-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
Hmmm, az én ízlésemnek a modernebb motorok jobban megfelelnek, ezek olyan otrombának hatnak.
Tegnapelőtt ahogy jöttünk át a bakonyon, Ferrari találkozóba ütköztünk, az jó volt. Egyszer próbált az egyik megelőzni, de nem lőtt ki eléggé a kanyarból hogy tartsa a lépést az oldaltáskával, utassal megpakolt mocival.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
veterán
válasz Topiccsendőr #140953 üzenetére
Tudom, nagyon jól áll neki.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
d@vee
őstag
Budapesten melyik a legnagyobb motoros bolt ha ruházatról van szó?
A német Louis-ban már voltam tavaly, gondolom itthol olyanra ne szàmítsak. Voltam már 2 helyen itthol is tavaly, csak a kiszolgálással volt gondom. Konkrétan látszott rajtuk hogy zavarja amiért haverral bementünk vásárolni és megzavartuk a nyugalmukat.Ja
-
JoinR
senior tag
válasz vihartigris #140954 üzenetére
Ezeket nehezen tudom megérteni, hogy adományból AT 60 kilónyi cucchoz. Ránéztem a honlapjukra, a flottában van fele annyiba kerülő CB500X is, de még ha utólag jöttek rá, hogy az kevés, egy Transalp is majdnem 2 millával olcsóbb lenne darabja.
-
hroberto
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #140955 üzenetére
Neki nem ez jutott az eszébe
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #140961 üzenetére
A színre fújt gunmetal Givi nekem is tetszik hátúl no para És jól jön mert nem a hátamon fityeg a céges gép az M0-án.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
-
HoaryFox
őstag
Szombaton mosás - gumifújás - 200 km gurulás - mosás sorrend (igen, 2. mosás, mert annyi bogár volt a szélterelőn, hogy egy rovargyűjteményt nyithattam volna rajta)
Jelenleg jobban élek, mint... 1 év múlva. // Eladó Warwick BC10 basszusgitár kombó -> https://hardverapro.hu/apro/warwick_bc_10_basszusgitar_kombo/friss.html
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #140955 üzenetére
Igen. Szerencsere nem olyan otromba, mint egy 90 es evek motorja
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Sys85
veterán
válasz Oppenheimer #140963 üzenetére
Én meg minimálba tolom.
Combtáska+üléstáska.
Telefon,iratok,bankkártya,powerbank,baseball sapka,2x0,5L víz,Iqos+Heets.
Kell több cucc?
Amúgy garázsban ott a Kappa doboz és a Givi oldaltáskák,de 24/7 nekem felesleges.
BMW fel volt dobozolva,de az úgy nézett ki jól,a naked meg így.
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
veterán
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #140970 üzenetére
Neha jok azok a dobozok. Tavaly 4 napra mentunk egy hatso ulesre rakhato taskaval + egy tanktaskaval a CBR-en, kihívás volt pakolni, főleg hogy induláskor 20 fok, hegy tetején 5 fok és volt eső is bőven.
-
veterán
válasz tboy93 #140971 üzenetére
Nálunk is kellett hideg-meleg ruha több napra, eső felszerelés 2 főre, neszeszerek, stb. Szerencsére dobozokkal ugyan olyan jól lehet veretni a Bükkben mint anélkül. Azért is vettem ezt a motort mert nem hozzá nem illő utángyártott dobozai vannak, hanem kifejezetten jól állnak neki.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
szetcsuszott
aktív tag
Sziasztok!
Nagymotor jogsi előtt állok, közben nézegetem, hogy mit kéne venni. 40+ vagyok, 180 cm 110kg. Igazából a cruiserek állnak hozzám közel, legfeljebb még a csupaszok, autóval sem közlekedem eszetlen módon, autópályán kocsival is ritkán fordulok elő. Utast nem fogok szállítani (asszony kijelentette, hogy ő ilyen labilis sz@rokra fel nem ül), nagy túrák nem várhatóak, nem hiszem, hogy 1-2 napos belföldi kirándulásoktól többre kéne számítani. Lélekben olyan 2M körül húztam meg a határt, de látom, hogy ennyiért kb. 20 éves 650-es kis dragok vannak, amikre még nyilván költeni kell. Szóval néztem újakat, és baromira tetszik a keeway v302c, a tesztek is jókat írnak róla, de nem egy erőmű, viszont 2M okmányokkal névre írva 3 év garival és szíjas, nem láncos, tehát nem kell erre is figyelni a magamfajta kocamotorosnak. Ami ettől nagyobb, és még (nem ennyire de) tetszik, a Benelli leoncino 500, ott már azért fél misivel kijjebb vagyok, annak 2,5M a vége... Kevésbé tetszik, viszont kimondottan nagyon dícséri az összes teszt és jóval erősebb. Nem volt még nagy motorom, a tesztek alapján úgy gondolom amire nekem kell, közúti, városi 1 személyesen közlekedés, kisebb túra, elég lehet a 300 ccm 30 LE.. Ha esetleg fel is kell tévednem autópályára, a gps-es tesztek szerint a kis keewaynek valahol 140 körül van a vége, tehát nem biztos hogy megölnek. Szerintetek? Ti melyiket vennétek?
Kezitcsókolom, jó helyen járok? Ez itten az internett? Redmi note4 4/64, Mi11 lite 5G
-
dellfanboy
senior tag
válasz szetcsuszott #140973 üzenetére
a felsoroltak kozul 1iket se
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
válasz szetcsuszott #140973 üzenetére
A 300ccm szerintem kerülendő, ha közúton motoroznál (terepen tökéletes)! Persze, ha 49kg volnál, és 168cm (a mellméret most nem fontos), akkor jó volna, de sajnos nekünk felnőtt férfiaknak nem adják ezek már ki a biztonságos utcai dinamikát.
Arra természetesen jó, hogy megvedd, szerezz némi rutint, és innen lépj tovább az 500+ kategóriába, ezzel betartva a fokozatosság elvét!
Mégis inkább keresnék valamit használtam - lehetőleg nem túl nagyot, nem túl öreget, így a továbblépéskor anyagi veszteség nélkül el lehetne adni!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
JoinR
senior tag
válasz szetcsuszott #140973 üzenetére
Pont mivel úgyse mész sokat, mindegy hogy láncos, vagy szíjas. 500 km-enként megfújni spray-vel nem egy nagy munka.
Én vettem már új Keeway-t, de szerintem a v302c nem ér annyit. Ha elférsz rajta, én 390 Duke/Vitpilen 401-et vennék, vagy ha kell a V2 feeling, akkor VTR 250-et. Újak közül ránéznék a Voge palettájára, hátha tetszik valami (pl. 350 AC) , arra is jár 3 év gari, szerintem jobb csomagot adnak, mint a Keeway/Benelli.[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz szetcsuszott #140973 üzenetére
Ha cruiser, akkor chopper? honda shadow?
vagy honda cmx500?iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Xero
nagyúr
válasz tboy93 #140984 üzenetére
Nem az, de a pozicio es az idomok sokat segitenek optikailag. Nem majom a koszorukovon effektus.
Sulyban es fizikai meretekben amugy kb ekvivalensek.szerk: Ha a CB-re gondoltal, akkor viszont a Duke-hoz kepest azert testesebb. Foleg a tank es a blokk nyilvan. Nem olyan benga szeles mint a GSX-S-ek, de valahol a ketto kozott feluton.
[ Szerkesztve ]
-
szetcsuszott
aktív tag
válasz Pfiucska #140977 üzenetére
Az a bajom, hogy mind 15-20 év körül van 2 millió környékén, és szinte biztos, hogy átírással meg szervízzel együtt még pár százast rá kell borítani, az meg irreális.És akkor még mindig egy 20 éves karburátoros, esélyesen vastagon a kazetta B oldalát taposó jószág tulaja lennék, mert 2M ezekből a kínálat alja. Eleve a mostani használt autó és motor árak irreálisak. a fiatalabb (2018 után) kínálat zöme cb500f, meg minden más olyan, amivel egyszerűen nem tudok azonosulni, egyszerűen nem tetszenek. Nem létkérdés a motor, nem cél, hogy csak a motorozás kedvéért vegyek valamit ami nem tetszik. Még talán a Rebel, de annak meg at ágaskodó sáska alakja a túl magasra emelt elejével rontja el... És azok is 2M.
Kezitcsókolom, jó helyen járok? Ez itten az internett? Redmi note4 4/64, Mi11 lite 5G
-
Pfiucska
aktív tag
válasz szetcsuszott #140988 üzenetére
Nem egyszeru az biztos. Cruiser kategoriaban szerintem kulonosen szivas a piac.
Vater napokban huzott be egy 2011-es, injektoros, abs-es shadowt 2.5-be. [kép] [kép]iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
szetcsuszott
aktív tag
válasz Pfiucska #140989 üzenetére
Nna az már alakul, ez legalább már injektoros. Főleg jó, ha elviszi egy alapos átvizsgálásra és nem kell még ráborítani fél misit. A legtöbbnél nálam úgy kezdődne, hogy a kiherélt ordító kályhacső kuka, eredeti kipu vissza (ha az eredetit barmolták szét, meg sem veszem) hozzáhangolni mindent, rendesen átvizsgáltatni, ami olyan az csere, és akkor még lehet, hogy belefutok valami cumiba motor és váltó terén....
Egy ilyenen még talán el is gondolkoznék. Talán. Jó egészséget hozzá.
Kezitcsókolom, jó helyen járok? Ez itten az internett? Redmi note4 4/64, Mi11 lite 5G
-
csongi
veterán
válasz szetcsuszott #140973 üzenetére
A magyar utakat nem fogja szeretni a futomu, de lehet te sem.
A motor teljesitmenye elegndo amire akarod. Fordulaton el ezzel sincs baj. A 250 kinai blokkok sokat elmennek, sztem azzal nem lenne gond.
Egy teherauto elozese mar nagyobb atgondoltsagot fog igenyelni.Ha ez stilus tetszik es birni is fogod a testhelyzetet a minimal konfortot, szerelem, akkor hajra.
De majd inkabb az elso rutin vezetesek utan kezdj el nezelodni.
Amikkel menni fog, motor eroben joval tobbet tudnak. Az ules poz is mas. Egy kicsit csapjon meg a menetszel. .Ilyen motprozashoz en egy Burgman650 valasztanek
-
norbert1998
veterán
válasz szetcsuszott #140994 üzenetére
Amúgy attól függetlenül, hogy 2M alatt te csak hulladékot vársz, meg 15-20 év után a motor már kazetta B oldala, ez nagyon nincs így a valóságban. Van otthon egy 19 éves túraendúróm, patika állapotban, 830-ért vettem. Én már kicsit rontottam rajta 1-2 eldőléssel, szakszerűtlen szereléssel (kapkodással), de cserélhető vagy fényezhető részeken.
Van otthon 43 éves GSX250. Van baja, egy kevés, van egy hibás szimmering meg a fordulatszám spirál nem megy.
Van egy szintén 40 év körüli 2 ütemű 125-ös Mito, és az is motor, pedig az aztán tényleg gazdátlan vacak volna. -
szetcsuszott
aktív tag
válasz csongi #140995 üzenetére
Szia! Köszi!
Igen, az én súlyom már tényező lehet, plusz a kényelem ugye... Bár az onroad tesztjében a 190 cm körüli meg saccra 120 kilós fickó nem panaszkodott a testhelyzetre, bár alá optikailag már azért kicsi a kis keeway. A leoncino viszont teljes értékű motor már, méretre is, 48 le pedig biztos, hogy untig elég nekem. Annak a formáját még el tudom fogadni... Csak az ára miatt kell átértékelni mindent. Robogó kizárva, a látványuktól is a hideg lel, soha az életben nem kéne. Autóval is úgy vagyok, hogy ha nincs szerelem ránézésre, akkor nem veszem meg,bár ott az asszony, a muszáj, meg az anyagiak többet nyomnak a latban, mert autó nélkül vidéken véged. Pl Debrecen - Kovácsvágás kocsival 2 óra meg egy kicsi, tömegközlekedéssel legalább 7.
Motorral hála istennek nincs ilyen, ha nem fér bele anyagilag olyan ami tetszik, akkor legfeljebb nem lesz. A jogsi nem kér enni...Kezitcsókolom, jó helyen járok? Ez itten az internett? Redmi note4 4/64, Mi11 lite 5G
-
norbert1998
veterán
válasz szetcsuszott #140997 üzenetére
Mondjuk a mackó nem igazán képes rosszat mondani semmilyen motorról sem, ráadásul úgy általánosságban nagy divat itthon ezekt a kínai szarokat dícsérgetni, mint a Keeway, meg az olaszos nevű kínaiak is. Egyszerűen én meg nem vagyok képes elhinni, hogy ha megveszem, nem fog mondjuk eladásig konstans szopás kísérni vele. Mert ez a műanyag elem elpattant, az a cucc kikopott, amaz meg elvásott, pedig csak a vibráció, az izé meg a hozé. Nem. Motort gyártson európa meg japán. Ennyi.
-
szetcsuszott
aktív tag
válasz norbert1998 #140996 üzenetére
Nem ezt írtam. Azt írtam, hogy amikkel tudok azonosulni azoknál 2M a kínálat alja, nem pedig azt, hogy 2M alatt általánosságban romok vannak. Nyilván van típus, ahol 2M a kínálat krémje,teteje, csak nem nekem. Sőt, biztos van csoda 3 kilóért is, meg szerencsés kezek, akik kifogják,vagy akik szeretnek szerelgetni, és belefér. Én azt írtam, hogy 2,5 fölött vannak az olyan motorok, amik nekem tetszenek és vélhetőleg nem szaladok velük cumira, annyiért meg már vannak újak, garival. Meg azt is írtam, hogy a kínálat alján hagyományosan nincsenek csodák, tök mindefy, hogy autóról, motorról, bicikliről, betonkeverőről vagy fűnyíróról beszélünk.
Kezitcsókolom, jó helyen járok? Ez itten az internett? Redmi note4 4/64, Mi11 lite 5G
-
vlevi
nagyúr
válasz norbert1998 #140998 üzenetére
Motorrevüben hasonlították a 650 Versys-t a CF Moto 650-hez.
A Versys majd 1 millával drágább újonnan, mint a CF Moto, de itt már le van írva, hogy azért majdnem mindenütt látszik, érződik, hogy a Kawa egy magasabb szintet képvisel.
De kb ugyanerre jutott a Revzilla is.
Hiába olcsóbb a CFmoto, még akkor sem lesz egy szinten a Versys-el (vagy a Triump660)-al, ha rálocsolod azt a maradék 3000 dolárt, amennyivel kevesebbe kerül, újonnan.Szóval, lehet, hogy jönnek fel a kínaiak, de még van hova fejlődniük. De addigra már nem lesz olcsóbb.
Hasonló volt pl. a koreai autókkal. Amikor a Ceed megjelent 2007-ben, az már értelmezhető konkurrense lett a Focus, Golf, Astra hármasnak, de akkor még olcsóbb volt, aztán pár év alatt a fejlesztésekkel az ára is utolérte a többiét.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen