-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
-
félisten
válasz -Mosquito- #76056 üzenetére
De ebből többet tudok venni, minden napra egyet. Kéket meg narancsot rendeltem. A szobában körbe hátha nem sérül az új kabátom.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #76058 üzenetére
Neeem, csak nem Degecről származok.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #76013 üzenetére
Valami ilyesmire gondoltam, csak arra a reszre is koncentralva, amikor a karfelmerovel beszeltel. A ruhadra ezek szerint semmit nem kaptal? Illetve ha fizetnek a ruhara egy bizonyos osszeget, az annyira alacsony szokott lenni, h nem erdemes leadni, mert nem tudsz belole egy uj, ugyanolyan minosegut venni. Stb.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #76062 üzenetére
Supermannek sem serul a ruhaja mikor atmegy egy falon, nekem sem serult semmi :-) Pedig a labamat kapta el az auto es a vallamra erkeztem a motoron atesve.
Karfelmero szotlan volt, mondta hogy kozvetlen a biztositonak kuldi a program alapjan kiszamolt arat, akik meg modosithatnak rajta.
Mondta a hulyeseget, hogy a motor muanyag idom is avultathato, mert ahogy suti a nap, ugy gyengul az idom es ezert avultatni kellMa hivtam a postas ugyintezomet, el is kuldtek a dellat multheten. Postai kifizetest kertem, a heten jon az utalvany.
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #76062 üzenetére
Még ami vicces, hogy 1 db szállítást fizet a biztosító.
Ugye volt egy alap elszállításom a baleset helyszínéről.
Volt egy, ami a szemle után történt, elvitettem a karasnába a motort átnézésre.
Aztán elhozattam a karasánból.Szóval 3 szállításom volt, egyez fizet meg az átvizsgálást a rejtett hibák felderítése miatt.
Szóval a hazahozás + átnézésről van számlám, asszem 15.000 ft környéke.Gondoltam, hogy ezt elszámoltatom a biztosítóval. Viszont nem elég a számla, kell a szállítólevél is, hogy honnan hova, merre haladt a motor szállításkor, szóval ezzel lesz még egy köröm.
-
CyberPunk666
senior tag
Ez remek, 2017 jan 1-től csak euro 4-es motorokat lehet forgalomba helyezni, a kiszemelt gépem pedig euro 3-as, de csak márciusra lesz meg rá a pénzem...
Miért is ment volna minden simán...
[ Szerkesztve ]
-
TommyNagz
senior tag
válasz CyberPunk666 #76065 üzenetére
Nehezen tudom elhinni, hogy ezentúl csak 2005 utáni kocsikat és motorokat lehet majd behozni az országba. Azért egy ilyenért elég sokan anyáznának.
encapsulation dot1q
-
CyberPunk666
senior tag
válasz TommyNagz #76066 üzenetére
Érdeklődtem a kawasakinál, hogy mikor derülnek ki a jövő évi árak, mennyibe is fog kerülni a kiszemeltem és visszaírtak, hogy jövőre megszűnik a forgalmazása, mert jan 1-től csak euro 4-et lehet forgalomba helyezni az eu-ban.
Ez egyébként egy 2013-ban bemutatott modell, amit kinéztem (ninja 300).
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76067 üzenetére
Ha új, A2-es, 300 cm^3 körüli motort szeretnél: Honda, Yamaha, KTM nem játszik?
Nem tudom, hogy mennyibe került a kis Ninja, de lehet, hogy alig lenne csak drágább (ha egyáltalán az) egy 500-as Honda.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz tboldi #76069 üzenetére
De szerettem volna egy kisebb első motort és fokozatosan haladni a nagyok felé.
Simán eljátszottam volna vele 1-2 évig, az árát sem veszti nagyon durván.Meg aztán egyik rivális sem néz ki ennyire jól (szubjektív, nekem ez szerelem). Szerintem igenis fontos szempont, hogy tetsszen.
Most komolyan, szerinted nem gyönyörű?
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #76070 üzenetére
Gyönyörű amúgy
Viszont ha kezdő motornak keresel valamit akkor lehet érdemesebb lenne használtban gondolkozni nem? Mert azért valljuk be őszintén, elhozol egy ilyen szépséget a szalonból és kezdő lévén(ne érts félre haladóként/profiként is benne van a pakliban) ne adj Isten lezúzod az nem lesz valami kellemes.
Használtan vettem a motoromat de patent állapotban és így is amikor estem vele és láttam a sérüléseket hát azt nem kívánom senkinek.
Hello darkness, my old friend...
-
canniball
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76070 üzenetére
A tboldi által ajánlott 500ccm sem a gyilkos kategória és azt talán később könnyebb is lenne eladni. Persze ha nincs olyan ami tetszik...
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Lomha 8V
addikt
válasz CyberPunk666 #76070 üzenetére
Volt már sportmotorod?
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #76070 üzenetére
Ebbe milyen elem való?
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76070 üzenetére
Őszintén? Nem.
És igazából egyik új Kawasaki sem tetszik. Na jó, talán az új Z900.A kisköbös, sportmotorra hajazóak közül nekem a KTM RC390 tetszik.
Amúgy nem kell félni kezdőként sem az 500-as Hondáktól. Lovak számában alig több a 300-asoknál, de nyomatékosabb (meg nehezebb is), ergo nem kell mindig csúcson (vagy annak közelében) járatni. A CB500X-em nagyon kezes volt, jól kiszámíthatóan viselkedett, bátran ajánlom minden újoncnak.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mike- #76075 üzenetére
#-Mike-
A 4 elem közül? A tűz
#tboldi
szerintem határozottan nem egyezik az ízlésünk a fejidomokat tekintve.
De körülnézek akkor a nagyobbak között is.Nekem egyébként kimondottan bejönnek a kawasakik. (pont a z900 nem)
ABS-t mindenképpen szeretnék rá, ez még fontos szempont.[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76077 üzenetére
A CBR500R-ben úgy rémlik ugyanaz a blokk van mint az X-ben csak más a körítés.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Lomha 8V
addikt
válasz CyberPunk666 #76074 üzenetére
Ja, hogy abszolút semmilyen motorod nem volt még. Mielőtt beletenyerelsz egy új sportmotorba, valami fasza hitellel, azért menj pár kört egy ilyen csutkakormányos géppel. Mert 2 hónap után rájönni, hogy a karod meg a derekad leszakad rajta és nem tudsz vele egyhuzamban 100km-t elmenni, kicsit drága tanulópénz lenne.
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76077 üzenetére
Nem akarlak rádumálni semmire, csak leírtam, hogy szerintem az A2-es 500-asoktól sem kell félni.
De nem tagadom, hogy némi elfogultság is van bennem.canniball: Igen, meg a CB500F-ben és az új softchopperben (Rebel 500) is. És az ABS is alap.
[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Lomha 8V #76079 üzenetére
Ezen az üléspozíció nem teljesen sportos, ez egy kamusportgép.
Olyan gépet nem akarok venni, amin úgy kell ülni, mint Rossi, csak szeretném, ha jól nézne ki és ezek jönnek be.
Kimondottan szempont volt ennek a kiválasztásánál.
Ez szintén eléggé leszűkíti a lehetőségeket sajnos. Sportos gép, kényelmes pozícióval.canniball
Néztem ezt a cbr500r-t, tetszik (bár kevésbé, de tetszik). A piros-fehér-fekete főleg.
Nem is vészesen drága, még újonnan is alig több, mint a ninja, de használt is több van eladó belőle.De majd utána kell olvasnom, mert kell abs és a normális üléspozíció sem árt.
Azt hiszem a vfr800 még ilyen, hogy tök sportos, de közben nem kell a tankra ráfeküdni.
Csak az egy kicsit túlzás lenne első gépnek.[ Szerkesztve ]
-
CyberPunk666
senior tag
válasz -Mosquito- #76082 üzenetére
Szerintem nyugodtan írhatsz nekem, ha rólam mondasz dolgokat, mert sokkal kevésbé lenne bántó, mint harmadik személyben beszélni rólam a jelenlétemben.
Nem ültem túl sok motoron, mivel nincs rá lehetőségem, és az adott motort pedig nyilván kipróbálom mielőtt megveszem. De nem igazán van lehetőségem végigülni egy rakás gépet, ezért akármilyen gépet is akarnék venni, azzal pont ugyanez lenne a helyzet. Valahol el kell kezdeni.
Eddig kb 3-4 féle motoron ültem, mint sofőr, nem nagyon van összehasonlítási alapom és nem is nagyon tudok rá szert tenni.
Vagy hogyan kellene csinálni? évekig járok tesztmotorozásokra és ha megvan egy típussal a 100 km, akkor megveszem?
Netes teszteken és fórumokon kívül nincs más lehetőségem, ott pedig mindenhol ajánlották kezdő motornak.
[ Szerkesztve ]
-
canniball
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76081 üzenetére
Haveromnak is a VFR750 az első nagymotorja és (még) nem törte össze magát. Én is csupán egy szezonnyi CG-zés után ültem fel az SV-re és itt vagyok.
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Lomha 8V
addikt
válasz CyberPunk666 #76083 üzenetére
Tudod, mi itt segíteni szeretnénk neked és ha a mocsári szúnyog már ilyen korán zavar, akkor kösd fel a gatyádat, mert most még nagyon finom volt.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz Lomha 8V #76085 üzenetére
Tudom, szerintem konstruktív beszélgetés folyik és érdekel a véleményetek.
Mindig jó a tapasztaltabbaktól tanácsot kérni, csak szerintem az instant lekezelő és gúnyos hangnem teljesen felesleges. Még ha hasznos tanácsot is prezentál így, akkor is lehet azt normálisan. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76083 üzenetére
Egy "hasalósra", egy nakedre, meg egy valamiféle "túrásra" fel kellene ülnöd, már csak az üléspozíciók összehasonlítása végett. Saját példám: 125-ös, de igen kényelmes kis szoftcsopperem után mindenképpen csoppert szerettem volna (konkrétan a Virago 535-öt), de miután üléspróbát csinálhattam rajtuk (meg egy 250-esen is) rá kellett jöjjek, hogy én ezeken max. percekig lennék képes ülni. Így lett a lenézett, randa Suzuki GS500, amin - ha nem is kényelmesen - de óránkénti 5 perces megállókkal egész nap el tudok lenni. (Öreg vagyok, van egy porckorongsérvem is sajnos). Most vettem rá kormánymagasítót, meg a lábtartóval is mókolok egy kicsit a télen, és tökéletesen kényelmes lesz számomra.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Horvi
őstag
válasz CyberPunk666 #76086 üzenetére
"az instant lekezelő és gúnyos hangnem teljesen felesleges"
Azt meg le kell nyelni/meg kell szokni mert ha megfigyelted neki ilyen a stílusaHello darkness, my old friend...
-
dugynok
senior tag
válasz CyberPunk666 #76086 üzenetére
Ő ilyen, meg kell szokni és elfogadni. Nem nyálas izub (<--) zsúron vagyunk...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76083 üzenetére
Netes teszteken és fórumokon kívül nincs más lehetőségem, ott pedig mindenhol ajánlották kezdő motornak.
Mondjuk azt tartsd szem előtt, hogy azok, akik ezt írják fórumokon, nagyrészt szintén kezdők és az az első motorjuk, nincs összehasonlítási alapjuk semmivel. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy rossz motor lenne a Ninja (nem tudom, nincs semmilyen tapasztalatom vele), csak kezeld fenntartásokkal az ilyen rózsaszín ködös irományokat.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz CyberPunk666 #76083 üzenetére
En pl mindig is ugy vettem motort, ami tetszik. Es most is igy fogok tenni. Siman a kinezetre megyek. Csak sajnos nagyon sok tetszik.
Szerintem a lepcsozetes haladas nagyon hasznos, tudom, sokak szerint felesleges, lattam nehany nagymotorral tanulo embert, es en ragaszkodom ezek utan a velemenyemhez, mert siralmas, amit muvelnek. Sokkal konnyebb egy gyengebb, konnyebb motorral megtanulni motorozni. Hamar hozzaszoksz az erejehez, erre mondjak azt, hogy hamar keves lesz, vagy kinovod, de motorozni tovabbra sem fogsz tudni.
Sztm az elgondolasod jo. Akarmennyit probalsz, nem tudsz semmit megallapitani. Csak tartos hasznalat utan kristalyosodnak ki a szempontok, hogy milyen tulajdonsagokat kovetelnel meg egy motortol. Tehat az elso valasztas mindenkepp rossz lehet. A kovetkezok viszont egyre jobbak. Ez igy van rendjen.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz CyberPunk666 #76081 üzenetére
Szerintem sz@rd le, hogy kinek mi tetszik, vedd azt, ami Neked tetszik! Neked kell rajta ülnöd, Neked kell nézegetned, és Te fogsz vele "megjelenni"!
Az persze más, ha a technika egy f*s, de itt nem erről van szó. Kis motorral is lehet akkorát esni, mint naggyal, viszont naggyal is lehet esés nélkül élni - az egész rajtad múlik, ezt ne felejtsd el! Azért mert úgy érzed ki tudod motorozni a kis 300-ast, még nem jelenti azt, hogy tényleg...
Persze mindig jól jönne némi extra tűzijáték, de elárulom, hogy a Simson után a 250-es EZT is egy izomgép volt, és azzal is lehetett gyorsan előzni. Ezekhez képest ez a Ninja egy űrhajó, persze a VFR megint más dimenzió, de mindig van "több".
Ha nem agyament hitelt veszel fel, hanem tényleg megengedheted magadnak a motort, akkor vedd meg! Ha első szezon közepén úgy érzed kinőtted, menj el pályára, és rájössz, hogy nem. Aztán pár év múlva meg (bukással persze) eladod, aztán lépsz tovább. De addig is nem fogsz minden nap olyan szájízzel ráülni egy "jobb" motorra, hogy "Anyám, én nem ezt akartam!"...szerintem...
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-Mike-
addikt
válasz CyberPunk666 #76081 üzenetére
Sportos gép, kényelmes pozícióval.
Sok sikert.
-
CyberPunk666
senior tag
Köszönöm a tanácsokat, sok múlik azon, hogy hogyan is tudom most beosztani a dolgokat.
A pénz rá csak márciusra lenne meg, de december 31 előtt kellene forgalombahelyezni, hogy meglegyen, szóval kicsi az esélye sajnos ennek a gépnek, nem igazán van eladó használt (1 darab)...Valami olyan konstrukció kellene, hogy 50% önerő + 3-4 hónap futamidő és akkor meg tudnám venni, de kamatot meg ilyeneket nem akarok fizetni, meg azt hiszem kötelezően cascot, szóval a részletre emiatt problémás. De ilyen rövid hiteleket nem is szoktak adni, én meg nem akarok mondjuk egy-két évig minden hónapban fizetni.
Sajnos úgy néz ki, hogy le kell mondanom róla
Meg nem értem, kivezetik az euban, de nem hoznak helyette másikat? Miért?
Ráadásul alig 2013-as modell...-Mike-
Átfogalmazom, idomos gép, sportos külsővel, de kényelmes üléspozícióval.
Vannak ilyenek, csak nem sok.[ Szerkesztve ]
-
dugynok
senior tag
válasz CyberPunk666 #76095 üzenetére
Hitelnél válaszd a leghosszabb konstrukciót, majd mikor összejött a pénz (3-4 hónap) egybe visszafizeted a tőkerészt. Cascot is csak eddig kötelező fizetned.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mike- #76094 üzenetére
Viffer simán ilyen és VFR történelemben pont az RC46 / II a "legsportosabb", már ami az üléspozíciót, testtartást illeti az összes generáció közül.
187 cm és 87kg vagyok, tavaly Szerbiát Sopron mellől 2 megállóval legurultam.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mosquito-
őstag
válasz CyberPunk666 #76083 üzenetére
Jah',hogy itt vagy. Nem lenne baj, ha lenne valami koncepciód, hogy mire/hol is szeretnéd használni a leendő gépet.
Ház körüli guri, sarki cukiba pun@i mágnesnek vagy nagyobb/távolabbi helyekre eljutni stb.. ? A kiválasztott gépet/ket legalább megnézném milyenek. (Nagy A-d van én 500cm3 alatt nem ülnek fel. Kivéve ha többször kellett plusz órákat venni és párszor meghúztak)
Kezdő révén új motort nem vennék, tuti hogy vagy eldőlsz vagy más miatt balesetet szenvedel stb és akkor sírás lesz a vége. Lehetőség szerint egyből menjél el tréningre, jóval többet fogsz megtanulni ott. Én elhiszem, hogy a mai fiatalok a kinézetre mennek rá, miközben kiderül,hogy használat közben nem igazán jön be, mást vártál el a géptől. Dönteni te fogsz,csak azt jól csináld majd.runner:
Az sport/túra. Vald be, utánna két napig kamilláztál.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #76098 üzenetére
Sportos motort írt, nem sportmotort, annak meg abszolút megfelel.
Nem volt semmi gáz, de tényleg. Sőt, akkor még a cég minden alkalmazottjával innom kellett, reggel 5-ig bírtam."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
válasz CyberPunk666 #76095 üzenetére
Meg nem értem, kivezetik az euban, de nem hoznak helyette másikat? Miért?
Ráadásul alig 2013-as modell...Szerintem nem éri meg nekik újat fejleszteni, túl pici a piaca ezeknek Európában. A Távol-Keleten mennek ezek leginkább, ott meg nincs euro4.
(A Honda 500-asai és az NC700/750 pörögnek itt A2-es szinten, ha jól gondolom.)idomos gép, sportos külsővel, de kényelmes üléspozícióval.
BMW R1200RS
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Napelem
- Projektor topic
- iPhone topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Gumi és felni topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- Einhell CC-PO 90 polírozó, 240mm, 90W
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel