-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
senior tag
válasz hroberto #53282 üzenetére
ccm? papír kell? mire használnád? hétvégi móka vagy télen nyáron munkába aszfalton?én a helyedbe gyűjtenék még. nagy szerencse kell, hogy szezonban kifogj ennyiért egy jó paripát...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dellfanboy
senior tag
-
dellfanboy
senior tag
válasz hroberto #53294 üzenetére
ha versenyző vagy, vagy esetleg van több év tapasztalatod off road szinten akkor de. sokkal gyengébb, de a versenyváltozata is gyengébb egy hasonló ccm-es KTM-hez képest.
de leírásodból az jött le hogy ez lenne az első vasparipád ahhoz meg szerintem egy S megfelelőha meguntad utána javaslom a KTM-et
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
dellfanboy
senior tag
válasz hroberto #53299 üzenetére
hát egy 250 kétüteműhöz képest lassab lesz egy 400as 4ütemű(nem lesz anyira robbanékony).. függetlenül hogy S vagy E verzió
de mielőtt megveszed mindeképp próbált ki, nekem csak 25-ös kétüteműm volt CR de jobben kedvelem a 4T-t nem kell annyira forgatnieladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz hroberto #53316 üzenetére
Tapasztalata annyi lehet ilyenkor egy embernek, hogy olvasta valahol hogy szar, meg az ismerose mondta, mert volt neki egy totalisan irrevelans de olasz markabol egy motorja.
Kozvetlen tapasztalatot csak tulajoktol tudnal szerezni.
Volt itt egy srac, akinek volt, volt muszaki problemaja, emlekeim szerint hengerfejnel atszakadt vmilyen vizgat.
Mivel ez csak egyetlen motor, ezert ebbol nem tudunk leszurni semmit.Javasolnam neked a kulfoldi angolnyelvu forumokat, ott elolvasni, hogy mivel szoktak szopni az rxv nel.
Magyarokat nem javaslom. Hihetetlen markabuzisag van, vagy nem ismerik el, ha valami szar, vagy veszekednek egymassal hogy melyik marka a jobb.
Meg olyankor is ha ket kulonbozo markaban ugyanaz a blokk van pl. Ezen szoktam rohogni ilyenkor.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
vlevi
nagyúr
válasz hroberto #53483 üzenetére
DRZ-t csak annyira ismerem, hogy emlékeim szerint van belőle utcai változat, és üzemórás enduro, ami rendszámozható. Abból, hogy az elsőn nincsen index, meg erősebbnek is van írva, arra gyanaxok, hogy az az endúró változat. A másik a sima utcai.
Javítsatok ki légyszi, ha nagyot tévednék. -
-
-
-
vlevi
nagyúr
válasz hroberto #64895 üzenetére
Amikor a dunántúlon februárban 15-17 fokot mutattak a dunántulon a hőmérők, akkor nálunk 2-3-at
Hétvégén is epphogy volt 10, de már nem birtam ki, és elővettem egy 40-50km-es gurigára. Sokat elmond a viszonyokról, hogy ha nem forgattam eléggé, akkor a vizhőfokmérő visszaesett... -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz hroberto #68191 üzenetére
Ez is tegnapi hír. Egy helyi motoros srác szerint még a nyílegyenesben történt a baleset, mehettek vagy 250-nel, meglátták a kanyart, és satuféket húztak. A motorok úgy csúsztak be a kanyarba, nem ott estek el. A másik szerint meg szabálytalan előzéskor akadtak össze.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
dellfanboy
senior tag
válasz hroberto #85273 üzenetére
mire használnád? melóbajárni/megtanulni motorozni túrázni? akkor egy fmx 650-es is jó lehetolcsóbban. vagy inkább a hétvégente pályázgatás meg a huligánkodás? mert akkor az smc 690 jó lehet bár kötve hinném hogy 1-1,2 millióért találsz épeszű darabot. múlt héten néztem meg egy smc 690-et tőlem két sarokra , kivülről ütött kopott volt, de a srác ktm szervízbe hordta meg volt róla minden szervízpapír 6500eur- hirdette adtam egy 6000-as ajánlatot szombat délelőtt, elutasította, és állitolag még aznap du elvitte egy srác 6500-ért..
én 1 milliárt otthon husq sm 610-et vennék
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #85273 üzenetére
Husqvarna felejtől, a szervizháttere se milyen itthon.
Én ezért adtam el a Husqi SM 610-et, akkor már KTM, szervizháttér király, bármit hamar kapsz hozzá.
1-1.2 millióért normális SMC 690 nemigazán fogsz kapni.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
FIREBLADE78
addikt
válasz hroberto #85275 üzenetére
Semennyire jobban,mint egy ktm. Nekem semmi bajom vele. Igaz nem is használom minden nap. De haveromnak is volt, ő túrázott a 610-el és soha nem rohadt le. Habár ő magának szervizelte,mert autó moci szerelő. Természetesen ha uzemorast veszel akkor kell,mint bármelyik más gyártóét.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #85298 üzenetére
SMC 610 Husqvarna nincsen, SM610 vagy SM610R-van.
Az SM610-ből is a 2006-os évjárattól érdemesebb venni őket.
De hidd el nekem 2000-2007 modellek közül legyen KTM, abból az SC620/625 vagy SXC 625, SMC625/660/690 típus![ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #85301 üzenetére
Milyen felhasználás lenne, szeretnél vele kinézni esetleg terepre is?
Mert ha ez is szóba kerül akkor az SC 620/625 a legjobb választás.
Olyan gépek amik a legközelebb állnak az üzemórás versenymotorokhoz de mégsem azok.
De amit én igazán javaslok ami az én kimondott kedvenc gépem az a 2003 kis olajkörös SMC 660.
Múltkor volt egy eladó full rendszeres 950 ezerbe, ezek igazi vigyorfaktor motorok.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #85303 üzenetére
Valójában tényleg az állapoton múlik nem is annyira az évjáraton.
Láttam már olyan 2004-es 660-at ami úgy nézett ki mintha most gurult volna le a gyártósorról, meg az ellenkezőjét is, minden a gazdán, gazdákon múlik mint minden motornál.
Ezekben a típusokban az a jó hogy 60 ezerig általában csak a szelepeket kell ellenőrizni meg a többi kötelezőt (olaj, légszűrő).
És tényleg valósan kevés kilométer van bennük, ugye nem használják túrázásra, vagyis kevesen.
Sokaknál második motornak vannak tartva.
Egy valami biztos a DRZ-hez képet ezek a gépek hatalmas ugrások, haveromnak is egy 2006-os DRZ400E volt, egy 2005-ös SMC660-ra cserélte le.
A különbség áh....., futómű, fékek, blokk, másik kategóriába lépett.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
-
runner 125
nagyúr
válasz hroberto #87286 üzenetére
Szép, de úh, az a két dob tényleg érdekes.
Valóban hasonló szögben állnak a gyári dobok is, csakhogy a végük minden esetben megvan törve.
Esőben kinthagyni így tényleg para, egyszerűen ez a két dob nem erre a motorra való."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #93737 üzenetére
Viszont az alacsony fordulatot a DRZ jobban tűrte, ez hajlamosabb rángatni.
Ez az újabb évjáratú, 2004-2005-től kiadott SM/SMC 625-nél fellelhető hisztizés, 2001-2003 között nem lelhető fel ez a jelenség.
A saját 2005 SMC625 sem szerette az alacsony fordulatot, csapkodott, prüsszögött.
Haverom 2005-ös SMC 660 ellenben egyáltalán nem csinálta, ott 4.ben 40-50 között simán tudtál közlekedni városban rángatás mentesen, 60-al pedig 5.ben is.
Először arra tippeltem hogy biztos az áttételén módosított, de aztán megnéztem és nem 16:38 amivel kiadták őket.
Az enyémen is gyári volt ugyan így 16:38 de, szegénykémet 3.nál nem lehetett feljebb kapcsolni városban a sebességhatáron belül.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
mm89
őstag
válasz hroberto #93737 üzenetére
Köszönöm a választ!
Én Z750 (2008) ről váltanék supermotora és a drz, 640 és 690 jöttek szóba. A drz mellett csak az állítólagos olcsó fenntartás és igénytelenség szól, egyébként gyenge, futóműve is béna, a ktm -ekhez képest szerintem csúnya is, de legalább drága.
A 640 ből a 2005 utáni duplakipuffos "széplámpásat" nézem, de azok is 1M körül vannak már. A 690 kínálat legallja meg szintén ott kezdődik és akkor már lehet az jobb volna. Bár amíg a kawa megvan addig úgyis csak nézelődök...
Nem tudom mennyire jönne be a sm feeling. Nem nagyon van időm hosszabb túrákra, tavaly már azt is nehéz volt összehozni hogy 200km nél messzebb menjek. A supermotozástól meg azt várnám, hogy ha kevesebb időm van, akkor is élvezetesebben töltöm akár a városban, akár egy gokart pályán. Egykerekezni, stoppiezni szeretnék megtanulni.
Az utazósebesség nyilván nem lenne annyi mint a zével, bár ott is hallottam már több embertől hogy 130 felett már szeles ...
Az ereje nem tudom mennyire lenne elég, mert oké hogy lóerőben nagy a különbség, de súlyban és nyomatékban is.
Nem tudom fenntartási költségeken lehetne-e spórolni kicsit a zéhez képest, de szerintem igen. Alapból az éves sarcok kevesebbek. Olaj is kevesebb kell bele, a gumi is olcsóbb rá, bár azt meg hamarabb megeszi... A garázsban viszont kevesebb helyet foglalna és talán nem kéne kiállnom a kocsival sem hogy ki tudjam venni a motortÍrtad, hogy kényelmesebb mint a drz. Milyen távokat mentél vele, mi volt a legtöbb? Mire használod egyébként? (munkába járás, túra, vagy csak néhanapján állatkodás?) Kikkel szoktál motorozni és hozzájuk képest hogy érzed magad, mármint mennyire maradsz el tőlük a motor miatt vagy mennyire tudsz meglépni?
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #93761 üzenetére
Az SM690 nem rezonál úgy mint a régebbi LC4-ek, inkább a hang lesz a ludas, nekem is zavaró volt egy bizonyos idő után a túl hangos rendszer.
A rezonancia inkább a tenyér, fenék és talp zsibbadásáért lenne felelős.
Sima LC4 árak nagyon elvoltak, vannak szállva, egy-két darab fordul elő normális áron, volt fent egy 2003 kis olajkörös, SMC 660 full Akra rendszeres 950-be.Ez a gép reális áron volt de, az ilyenre gyorsan le is csapnak.Amúgy a 1-1.1 milliós árak a sima LC4-ért nevetségesek, főleg annak tudatában hogy elég nagy szakadék van a két típus között.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Gaboman
nagyúr
válasz hroberto #93766 üzenetére
Hát ez ízlések és pofonok, a közvetlen befecskendezéses SMC 690 EVO1 kittel és programmal írva nem igazán hozott lázba, az többet tud egy SM 690-nél.
Egy SMC 660 nyitott állapotban, hozzáállítva a rendszerhez más élményt nyújt, az FCR41MX karbi az valami hihetetlen milyen agressziót ad a motornak.
Eleve az sem tetszik hogy az újabb LC4 KTM-ek egyre jobban híznak, ne feledjük 2001-2003-ban a 118-121 kg-os típusaik is voltak az LC4-ből.
Ez már igencsak észrevehető a mai 140-160 kilós gépekhez képest, mivel ugye én endurózom nálam ez alap hiba, hiszen így megölték azt a részt amit a legjobban szerettem.
Volt nekik, könnyű, erős, mégsem üzemórás motor amit ha akartál SM vagy enduróként használtál.
És egy 118 kilós nyitott állapotban 73LE/78Nm nyomatékot leadó gép igencsak vigyorfaktor, nézd meg a mai KTM gépek tömegeit hol kezdődnek ugyan ebben a kategóriában, és aztán csak felfelé megy a súlyuk.
Pont pár órája nézegettem teszteket az új 690 Enduroról, nehéznek találják stb......
Pont ezért maradtam meg és keresgéltem a régebbi típusok között, mivel számomra a legfontosabb a minél kisebb tömeg és a minél kisebb kötelező karbantartás.persuader Köszi!Ezért is kérdeztem vissza, mert ezeket az elektronikai dolgokat úgy tudtam csak injektoros motorokhoz lehet használni.
tboldi Szívott valamit előtte a rider!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
mm89
őstag
válasz hroberto #93761 üzenetére
Köszönöm a választ, én is így gondolom hogy ha már 1M fölé kell menni akkor legyen újabb. Alatta jöhet a 640.
Hát jó neked hogy a hegyekben laksz, én Szegeden itt nincs annyi szerpentin...
A füldugó jó dolog, én ha kimegyek a városból akkor mindig használom (alpine worksafe).ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen okostelefont vegyek?
- Androidos tablet topic
- Anime filmek és sorozatok
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Le Mans Ultimate
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- OLED TV topic
- Windows 11
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...