-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
polimorf
tag
-
vlevi
nagyúr
válasz canniball #27250 üzenetére
En lattam nagyon hasonlot itthon, 1200RT-vel. A kulonbseg csak az volt, hogy kozben fel kezzel magyarazta nekunk, "tanuloknak", hogy mikor, mit kell csinalni. Tobb kevesebb sikerrel, es joval tobb ido alatt, de azert csak sikerult megcsinalni. Sot, volt olyan, aki Goldwinggel jott el erre a vezetestechnikai trenimgre -
Ferdzsoo
addikt
válasz polimorf #27252 üzenetére
Kétszemély mindig más, ott figyelni kell hogy ha lehet hogy meg kell állnod hírtelen, akkor szinte egyenes legyen a gép, különben fel kell fújnod magad hogy megtartsd. Főleg ha ilyen 80-90kg os az utas...
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
polimorf
tag
válasz Ferdzsoo #27254 üzenetére
Sajnos nemigen tudom milyen egyedül motorozni mert a feleségem is és a lányom is imád motorozni ezért mindig viszem valamelyiket.
Fiatal koromban országos 1 helyezett súlyemelő voltam voltam a súlycsoportomban, nem számítok gyengének de a motorom utassal együtt több mint 300kg ekkora súlynál fújhatom magam mint a béka akkor sem tudom visszaemelni. (pedig egyik utasom sincs több 50kg-nál)
Szerintem ez nem erő kérdése, ez csak az én motorozni nemtudásom. Amin nem csodálkozom hisz csak az idén kezdtem motorozni.[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
csongi
veterán
válasz polimorf #27252 üzenetére
Latod, itt is az ellenkezo iranyba dol a motoros,vagyis kanyarbol kifele.
SymibaEz a 90es evek forma vilaga a mai formavilag 10-20 ev mulva a kovetkezo nemzedeknek sem fog tetszeni, de neked aki ebbe nott fel viszont igen
Kepzeld el magad rajta esobe, vajon mennyire lesz erdekes a formaja .
Azt sajnalom es nem ertem miert az usa piacra gyartottak 800ccm, mikor ott az volt es most is az hogy nagy ccm, Europaba meg gyartottak a nagytesot 1000 es afeletti paneuropat. Erthetettlen Itthon ritka darab, nagyon tetszik, jo lenne kiprobalni valahogy -
-
AndrewTdi
addikt
Bár húzhatnák jobban is neki a motorosok.
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
-
polimorf
tag
Öreg koromra egy ilyet veszek
[link]Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz AndrewTdi #27259 üzenetére
Szepet nyomnak?? Ebben mi a kulonleges/szep? Ezt minden hulye megcsinalja.
Se motorozni nem tud egyik sem, teli talppal nyomja a labtartot, ruha nulla, kesztyu nincs, es elvitte a motorja a sracot egy autopalyauldozesre, amit vegig guvadt szemekkel, osszeszoritott fogakkal valahogy tulelt. Az r8 as fickot bedomnam 2darab 300 kilos szurkehatu koze, es akkor ott dontse el ki az alfahim[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
senior tag
válasz AndrewTdi #27259 üzenetére
Ahh, ez a tipikus semmi értelme versengés.. ugyan mit lehetne itt összehasonlítani?
Teljesen más gépjármű kategória, eltérő árkategória, teljesen más vezetési stílus, elküldeném az összes ilyen kekeckedős autóst a bús picsbe.
Egyébként nem mentek lassan, 260 felett mentek, azért az nem csiga tempó. -
Integra
titán
válasz AndrewTdi #27259 üzenetére
mi ebben a szép? hülye mindegyik..
az audis meg azt hiszi mekkora fasza csávó, közben szimplán csak egy fasz, hogy pár méterre ment a motorosok mögött, ha baj lett volna, ő ölte volna meg ezt a bohócot a motoron. és még csak nem is értette volna miért. mögöttem jönne egy ilyen és valahol áló helyzetben összekadok vele, pofánverem alaphangon. 60-as iq fighter az összes.. és ez neked szép?[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
vlevi
nagyúr
válasz canniball #27266 üzenetére
"ha az történetesen egy Goldwing akkor Goldwinggel."
Ahogy mondod. Vagy legalább hasonló gép legyen. Az említett embernek pl. sokkal kevesebb segítség lett volna ugyanez a tanfolyam egy 250-es nakeddel. Igaz, abban kevesebb a kár, ha eldől, de a kétszerakkora tengelytáv, kétszerakkora súly, satöbbi. -
Integra
titán
válasz canniball #27210 üzenetére
volt motosafe is, igen, azt most apum használja, szereti, elégedett vele, bár ő is mondja, hogy azért 2 óra motorozás után már érzi a fülében. ez is egyben a motosafe hibája. idővel egyszerűen nyom. ellenben könnyebb behelyezni a kis stifttel, higiénikusabb is. jól vágja a motor és a szélzaj frekiket és a pár száz ft-os dugóknál meg a semminél fényévekkel jobb.
a hallójáratra kiöntött saját füldugó még jobb. még csöndesebb, még jobban vágja a szél és a motorzaj frekit. igaz, közben egy picivel a beszédet és a környezeti zajokat is csillapítja, ezek valamivel a motosafe-ben jobban hallatszódnak. azt vettem észre, hogy emiatt sosem volt problémám és így is mindent meghallok, dudától, szirénáig és emberi beszédig amit kell. sokkal kényelmesebb, felmelegszik és beleolvad a hallójáratba, egész napos motorozás után sem nyom soha. viszont bekell nyálazni ahhoz hogy betedd a füledbe, mert különben nem megy be. úgyhogy fontos, hogy tisztán tartsd, meleg szappanos vízzel mindig lemosd és letöröld, és úgy tárold. nem szabad emiatt finnyásnak lenni, mert ha ez nem megy, akkor marad a motosafe.
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #27268 üzenetére
Te egy csúcs fazon vagy remélem még találkozunk élőben többször is.
Egyébként már rájöttem a magam kárán, hogy jobbra kisívben nem kanyarodok, bár azon is elgondolkodtam, hogy inkább sehogyse kanyarodok csak megyek egyenesen. Ha meg kanyarodni kéne szólok valakinekMár nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz polimorf #27271 üzenetére
Nekem az utcánkból való - jobbra kisívű - kanyar a necces. A kis csopper "elborult" villaszöge, a hidegen, szívatóval rángató motor mindig érdekes látványossággá teszi a dolgot, főleg hogy van ott egy marha nagy kátyú is.. Eddig ez vált be: nagy gáz, de csúsztatott kuplung, valamint jobbra nagy ívben történő kanyar a kátyú mellett, majd óvatos konvergálás a saját sávomba...
Így simán abszolválom a dolgot, csak a járókelők hiszik azt, hogy na, ez se tudja a kuplungot kezelni....Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
polimorf
tag
válasz Bogyó bá' #27275 üzenetére
Mert hazaértem és azt szerettem volna, hogy a motor eleje a másik irányba legyen. Ugyanis én panellakó vagyok, garázsom nem a lakásnál van. A lányomat hazavittem és aztán mentem letenni a mocit a garázsba ami ellenkező irányban van mint amerről jöttem.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
AndrewTdi
addikt
-
Integra
titán
válasz AndrewTdi #27279 üzenetére
nem tudom megmondani, mert gyári rendszerrel dübörög még mindig a bringám de biztos, hogy abból is vág érezhetően, ellenben ha nagyon elnyomja a motorzajt a dobod, akkor mindenképpen hangosabb lesz.
[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
csongi
veterán
Nekem ez Alpine füldugóm van, de nem tud többet mint az agyba dugós fülhallgatóm, legalábbis a szélzaj esetében. Az emberi hangot viszont jobban be engedi, az Alpine.
-
Integra
titán
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
canniball
nagyúr
válasz Bogyó bá' #27268 üzenetére
Ha megkerülöm a gömbölyű Földet ugyanoda jutok vissza, ergo megint jobbra kisívben kell kanyarodnom.
Integra!
Köszönjük a beszámolót!
(#27283)
Jól megszívta a szerencsétlen madár...polimorf!
"... inkább sehogyse kanyarodok csak megyek egyenesen. Ha meg kanyarodni kéne szólok valakinek"
Vizuális alkat vagyok, a lelki szemeim előtt már látom: polimorf egyenes szakaszon dönget mögötte a felesége, kanyar előtt lehúzódás, helycsere, a kanyarban polimorfné a soros, a kanyarból kiérve újra lehúzódás és visszahelycsere és így tovább...kérjük majd a videót az eseményről!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
szoktatok úgy előzni, hogy kissé lehúzódik a kocsi,de szembe jönnek?
-
fattyu
veterán
válasz Kolondrum #27288 üzenetére
Azért mert mi csináljuk te ne csináld. felezővonalon elég simán el lehet közlekedni különösebb közreműködés nélkül az autósok részéről. Két kamion busz közé nem megyek be de amugy alapvetően ha olyanom van simán megyek felezőn.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
vendingo
veterán
válasz Kolondrum #27291 üzenetére
Már nem azért, nem ismerlek, de neked nem régóta van jogsid ha jól tudom.
Én az első időkben nem hogy nem téptem kifejezetten óvatosan jártam, illetve a mai napig nem vittem utast, pedig rágják vele a lányok a fülem, még a fiúk is.
Nem érzem magam kellően tapasztaltnak hozzá, hogy esetlegesen mások életét is kockáztassam, pedig nem kevés km van a seggem alatt, illetve megjártam 2 év alatt az egész balkánt 3 országot leszámítva.
Egyedül kifejezetten tépek mint egy állat, feszegetem rendesen a határaim még ismeretlen utakon is, de egyszerűen nem bízok magamba, illetve a többi közlekedőbe annyira, hogy másokat is kitegyek a motorozás veszélyeinek, ehhez képest te már utassal jársz, 2 kocsi között előzgetsz, téped neki (ha jól olvastam)..
Remélem tudod mit csinálsz, és nem kockáztatsz másokat a tapasztalatlanságoddal, illetve a kopott gumiddal.
Én 2 év alatt 17-20 ezer km megtétele után is zöldfülűnek tartom magam, bőven van még mit tanulnom, a tanulópénzt pedig nem másokkal szeretném megfizettetni.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
válasz vendingo #27292 üzenetére
Azért mert írok 1 kiugró esetet attól még ott loholok 50-el a kocsik mögött. Igaz utazóra nagyon gyorsan felgyorsítok. Utassal nagyon romlik a fékút, ezért sem lendülök bele, DE ahol KELL ott megyek, mert nincs más lehetőség. Sokkal veszélyesebbnek tartom, hogy centikre előznek ki, mint hogy stabil pl 90-el menjek egy nyíl egyenes úton aminek minden centiméterét ismerem. Minden út után megkérdezem bnőmet mivel nem értett egyet és mitől félt. Minél többet viszem annál kevesebb szerinte is problémás szituáció van.
Lehet, hogy leírva baromnak tűnök az utakon, de tévedés. Csak hangja van.Nem kellett vna offba.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Kolondrum #27293 üzenetére
Én csak arra akarok kilyukadni, hogy a kezdeti időkben ne menj bele semmi rizikós esetbe, mert azt hiszed, hogy tudsz motorozni, pedig kb tudásod nem sok.
Én már amikor ott tartottam, hogy tudok motorozni, akkor kellett rádöbbennem 3 közel halálos kimenetelű esetem után, hogy nem a tapasztalatom, hanem a szerencse mentett meg és szart se tudok a fizikáról és a motorozásról.
Volt idén is 1-2 olyan szitu, hogy majdnem otthagytam a fogamat, pedig ésszel finoman, kresszt betartva mentem.
Lényeg, hogy csak óvatosan. Nem azt mondom, hogy pontról pontra a kressz szerint közlekedj, csak tényleg óvatosan, a te és családod érdekében.
Neked is még új ez a nagy motorozás, de 1-2 éven belül megérik benned is a dolog. Gyűjts sok tapasztalatot.
Akkor üt be a legrosszabb, amikor a legkevésbé se számítanál rá.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz vendingo #27292 üzenetére
Azért azt nehezen hiszem el hogy 17k km után nem érzed késznek magadat utas szállítására...
Utassal amúgyis kb. úgy kell közlekedni mintha autóznál egy 60LE corsával, főleg olyannal aki nem motorozik 50- 100km/h amit élvez, meg ha egytized gázzal gyorsítasz. Különben a többség, tisztelet a kivételnek, összefossa magát az első negyedgáz után, az egyenesben. kanyarról ne is beszéljünk.
Szóval nemigen értem hol kockáztatod mások életét, ha így közelkedsz, persze ha úgy akarsz utast vinni mintha egyedül mennél, mint ahogy te is írtad hogy tépsz mint egy állat, úgy perszehogy kockáztatod, így ne is vigyél utast mert 100m után halálfélelme lesz és meggyűlöli a motorozást.
Én elég sok utast vittem már (közeli - távoli ismerőst is), és ezért tudom mit beszélek. Anyum 50 felett van, és nagyon élvezte amikor vittem a városban. De 50 és ennyi, és semmi félgáz... Ez a titka.
Ajánlanám A motorozás mesterfokon című könyvből a motorozás utassal című részt.
No offense term..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Daywalker
addikt
Húzzatok inkább pályára motorozni, ott nem kell annyira fosni...közúton benzint égetni pazarlás
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
vendingo
veterán
válasz Ferdzsoo #27295 üzenetére
Képzeld, nem.
Én félteném az utasom, nem csak magamtól inkább a többi közlekedőtől.
Leginkább attól, hogy nem érzem magam kellően tapasztaltnak hozzá, hogy elhárítsak egy esetleges veszélyt.
Volt pár húzós dolgom, soknál szó szerint leblokkoltam, meg a kerekeim is. Régen röhögtem azokon az idiótákon, akiknek néztem a videóit, hogy egy hirtelen kihajtó autót nem tudtak kikerülni, nem tudták balról vagy jobbról menyjenek el, hanem leblokkoltak és egyenesen belerohantak. Párszor megjártam én is, igaz meg bírtam állni mögötte, pedig jobbról balról eltudtam volna menni, de nem bírtam olyan gyorsan felfogni a dolgokat.
Ez sajna többször is előfordult, de már egyre jobban kezelem.
Volt amelyiket tök jól lekezeltem volna csak akkor meg olajfolt volt az úton és keresztbe álltam a motorral 2 centire egy porsche 911 lökhárítója mögött.
Ezért félek utast vinni, mert mi van ha még egyszer előfordul és nem bírok megállni.
Hiába tartom be a kresszt, egy pillanat kimarad és ott a baj.Inkább maradok az egyszemélyes közlekedésnél, talán majd egyszer...
Daywalker: Én motorozni szoktam, hanem közlekedni (jó gyorsan).
300+km táv alatt rá se ülök a mocira, céltalan motorozásra meg pláne nem megyek.
Egyszer szívesen kimennék pályára, de felénk baromi drága mindegyik és szinte csak vérprofik járnak.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Ferdzsoo
addikt
válasz vendingo #27298 üzenetére
Ok, értem amit mondasz.
Az én világnézetem az ilyen dolgokkal kapcsolatban amit nem tudok befolyásolni pl kihajtó autó, olajfolt, homok, motorozásnál, hogy ennyi erővel akkor semmit nem csinálok, mert síeléskor elszakad a térdszallagom, autóban ülve belénkjön egy X6-os, ott is megsérülök, búvárkodáskor megfulladok, repülővel lezuhanok, stb,stb,stb.
Tőlem telhető módon a legjobban odafigyelek hogy minél több veszélyt kizárjak, és nem hagyom ott sehol az őrangyalomat, de azért nem fogok a szobában ülni hogy ne essen a fejemre a tetőcserép. Mert akkor meg a szobában halok meg rákban.
Term. ezt most nagyon eltúloztam, de a lényeget érted.
Ha autóval mész ott is bőven megvan az esélye hogy megsérül egy balesetben az utasod mint motoron.
Sőt ha megnézed mennyi időt töltesz autóban, meg mennyit motoron, sokkal nagyobb esélyed van autóban balesetet szenvedni mint motoron. Vágod?
Term. tiszteletben tartom a gondolatodat...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Szerkesztett és makrofotók mobillal
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- E-roller topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Óvodások homokozója
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen