-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
fattyu
veterán
válasz Somatom #140398 üzenetére
85ben én valami ilyesmit hajtottam
ma nagyon öregnek érzem magam.
tegnap kivezettem bécsbe egy hétfő keddi workshop miatt. reggel üzenetre keltem elmarad. úgyhogy visszavezet.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Somatom
veterán
válasz fattyu #140401 üzenetére
Sztem az sem volt sokkal különb, amit én hajtottam 85 -ben.
Ha egy Bécs oda-visszától öregnek érzed magad, az tényleg baj. Az egy könnyed kiruccanás. Szerdán tolok 400 körül melóban, aztán haza még 700 -at és így cirka 6500Km -rel zárom ezt a kéthetes etapot.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
fattyu
veterán
válasz Somatom #140402 üzenetére
a felesleges 600 és a feleslegesen nem otthonlevés zavar.
plusz ausztria nem nekem való. több rendőrt és traffipaxot láttam mint itthon egy év alatt.
[ Szerkesztve ]
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
-
veterán
Akkor az ntv 650 ellen kezdomotornak nem sok ellenerv van? Utcan tartanam
Everybody lies.
-
Imilenni
addikt
válasz norbert1998 #140405 üzenetére
Már csak az a kérdésem akkor, hogy mégis miért drágult meg ennyire mostanra?
Press "F" to pay respects.
-
bacus
őstag
válasz Somatom #140398 üzenetére
Az nagyon soknak tűnik, a B-met 88-ban csináltam kerek 5e forintért, Volán Tefunál hivatásos jogsit csináltam. Aztán a második 3 éves hosszabbításnál megurasodtam
89-ben az MHSZ-nél az A kategória 1e forint körül volt (600 ft volt a középiskolai ösztöndíjam), de végül a gyakorlati vizsgán nem tejeltem, sőt a pótvizsgára el se mentem., így 2017-ben lett A kategória kerek 100e forintért.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
válasz Topiccsendőr #140411 üzenetére
5-600 korul milyen mas lenne, amivel kezdhetnek?
kawa er-5, suzuki gs 500, honda cb500 van altalaban kezdeshez ajanlva.#140409fattyu
Mivel lennek elorebb? A feldobott 5-600 keret es utcan tartas mellett megbizhato otleteket megfontolok lelkesen.Everybody lies.
-
Micsurin
nagyúr
válasz tboldi #140412 üzenetére
Jó kis talján
Én épp az 159-esekről győzködöm magam, hogy nem kell nem racionális ha a nagyobb motorcseréről lebeszéltem magam csak fog ez is sikerülniThe Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
nagyúr
válasz Pttypang #140414 üzenetére
Fu, azert az nem lesz egyszerű. 3 eve ugyanigy kerestem elso motort, ugyanezeket neztem en is. Akkor 800-ert tudtam durrantani egy 2006-os CBF500-at. Most azok a motorok mar 1.1 körül cserélnek gazdat. En azert valasztanek inkabb gs500/er-5/cb500 kozul az általad említett tipussal szemben, mert sokkal tobb alkatrész lesz hozzajuk ha kell.
-
tboldi
nagyúr
válasz bacus #140417 üzenetére
Én ezt BMW-vel ismerem.
Amúgy az én MiTómban egyetlen egy mumus van: az Opel/GM-től származó, könnyen csapágyasodó M32 váltó, de egy ilyen upgrade kittel végérvényesen megszüntethető az összes gondja. Ezen kívül szög egyszerű 1.4 FIRE motor fix geós csigabigával és szívócső befeccsel, MacPherson & csatolt lengőkar, elektronika túlnyomórészt Bosch és Denso, mint bármelyik másik nemzet autóiban…
Micsurin: Nem akarok már többet offolni, majd a nap folyamán küldök privit.
-
vihartigris
őstag
bármi reciproka a semmi
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #140423 üzenetére
Tudtommal nincs, sőt még a leömlő is az erősebb, nem repedős fajta (ellentétben a 120 pacis T-jetekkel).
-
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #140423 üzenetére
Lejárt a szerk. időm.
Úgy néz ki, csak a 16 szelepes dízelekben van (1.6, 1.9, 2.0 JTD), ez meg benyás.
-
LógaGéza
addikt
válasz Micsurin #140416 üzenetére
Nem sok racionális érv van a 159 mellett, mégse vennék mást. Igaz, nekem mióta megvan, csak kopó/fogyó alkazrészeket kért. Most, 210e km és 17 év után van pár apróság, amit meg kell csinálnom (küszöbön megindult egy korábbi sérülés, porlasztóknak kicsit hangjuk van hidegen, meg talán a turbo hordja kicsit az olajat, bár nincs látható olajfogyás), de ezek is főleg magam nyugtatására.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
addikt
válasz bacus #140417 üzenetére
Tanusíthatom, hogy az Alfások mindig köszönnek egymásnak - a BMWsek azok akik találkoztak már reggel a Bárdi előtt, vagy a szervizben
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
GTVili
tag
válasz norbert1998 #140431 üzenetére
Az két külön dolog..... a T-jet egy kvázi sima turbo motor.... a Multiair meg egy változó szelepvezérlési rendszer. Immáron talán a harmadik generációnál tartanak....
GTV...
145....
147... -
tboldi
nagyúr
válasz norbert1998 #140431 üzenetére
Az a szívószelepeket birizgálja, időzítés, benyitás mértéke, időtartama, ilyesmi, és a vezérműtengelyt helyettesíti. Van T-jet nélküle (MiTo esetében 120 és 155 paci) és vele (135 és 170) is, ebben éppenséggel nincs.
szerk.: De szívóban is lehet MultiAir (77 helyett 105 ló).
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz tboldi #140433 üzenetére
Akkor kevertem, my bad.
Kb egy éve volt, mikor ezeknek utána néztem, amikor autókeresőben voltam, mára már összefolynak a talált dolgok.Hátul kaparós, független hátsó futóművel szerelt erős dízelt akartam: Az eredmény egy orrmotoros, elsőkerekes, csatolt hátsó futóműves benzines. Legalább a turbó megmaradt
-
veterán
válasz Topiccsendőr #140411 üzenetére
Ismerosok felhoztak, hogy egy lancos geppel jobban jarnek, meg hogy egy cb500 pl fiatalabb konstrukcio, konnyebb is, porgosebb a sor2 500-as.
Ezek szamitanak nekem hosszu tavon, ha hosszabb turakat terveznek, meg varosban bejarni par km-re?50-80 ezer km-es motoroknal, ami ki tudja, atfordult-e a kulfoldrol behozatal elott, szamolnom kene a kardan kopasaval?
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
JoinR
senior tag
válasz Pttypang #140435 üzenetére
30 éves motornál bármi lehet, de ettől függetlenül én tuti ezt választanám a CB500 helyett, szerintem sokkal karakteresebb és szerethetőbb motor.
szerk: először azt írtam, nem lehet nagy súlykülönbség, de a gugli mást mond. Azért a több nyomaték ellensúlyozza.[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
addikt
2.4JTD azon kívül, hogy 5 henger, semmi más előnye nincs. Vagy hengerfejes, vagy az lesz. Egyetlen megoldás van rá, a 166 hengerfeje, ami meg ritka mint a fehér terror. 1.9JTD 16V, vagy ha van pénz lóvéra akkor 1750TBi.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
norbert1998
veterán
Az a baj, hogy konstrukciósan szar az az autó.
Amikor a GM kitalálta, hogy abba a padlólemezbe ők akarnak hossz és keresztmotoros, első, hátsó és összkerekes hajtásláncot is tenni, úgy megdobta a súlyát a platformnak, hogy még a 2,4 jtd is kevés bele a dinamikus közlekedéshez. Vezettem olyat 2021 decemberében. Majdnem vettem is egyet. Háromszor mentem vissza, mert első két alkalommal nem engedték vezetni, mondjuk nagyon nem értem miért... Aztán mentünk egy próba kört, de valahogy csak nem éreztem azt, hogy ez az autó akarna is menni, igaz, hárman ültünk benne. El is engedtem, pedig esztétikailag nagyon ott volt, full extra volt, bőr, memóriás ülések, stb stb.Utána májusig kerestem az ideális autót, de amúgy nem vetettem el a 159-est sem az elején, bár a Brera-nak jobban örültem volna. Májusban végül egy Megane 3 Coupe 2.0 tCe lett, padon 204 lóerővel Könnyű, kupé, feszes, a lehetőségeim közül kb ennek van a legjobb hangja, a beltere tök esztétikus, még ha az anyaghasználat nem is a legjobb, a lefujószelep tüsszög, a kasztni olyan merev, mint az állat. A futómú lehetne pontosabb talán, de nem vészes. Meg ehetne kevesebbet, vagy menjen még jobban
Amúgy ami az olasz dízelt illeti, egy kis érdekesség:
Lancia Delta 1.9 jtdm 16V (biturbó), 190 lóerő, garantáltan jobban lép, mint a 2.4. Csak a Lancia Delta-ban és a Saab-ban is volt ez a konkrét motor, de igazából ez is csak egy 1.9 jtd, csak jól megfújva. Állítólag elég tartós. -
nagyúr
válasz Pttypang #140444 üzenetére
A te döntésed. Szerintem első motornak jobb egy kisebb, de rengetegen vannak itt akik szerint egy sor4 600 nem veszélyesebb mint egy sor2 500. Az hogy te miben hiszel majd eldöntöd te
A 100e km egy hornetben szerintem sima, tartós motorok. De nyilván nem olyna lesz mint egy 20 ezret futott motor. Esetedben viszont ilyenre nem fogsz tudni lőni, max 125ccm-ben.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #140443 üzenetére
Fiatalság bolondság. Soha ennyit nem tudtam volna mondani az autómról Ma meg már nem is érdekel. Tavaly eladtam a nagy kedvencem, elment a 22 éves opel omegám, sajnos már nem igen volt hozzá alkatrész, főleg karosszéria, de már látszott, hogy ez mindenre igaz lesz..
Mit vettem helyette? (igaz lányom használja 99%), hát a legkisebb autót amit találtam a hahu-n, keresési feltétel 25e km kevesebb, 4 évesnél fiatalabb, törésmentes, apróbb sérülés lehet, 4 ajtós, szükség esetén 4 felnőtt is befér. Így lett egy 56 LE toyota aygo. Az 56 Le képest egész jól megy, mindenhova is befér, 2 személynek tökéletes kis városi autó, 5l fölé ritkán megy a fogyasztás, de 4l alá is befér, ha országúti tempóban megy, tud 130-t... ennyi volt az igény. (igaz ez a 3. autó)
Szóval a teljesítmény egyáltalán nem volt szempont, ha élvezkedni akarok, ott a motor.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
válasz norbert1998 #140443 üzenetére
Egy alfa tulajdonos két napon boldog.
Az első az a nap amikor megvette az új alfát.
A második meg az amikor eladta.
159et venni nem racionális döntés... de... tudod...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
palfitom
félisten
Úgy-úgy, a fehér Ti a best
Nekem ez már a harmadik Alfám.Szerk: egyikkel sem volt komolyabb problémám, mindegyiket imádtam, imádom!
[ Szerkesztve ]
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
A Zéé
addikt
Pedig ha végtelen pénzem lenne, tuti, hogy egy Alfa Giulia állna a garázban, kék színben.
Meg egy fehér Maserati GranCabrio... Meg 2-3 Ducati...(+ egy Ford Ranger Raptor utónfutóval, hogy legyen mivel szervizbe vinni őket )
Valamihez azért csak értenek az olaszokJust a simple Lineman...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest