-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
canniball
nagyúr
-
CyberPunk666
senior tag
Ez az orrvédő(?)szerű gumicucc amit a pexin belülre kell tenni az orr elé, mire jó?
Btw felpróbáltam a teljes bőr szettet és a sisakot így mindennel együtt.
Éreztem, hogy meggyulladok , még az erkélyen is. Úgy látom a menetszél az nagyon fog kelleni...
Illetve tutira kell majd venni nyárra egy másik szettet.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76004 üzenetére
Menj egy kört ebben a remek időben és mindjárt nem lesz ilyen problémád.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
CyberPunk666
senior tag
válasz canniball #76005 üzenetére
A motor még nincs meg sajnos
Nagyon bosszantó egyébként, hogy levizsgáztam, megvan a szerelés, de mégsem tudok menni...
De ez van, az is bosszantó lenne, ha lenne motor, csak nem lenne felszerelés, amiben felülhetek.Én meg nem fogom védőcucc nélkül használni, szóval ezt túl kell élni...
Tavasz-tavasz gyere MÁÁÁR.... -
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #76004 üzenetére
Az orrvédő cucc az légterelőként funkcionál így nem liheged össze közvetlenül a plexit Egy hosszabb menet után majd ha leveszed kb áll majd rajta a víz
Mész egy kis karikát és utána már könyörögni fogsz a meleg aláöltözőért ilyen időben. Elég csalóka amúgy a dolog. Nyáron a töködön is folyni fog a víz mire beöltözöl rendesen (HH Dry aláöltöző ajánlott), meg araszolgatásnál, de ha tudsz menni normális tempót akkor már semmi para nem lesz. Ezért felesleges szerintem másik szettet venni. Hacsak nem azért, hogy télen is akarsz menni mert arra tényleg kellhet másik valami thermobéléses túrakabát vagy ilyesmi.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
CyberPunk666
senior tag
fura, mert nincsen termo bélése, és az eladó is azt mondta, hogy hideg, de a dainese oldalán téli viseletnek árulják, azért vettem, hogy majd márciusi reggeleken és estéken tudjak motorozni.
Akkor ez hideg lesz hozzá?
Pedig azt gondoltam, hogy majd május környékén veszek egy perforált verziót.
-
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #76008 üzenetére
Kicsit lemaradtam de pontosan milyen szerkót is vettél? Tudsz dobni egy linket?
Hello darkness, my old friend...
-
yodamastah
őstag
válasz Topiccsendőr #75993 üzenetére
A kis darabokra szakadt bőrruháról nem is beszélve
-
-Mike-
addikt
Vasárnapig mindenre 15% a BLACK15 kóddal.
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #75994 üzenetére
Oo, elso korben elcsaptak. Motort es autot nem szabad elmozditani a helyszinrol, csak ha balesetveszelyes helyen van. Az enyem mellett meg epphogy elfert a busz, ami a masfel oras rendori intezkedes alatt eleg sokszor megtortent a Veres Peter - Pilisi utkeresztezodesben. Ez azert fontos, mert a helyszinelok csak akkor tudjak pontosan felvenni a helyszint, ha nem nyulkal bele senki es akkor a vetkes fel (es ugyvedei) nem tudnak alibizni.
Na elcsaptak, odajott 2 szemtanu, egybol mondtak, hogy lattak mindent, nem en voltam a hibas. Maradtak mig kijottek a rendorok es telefonszamot is csereltunk es a rendorok is felvettek az adataikat. Ez sem mellekes, nem art ha majd az eloado rendornek vannak tanui.
Rendorok kiertek kb 5 perc alatt, tipikusan idiotak voltak, viszont nagy formak. Driftelve alltak keresztbe az uton villogoval, csucsforgalomban.
Aztan helyszinelok vagy mik megjottek 1 ora mulva kb, ok szotlanabbak voltak, rajzolgattak.
Ja de elotte kiertek a mentok, megneztek a sebeket, kerdezoskodtek, majd megirtak a papirt es elmentek. Kaptam egyet en es asszem a rendorok is.
Helyszinelok vettek fel a vallomasokat, le kellett irnunk a storyt kulon-kulon, nem lattuk a masik mit ir. Elotte a rendoroknel szoban elismerte a felelosseget, rendorok is mondtak, hogy egyertelmu ki a felelos, viszont a papirra a srac azt irta, hogy nem tudja ki a felelos. Telefonalt parat, gondolom megmondtak neki, hogy semmit ne ismerjen el, stb.
A rendorok azt mondtak, hogy keksargat nem kell irni, mert van rendorsegi intezkedes, eleg lesz majd a papir, amit 1-1.5 honap mulva megkapok. Szoval csak a mentos papir volt a kezembe.
Vegeztek a helyszinelok, megjott ertem a treleres es hazavitt. Kb 1 km volt a tavolsag
Masnap telefonalgatas, kerdezoskodes, netbujas utan kiderult, hogy el tudjam kezdeni a motor biztositozasat, kell a keksarga. Fasza.
Felhivtam a csavot, elmentem hozza kitolteni a papirokat, viszont elso korben nem akarta alairni a megjegyzes rovatba, hogy elismeri a felelosseget. Aztan 5-10 perc rahatas utan vegulis beleirta. Elmagyaraztam neki a dolgokat, hogy birosag, perkoltseg, idopazarlas, stb. Meg hogy nem akarom perelni, csak minel elobb helyre akarom allitani a motor allapotat. Ez volt aprilis 18-an. Alairta. Beadtam a posta biztositohoz a papirokat, 5 napon belul kijott a fuggetlen karszakerto, aki kb semmit nem mondott.
Kb 5 nap mulva jott a level, hogy gazdasagi totalkar, motor erteke 900.000 ft (kb) ebbol fizetnek 500at es a roncsot xy kereskedes 15 napon belul megveszi tolem ha elek vele. Ha nem, akkor megtarthatom, eladhatom.
En ezt elfogadtam, mert realisan tenyleg ennyit er a motorom es ugye tudtam, hogy fele penzbol talpra tudom allitani.
Viszont a levelbe bele volt irva, hogy csak akkor kapok penzt, ha a jogeros hatarozat megerositi az allitast, hogy a biztositottjuk volt a vetkes fel.
Gondoltam, hogy akkor kb 1.5 honap mulva kapok talan penzt. Megrendeltem sajat koltsegen mindent.
Habar a karszakerto utan elvitettem a karasnaba a motort allapotfelmeresre, ahol valami brutto 1.4 millat irtak karnak, ugy hogy nem is irtak bele mindent. Annyi volt a lenyeg, hogy semmi olyan nem serult, amirol nem tudtam. Szoval ezert fogadtam el az osszeget es hogy megtartom a motort. Ha serult volna valami olyan, akkor inkabb eladtam volna es penzhozzarakassal vettem volna egy ujabbat.
Szoval ez volt kb aprilis vege fele.
Teltek multak a honapok, telefonaltam jobbra-balra. Hivtam a kobanyai kapitanysagot (pont meg a kobanyai reszen tortent a baleset), beszeltem kb 3-4 emberrel, fogalmuk sem volt az ugyrol. Azt mondtak, hogy mivel szemelyi serules tortent, ezert a hungaria krti kapitanysagot hivjam, ok intezik hogy 8 napon belul vagy 8 napon tul gyogyulorol van szo. Mondtam, hogy kb 2 hetig volt eleg szar a labam, de ez ugye mellekes. A baleset napjan nem volt annyira tre a helyzet, masnap mar azert ereztem, masnap estere elegge befajdult. Aztan 3-4 napra ra egyre rosszabb lett, voltam 2x rendeloben, elso helyen hozzam sem nyultak, ez volt a baleset masnapjan, csak azt kerdeztek, hogy zarovonalon eloztem?....
Aztan baleset utan 3-4 nappal elegge fajt, rosszabbodott es bevittek az ugyeletre a fiumeibe asszem. Ott nagyon alaposak voltak, soron kivul behivtam, ciganyok fujjogtak is..
Azt mondtak megmaradok. AliG Zoli ajanlott brutal jo kenocsot, az sokat segitett.
Na szoval hungaria krt. Felhivtam oket, 2-3 ember utan kiderult, egy nenivel beszeltem, azt mondta, hogy varjak meg az OMSZ latleletet, hogy 8 napon belul gyogyulo-e. Mondom nekik, hogy beviszem en a papirokat, 8 napon belul gyogyulonak iteltek. Aaa, az nekik nem jo, omsztol kell. Ok.
Felhivtam az omszt, hihetetlen gyorsan kiderult, hogy lofaszt sem fognak kuldeni a hungaria krti kapitanysagra, mivel NEM kertek hivatalosan az allasfoglalasukat. Ez 2 honappal a baleset utan volt
Felhivtam megint a hungaria krt-at ahol ertetlenkedtek, majd azt mondtak, hogy akkor kikerik meg egyszer, hivjam oket 2 het mulva
Felhivtam oket 2 het mulva, minden oke, tovabbitottak a kobanyai uti kapitanysagra az ugyet.
Itt mar nem emlekszem, hogy mikor kerult eloadohoz az ugy, de meg kb eltelt 1 honap
Nem ertem el oket telefonon, ezert bementem szemelyesen es 1 ora varakozas utan lejott a fiatal kislany eloado, aki intezi az ugyemet. Azt mondta, hogy kikuldte a hatarozatot a vetkes felnek, 60.000 ft birsag es 3 honap eltiltas, viszont fellebbezett es enyhitest kert a 3 honap eltiltas miatt. Kb 2 het mulva fogjak elbiralni, majd megy a level az ujabb "iteletrol" amit valoszinuleg el fog fogadni a vetkes fel, ha onnantol kezdve 8 napon belul nem lebbez fel, akkor kapom en is a hatarozatot.
Eltelt megint 1 honap, nagy nehezen hivom az eloadot, hogy mizu van. Azt mondja, hogy minden oke, holnap akarta kipostazni nekem a hatarozatot. Mondom neeee, inkabb bemegyek erte szemelyesen!
Bementem, vartam 1 orat, nem erte el a portas rendor az eloadot, hagytam uzenetet, hogy akkor inkabb kuldje el postan
Mulheten pedig megkaptam a hatarozatot, amit most hetfon elkuldtem emailben a biztositos karugyintezonek, akinek kideritettem a telefonszamatItt tartok most, remelem erre gondoltal.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz Something_ #76013 üzenetére
Ilyen mesélő, oksító HSZ-t jó dolog írni egy esetről. Én a nagy pofák miatt (ez erős volt még szerintem is, de nem bánom) nem tartok, de annyit elárulok: Fényképezni, fényképezni és fényképezni, mert ezen áll vagy bukik minden, ha már tényleg nem tud mit kezdeni veled a közútkezelő.
[ Szerkesztve ]
-
-Mike-
addikt
válasz Something_ #76013 üzenetére
Milyen flottul megy itt minden, jó volt olvasni.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #76013 üzenetére
Erre csak annyit hogy: Te kurv@élet...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
TommyNagz
senior tag
-
CyberPunk666
senior tag
Rossz méretű nadrágot hoztam
Még volt az egyel kisebb, összekevertem/ték.
Remélem nem adták el és kicserélik.Na most kiderül mennyire jófejek a karasnában... basszus...
-
dugynok
senior tag
Nincs valami olyasmi, hogy ha egyszer gazdasági totálkárra kifizet a biztosító utána a köv. balesetnél már nem fizet? Valahonnan rénlene hasonló... Tud erről valaki valamit?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #75994 üzenetére
Hogy oldjam hétvégére a feszkót egy kérdéssel, van tapasztalatod Triumph - al? Mennyire megbízható egy japánhoz képest? Érdemes kicsit álmodozni róluk? Speed triple pl.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
#79335424
törölt tag
válasz dugynok #76020 üzenetére
De igen. Viszont, a gazdasági totálkár nem azt jelenti, hogy a jármű nem helyreállítható, hanem azt, hogy a piaci értékét figyelembe véve nem éri meg. Ettől még Te lehetsz bele olyan szerelmes, hogy helyreállítod. Ez egy aránytalan értéknövelés. Ha ezt egy biztosító által elfogadott szakértő ledokumentálja, akkor a következő kárnál is fizetnie kell a biztosítónak. Ez olyasmi, mint egy veterán minősítésű jármű avultatása. A veterán minősítés ilyen értelemben azt jelenti, hogy az állapota (így az értéke is) nem a korából adódó avulás mértékének felel meg.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
-
canniball
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76006 üzenetére
Nézd a jó oldalát: még bosszantóbb lenne ha meglenne a gép is és mégsem tudnál menni (ez az idő már nem az az idő).
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
ath
senior tag
festett már valaki pályaidomot, vagy bármilyen idomot elektromos festékszóróval?
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76027 üzenetére
Engem meg a Street Twinek és a Tigerek érdekelnek, úgyhogy én is szívesen látnám.
Illetve ha a van a Ducatikról is hasonló jellegű infód/linked (Monster 821, esetleg 1200), akkor ne tartsd magadban!
[ Szerkesztve ]
-
Tarill
őstag
Hy. Motoroknál a gumi kora meddig mondható okénak? Ha nem kopott de mondjuk dot szám szerint 3-4 éves az még jó?
-
polimorf
tag
válasz Tarill #76029 üzenetére
3-4 éves guminak semmi baja nem lehet. Én a motoromat 8 éves gumikkal vettem meg de még szőrösek voltak, sajnáltam kidobni ezért azzal nyomtam le az idei szezont, egyszer se csúszott meg de azét a 8 éves az már öreg. Érzem is, hogy már keményebb jóval mint egy új. Még kibirna 1 szezont de már nem kockáztatok a 8 év miatt.
Szóval használd nyugodtan a 3-4 éves gumikat.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76027 üzenetére
Csak most esik le, hogy feltehetően ironizáltál.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz V.Stryker #76033 üzenetére
mielott felraknam a szokasos, motorradonline.de lemezem, leirnam ide kedvenc online szellemi taplalekom hasznalati utmutatojat.
alapvetoen az 50 000 es teszt zsenialis, a legobjektivabb modja egy motor maximalis futasteljesitmenyenek meghatarozasara. mivel itt mindent mernek, es ertekeket irnak, ezert ennel jobb alternativa jelenleg nem all rendelkezesunkre. osszehasonlitva egy forumos, vagy sertodott tulajdonosi velemennyel, vagy harmad, negyedkezbol kapott informacioval, ahol a legegyszerubb kerdesre sem tud minosegi reflektaciot nyujtani senki, mivel semmyilen adat nincs senki kezeben.
a baj az 50 000 es tesztnel viszont, a hasznalat modja, illetve egy gyar ket egyforma motort nem tud legyartani, a beszallitok alkatreszei ugyanugy hullamzo minosegben kerulnek beszerelesre.
jozan paraszti elgondolasbol a szoras miatt minimum 2 motort kellene tesztelni, szetszedni. es ezek ha ket kulonbozo kepet mutatnak, akkor megint ott vagyunk, ahol a part szakad.mindannyian hallottunk mar millio km es futasteljesitmenyekrol.
a legextremebb szamomra egy simson, amiben 100 000 km van, bontatlan blokkal. elmebetegnek kell lenni hozza, hogy igy hasznalj egy motort, sztm a tolozar az also 1/3 nal jobban nyitva sosem volt. mashogy NEM LEHET ennyit belerakni.
nem tudom elegge hangsulyozni, hogy a hasznalat modja tulsagosan nagy szerepet jatszik 50e km soran.
ha nyelezel egy motort, teljesen mindegy, milyen marka, EL FOG KOPNI nagyon hamar.(most nem szeretnek belemenni abba sem, hogy kinel mit jelent a nyelezes, de inkabb megis: mert ez sem egyertelmu, illetve befolyasolo tenyezo tobbek kozott a nyelezesnel, a fogyasztasnal es a motorunkra matyizasnal a kognitiv disszonancia - ezt szeretnem a kepletbol teljesen kiszurni, ami egy laikusnal a reszrehajlosagot okozza - , epp ezert a nyelezest szeretnem bevezetni, mint 100% os, vagy harom harmad gazallas, nagyon-nagyon sokaig kiatartasa ertekkent, a fordulatszammutato hattere pedig ilyen esetben piros. remelem tiz even belul SI mertekegyseg lesz - koszonom a figyelmet)
Kovetkezo aspektus szociologiai - vegyunk egy reteget. Ez a reteg celofanozza otthon a tevetaviranyitot, az okostelefonjan vedofolia vedo van, tokkal, es a kocsiban huzatvedo huzaton ul, ha eppen autoval menne motor helyett. Buszke az autoja es a motorja meghibasodasi statisztikaira, plane a fogyasztasra. Tobbszor burkoltan henceg ismeroseinek ezzel kapcsolatban. Fel a hamis olajtol.
Posztolja a motoros elmenyeket: elmentunk erre, arra, jo karika volt, kuldtuk a gepeknek, de zokszo nelkul birtak.Ennek a csoportnak a predatora egy masik csoport. Lemennek bandaban orkenyre, vagy hungaroringre (a fentebb emlitett nyelgazhoz igen kozel) 250 el. Ott mennek egy delelottot, es hazamennek 250 nel. Alapvetoen joval igenytelenebbek az elobbi csoportnal, karbantartas es technikai megoldasok tekinteteben. A rendszamtarto konzolt nem tudja elviselni egyik sem, (igazabol a rendszamot sem), azonnal lecsereli egy joval igenytelenebb es esztetikailag is tamadhato atfurt laposvasra.
A gyari kipufogo termeszetesen egetoen ciki, meg akkor is, ha a cserejevel masodpercekig kell koszorulni a motort, hogy beinduljon.
Posztolja a motoros elmenyeket: elmentunk erre, arra, jo karika volt, igazabol mindig igy szoktunk menni, semmi kulonos nem tortent.Vajon melyik reteg fogja vasarolni a papiron erosebb motorokat? A ket reteg nyelezese kozott mekkora kulonbseg van? Mennyire hat ki ez a meghibasodasi statisztikara?
tehat honnan tudjuk, hogy mennyire volt kozel a teszt alatt a motor hasznalatanak modja a mi motorozasi stilusunkhoz? sehonnan. a teszt tovabbi gyengesege meg a sportmotorok es mondjuk a tura motorok hasznalatanak teljesen mas modja is, a sportmotorokat ki fogjak vinni palyara, a turamotorokat nyilvanvaloan nem. Es akkor a versenypalyan tesztelesnel is hatalmas kulonbsegek vannak a lehetseges terhelesek kozott. Pl egy 2 perces hungaroring idovel viszonylag sokaig lehet gyari motort hajtani. De egy kb 55 os idonel barmelyik motor elso tarcsaira csomot kotunk fel ora alatt a hoterheles miatt, ami azt jelenti, hogy 30 perc alatt osszehoztunk egy szazezres szamlat.
tehat mielott az ertekeket kozolnem, szeretnem megerositeni mindenkiben a hatarozatlansag erzeset, es megkerek mindenkit, orizze meg bizonytalansagat, bizonyos esetekben ezeket az ertekeket akar a hajunkra is kenhetjuk.
es az eheti ertekek a kovekezok:Triumph Tiger 800 XC
veszteseg: 6%-10%-6% (1-2-3 hengerben)
hengerfej: az osszes kipufogoszelep kisse tomitetlen, szelepulekek kisse nagyobbodtak, kipufogo vezermutengelyen pittinges kopas.
henger-dugo: eros kopasnyomok, de az illesztes rendben van
fotengely: hajtorud oke, a fotengely jobb oldali csapagyazasaban eros kopasnyomok. a kartelban maradek tomitoanyagot talaltak. (mint amikor kinyomja sziloval a gyoker, csak ez a gyarban)
eroatvitel: egy lamella meghullamosodott, egyebkent a valto es a kuplung is jo allapotban van.
vaz/futomu: a labtartoknak es a valtokarnak megnagyobodott jateka vananomaliak: kozponti allvany gyenge, csere, elrepedt szelvedo, valtokar visszahuzo rugo tores, korrodalt trafocsatlakozo, tul kis lancvedelem, lerakodas a szelepeken a jobboldali hengernel - valoszinuleg a korrodalt trafocsatlakozas miatt.
Triumph Trophy SE
veszteseg: 8%-16%-6% (1-2-3 hengerben)
hengerfej: az osszes szelepen gyenge lerakodasok, kipufogo szelepek tomitetlenek, a kipufogo szelepulekek beverodve, erosen megnagyobbodva. Nehany vezermubutyok pittinges.
henger-dugo: az illesztes rendben van, kifogastalan hengerek
fotengely: az egyik hajtorudcsapagynal eros serules, idegen test. Az osszes hajtorud szem eros kopast mutat (ettol fuggetlenul a radialis jatek erteken beluli)
eroatvitel: egy lamella vetemedett, kuplung jo allapotban, kardannal nehany fog mutat kopast.
vaz/futomu: minden tokeletes, lakkozas, vaz, villa, hatso fektarcsa kopottanomaliak:
visszahivott motorvezerlo, cserelt hengerfej, gyenge kozponti allvany, es nehezen allvanyra huzhato motor, cserelt kormanykapcsolok, tomitetlen villaszimmering,Triumph Daytona 675
veszteseg: ?%-?%-?% (1-2-3 hengerben)
hengerfej: ket szivo es az osszes kipufogoszelep tomitetlen, a kipufogo szelepek uleken egesnyomok, de alig nagyobbodtak meg.
henger-dugo: alig eszlelheto kopas
fotengely: nehany hajtorudcsapagyazasnal egyertelmu kopasnyomok, de erteken beluli minden
Eroatvitel: harmadik fokozat kerekei kopast mutatnak, a kuplunglamellaknal nincs vetemedes, a valtotengely korrodalta hengerfej neha csuny, de ezeknek a hibak tulnyomo reszet eszre sem lehet venni hasznalatban.
ez alapjan nem gondolnam szoporollernek.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76040 üzenetére
Köszi a kimerítő választ. Bár az iróniában még mindig nem vagyok biztos.
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76040 üzenetére
Köszi, nem kis energia lehetett megírni.
a kocsiban huzatvedo huzaton ul
Pont, mint apum. Sőt, a gyári szövetszőnyeg alatt is van még egy réteg.(#76042) persuader: A Multistrada 1200-asa alapvetően nem ugyanaz, mint a Monsteré?
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #76042 üzenetére
Már az is kész csoda, hogy azok egyáltalán elmentek 50 ezret.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Topiccsendőr #76045 üzenetére
Egyáltalán nem. Szerettem a hathengeresemet, most is van egy GSX1100 -am, bejön a Honda Pan European, és szerintem pl. a Triumphok között is van izgalmas gép, csak nem a robogó kategóriában, amiből csemegéztél. Természetesen a Rocket III -ra gondolok, mondjuk roadster verzióban. Arról nem tudsz esetleg 50 ezres tesztet?
Viszont, volt a környezetemben pár Guzzi, meg Ducati, és megbízhatóság szempontjából mindegyik határ szar volt.[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76040 üzenetére
Főnök! Hol lehet ezeket az 50 ezres tartósteszteket megtalálni? GS500 érdekelne...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboldi #76043 üzenetére
Ahogy nezem a monsterben a 11° testastretta van, (2010 ben volt multistradaban ilyen blokk) amit az 1198 bol fejlesztettek, mig a mostani multistradaban mar a valtozo szelepvezerleses blokk van.
A tesztet megtalalod a motorrad oldalan, eleg jol szerepelt, termeszetesen voltak hibak, de nem allt meg sosem. Illetve erdekes, hogy mennyire kimeli a szelepeket a desmo vezerles. A triumphoknal jelentkezo hengerfej problemak a japanoknal ugyanugy jellemzok, mig a desmonal egyaltalan nem.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
tboldi
nagyúr
válasz Topiccsendőr #76048 üzenetére
Bár van német középfokúm, nagyon régen nem használtam már a nyelvet, plusz nem a belső égésű motorok világával foglalkoztunk órán, szóval nem sok szót értenék az írásokból.
Mondjuk a mai napig csodálom, hogy sikerült a nyelvvizsga. Az írásbeli még úgy ahogy ment, de a szóbeli elég szar volt, egy másik vizsgázóval kellett beszélgetni, aki sokkal jobb volt nálam. 60% kellett összesen, nekem lett 61.Angol viszont elég jól megy, középfokú nyelvvizsgán 92% + 5-ös érettségin.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Windows 10
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Spórolós topik
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen egeret válasszak?
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- BestBuy topik
- További aktív témák...