-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
d@vee
őstag
válasz gergobaby #129726 üzenetére
Tényleg rohadt meleg van full felszerelésben, de itt senki sem hord sima protektoringet, csak én? Egy ilyenben [link] tolom ha nagyon meleg van, nadrág/csizma/kesztyű persze van, de ez kb. egy áldás amikor lassan tudok araszolgatni csak városban.
[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz Geresics #129729 üzenetére
Ez olyan van is benne valami, meg értem mit mondasz, meg nem is. Sosem tudni a bajt nyilván, de városi körre nem vennék kabátot ilyen dögmelegben. Bár egy vékony hosszú ujjú póló/ilyesmi mehet az ingre a jobb csúszás érdekében. Hosszú útra készülve persze csak a kabát, de én azt mondom van olyan út, amelyiknél elmegy az ing. Bár egy bukás után lehet véleményt változtatok
[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz Jakab66[hun] #129962 üzenetére
"Tudnátok adni pár tanácsot, hogy mit érdemes megnéznem rajta? "
Hogy beindul-eJa
-
d@vee
őstag
válasz Madwe #130386 üzenetére
Mikor a rutint csináltam, még nem volt csizmám és simán elfogadták a téli bakancsot is, csak magasszárú legyen.
Persze az ember saját maga épsége miatt úgyis vesz egyet (itt nem a póló-rövidnaci-kínai 12 ezres sisakos emberekre gondolok, akikkel a forróság miatt tele az utca a városban), de amíg nincs addig lehet trükközni. Meg face marketplace/jófogás oldalakat túrni.[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz runner 125 #130585 üzenetére
Mekkora duma. Mint a nyugdíjastól vett, 100e km alatti kocsi vétel
Ja
-
d@vee
őstag
válasz Geresics #131229 üzenetére
Most került elém. Első mocinak lehet elég is az erő.
Dettó elsőnek én is szemezek az 500AC-val, csak jelenne már meg itthol
Amúgy maga a márka külföldi teszteket is olvasva eddig jó, valami régebbi ismert kínai EU-s szüleménye. Bár nekem nem ismerős, de én amúgysem vagyok benne.Ja
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
válasz norbert1998 #134408 üzenetére
Nekem az A lett meg két es fél hét alatt.
Rutin 3 nap, majd vizsga.
Forgalom pedig 6 nap és vizsga szintén.
Mikor szóltam az oktatónak, hogy jönnek a jó idők, szeretnék vezetni már, azonnal foglalta is le a vizsgaidőpontokat. Persze ez feltételezi azt, hogy nem buksz meg.[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
Valaki itt tud olyan céget, aki külföldi(német, osztrák, olasz, ezek közül valamelyik) motorkerékpár behozatallal foglalkozik rendelésre? Mondjuk ki van nézve egy gép, behozzák és lepapírozzák?
Munkám miatt elég nagy macera lenne leszervezni és kimenni egy gépért. A legközelebbi nagyobb szabadságomnál pedig már nem a motorvásárlással és papírozással akarnék bajlódni.[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz tonermagus #135596 üzenetére
Olcsó? Én már tavaly év elejei bejelentés óta vártam az 500AC-ra, aztán megláttam az itthoni árakat. Hagyjuk Maga a kinézet nagyon tetszik, de ezért az árért még kiépített szervízhálózat sincs itthol. Akkor már inkább egy Benelli Leoncino 500, az is ugyanez a fazon meg ár kb., de legalább van hozzá alkatrész és szervíz.
Szerk.: Mondjuk ilyen felfogással aztán hiába is várja az ember hogy jobban elterjedjen
[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
válasz tonermagus #135743 üzenetére
Igaz más márka, de az én sisakomhoz is van plusz fekete illetve arany tükrös plexi. Kegyetlen vagány az arany színű
Ja
-
d@vee
őstag
Sziasztok. Volt oktatóm eladja a motorját, egy Kawa ER5-öt (ki hitte volna )
Jelenleg most lesz benne meg a 20 ezredik km, oktatásra volt használva meg néha az oktató használta.2005-ös, az öreg hozta ki anno a szalonból, minden szervízpapír stb...megvan, nincs rajta törés, indexen kívül gyári minden, de abból a gyári is megvan, adják vele. Mikor az SV-jük nem volt elérhető, vagy ha ketten voltunk órán akkor mentem pár órát a géppel, tetszett és eléggé kézreállt nekem. Már akkor is gondolkoztam rajta, felajánlotta eladásra, de tavaly nem fért bele a büdzsébe jogsi és autóvásárlás mellé.
Mennyire nem ajánlott egy ilyen oktatómotort megvenni? Maga az állapota szép és egyben van, de nem vagyok valami tapasztalt és egy-két motoros ismerős lebeszélne róla mivel még karbis és nem injektoros.
Nincs ellenemre ha kicsit bütykölgetni kell, bátyám motorszerelő (igaz csak 50-125-ös gépeket javít) és emiatt szinte minden motorhoz való szerszám megtalálható itthol.Ja
-
d@vee
őstag
válasz csongi #136573 üzenetére
Sajnos kicsit sokra tartja az öreg. Mikor lebetegedett az oktató anno, évekig állt a garázsban a gép mozdulatlanul, pár éve kezdték el használni megint.
És a karbis megoldástól mennyire kell tartani? Vagy elég évente olajcserénél ránézni arra is szerelővel és nincs különösebb baja?
Ja
-
d@vee
őstag
válasz d@vee #136572 üzenetére
Na megvettem életem első rendes motorját. Kicsit sikerült alkudni, illetve belealkudni még azt hogy az eladó holnap még lecserélteti az olajat és az olajszűrőt.
Hideg volt a blokk, végigtapiztam hogy melegítették-e előtte,de így is pöccröff volt a gép. Ma reggel még elég hűvös volt, kicsit fáztam is míg elvittem próbakörre, de maga a gép rendben volt. A váltója nagyon frankó, mentem már pár váltós géppel de ezen simán tudtam pakolgatni a fokozatokat lefelé is nagyobb fékezés után.
Idén sem nagyon használták, csak elvitték múszakira így az is friss, de a gumik dot szám alapján 2016-osak, az cserés lesz majd szerintem, hiába nincs agyonkopva.Tudnátok ajánlani valami jó ápolószert a motorhoz? Egy takarítás ráfér, poros volt most is és nálam jelenleg nincs hely a garázsban, szóval egy jóféle motortakaró ponyva is kellene.
Ja
-
d@vee
őstag
válasz Harcipocok84 #136643 üzenetére
Szerinted ha itt látnánk a jövőt, akkor nem pakolnánk ráfelé a pénzt az eurojackpot-ra?
Bár tudnánk mi lesz, én is filóztam hogy vegyek-e idén vagy sem, dehát most akarok motorozni, nem majd jövőre.
[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz martonx #136798 üzenetére
Tegnap kulccsonton vert egy darázs 90-nél. Hálós protektorral mentem, csak az volt előtte. Még rendesen fájt, szegény félpucér csávó hogy nézhetett ki a menet után
De ha már itt járok, kérdezek is. 2005-ös ER5-öm van. Most épp 100-as benzint tankoltam bele, de mennyire gáz ezekbe ezt a lóhugy E10-et tankolni?
[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz zgospel #136819 üzenetére
De ez a baj, hogy nem tudod kipróbálni és azért nem hiszed. Én is így voltam vele, haver már évek óta németben dolgozott, mondta hogy sokkal jobb a kinti üzemanyag. Én ilyen hittem is nem is szituban voltam. Aztán 2 éve kikerültem én is, addigra rég elfelejtettem ezt, majd mikor kifelé menet osztrákban megtankoltam és éreztem hogy valami nem stimmel a kocsival, sokkal szebben jár, más a hangja és erősebb, akkor csak pislogtam. Nem csak azon, hogy tényleg jobb, hanem hogy ennyire érezni a különbséget.
Minden kolléga ezt mondja aki magyarból kijár németbe vagy osztrákba, hogy jobb a kinti és én is csak alátámasztani tudom.Viszont nem eszik kevesebbet az enyém, semennyit sem. Full ugyanaz a fogyasztás itthol és kint is.
De ennek a visszáját is észreveszem, németben televágom a tankot, még ausztriában tankolok rá vagy 10-15 litert. Itthol kb. Az első benzinkúton amit látok a pálya mellett megint teletankolom és az autót mintha meglőnék. Sima 1.6 benzin 126 ló a kocsim, de olyan érzés magyar benzinre váltani, mintha bekapcsolnám a klímátJa
-
d@vee
őstag
Munkából kifolyólag kb. október közepén-végén fogok csak itthol lenni megint. Addig a kis ER5 állni fog, nem kell a karbiból a benzint kijáratni addig? 100-as benzin van benne, annak nem kellene megposhadnia elvileg.
2 éve a karbis kis robogó a téli 4-5 hónapos álom után pöccre indult, abból sem engedtem le a benyát, de ugye ez nagyobb gép.
Ja
-
d@vee
őstag
válasz Somatom #137000 üzenetére
"hosszú távon rohanva sem jutsz sokkal messzebb, mint egyenletes, 130 -as tempóban. Csak jobban elfáradsz. A gyakori megállásokkal több időt buksz, mint amennyit a gyorsabb tempóval nyersz"
Ezt csak megerősíteni tudom. Kb. Ugyanannyi idő alatt érke ki németbe, mint kolléga. Ő megy 160 körül ahol csak lehet, meg vagy 2-3 óránként megáll. Én maradok a 120-130-as tempónál, csak néha lépek oda ha előzni kell egy lomhább sort, de nem is kell megállnom csak vagy 3 alkalommal a 13 órás út alatt.
Ja
-
d@vee
őstag
válasz goofy85 #137240 üzenetére
Az a 10km még bőven sok, bár átérzem. Legutóbbi hazamenetelem németből, osztrákban a hegyeknél majdnem kifogytam, mert a gps rossz fele vitt. Még nekem is kb. 10 km volt, mikor egy pálya lehajtónál bal helyett jobbra jelzett Az meg visszavitt a pályára párszáz méter után, nem a kútra. Lefelé a hegyről üresben gurultam vagy 10 percet Már közben rég csak két vízszintes csíkot írt a megtehető úthoz szegény kocsi.
Sosem paráztam még annyira vezetéskor, mint akkor[ Szerkesztve ]
Ja
-
d@vee
őstag
válasz Oppenheimer #137265 üzenetére
Ne izgulj, max megveszed
Aztán erről is olyan jó sztorikat írj, mint másholJa
-
d@vee
őstag
-
d@vee
őstag
válasz queens #137496 üzenetére
Hali.
Nekem egy Acer Predator hátizsákom van, vagy 2 éve vettem munkába mert jó kis akció volt rá. A hátsó részen ahova a noti megy, van egy vastagabb szivacsréteg a noti és a hátad között, valamennyire véd. Nem épp motoros táska, de a mellkasodnál összecsatolható, kényelmetlennek sem mondanám és elég nagy a bele. Gép+2-3 napi ruha belefér ha asszonypajtásékhoz átugrok.Szerk: Elvileg vízlepergetős, de sosem figyeltem. Mondjuk így belegondolva eső után nem volt még vizes a belülje.
[link][ Szerkesztve ]
Ja
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen videókártyát?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Windows 10
- Gaming notebook topik
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Napelem
- Azonnali fotós kérdések órája
- Autós topik
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...