-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
vlevi
nagyúr
Nem feltétlenül.
Az MA-n belül van MA1 és MA2.
Ha egy JASO MA-nak megfelelő olaj mindhárom tesztelt tulajdonsága az MA1 alkatgória korlátain belül van, akkor az olaj JASO MA1-ként is besorolható. Hasonlóan, ha mindhárom tulajdonsága az MA2 alkategóriába tartozik, akkor JASO MA2 besorolást kaphat. Ha egyes tulajdonságok az MA1 mások az MA2 kategóriába tartoznak, akkor a termék csak a JASO MA kategóriába sorolható be.
[link]Mondjuk az API SE és a JASO MA alapján az egy elég régi típusú olaj, ma már szerintem nem találsz olyat, ami ne felelne meg ennek.
Inkább csak az lehet az érdekes, ha a te váltód jobban szereti azokat olajokat, amiknek a tulajdonságai inkább az MA1 felé tendálnak, akkor önthetsz bele Motul 7100-at, azzal se lesz jobb.
-
Topiccsendőr
addikt
Pedig van MA. Pl motul 300V. Ott meg T903 szabvanyt adjak meg, mint tesztmetodus a kupplunghoz.
Jelenleg a 2006 tol ervenyes JASO T904 szabvanyt hasznaljuk.
Elotte kisse mas ertekek voltak megadva a SAE kupplung teszteknel. A regebbi szabvany alapjan, JASO MA - es JASO MB volt. 2006 tol az MA-t tovabbi ket reszre osztottak: MA1 es MA2
Igy jelenleg MA, MA1 es MA2 olaj letezik.
A kupplungod viselkedeset befolyasolja ez a besorolas, ezzel kozvetve a valtod viselkedeset. De nem a valtod fogja szeretni, vagy nem szertni, hanem a kupplungod.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #140797 üzenetére
A legtelenitesnel sosem az abs kocka a baj, a levego mindig vagy a feknyeregben lesz, vagy a fofekhengernel.
Amennyiben hatso feknyeregnel elofordulo, alul elhelyezkedo legtelenito csavarnal nincs leszerelve az egesz feknyereg, es nincs megforditva ugy, hogy a legtelenito csavar a rendszer legtetejen legyen, emelle nincs visszanyomva a dugattyu- nem lehet legteleniteni a rendszert. De nem amiatt, mert abs es.
Szoval ez igy faszsag.
Most megneztem, a dl nek 310 es tarcsaja van?
Azzal sok mindent csinalni nem lehet atmeroben, legfeljebb 320 vagy 330 ast lehetne rarakni, de tobb sportmotort is szereltek 310 es tarcsaval rossznak nem mondhato fekkel.
A 6 dugattyus nissin nem egy jo nyereg, tul sok ero elmegy a karmantyukon, es nem csak a japan belpiacos SS en volt hanem a bandit, TL, gsxr szerian. Valoszinuleg jobb, mint egy uszonyereg, de a gyari nissin betet anyaga sosem volt eleg jo. Nagyon tompa volt a fek vele. Egy normalis betettel jo lehet, de 6 dugattyuhoz sztm fofekhenger atmerot kellene cserelni.
Azt az uszo feknyerget kene ledobni rola.En a nyerget lecserelnem nem uszora, es a betetet valami haraposabbra, legutolsokent a fofekhengert.
Ki lehet matekolni ugy is a fofekhengerrel, hogy a nyomaspont nem lesz olyan hatarozott, de kisebb kezerovel joval nagyobbat fog harapni, sokkal adagolhatobb lesz, de nem lesz azonnal "kemeny" a fekkar. (Nekem ez a fajta fek tetszik) de mindig ugyanugy fog, tehat ne vmi maszatolos szart kepzelj el.Az eroteljes remeges az betet chattering, nem hallottam rola, hogy a femszovetes megszunteti, azt gondolnam, hogy inkabb fel kellene erositenie, hiszen nincs puffer a rendszerben, ami csillapitasul szolgalna, de ezt nyitva hagyom, majd kiprobalom.
Minek a V shape-je okozza ezt a betet elpattogast?
Azonos gyartotol valo betet es tarcsa a legjobb parositas, de brembobol os van eco- meg racing.
A normalis brembo fekbetetek nagyon hamar kopnak, de nagyon jol fognak. Panigale v4 kb 10e km utan cseres, forszirozottabb hasznalatnal 5e km.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #140805 üzenetére
A remegést nem folyamatosan éreztem, hanem csak egy konkrét folyamat részeként.
Mentem mondjuk 50-el és közepes erővel lassítottam 0-ra. A fékerőt nem változtattam, motor szépen és határozottan lassult, majd 16-14 km-h között bejött egy remegés, ami 13 km/h-nál el is múlt. Ha kis erővel- vagy ha naggyal fékeztem, ez a jelenség nem jelentkezett.
Ekkor kezdtem el túrni a netet és sokan ugyanerre panaszkodtak ugyanezzel a tárcsával és az okosak azt mondták, hogy túl a nagy a V bevágás a tárcsa külső részén.
Mindenesetre most elmúlt.betet chattering az ilyen lenne? Úgy gondolom, az folyamatos remegést okoz, nem csak egy adott, nagyon szűk tartományban.
Ja, Istvánt üdvözlöm, ha beszéltek!
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #140807 üzenetére
Akkor igazad van, de nem tudom, mitől, de most elmúlt!
(F. István)
Visszatérve az eredeti kérdésemhez: Shoei és Arai ügyben nincs senkinek tapasztalata?
Shoei-ből a Gt air 2 lenne a befutó, Araiból 3 is tetszik.Idén szerintem nagy bukósisak kiszórás lesz a piacon, mert kijött egy új szabvány és ezzel hirtelen elavult minden, ami 2023 előtti.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Micsurin
nagyúr
válasz etnies #140808 üzenetére
Erre ne apellálj HJC és Nolan pl már tavaly elkezdett részben a középkatban is és fent is átállni a 22.06-ra
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
fattyu
veterán
-
yodamastah
őstag
válasz etnies #140781 üzenetére
"Szóval, van köztetek Arai vagy Shoei tulaj, ha igen, mi a véleménye a bukósisakjáról? Válaszokat köszi!"
4 Shoei sisakom volt, 2 most is használatban. Áltlalában minden sisakvásárlás előtt körbepróbálom a teljes felhozatalt HJC-től felfelé. A vége aztán az hogy megveszem a shoei-t. Drága de tényleg ennyivel jobb mint az átlag.
Ez pl olyanokban nyilvánul meg, hogy a neotec II 3év napi használat után pont ugyanúgy működik mint az első nap. Ugyanazzal a határozott, kellemes fémes kattanással záródik le, pedig naponta van hogy 20x fel van nyitva. Vagy hogy a belseje pont olyan kényelmes mint új korában, és nagyon kicsit tágult csak.
Mellette az ellenpéda. Van egy nyitott MT sisakom, kb 20-30 használat után eltört a plexi mechanika. Oké ez 30ezet ft volt, és tartaléknak vettem. De 2 forintot nem ér az egész Kényelmetlen, gagyi, megbízhatatlan. Mondjuk legalább jól néz ki
Araival nem tudom összehasonlítani shoeit. Szreintem kb egy szinten lehetnek. Az döntsön ami a fejedre jobban passzol.
HJC-im voltak még. Átlag minőség, de szerintem jók. Messze nem olyan kényelmes mint a Shoei. A legrosszabb drága sisakom egy Schuberth volt. Kényelmetlen volt és 4x kellett plexit cserélni gariban. Egy év után eladtam.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #140808 üzenetére
Shoei nxr es hjc rpha-m van jelenleg. Igazabol egyikkel sem vagyok teljesen megelegedve, nekem a hjc mindig kenyelmesebb. Annak a bizonyos hjc nek, ami nekem van, jobb belso anyagai vannak, de a rogzitesuk nem megfelelo, es a sisak tetejen a szellozorostely nagyon serulekeny, nem mukodik jol, az a megoldas teljes kudarc. Bar egy sport sisak lenne, a nem sport nxr nek megis jobb a szellozese. Az nxr belso anyagai sztm nagyon olcso hatasuak, de mukodik rendesen. Csak nem olyan jo, amikor felhuzom, mint a hjc. A hjc tokeletes a fejemre.
Mivel ezek regi sisakok, nxr bol mar van gen2 is, nem tudom mit kezdesz ezzel a tapasztalattal. Az uj rpha-t neztem, a szellozo sztm meg mindig szar rajta. Azota a hjc rpha -ja egy magasabb arsavba kerult. Nem probaltam. De kovetkezo sisakomnal figyelek arra, hogy semmi fancy rostely hulyeseg ne legyen rajta. olyan dolgok, amik egyszeruek, de mukodnek, jobbak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz etnies #140808 üzenetére
Én is sisakvásárlás előtt állok, rajta van a listán a GT Air 2 is.
De nekem első helyen a Schuberth S3 van. Igaz nekem az pont előny, ami neked hátrány, hogy a hangszórók, antennák meg a mikrofon már gyárilag integrálva vannak.
Fel fogom őket próbálni, de szerintem csak akkor lesz Shoei, ha a Schuberth valamiért nem passzolnak a fejemre.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #140812 üzenetére
Nah, köszönöm a sok véleményt.
Nekem HJC-RPHA-70 van, szerintem minőségi darab, napi használatban van 4 éve. A belseje még most is tökéletes, plexi is tökéletesen záródik, a szellőzés lehetne kicsit jobb nyáron. Viszont nagyon-nagyon könnyű. Volt, hogy 16 órát vezettem benne, meg sem kottyant.
Amivel nem tudok kibékülni, az az esőben-télen nyújtott teljesítménye, akármit csinálok, nagy páránál (80% felett) elkezd párásodni. 0-5 fok körül pedig már le sem tudja fújni, fel kellett nyitogatni fél percekre.
Tavaly Németországban-Hollandiában kaptam egy 400 km-es esőt, ott is állandóan párásodott, márpedig autópályán szakadó esőben nem akarod felnyitni a plexit.Cseréltem új plexit új pinlock-al, állítgattam a betét feszességét, semmi. Ez ilyen. Amióta beszereltem az emelt minőségi Interphone hangszórokat, kevés a hely a fülemnek. Elfér, nem fáj, de nem jó. Írtam lentebb, Dumbo vagyok.
Az Arai azért tetszett meg, mert véletlenül a fejemre került egy Quantic és baromi kényelmes volt a fülemnek.
A Schuberteket nézegettem, én nem értem hogyan vannak méretezve, az S-ben nem kapok levegőt sem, az M pedig lötyög a fejemen. Nagy csalódás volt, mert régebbi motoros cimborák legendákat zengtek a márkáról.
A Shoei GT air 2 milyen teljesítményt nyújt párás környezetben?
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Steven
addikt
válasz etnies #140815 üzenetére
Bepárásodik ami felbaszott télen eléggé főleg azért mert a plexi és a pinlock között ...
nem jöttem rá azt , hogy sikerült.Mondjuk ahhoz kellően lusta voltam ,hogy szét szedjem és rájöjjek a hiba okára.
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
etnies
senior tag
válasz Steven #140816 üzenetére
A pinlock illeszkedése nem jó, a két oldalsó csavarral kellene beállítani. Nekem a pinlock párásodik be, azt legalább le lehet fújtani. Ha a kettő között, az nagyobb gond.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Steven
addikt
válasz etnies #140817 üzenetére
jó hát sejtem ,hogy nem zárt jól ,de akkor is vicces , hogy oda be megy pára . Ahol vettem ott szerelték össze azt hittem ért hozzá srác
Nekem is volt HJC-m de a gta air 2 sokkal halkabb.
Amúgy asszonynak ls2 ff900 at vettünk (előtte nem is hallottam a márkáról )
és beszarás milyen jó minőségű maga a párna meg az anyagok amit használnak.
Tetszett hogy adtak hozzá hátizsákot és zsákot is és 5 év gari.
Vicces a mechanika ahogy dolgozik és ahogy feltudod nyitni .
Btw neki az osztrákoknál szakadó esőbe nem párásodott be, mondjuk nyáron nekem se.[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
csongi
veterán
Geresics.
Milyen olajat öntöttél ebbe a lóba 2004 year?
5-:10:15:20W- 40,50.
Minden is javasolva van, szinte évjáratokként eltér.
0 fok felett már a 20W is. -
Tamás9x
őstag
válasz Topiccsendőr #140820 üzenetére
Borotvahab, vagy mosogato.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #140827 üzenetére
140780 hsz.
Ennyire minden evo a rotax blokkja?
Nem ismerem.
A kivancsiag hajt. -
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #140828 üzenetére
Nem mindenevo.
15w50 van megadva. A meleg oldalira figyelj. A hidegoldali minel alacsonyabb legyen. Tehat egy valag lovet elkolthetsz 5w50 re, kozeput a 10w50. Api sm- sn besorolassal.
kaphatolegszrabblegolcsobb olaj ~ api sl 15w50A "gear synth" viszkozitasa ugyanaz, csak mivel hajtomuolaj, ezert mas milyen szamokkal jelzik, de ugyanaz a viszkozitasa, mint a fentebb megadott 15w50. Ne zavarjon ossze, hogy 75w90 van megadva.
Annyira nem bonyolult, mint ahogy kinez.
Viszont az olaszoknal a manuallal vigyazz, ha vmi hulyesegnek tunik, az az is! Nem lesz kijavitva, tehat ne vegyel mindent szentirasnak, kritikusan olvasd[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geo19870322
tag
Sziasztok. Faternak lassan itt a szülinapja, neki keresek valami jó kis navit. Mi az ajánlott GPS?
-
MMiklos86
csendes tag
válasz 3L1T3 #140753 üzenetére
Szerintem ne aggódd túl a dolgot. Rengetegen motoroznak és ez is olyan, mint bármi más képesség - csak addig hihetetlen amíg meg nem tanultad
Ha a jogsi letételét soknak érzed, akkor javaslom, hogy nézz ki a Continental Safety Hungary-hoz (https://safety-hungary.hu/tanfolyamok-leirasa/#bevezeto), ott még jogsi nélkül is lehet motorozni a tanpályájukon. Igaz, amennyibe kerül egy kezdő training megvan a jogsi harmada-negyede...
Egyébként szerintem nem érdemes kisebb kategóriával bohóckodni. Ha tetszik, akkor sok időt és pénzt nyersz vele, hogy nem kell korlátlanra vizsgáznod. Ha meg nem neked való, bármikor félbehagyhatod.
Nyilván érdemes kisebb, barátságosabb karakterű motorral kezdeni, de utána szerintem egy erős motor biztonságosabb, mint egy gyenge. Egy erősebb motort jellemzően minőségibb fékekkel, futóművel szerelnek, amelyekkel olyan helyzetekből is sikerrel jöhetsz ki, ami egy képességei határán menő kismotorral nehezebb feladat.
Amíg kívülről szemléled minden motor félelmetes, rajta ülve, a gázt ésszel kezelve, valamennyi tapasztalattal a seggedben látni fogod, hogy egy motort sem arra terveztek, hogy ne lehessen vele menni. Amíg félsz a saját motorodtól, addig ne menj forgalomba, de ez gyorsan el fog múlni. 32 éves vagy, bizonyára van már némi forgalmi tapasztalatod és önmérsékleted ahhoz, hogy átvészeld a tanulási időszakot, utána meg jöhet a vegytiszta élvezet.
Én 30 évesen kezdtem és el nem tudom mondani, mennyi örömet okozott nekem ez a hobbi. Néha eszembe jut, hogy mi lett volna ha korábban látok neki... de nem lett volna se önuralmam, se pénzem azokra a csodálatos gépekre, amikre most van. Jobb is így.
-
MMiklos86
csendes tag
válasz etnies #140781 üzenetére
Saját tapasztalat, Shoei Neotec 2. Neked nem az igazi, mert felnyitható és nem D gyűrűs, de hátha hasznos a tapasztalat.
Röviden: újonnan szuper, használva már kevésbé. Az én kvázi körte alakú fejemre tökéletesen illeszkedett és sokkal kényelmesebb volt, mint a korábbi, zárt Shark sisakjaim. Jobban is szellőzik és a felnyithatóság, hát, game changer a mindennapokban.
Ám a harmadik évben vettem észre, hogy egyre nehezebben záródik az áll-rész. Pontosabban lecsukom, kattan, aztán később felnyitnám a plexit és jön vele a fél sisak. Bíztató egy esésnél... Negyedik évben, tavaly történt, hogy elkezdett beázni a plexi alatt, hiába igazgattam mindent. Szezonnyitó túra a Tátrában, zárt sisakban könnyeztem a hideg széltől. Később 200km zuhogó esőben, Szlovéniában, fröcsög be a víz. Motorcsere volt abban az évben, így nem foglalkoztam a sisakkal, idén meg inkább a légzsákos kabát a téma, de jövőre már túl lesz az ötödik évén, csere, valószínűleg nem Shoei-re.
-
bacus
őstag
válasz Geo19870322 #140831 üzenetére
Mennyit szánsz rá? 10e körül kapsz jó telefontartót, 30e körül van kínai v. egyéb gagyi, de már motoros navi..... 100e felett kezdődnek a motoros navik.
A garmin XT-t ajánlom, sokan használják, szeretik, louis-tól olcsóbb beszerezni, a mostani euró árfolyamnál 180e alatt van.Ha autóba kell, akkor dobd ki a fejegységet és rakj bele egy android autósat és telefon szerintem kultúrált és nincs gond hol legyen a navi..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #140830 üzenetére
Az en manualoban 5w-40 van. De a regiekben a meleg oldal mind 50es. A F650 rotaxnal is 50 es a meleg oldal. Az mar biztos hogy az 50es lesz. A hideg oldali reszt, meg meglatom.
Csinalok egy kompot-veszteseg merest, bekamerazok. a ket oldalt le kell szednem, szabadonfuto, es kuplung. Szelep hezag allitas tuti kell.
A kopas alapjan valasztok majd. Jo irany lehet?
A manualba leirtakat kritikusan olvasom, kicsit nehez megbizni benne
A blokkhoz van rotax manual.Koszonom!
-
csongi
veterán
válasz Geo19870322 #140831 üzenetére
-
yodamastah
őstag
válasz MMiklos86 #140833 üzenetére
"Ám a harmadik évben vettem észre, hogy egyre nehezebben záródik az áll-rész. Pontosabban lecsukom, kattan, aztán később felnyitnám a plexit és jön vele a fél sisak."
Shoeire 5 év gari van. Egy ilyen hibával vidd vissza. Nekem egyébként semmi ilyet nem csinált soha. Épp ellenkezőleg 3 év után is úgy záródik mint első nap. Pedig nem keveset használtam. 180-200napot motorozok egy évben (elmúlt 3 télen csak pár hétre raktam le a tmaxot)
[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #140837 üzenetére
Csuszo csapagyas.
-
Fáraó
őstag
Sziasztok!
Tegnap, 2023.04.13-n elhagytam UNF 550 sz rendszámom Dunakeszi-Bp-Csepel útvonalon. Ha valaki megtalálta kérem jelezze! Köszönöm!VIGYORRRGAZMUS.....
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #140844 üzenetére
Akkor 40 es. A csapagy szamit, nem a tuzeloanyag.
Hogy lent milyen az inkabb karosanyagtol lehet ugy gondolom. Inkektorral sokkal jobb motort tudsz csinalni, ez nem a karbi velejaroja. Csodalkozom, hogy 1 hengeres blokkot siklocsapagyaztak.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Fáraó
őstag
válasz Geresics #140843 üzenetére
Köszi! Majd telefonálok párat.
Gőzöm sincs hol hagytam el, mikor leálltam Csepelen akkor szembesültem a szomorú ténnyel.
Voltam bent a Dunakszin lévő rendőrségen, azt mondták mivel elhagytam, az gondatlanság, nem kell bejelenteni. Mivel nem lopták el, nem kell feljelentést tenni. Azt mondták menjek Okmányirodábam jelentsem be és kapok új forgalmit új rendszámmal, továbbá lehetőleg ne használjam a motort rendszám nélkül. Ez tetszett.VIGYORRRGAZMUS.....
-
Geresics
addikt
válasz Fáraó #140847 üzenetére
én hagytam már el céges terepjáróról egyszer. A poén az volt, hogy akkor még volt rendesen határtátlépés Horvátország és Magyarország között. Simán kimentem a magyar határon, a horvát határon, ott elvoltam fél napot, visszajöttem a horvát határon, és csak visszafelé a magyar határon vették észre!
Beszéltem azzal a határőrrel, akinél kifelé átmentem, és ő esküdött, hogykifelé még megvolt! Végigjártam az utat, de semmi. Hazajöttem, és pár nap múlva szóltak, hogy Harkányban volt a rendszám, kollégám már el is hozta! Szóval a rend éber őre hiába esküdött, aznap az a rendszám már nem hagyta el az országot!
(Ford Ranger Raptor volt, napelemes logóval, és fehér alapon sárga-fekete terepmintával, így általában emlékeztek rám mindig )Most, hogy mondod, abban nem vagyok biztos, hogy a rendőrségen, vagy az önkormányzatnál volt, így lehet mindkettőt érdemes felhívnod.
Ha a motor nem a napi közlekedésedhez kell, akkor javaslom tedd félre erre a pár napra. Ha egykét hét alatt nem lesz meg, akkor esélyes, hogy már sosem lesz meg, és ráérsz akkor újat kérni. Sajnos az új pénzbe kerül.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Fáraó
őstag
válasz Geresics #140848 üzenetére
Ha jól emlékszem autóhóz adnak ki 3. rendszámot, talán pótrendszámnak hívják, motornál ilyen pótrendszám nincs, új forgalmi és új rendszám kell (6k + 5,5k ha jól tudom).
Ami miatt szívom a fogam, hogy március végén, amikor elővettem a motort mindent átnéztem, és a rendszámtartóval sem volt semmi gond, azt is ellenőriztem. Egyszerűen nem tudom hogy mi történt, hogy hagyhattam el és mit kell alaposabban átnézni, hogy ne forduljon elő ismét.
Rendőrség, önkormányzat és okmányiroda. Mind a 3-től jöhet értesítés. Persze leteszem a mocit, nem kell napi használathoz, viszont ingázni motorral élvezetesebb. Bár amilyen időjárás mostanában van...
Ami miatt fontos lenne, hogy 04.22-n mennék frissítő vezetéstechnikai tréningre...
VIGYORRRGAZMUS.....
-
vlevi
nagyúr
válasz Fáraó #140849 üzenetére
Igen, mert autónál, ha csak az egyiket hagyod el, akkor a másikat nem tudják önmagában felhasználni lopott rendszámként, mert autóra 2 kell.
Motorra viszont elég 1 is, ezért azzal az 1 megtalált rendszámmal is visszaélhetnek.
Ez a hivatalos magyarázat, miért nem adnak motorra pótrendszámot.
Autóra is csak 1x adnak 1-et, utána ugyanúgy új forgalmi, stb..."04.22-n mennék frissítő vezetéstechnikai tréningre"
Oda nem kell rendszámÉn is mennék, de pont azon a hétvégén van más, egézshétvégés elintéznivaló is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest