-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
csongi
veterán
Csendben csatlakoznék a társasághoz. Egy An250 Burgmannal. 2003 tegnap vásároltam
Jelenleg technikai adatokat vadászok hozzá. Szelep hézag..stb. Ha valaki tudna ebben segíteni az jó lenne -
csongi
veterán
Sziasztok!
Hátha valakinek aktuális lesz.tutis: protektor
[ Szerkesztve ]
-
-
csongi
veterán
válasz hoby36 #17340 üzenetére
Akkor mivel sokat allt, kezd egy komlet olaj cserevel, minden szurot csereld le, es a folyadekokat is mind. Fek huto minden. Akksi savszintet is ellenorizd. Ha ez megvan en utanna inditgatnam. Ellenorizd a toltes rendben van e. Ezutan ha jobban bele akarsz merulni akkor szerezz be egy szervice rapairt a tipushoz, vagy szerelohoz vidd el. A sok allas nem jo, csereld le a benzint is mert ha sok ido telik el kicsapodik az adalek anyag belolle es kart okoz. Szoval jo kis gep a 400-as de a kotelezoket csinald meg mielott egyaltalan jaratni kezdet.
-
csongi
veterán
válasz canniball #17348 üzenetére
Szerintem ez szép és látványos. Láttam Kiskőrösi sisakot le esni 1000méterről. Majd egy karcolás nélkül megúszta kalandot , igaz vissza pattant vagy 10 métert. Azok a sisakoknak amelyeknek van minősítése biztosan jó héjszerkezetük van. A kérdés az hogy az energia elnyelő betét mennyire jó. Nem látok olyan tesztet ahol megmérnék a sisakra ható erőnek hány %halad tovább és hány % oszlik el a teljes felületen. Pedig a gerinc protektoroknál ez nagyon fontos tényező. Így nem lehet ez másképp a fejvédőnél sem. Szóval az megnyugtató hogy a héjazat nem törik el, vagy a plexi egybe marad, de ha csak ennyi a védelem és az ütés energiája egyenes hatol az ember agyáig akkor csak a töréstől véd meg, attól ugyan úgy kómás állapotba lehet kerülni. Legalábbis én így gondolom, de lehet tévedek.
-
csongi
veterán
válasz Djuree #17355 üzenetére
Beszéltem az egyik értékesítővel. Tudom ez nem sokat jelent, az ő véleménye az hogy a lexán héjszerkezet sérülés mentesen nem veszít a védelmi állapotából, a garancia időn túl sem. Az ABS sisakok 3-4 év, és állítólag kb 5 évente már illik cserélni, de szerintem azok a műanyagok közel sincsenek akkora természeti kitételnek, hogy befolyásolja az anyag tulajdonságát. Persze aki a napon tárolja a buksit az már más eset. Jó lenne egy olyan teszt ahol a héjat tesztnék éveken keresztül kitéve az természeti elemeknek, és kiderülne, mennyit is bír ki
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz SirKero #17369 üzenetére
Nem ismerem a típusokat, de a Honda az Honda a mondás szerint. Viszont drágább hozzá minden.
Itt vannak tapasztalatok.Kínainak mondják, de Spanyol tervezés és Kínában gyártják az LS2-es sisakokat, jó teszt eredménnyel, és 30K körül van. Ár érték arányában volt teszt győztes.
Vélemyények
Pl árak:[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz canniball #17382 üzenetére
Akkor hagyd, ha kételyed van nem szabad megvenni.
Caberg sisakok jó minőségűek és kedvező áruk van. Márciusban Hungexpo. Állítólag jó kis akciók szoktak lenni.
Nekem a Ceberg sisakomon( dowtown S nyitott) nem lehet szellőzést zárni, és túl sok levegő megy a szemembe, igen csak begyulladt és kiszáradt tőle.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz canniball #17418 üzenetére
És ez így is van Csupán a nem zárhatóság kellemetlen oldaláról beszéltem A levegő beömlőn beáramló levegő egy része elől a szem feletti réseken lép ki, ami pont a szememre ment, ezért irritálta a szemem. Ha egy zárt sisak esetében is van ilyen akkor lehet ott is zavaró. Ennek hatása a plexis motoron jelentősen csökkent. A lényeg ez lenne, és a tanulság is .
Egyébként a 2013 katalógus innen letölthető -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #17424 üzenetére
Persze hogy fontos a szimpátia. De a népítéletben nem csak a sírásra kell figyelni. Ha 10-ből 6-an ugyan azt az alkatrészt cserélik akkor valószínűleg típushiba lesz, vagy feltehetőleg nagy esély van rá, hogy a megtett kilométer után nála is előjön. Szóval nem lesz kevesebb attól az ember ha elolvassa. Én is tisztába voltam az enyém elektronika gyengeségével, ami elő is jött. Nem úsztam meg, de már nem ért váratlanul. Alkatrész? Nézd meg a kopó cuccok árát és hasonlítsd össze. Lehet egyes elemeknél a két típus között csak pár ezer Ft az eltérés, de tudod egy csepp benzin sem kerül semmibe, viszont ha tele kell csöpögtetni a tankot.....
Sok ezer vagy 10ezer ft össze szalad, és a mai időkben keményen kell spórolni.
Szóval informálódni kell a típusról azzal semmit nem veszít az ember. Senki nem mondta hogy márka alapján kell dönteni, de a Honda a japánok között általánosan a legmegbízhatóbb. Ettől a másik is jó és használható motor. Sokat számít az elő élete a vasnak, és mindegy milyen márka. lehetne a végtelenségig példálózni.
Említhetném a fantasztikus K1300GT BMV-t. 27 000Km-nél hátsó kerékcsapágy csere 80ezerért.És bár nem ismerik el de szépen körvonalazódik hogy típus gyengeség is lehet. Volt olyan akit Afrikába hagyott a GS mert annak is hátsó kerékcsapágy szált el, egy 2 hónapos vasnál. Lapítottak mint szar a fűbe. Ez csak amolyan érdekesség, és nem a motort akarom leszólni, mert jó gépek tényleg. De ha tudatában van az ember és nem éri váratlan akkor másabb a száj íz is és másképpen népítélhet. -
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #17426 üzenetére
Ejjeli elgepeles volt , elnezest.
-
csongi
veterán
válasz zsolt19900 #17434 üzenetére
Tudom, nem azért írtam Csak nehogy más sértésnek vegye
-
csongi
veterán
válasz HUNNIA1920 #17442 üzenetére
Az ora spiralos?
-
csongi
veterán
válasz TayRol #17444 üzenetére
Akkor meg kellene nézni hogy forog e a mspirál, ha az működik akkor az órát kell le ellenőrizni valéamilyen módon közvetlen meghajtani. Ha az is jó akkor a spirál nem éri el az órát.
Ha a siprál nem forog, akkor a keréknél a kihajtást kell megnézni. Ha az óra nem ad életjelet,akkor kiszerel, és lehet egy elektronikai műszerész talán életre kelti. Vagy csere -
csongi
veterán
Gerinc protektorral van valakinek tapasztalata? 20k koruli lagy protektort keresek .
-
csongi
veterán
válasz TayRol #17468 üzenetére
Valami nagyobb kerekeut javaslok, Volt 250-es burgonyam. Nekem elvette a konfort erzest a kis kerek. Bar van par trukk amivel lehet lagyitani a gatlon, de eleg jatekos. Aztan majdnem 250 xcityng lett, annak mar 15 van elol es viselhetobb ara, a vegere meg Atlantic balna lett
-
csongi
veterán
válasz csabyka666 #17520 üzenetére
Neked megéri?
[link] -
csongi
veterán
válasz csabyka666 #17522 üzenetére
Nem találtam róla én sem, Azért ami magyar kereskedésben számlával kapható, az valószínűleg megfelel az előírásoknak. A többit neked kell eldönteni, kényelem,komfort, kiláthatóság....stb.
Amint látom 5Év garanciát adnak rá. Azért az már csak jelent valamit, még ha csak ABS is.
Igen a festés 5-6 vagy akár többel is jelenthet az árban. -
csongi
veterán
válasz csabyka666 #17524 üzenetére
Megméred a fejed, és választasz a hozzá való méretből. Neten megrendeled. Van 8 napod, hogy indoklás nélkül elállj a vásárlástól, annyi idő alatt csak el tudod dönteni kényelmes e vagy sem, és egy kis szerencsével, menet közben is ki tudod próbálni.
Mi volt a szabálysértés?
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
Köszönöm, lágy protektort szeretnék . Mi ez a nagy ki árusítás, leszállsz a nyeregből?
csabyka666:
Ez a törvény. ha nem akarja akkor a büntetésnek még annyira sem fog ürülni
Ha csak nem érezted jogosnak, de nem tudod bizonyítani a büntetés jogtalanságát, akkor jobban jártál volna ha befizeted.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz csabyka666 #17536 üzenetére
Menny be a yard-ra és kérdezd meg hogy áll az ügyed.
-
csongi
veterán
válasz Daywalker #17582 üzenetére
Nem ismerem a Kawat, de évente szelephézagot állítani? A régi vasak sem 6ezrenként igényelték. Azért pénzt kérni hogy leszedje a deknit, mikor már lebontott mindent és beledugja a hézagmérőt, már ha egyáltalán beledugja...pff számomra lehúzás. Mert ha azt mondja ellenőrizte és ezt díjtérítés mentesen adja, mindjárt más. Az valami, de semmiért pénzt kérni...
Szóval nem szeretnék senkit sem leszólni vagy ilyesmi, de ez szerintem nem egy fair hozzáállás. -
csongi
veterán
Annak oka van ha mindig elmegy a szelep hézag, a megadott időn, kilométeren belül. Lehet anyag fáradás, lehet az anyákat cserélni kellene, az állító csavarokkal együtt. Ez csak egy ötlet volt.
Szerintem nem normális jelenség, jobb lenne megfejetni mielőtt nagyobb galiba keletkezik.
Csökken vagy nő szelephézag?[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz csabyka666 #17629 üzenetére
35-40 Ezer között egy csomó jó minőségű új sisakot kapsz, és nem kell rizikóznod. Ha egy új sisak ára 120 000ezer akkor mitől lesz használtan 35k? És még alig használt is. Ez több mint gyanús.
Milyen motorral használnád? -
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #17635 üzenetére
Egy papíros termék azért más tészta Az már jó vétel, de egy bizonytalan eredetű sisakot azért jobb elkerülni.
-
csongi
veterán
Ennek zöme orosz. Ott csak tankba van biztonság a az ember
KubanitoS:
Sajnos az itthoni útviszonyok a katasztrófával egyenlőek. És ezek már autóval sem biztonságosak.
Itthon van olyan útszakasz ami rendszeresen szedi motoros áldozatát, a rendőrség is nyomozást indított.
Feltehetőleg az aszfaltra kerülő csúszós anyag ami ezt okozza. lehet gépjármű de lehet szándékos is. Jó páran fektették le a vasat már ott.
Egy ilyen eldobós helyzetben, nem lehet tenni semmit. És sajnos megy a vita hogy most az útviszonyoknak megfelelően közlekedett e vagy sem. Arról nem igazán van vita vagy feljelentés hogy az út állapota közvetlen veszélyezteti a testi épséget vagy az emberi életet. Ez alól a törvény mentesít. B@assz@ák meg.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
-
csongi
veterán
válasz Jakab66[hun] #17752 üzenetére
Hááát, lehet hogy le lehet papirozni. De ahhoz kell egy kinti adásvételi szerződés, majd itthon vámolás műszaki, és egyebek.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok