-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Daywalker
addikt
-
Integra
titán
válasz
Daywalker #4047 üzenetére
valóban, ellenben nem is basztatom folyamatosan, ráadásul rohadtul csak write only lehet, mert számtalanszor leirtam már mi és hogy van. az, hogy nem olvas rendesen, vagy szimplán figyelmetlen, ez ne az én problémám legyen már. minden esetre bosszantó
az meg, hogy hondáim vannak nem jelenti azt, hogy honda buzi vagyok, ellenben azt mindenképpen, hogy szeretem és nincsen másra, jobbra, többre jelenleg pénzem...majd lesz..
különben is, most drukkoljunk, hogy a felvázolt havi 10 rugós autós megbaszást a motorokra is kivessék havi szinten, csak mondjuk 5 rugós összegben
-
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4043 üzenetére
"..és nem rohanunk félmeztelenül sokan tesvériesen egyszerre ordítva hogy ez spárta." - zseniális!!!
hahaha, kész, rég röhögtem ennyire jóízűt -
alvaro
senior tag
válasz
Topiccsendőr #4043 üzenetére
A testvérek között néha óriásiak a különbségek, és képtelenek megérteni egymást. Ebben az értelemben, felőlem
-
Topiccsendőr
addikt
Nem érzed úgy, hogy az egész, amit képviselni akar, szar irányból teszi?
Meg nekem ez nem a tesvérem. Kiez?
Mondjuk a vérmagyar íjászegyesületek országos szövetsége plakáton jól mutatna. És kb oda is illik. Meg nem vagyunk beolajozva, meg kigyúrva, és nem rohanunk félmeztelenül sokan tesvériesen egyszerre ordítva hogy ez spárta.Hát ha úgy érzed hogy attól vagy motoros akkor integess
Szoktam én is. Ha ráérek éppen.
De ez az én szuterén véleményem, kár volt rááldozni ezt a néhány sort -
stifi
senior tag
válasz
Topiccsendőr #4038 üzenetére
bármint mi buzis, a kép és a szöveg, vagy a köszönés?
ha a köszönés az, akkor én is buzi vagyok, még a robogósoknak is szoktam inteni kivétel nélkül, szerintem jópofa szokás -
Ramius
őstag
válasz
Topiccsendőr #4038 üzenetére
Főleg mert a két motoros ugyanaz, ha megnézed
-
Ramius
őstag
Ezt facebookon találtam: [link]
-
stifi
senior tag
nagyon szép ebben az összeállításban!
én egy hátsó sárvédővel fogom indítani a szezont, remélem az legalább tizedannyira feldobja majd a vasat, mint egy új fényezés
és ha már fényezett sárvédő lesz, lehet a felnik is kapnak valamit, a múltkor láttam cbr600f3 motort fehérben, f4i fejidommal, r6 farokidommal és VFR800 hátsó felnivel.
akkor döntöttem el, hogy nekem VFR800 felni _kell_ az f4i-re. kár, hogy az egész lengőkart cserélni kell rugókkal minden szarral együtt, többe fájna mint a motor... -
stifi
senior tag
válasz
Integra #4031 üzenetére
geci hideg lesz.
pedig énis abban a hitben voltam, hogy február végén már gurulgatni fogok -
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #4030 üzenetére
Egészen Február 18ig hideg éjszakákat ígér -10 fokos átlaggal és napközben is mínusz fokokat, bár én annyira az előjelzéseknek már nem hiszek.
Remélem hogy 1 hónap múlva már mocizhatunk. -
Integra
titán
válasz
Topiccsendőr #4030 üzenetére
milyen -18?????
-
alvaro
senior tag
válasz
Topiccsendőr #4025 üzenetére
Nekem télen rendszerint könnyebben indul, mint nyáron
Tipikus rotaxos móka, hogy nem kapja el elsőre, sőt, amikor meleg volt, tipikusan negyedikre fogta meg hosszabb (több órás) állás után. Télen meg pöccröff. Azt viszont lehet hallani, hogy nem bírja olyan lelkesen forgatni az akku az indító, mint nyáron. Nehéz az a nagy henger
Ma viszont kiszedem tölteni az akkut. A jövő héten biztosan nem lesz rá szükségem, kissé hideg lesz...
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Topiccsendőr #4026 üzenetére
1 millát rászánnék maximum.
-
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #4013 üzenetére
Hypermotardod már 1.7be kapni itthon, brutálisan szép motor.
-
Integra
titán
úgy kell nekik, de megmondom őszintén, engem nem zavar, mindenki arra ül amire szeretne. az más kérdés, hogy puccoskodik a parkolóban, de azt meg úgyis hamar levágod valakin, hogy kávézó motoros, vagy igenis igyekszik odatenni magát és tanulni alázattal kitartással.. egy duki fapados dzseki 700 ojró, szóval minden aranyárban van... és ebben még bőr is alig van.
itt a motorozás absz életstílus, a szerves része a minden napoknak (a robogósok elképesztő, külön történet...) a cég parkolójában is külön motoros parkoló van, öltöző, az utckában is mindenhol gondolnak a motorosokra, más világ nagyon. tiszta káosz, de működik a rendszer.
egy kávézó motorost sem láttam, ütik-vágják az összes motort, de amit kell, azt mindig cserélik és rendes a szervizelés.
én biztos veszek egy dukit magamnak 2-3 év múlva, addigra valamennyire emészthetően fogok tudni motorozni, keresek egy használt szép darabot, amit ha eldobok nem gáz. addig is egy gyári duki polóval kezdem, az csak 40 ojróés most már vannak is digó kollégák, akik kellően duki buzik és segíteni is fognak tudni a vásárlásban, mert tuti, hogy olasz piacról fogok venni.
-
Integra
titán
válasz
Gaboman #4010 üzenetére
igazából mindegy melyik, gyönyörűek egytől egyig, városba én is csupaszt vennék
de a multistrada is nagyon jó élőben, meg az is 150le, megy mint a meszes. egyik kollégámnak még a régi van, 5 éve vette újonnan, most 45k km van benne, katalizátor kuka, teljes vim rendszer, nyitott kuplung fedél, hihetetetlen fasza hangja volt, legközelebb valszeg mehetek is vele egy körtkérdeztem, hogy mi van a rendőrökkel, mert ugye ezen a gépen kb minden szabálytalan ami szabálytalan lehet és headshot jár érte.. mondja, hogy nálunk ha a rendőr egy ducatit meghall, ált. a elnéz a másik irányba.. ennyi, ez van, hagyják az embert élni. ő pedig ha bemegy a városba, mindig becsavarja a tompítót, a gumik mindig patika, rendesen karban tartott a motor, szervizelt, nem egy hulladék. itt absz kult a ducati, úgy is használják. a szalonban még a használt motorok is olyan állapotban sorakoztak, hogy bármelyikre rá ülhetsz és mehetsz vele ha kitolod, még a hátul sorakozók is. egy használt szép 3-4 éves dukit azért már egész emberi áron kapni, nem az 1198-ra kell elsőnek gyúrni, ahogy te is mondod, a használt nakedek, vagy multistrada, ha kell némi szélvédelem is..
meg hát élőben a desmosedici rr... na az odabasz, hihetetlen gép..
sajnos paginale éppen nem volt bent, de ha minden igaz mire megyek vissza, lesz már nekik -
Gaboman
nagyúr
Hozzáértő véleménye érdekelne, van egy gyönyörű állapotban lévő motorkerékpát amit nagyon ár alatt adnak el, én megvenném a motort de egyből tovább is passzolnám jobb áron.
Nekem is át kell íratnom a nevemre vagy elég annak aki megveszi tőlem?
Tehát én a vevőtől adásvételi szerződéssel elhozom a motort de másnap újabb adásvételi szerződést írnék az új tulajjal és majd Ő átíratja magának, ez így helyénvaló?
Vagy milyen megoldás lehetséges hogy nekem nem kerüljön plusz kiadásban?
Esetleg írunk egy megállapodást kéttanúval én kifizetem a tulajnak a motort, eladom természetesen jobb áron és a kereskedő nekem fizeti a kialkudott vételárat. -
Gaboman
nagyúr
válasz
Integra #4008 üzenetére
Nagyon jó képek lettek, ez már szalon.
Számomra a két motor ami közel áll a szívemhez Streetfighter és a Hypermotard.
Hozzájuk még lenne merszem ez még nem az a hű de nagyon kevés vagyok hozzá kategória. -
zack
nagyúr
válasz
Integra #4008 üzenetére
Jók lettek a képek.
Sajnos ezek a motorok ritkán kerülnek hozzáértő kezekbe. A többség nyálverésből veszi, f@sz hosszabítónak, viszont a kellő motoros rutinnak híjján vannak.
2005-től kb. 2008-ig elég sokat járkáltunk a Mátrába. Volt ott is jó pár Ducati, de ritkán láttam olyan motoros kezében aki meg is érdemelte volna. A többség a Gyöngyös felöli büfésor előtt páváskodott a Ducati Racing-es dzsekijükben, de egy normális kanyarvételt nem láttam tőlük.
A másik tábor, akikkel az árok mellett találkoztam a 24-es út mentén, miután elestek.
Persze ez nem csak a Ducati táborra vonatkozik, de ez a fajta mentalitás itt elég erősen jelentkezik. Sajnos azokhoz ritkán kerül, akik meg is becsülik, és tudnak is motorozni. -
stifi
senior tag
válasz
Boxer001 #4006 üzenetére
én főleg városban használom, ott még sosem fáradtam el rajta pedig 5km-re lakom a munkahelyemtől és szinte mindig 30-at megyek hazafelé
néha elmegyek vele kanyarogni ide-oda (általában egyedül, kikapcsolódásképpen), és olyankor nagyon jól érzem magam, néha feldobom az asszonyt és elmegyünk bp-szentendre távolságon fagyizni, ő jobban szerette az előző gépet de már rájöttünk, hogy ha lendületesen megyünk akkor neki sem kényelmetlen hátul..a hornet tökre más persze, se plexi, se csutka kormány, se agresszív szöget záró lábak... én pl sosem vennék fejidom nélküli motort, de ez nálam esztétikai és kényelmi kérdés, a nakedből is a fejidomost szeretem (pl sv650, fazer)
a hornet és a 600f is nagyon kezes gép, baromi könnyű döntögetni, nekem van még rajta egy yoshimura slip-on oval rs3 dob, kicsit hangos egy idő után de legalább kihozza mennyire szép hangja van a blokknak, igazi sportgép a 110 lóerővel ha úgy használod (és olyankor 5 helyett megeszi a 9 litert is, bár alattam még hatnál többet nem fogyasztott...) -
Boxer001
veterán
Nekem is van egy ismerősnek, igaz nem helyi lakos
, de majd próbálok összehozni egy próbát, ha indul a szezon, és kimerészkedik vele.
A jogsit már elkezdtem, az a lényeg, legfeljebb majd bőrszerkóban, sisakban mászkálok az utcán, motor nélkül.
stifiKi kell majd próbálnom, bár hosszú távra úgy se tudom, de legalább pár kanyarra...meg egy Hornetet is ki kellene, és lenne összehasonlítási alapom. Persze a Hornet üléspozíciója jobb (gondolom én), de az összkép a lényeg.
Meg nem úgy kell elképzelni, hogy folyton túrázgatni akarok, meg iszonyat sok km-t...város, plusz kiruccanások. -
stifi
senior tag
válasz
Boxer001 #3999 üzenetére
állítólag a sportmotor kategória legkényelmesebb darabja..
én most kezdem majd a harmadik szezont egy f4i-vel, 20ezret mentem eddig vele, egy seggel simán el lehet menni vele egy tankot (kb 250 km) pihenés nélkül, nekem a vállam szokott elfáradni mert ha táska van rajtam azért, ha nincs rajtam akkor meg azért, mert a testem legkevésbé sem hasonlít egy élsportolóéhoz (175cm, 65kg), és egyszerűen a saját korlátaim miatt elfáradok egy idő után..volt idő, amikor sima hosszúnadrágban motoroztam, és nem értettem miért fárad el a valagam 50km után, aztán rájöttem hogy a nadrág dörzsöli ki a seggem
pár ruházatot kipróbáltam mire rájöttem miben kényelmes hosszú távon is, és azt tudom mondani (leszámítva a vállfáradást), hogy nagyon, nagyon kényelmes gép, a magasságommal egyenes háttal tudok ülni rajta görnyedés nélkül, és túraplexivel 80km/h sebességig nagyon kényelmes, utána már elkél a füldugó (vagy egy csendes sisak), vagy az hogy leborulj a plexi mögé!rengetegen használják egyébként túrázni/munkába járni/pályázni, az egyik legsokoldalúbb gép ami létezik! én egész szezonban használom amint 5 foknál magasabb az átlaghőmérséklet, munkába járok vele. balcsira/vidékre, és idén pályázni is szeretnék majd..
egyébként meg elfogult vagyok, mert szerintem a legszebb motor ever, de igyekszem pártatlanul nyilatkozni! a vezérműlánc feszítőt sokszor kell cserélgetni, más típushibája nincs, enyém 42e km alatt 2 feszítőt evett meg, egyébként csak a kötelező szervizt költöm rá (plusz volt már defektem, egyszer elfektettem mert elütöttek, apróságok...)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Abus Viantor sisak
- Siemens EQ6 Series 700 premium ritka tipus keveset használt
- Új, bontatlan Tesla Smart Floodlight Battery Camera + Tesla 5W napelemmel - 1,5 év garival! -
- A Panasonic Toughbook CF-54 i5-5300u i5-6300u TN, IPS touch Budapest, MPL Foxpost
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte B760M i5 14600KF 64GB DDR4 1TB SSD RTX 3080 10GB CM CMP 510 Seasonic 750W
- Csere-Beszámítás! Asus Tuf Gamer laptop! R5 3550H / GTX 1650 / 8GB DDR4 / 500GB SSD
- Csere-Beszámítás! Asztali számítógép PC Játékra! I5 12400F / RTX 3070 / 32GB DDR4 / 500GB SSD
- Amazon Echo Studio / Vadonat Új / Számlával / 12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest