-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vihartigris
őstag
válasz Shadowbull #139849 üzenetére
Légzsákos mellényekben már vannak különböző változatok, de légzsákos nadrágról még nem olvastam cikkeket.
bármi reciproka a semmi
-
vihartigris
őstag
válasz dellfanboy #139852 üzenetére
A km, mérföld között nem 2 a szorzószám.
bármi reciproka a semmi
-
dellfanboy
őstag
válasz vihartigris #139853 üzenetére
ki mondta? h a szorzószám2
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bacus #139845 üzenetére
Elmeletbol *5.
Gyakorlatban a szelephezagot nem igazan lehet hallani, es nagyon keves kiveteltol eltekintve csak csokkenni szokott, sosem noni. A kivetel az, amikor korom rakodik a szeleptanyerra, nagy olajfogyasztasnal, vagy amikor a veztengely csapagyazasa annyira kopik, hogy feljebb vandorol az aluontvenyben a veztengely. Mindketto eleg rossz.
Esetleg extrem kimeletes hasznalatnal. Tehat szigoruan kresz szerint, de leginkabb az alatt, alig porgetve a motort.Ha nagyon hamar elallitodik a szelephezag az meg szelepvezeto hiba is lehet, de kisse eletszerutlen 1000km utan megint elvinni hezagot ellenoriztetni egy sor4 nel egy valag penzert.
Ha a szelep ennyire el van verve, akkor a szelepulek sem hibatlan, ilyenkor elobb lesz tomitetlen, kompressziocsokkenes kisereteben.
Bar nekem az a tapasztalatom, hogy egy bizonyos futasteljesitmeny utan nem csokken annyit a hezag, mint az elejen.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbeerto
csendes tag
Nem, külön sorban van a US/CA models valve clearance check period 24ekm/15,2mil meg a 48ekm/26,25mil.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Petykó78 #139857 üzenetére
Közben találtam céget. Normális volt telefonban.
Egy 4-5 ezer eurós motort kérdeztem, arra mondta, hogy 400-500 euró a megbízási díjuk, ebben benne van a motor szállítása és a az itthoni névre írási procedúra intézése, de az illetékeket neked kell fizetni. A kinézett motorok árát nekik kell elutalni mnb középárfolyam +2 forintos összegként forintban.
Vásárláskor videót csinálnak, alkudni próbálnak és vásárlás előtt elküldik, hogy tudd csekkolni mit fognak megvenni neked.Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #139840 üzenetére
A futómű sztem ezen több ezer juró.
140 lóhoz a gyári futómű elég kaka nem?
Egy LE/futómű csomag mennyi lehet pluszba? 5-7ezer ?
Az egyedi kinézet, építés komoly érték, és ha azt is hozzá teszem, saccolva egy ilyen motor 13-15ezer juró.
Vagy nem jól látom? -
Geresics
addikt
Köszi srácok a sok kommentet!
Az van, hogy a 1190 - mint már sokszor mondtam - feleslegesen erős, és bizony olyan élet van benne, ami időnként észrevétlenül is belevisz a roszaságba. Ezt tudtam, amitkor megvettem, de persze ettől még imádom!
Viszont engem érzelmek soha nem kötöttek tárgyakhoz, így motorokhoz sem. Most elvileg plusszosan tudom eladni minden hozzá vásárolt extrával együtt. Ami korábban fel sem merült bennem.
Idén a motorozásom szerintem erősen korlátos lesz, és ha tudunk indulni a 24 órás versenyen, akkor azt a kis időmet is arra felkészülve fogom tölteni, így a KTM pihenne amúgy is. Kivonatni forgalomból nem fogom, "hátha" alapon. Ma este meghallgatom az ajánlatot, és az alapján majd döntök.
De ha eladom, akkor jövőre tuti egy 1200GS lesz a kiszemelt, az majdnem mindent tud, amit a KTM, csak kicsit gyengébb, kicsit lassabb, kicsit kevésbé tud kanyarodni, de cserébe kényelmesebb, és végtelen mennyiség van belőle, és a hozzá gyártott extrákból. Idősebb motort már úgysemveszek, nekem kell a sok elektronika, ami egyfolytában az életemért küzd. A GS-eket meg mindig is szerettem, talán most jött el az ideje egynek....vagy egy 790/890 Adventure (R)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
palfitom
félisten
válasz Geresics #139860 üzenetére
"A GS-eket meg mindig is szerettem, talán most jött el az ideje egynek." - Ha így érzed, akkor egyértelmű a válasz!
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #139859 üzenetére
Nem hinnem hogy annyira draga lenne a futomu. Ez vmi usd kommersz showa. A titan nitrides showamat 200€ ert vettem, ami ennel jobb, mint ami benne van, a feknyereg teljesen kommersz nissin. A fektarcsaatmero viszont 320 kornyeke.
Ebben mar usd villa van, nem gyari. A gyari meg nem forditott telo.
Gyors fejszamoltam tegnap, 1000 € ert kapsz egy eleg csunya idomos banditot. Eladogatod rola az idomokat elso lampat, blabla sztm 150-300€ ert.
Beleteszel egy jo villat, jobb feknyerget, mint ami rajta volt 500€, nagyobb elso tarcsa 300€
Az idomok egyediek, de en vmi osregi tulok 1100 gsxr fejidomat raknam ra uvegszalbol, a kopoltyukkal az oldalan. Max 200€ festes legyen 300€
Hatso villa, bontva vmi gsxr t raknek bele, 50-250€ attol fugg, mi megy bele nagyobb megmunkalas nelkul.
Sztm boven 4000€ alatt kihozhato munkaorak nelkul.
Masik veztengelyt lehet csinaltatni a regibol, felhegesztik, lekoszorulik mas vezerlesi idore, kb 200-300€Vmi ilyesmi, de a segge tul nagy, azt filigranabbra kellene.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbeerto
csendes tag
Nekem is pont ez jutott eszembe, csak én úgy ismertem, hogy ha nem áll fel már, akkor jöhet a GS.
-
zgospel
őstag
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #139862 üzenetére
Kell ehez alaktresz ismeret, es tudas is. . Emsztheto koltsegek.
Eleg nagy a fara van. -
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #139871 üzenetére
Az is Tekintve, hogy 40 éve az első GS az az R80 volt. BMW R80G/S - Wikipedia
De másik irányból nézve, sokan azért szólják le, mer nem boxer, és nem kardán, szóval nem is BMW -
eron009
tag
Sziasztok
Motor vásárlást tervezek, jelenleg 2 tipusra sikerült leszűkíteni a kiszemelteket.
Új Suzuki SV650-el (2016 utáni) van a csoportban tapasztalat?
Van valami ismert tipushibája? A 600-700ccm nakedbike kategóriában mennyire jó választás?
V2-es blokk miatt egyedi darab, illetve tetszik a klasszikus kinézet, de ugyanakkor megnézve kicsit spórolás érzete van, nem sokat fejlesztett a suzuki a motoron ha jól láttam a megjelenése óta (jó, minden évben vannak szép új színek )Másik alternatíva jelenleg a Honda CB500F lenne, ez egy modernebb összképet adna (fordított villa, csúszókuplung és kuplungaszisztens, led világítás) de csak 35kw, aggódok hogy gyorsan kevés lenne.
Alapvetően hétvégi motorozásra venném, alkalmankénti itthoni túrázással évi maximum 1 külföldi nagytúrával.
-
-
-Maci-
addikt
Sziasztok!
Tudnátok segíteni akksi töltőt választani?
Az elvárások:
-14.4 - 14.7 V töltő feszültség Ez a legfontosabb paraméter!
Továbbiak:
-Aktuális töltő fesz és áram kijelzés (LED, vagy LCD)
-kb 14Ah-70Ah akksihoz
-Gyors csatis, sarus csatlakozás
-Csepp töltés/téli állandó töltés opció
-Ár max. kb. 30e-40e
Esetleg:
-Bluetooth kapcsolat, telefonos app
Dióhéjban ennyi.Ti mit használtok? Mi vált be
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
pepucs
tag
LINK 6:30-tól szokásos kollégának mennyire van igaza a V2-kkel (suzuki SV és ducati) kapcsolatban? Korábban lehet volt már hasonló kérdésem, most kicsit konkretizálta az öreg
" az összes...állandóan mindig... hajtókar... csapágyazás... elszakad a lánc... ""azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
bacus
őstag
válasz pepucs #139878 üzenetére
Nem tudom, de a suzuki sv ugyanaz a blokk mint a dl -ekben, én ott még nem hallottam sem láncszakadásról, sem hajtókar, sem csapágyazás hibáról. Viszont hallottam már 280e km a motorban, meg 50e után mondják, hogy már jól bejáratódott a motor.. (650-eseknél legalábbis)
Szóval a suzuki v blokkja, az elég jól sikerült, annyira, hogy nem is igen módosítottak rajta 2007 óta. (akkor kapott dupla gyertyát.., de előtte is kiváló volt az a blokk)Az ezresek 2014 után lettek igen jók.., előtte is inkább az a panasz volt, hogy nagyon nyersek. 3000 alatt rángatnak.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
pepucs
tag
Nem kizárt a szezonban lehetőségeimhez mérten, ahány képzésre tudok elmegyek. Ha pedig túlélem az évet... az új Hornet nagyon bejön meg az SV1000N is
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Apophis
őstag
válasz pepucs #139878 üzenetére
Pár éve elég sok 650-es és literes SV-t megnéztem, 95%-uk undorítóan lelakott állapotban volt, el is ment tőle a kedvem. Megveszik kis pénzért de már karbantartani nincs keret, szerintem nem a konstrukció a gond.
...a lamb in a lion’s presence, no recourse beyond obeisance, no hope beyond prayer.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #139878 üzenetére
teljesen objektiven: A sor4 eknel is legtobbszor a hajtokar adja meg magat, kivetel azok az esetek, amikor a hengerfal is szar, es a dugattyu is.
Altalaban a belsoegesu motorokban ezek az alkatreszek adjak meg magukat leghamarabb. Nem a hengerelrendezes miatt, hanem a terheles, vagy a sok km miatt.
A hengerszam, de nem elrendezes inkabb azt predesztinalja, hogy joval nagyobb alternalo tomeggel rendelkezik, ami miatt nem lehet forgatni annyira, mint egy tobbhengerest. Amennyiben megis ez lesz, rosszabbul viseli, mint egy tobbhengeres motor.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz pepucs #139882 üzenetére
De, ez kizart. Nem tudom, melyikrol vtr rol van szo, az F rol vagy az SP rol, mivel korabban megjegyeztem, hogy F eset ne linkeljen, akkor legyen az sp.
Namost gondok ott is vannak, mint mindenhol, plane ilyen idosen, ezek 20eves motorok.
Bar ha az ember egesz eleteben egyetlen markara matyizott csak, es poszterekrol ismeri a nagyjat ezeknek a motoroknak, akkor ugye tele tudja szemetelni a topicot csak es kizarolag hondakkal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz bacus #139880 üzenetére
Talán annyi lehet a különbség, hogy aki DL-t vesz SV helyett, az nyugodtabban használja.
Pont most olvastam a motor revüben egy cikket, fiatal korában azért vett SV-t mert nem volt pénze Monsterre.
És ebben benne van az is, hogy az SV-t inkább rövidebb távon, mátrázni, stb használják, a DL-t pedig beáll 110-120 utazora, és meg nem áll, míg ki nem fogy a 20 (22) literes tank -
fattyu
veterán
válasz Topiccsendőr #139834 üzenetére
tl1000 akár r akár s vtr sp2 vonal nekem is be van ragadva...
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
LógaGéza
addikt
válasz -Maci- #139876 üzenetére
Bármely meglepő, van akksitöltős topik, lehet ott hamarabb kapsz erre választ - legalábbis több termékkel van tapasztalatuk.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-Maci-
addikt
válasz vlevi #139892 üzenetére
Nah, kipróbálom. Van egy Aldis töltőm. Azon a bogárhátúm tölti téli álmát, de az is csak kb 13.5V-ot mutat. De kipróbálom a mocin.
Sajna eü okokból 1 évig nem vezethetek. Ez talán májusba lejár és akkor lehet nyergelni.
A motor akksija 1 éves és kb 500km-t tudtam menni vele. A hosszú leállításhoz vettem egy ilyet: [link]
Abban a hitben voltam, hogy ezzel csepptöltőn tartom és biztonságban van 1 évig. Aztán múlt héten be akartam indítani a mocit kb Október óta először. Hát alig tekert, küszködött. Nagy nehezen indult csak be. Először azt gondoltam, hogy kiment a sav a folytonos töltéstől, de nem, mert zárt az akksi.
Gyorsan rá mértem:12.4 Volt... A töltő pedig azt írta: Fulll
Na elő kaptam az 5000Ft-os Tescos töltőt és szépen felvitte 14V fölé.
Szóval az Osram volt a hibás. Nem értem miért csak 12.4 V-tal tölt. Ötlet esetleg?
A "Henry" márkanevű hagyományos töltőt nem merem rajta hagyni.[ Szerkesztve ]
If you don't know where you are going, any road will get you there! [--o--] The world is flat!! [--o--]
-
bacus
őstag
válasz vlevi #139895 üzenetére
280e felett van az a 200e , neki a közeli Dobogókő a kedvence, szerintem az elmúlt 3 évben nem volt olyan hét, amikor ne ment volna fel csak úgy, illetve de, mikor Indiában volt egy hónapig, akkor.
Ispán az elmúlt 2 évben nagyon óvatos lett, volt egy balesete külföldön, az még mindig benne van, talán sosem lesz már a régi. A motorja is kapott, mert én azóta csak "csámpás Rozinak" hívom a motort. Viszont 4l körüli fogyasztásokkal eljár
2017-ben mikor megvette a sárga DL-jét, akkor panaszkodott, hogy feldobozolva nem ment a motorja óra szerint 180-t..., hogy a régi erősebb, stb, szóval Ispán is hajtotta néha rendesen.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
V.Stryker
nagyúr
Tegnap a KTM-nél tett látogatásom után (egy 390 Adventure-t néztem meg), ma benéztem a Voge 300 Rally forgalmazójához.
Hogy őszinte legyek ez a Voge meglepően jó. Ha rá lett volna írva, hogy Honda vagy Suzuki, simán elhiszem. A kivitelezés, a villák, a hegesztési varratok, illesztések, mind mind nagyon fasza.
Ami feltűnt volna, hogy jelölés nélküli féknyergek vannak rajta, bár ettől még lehet jó.
A hátsó telőn csak előfeszítést lehet állítani, elől asszem semmit. Az kifejezetten nem tetszik, hogy még üzemanyag szintet sem mutat (holott a tesója, a 300DS a kutyaf.szát is mutatja).Ennek ellenére, regadóval együtt 1,99 misiért nem is rossz.
Kérdés, mennyi küzdés lesz 10 év múlva az alkatrészért ha kell hozzá valami és ha el akarod adni, mennyi lesz a kiszálló pénz belőle.
[ Szerkesztve ]
Organic Maps - ingyenes, offline navi iOS-re és Androidra.
-
dellfanboy
őstag
avval vajon tisztába vannak azok a csodálatos és mélyen tisztelt kereskedők, (főleg a nagyok) akik év elején a gyenge forintra hivatkozva felbXszták a pcsába a listaárakat hogy ma pl 374 az euró? vajon fognak-e csökkenteni a listaáron vagy benyelik?
(költöi volt a kérdés)
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz -Maci- #139893 üzenetére
Ha javasolhatom, az akkut toltsd fel, termeszetesen lekotve a motorrol, es 3 honapig ne nyulj hozza. Semmi baja nem lesz. Csak negyedevente kell ratolteni, nem kell egyfolytaban tolton lennie. Nem kell vagyonokat kolteni toltore, csak egy kis odafigyelest kovetel meg a dolog. Ha fel ev lesz belole, attol sem fog az akku megkotlani.
Ilyenhez volt nekem is szerencsem, marmint hogy egyfolytaban tolton levo akkut nem tolti rendesen az automata tolto. Sztm a lagtobb tolto nem erre van kitalalva, illetve van amelyiknek olyan a toltesi ciklusa, hogy meriti is az akkut, nem csak tolti. Ha egy egesz telen ilyen tolton rajta van, akkor az akkunak a meritesi-toltesi ciklusanak szamat lecsokkenti, azaz elhasznalja az akkut.
Az osram nem gondolnam, hogy hibas. Az egy elore programozott karakter alapjan fogja tolteni, vagy esetleg meriteni az akkut. Ahogy mindegyik tolto manapsag.
Hogy mekkora fesszel tolti, az ettol fugg, meg az akkutol.De mint mondtam, az ilyen toltokkel 3 havonta egyszer feltoltod, es kesz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen