végét járja.
[ Szerkesztve ]
-
ALI_G
veterán
válasz yodamastah #27026 üzenetére
4 körben mielott kiment a hatsó, akkor se boritottam le fullra, szóval még kellett volna neki melegednie.
Nincs gumimelegitőm, jó lenne. Persze akkor már futóval kellene járkáljak, amire nincs lehetőség (tárolni).Az újnak most nagyon megkérik az árát. 2 új szett árából majdnem kijön egy szezon Használtból a legjobb állapotúakat veszem meg. Elsőből tényleg vannak fullosak, de ugye minnél többször melegitem fel, majd hűl le a gumi, annál többet romlik a szerkezete. Persze ez nekem még elmélet, de többen mondták. Melegen még sose csúszkáltak alattam, pedig ezzel a gumival legutóbb még Hringen mentem 2:05-öt, és akkor se volt 25 foknál melegebb, de ott adtam neki 2 kört mielőtt kanyarban fokoztam a tempót. 65 fokos volt a hátsó mire lejöttem.
Következő szezonra van 2 hátsóm, egyik d211 vagy d212, a másik bridgestone talán. Elsőből is van egy d211. Kár hogy sokára lesz tavasz
Jövőre hogy látod, tudsz jönni játszani? mondjuk kecsó vagy kakucs, oda nem kell sok gumi. -
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #27026 üzenetére
Az ismerosod, aki az RSV jet cserelte le RC8 ra. Az elso gen RC8 asa volt?
Ez volt az, aminek elmaszott az elofeszitese?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #27030 üzenetére
Ja úgy rémlik az elsők közt vette. Mér?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #27031 üzenetére
Kivancsi lettem volna mik a tapasztalatai. Vagy neked miket meselt rola.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #27033 üzenetére
Imádja... Pringen 03at ment vele.. Hring nemtom talán már megvolt az 1:59. De a futóművet azt átmókolták gyáriról ha jól láttam.
-
félisten
Húú fiúk, ez a hideg motor vs váltás nekem nagyon be tud tenni. Még nem megyek legalább 3-4km-t legalább 10perc alapjáratos járatás után, addig küzdök a váltóval. Ürestől pl isten mentsen addig.
Olajcsere után remélem változik valami.Meg kell mondjam Zsolt megnézik a motort. Egyik csaj melóba a fejét fogta, ilyet szól ez a tiéd? Ez?? kb csak csettinteni kéne és felülne. A motorra. - Pedig ez nem is nagy, mondom neki.
A másik olyan 45 éves nő meg azt mondta felidézte benne a fiatal korát amikor addig nem hagyta békén a párját ameddig az ETZ-t oda nem adta neki egy körre. Főleg a hangjáért van oda. Amiért amúgy én is.
Egy másik csaj, ez már tényleg csaj az meg úgy pedzegeti, h elvihetném, de hát nem vagyok taxi és amúgy is őt jobb elkerülni.
Bnőm meg támogatja a saját bukósisak ötletét. Nem is értem miért.Vettem stabilizátort is. Készülve lassan a szunnyadásra.
Kérdés: Adott egy piros lámpa, adott kettő sáv ami innen kikanyarodik, de minkét sáv már sokkal azelőtt, hogy a lámpához érünk fel van záróvonalazva. Beáll a kocsisor, TI előre gurultok, hogy elsőnek induljatok el? Mert ezen ma nálunk parázs vita volt. Valaki azt viseli nehezen ha jobbról megy a motoros a kocsi elé, valaki ezt a záróvonalast. Valaki meg ámblokk azt, hogy létezünk. Tegnap csücsültem a dugóban és néha rámjön a hallani szeretném a morgást érzés és húztam egy pici gáz ami annyi, hogy 1500-ről 2500-ra pörgeti, tényleg picit. Baszki kinyílt a sor. Nem hittem el.
Elkezdtem legyártani a vizsgához a hangtompítót, minden megvolt csak a méretre kellett volna beállítani, erre ellopták az anyagot. Alumínium volt. Majd reggel rendbe rakom az illetőt aki csinálta.
[ Szerkesztve ]
-
mocsanisi
senior tag
válasz Kolondrum #27035 üzenetére
Én előremegyek a kocsik között. Ha látom hogy közel állnak, és nincs hely (andrássy-n rendszeres), akkor kinézek szembesáv, ha nem jönnek gyorsan ott előremegyek. Az meg aztán rohadtul nem érdekel hogy az autósok mit viselnek rosszul, (én is autózom, ráadásul taxizom is) neki aztán semmi kára nem lesz abból hogy én előrekerülök, nem fogok előtte tötyögni. Körút meg mondjuk a nyugati meki környékén szörnyű. Kocsik közt se férsz el, máshol se tudsz elmenni. Jófejek amúgy nagyrészt az autósok, mert ha látják hogy jövök, megpróbálnak kihúzódni, de nem nagyon szokott összejönni nekik. Ha összejön,és úgy van, lehúzott ablakon mindig egy köszi-t, vagy egy köszönömöt oda teszek, ha forgalomba enged el, akkor ahogy elékerülök lábbal intek egyet
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
csongi
veterán
válasz Kolondrum #27035 üzenetére
Jobbról is balról is előre lehet menni, abban az esetben ha tovább haladó gépjárművet nem akadályozod. Az idén életbe lépett a menekülő folyosó szabály, miszerint osztott pályás úton a belsősávnak balra a külső sávnak jobbra tartási kötelezettsége van, hogy a mentők, stb biztosítva legyen a tovább haladásuk, ezt a folyosót használhatja motoros is.
-
Integra
titán
válasz Kolondrum #27035 üzenetére
ma már van szabályozás rá, hogy legálisan előre mehess az autók között, vagy az oldaukon, meg van az, hogy előremész úgy és ott ahol lehet és biztonságos és a többi nem érdekel. én utóbbit teszem, amióta motorra ültem.
minden esetre az ijesztő, hogy mennyien nem tudnak haladni autók között, csak a kormányt rángatják összevissza, meg a féket tapossák, határozottságnak nyoma sincsen....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #27034 üzenetére
Az mar eleg jo ido. Ez meg a 155 lovas verzio akkor.
Motorfek utani gazreakciora nem panaszkodott, illetve nagyoncsontos valtora?
Vagy ezt elsikalja valami pc+padozassal?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #27040 üzenetére
Nem tudok részleteket, idén 1x beszéltem vele a motorról, akkor mondta hogy meg van vele elégedve. Esetleg megkérdezhetem ha van konkrét kérdés, írg meg privátban és kikérdezem
-
félisten
Akkor ne gyertek el felénk! Eddig az volt a baj, hogy 50cm3, most meg nagy és előremész??
Tipikus 50év felettiek. -
-Mosquito-
őstag
Nyugalom megzavarására bedobom ezt.. Olajhamisítás,hogyan lehet felismerni az eredetit.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Daywalker #27038 üzenetére
Az a baj, hogy az autósok - kivéve azt, aki az utolsó két évben vizsgázott KRESZ-ből - nem tudják, hogy ezt lehet. Ők abban a hitben vannak, hogy az erőszakos, hülye motoros éppen szabálytalankodik...
(#27042) Mosquito34): a jó légzsákoknak én is nagy barátja vagyok! Vén kecske is megnyalja a sót! Sőt!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
őstag
Ugyan már... A kerékpáros nem ismeri a KRESZ-t baszik az egészre, csak akkor lehet megbaszni ha rendőr tetten éri és ott helyben bírságol. Nincs rendszáma átmegy a piroson út közepén kalézol.....
Persze a járdán megy mint a barom gyalogosok, meg ugráljanak félre...
Aztán meg jön, hogy mindenki a halálát akarja. Én nem is értem miért ?Mondjuk nekem a kismotoros állatok a kedvenceim. Amíg meg a sor addig ő is megy aztán jön egy piros akkor felhajt a járdára ahol le van lapítva a kerekes székeseknek és átmegy a gyalogos zöldön ami épp a végéhez közeledik. Majd a másik zebránál ismét felhajt az aszfaltra és egyedüliként elrobog. Nem biztos, hogy 100%-osan szabályos, de az ilyen bealapoznám M0 vagy 4-es metróba....
A legfrissebb kiadásuk, már fel sem hajt a járdára hanem mellette 5 mm távolságban leköveti a jobbra kanyarodó utat aztán zebránál, hogy nem megy a tömegbe hanem a szélén átmegy a túlparton meg ismét jobbra leköveti a padkát. Remélem értitek mire gondolok.
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
félisten
Na majd ha jövök öntök egy kis nitrohígítót a tűzre!
-
fattyu
veterán
válasz HUfantom #27048 üzenetére
Szerintem meg szimplán a közlekedők 95% nettó életképtelen faszkalap.
Nem kell ez a bezzeg a bicajos meg kismotoros. Motorosból pont annyi barom van mint bármi másból. ugy értem nagymotorosból. Ha nem lenne menetszél pont annyi telefonálna mint autós. Mert a tükröt pont annyira használják kb.
Szóval ez a kipécézett csoportra mutogatás kicsit uncsi már. A közlekedési kultúra a béka segge alatt van járműtől független.
Autózok motorozok de városon belül szinte kizárólag bicajozok. És ha valaki azt hiszi hogy a nagymotorosok jobban tisztelik ( jobbra kisívhez pl ) a pirosat az naív...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok