-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
veterán
válasz pepucs #140543 üzenetére
En azt nem ertem, hogy miert nem eleg csak dragan adni az eredetit. Miert kell ilyen kvazi pofatlanul dragan adni egy darab muanyagot? Konkretan nem tudom elkepzelni, hogy ez az osszes jarulekos koltseggel tobbe keruljon par ezer forintnal egyben, helyette 20 ezer es tarsai…
Everybody lies.
-
bacus
őstag
válasz V.Stryker #140540 üzenetére
Itt többet is találsz, nem tudom mi a különbség köztük. Egyik barátom használ ilyet, azt mondja jó, le tudja hajtani tőle a sisak plexit is.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
Megneztem, okes volt, elhoztam. Mentem egy par kort a varos korul, aztan elindultam a harmas uton BP fele, gyongyosnel tankoltam egyet es szepen meg is erkeztem. Tuleltem 6000 alatt is vegig Koszi a segitseget!
(Kozepsztender hianyom van, azt mar most tudom..)Valamikor egy szalonkepesebb keppel is jelentkezek az osszefoglaloba.
[ Szerkesztve ]
Everybody lies.
-
veterán
-
veterán
válasz Topiccsendőr #140560 üzenetére
Menjél azt rúgd le róla!
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Geresics
addikt
válasz fattyu #140559 üzenetére
Friss ropogós Dodor videó a témában.
Mindenkinek lehetvéleménye, én speciel az övét osztom.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Somatom #140566 üzenetére
Számtalan videót csinált erről, némelyik olyan nézettséggel rendelkezik, ami más csatornáknak elérhetetlen - nem mintha ez bármit is jelentene a mondandó szempontjából.
Ez egy állandóan visszatérő téma, így időnként felmerűl újra és újra. Most épp akkor, amikor itt is téma, ezért a linkelés.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz Geresics #140567 üzenetére
Ember húz egy gázt, kiforog a hátulja. Semmi extra, bármikor megtörténhet. Még sportmotor sem kell hozzá. Ezt csak úgy lehet elkerülni, ha nem ül az ember motorra. Gyakorolni kell. Csak akkor tudod meg, hogy hol a határ (akár a motoré, akár a tied), ha átléped. Tekintsük úgy, hogy emberünk tapasztalatot gyűjtött! Nem hiszem, hogy ennél a tempónál ez túl fájó tapasztalat lett volna.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
veterán
Gyakran megesik veletek hogy mentek egy szar úton amin sokméter hosszú, úttal párhuzamos mélyedések vannak, és a forgalmi helyzet úgy hozza hogy pont odakormányozzátok a motort?
Rövid motoros karrierem alatt másodjára történt ez meg velem tegnap. Szerencsére fogtam a kormányt elég erősen, így nem tudta nagyon megvezetni a motort vagy kiforgatni a kezemből a kormányt, de ez mindig tök ijesztő.
Ilyen szitukban a motor és kormány magabiztos irányban tartása mindig elég, vagy szerintetek lehet olyan, hogy az első kereket annyira basztatja a hosszúkás mélyedés, hogy mindenképp esés a vége?
Nyilván az ember próbálja elkerülni, de van olyan hogy a fák árnyékának és a napfénynek a nagy frekvenciájú váltakozása például teljesen láthatatlanná teszi ezeket.
Tegnap extra szerencsétlen pillanatban sikerült ráfutni egy ilyenre, mert pont előztem.
[ Szerkesztve ]
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Geresics
addikt
válasz Oppenheimer #140569 üzenetére
Target fixation.
Ha nézed, bele fogsz menni, legyen az kátyú, vagy eléd kikanyarodó autó. Ne a kátyút nézd, azt látod a periférikus látásoddal is. Nézd azt a nyomvonalat, ahol el tudsz menni mellette, és láss csodát, a motorod arra fog menni!
Ráadásul a kerekek forgása eléggé arra készteti a motort, hogy "állva" maradjon, szóval nyugi, ha görcsösen, erősen kapaszkodsz, az lehet rosszabb, mint ha hagyod kimozogni a huplit. Persze, ha nagy a vályú, akkor már más "trükkök" kellenek, de annyit lusta vagyok most gépelni, mert kihűl a kávém!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbert1998
veterán
válasz bacus #140550 üzenetére
100-nal kerek 4500-at forog a dl650.
Ellenben ez nem a kis vstrom, hanem a közepes. Van már 250-es isMúlt pénteken, amikor 200-nal lebegett a kormány, akkor tartós forma 160-nal mentem a autobahn-on, mert sietni kellett nagyon...
4.5 liter lett a fogyasztása 330 km-reNem szoktam visszaváltani faluban sem 6-bol
Előzéskor sem. Simán ugrik eleget ez -
norbert1998
veterán
válasz Topiccsendőr #140560 üzenetére
Akkor te mibe pakolsz? Hol tartod a motorhoz kello cuccokat?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #140569 üzenetére
Na ez a legveszelyesebb. Elozesnel ez tudja ugy megvezetni a motorod elso kereket ugy, hogy a gyorsitas miatt elkonnyul, es azonnal kormanycsapkodas lesz belole.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
dellfanboy
senior tag
válasz norbert1998 #140572 üzenetére
milyen cuccokat? milyen cucc kell neked a motorozáshoz?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #140572 üzenetére
A garazsba?
Van nekem is dobozom a turamotoromhoz, amit csak akkor rakok fel, ha satrazni megyek a garda tohoz, vagy mo-ra. De azzal 80 kornyeken szital a kormany. Es szarul is nez ki. Topcase-t sosem raknek motorra. Csak megjegyeztem, hogy utalom a dobozokat.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz dellfanboy #140574 üzenetére
Pl. egy esőruha hasznos. Az is lehet, hogy reggel hidegben indul az ember, délután meg már könnyíteni kell a szerelvényen. Városi ügyintézős, vásárós cuccokat is rakni kell valahova. Én ezekre tanktáskát használok, de a lényeg, hogy hasznos némi tárolóhejj.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #140576 üzenetére
Akkor félreértettem
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
csongi
veterán
Ruhellem a dobozt. Fent is, meg oldlat is. Ugy fel vannak neha malhazva, mintha bolygo kerulo utra indulnanak. .
Utalom, szetcseszi a sulypontot, rangat. Az oldalso doboz meg Auto szelesseget csinal a motorbol. -
veterán
válasz csongi #140579 üzenetére
Nem tudnék hátsó doboz nélkül élni. Abban van az esőcuccom (+ barátnőmé), a wd40 az indexkapcsolóhoz, az ivóvízem, a kajám, 2db kicsi kódos biciklizár a sisakokhoz, a motorborító ponyva, és még biztos kihagyok valamit a felsorolásból.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #140580 üzenetére
Ami ebbol fontos az elfer egy hatizsakban, minden masra ott a Mastercard.
Tavaly 2 cimbi is vegigtolta a tobb mint egy hetes turankat egy kb 20-30L-es hatizsakkal. Oke 2-3x mostak a szallason, de nem kell ezt tulgondolni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #140580 üzenetére
Az kemeny.
Ha nem turazni megyek, a lakaskulcsomat es a telefonomat, forgalmit-jogsit rakom be a masik motoromnal a hatso utasulestakaro ala, az is alig fer be.
A bankkartyam meg a borruha belso zsebebe. Csak joidoben motorozok vele, szabadidos tevekenysegkent. Ha esik, megszaradok. A motort felkeszitem telen, igy normalisan mukodik, ennyi szart nem vinnek magammal egyfolytaban, ha mar lecsereltem a kipufogot akrara, ami -1.5kg, az akkut litiumra, ami -2.3kg. Meg par csavart titanra es alura.Minden masra ott az auto.
Szerk:
De azt hiszem ertem, miert ekkora az eves futasteljesitmenye a magyar motoroknak. Es miert vannak felmalhazva olyan motorok, amik egyaltalan nem erre lettek kitalalva. Teljesen mas a hasznalat modja.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Somatom
veterán
válasz Topiccsendőr #140582 üzenetére
Valamint, hogy miért olyan népszerűek a túraendurók.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Xero
nagyúr
válasz Topiccsendőr #140582 üzenetére
En spec a zsebemben is gyulolok barmit tartani. Van egy kis ovtaska, ami oda elfer jo, ami nem az nem is kell.
-
válasz norbert1998 #140571 üzenetére
Hát azért ezt már azon a motoron se erőltesd, 800 felett meg pláne ne.
Tudom, vannak okosok akik szerint a fizika megb@szható, de hidd el, hogy nem.
Nagy köbcentis motoron ez a stílus szétüti a kuplungkosarat, ami annak cseréjéhez vezet.
Xxnél például viszonylag gyakori probléma ez, alacsony fordulaton 5-6ban krúzolni "hamar" oda vezet, hogy csere. 80ezer HUFどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
norbert1998
veterán
A dobozban van a sisak, egy téli és egy nyári kesztyű, körsál, füldugó.
Ha ezek rajtam vannak, a dobozban van a hátizsák. Én nem is értem azokat az embereket, akiknek választásuk van benne, és mégis hátizsákban motoroznak
Főleg nyáron, főleg városbanMondhatni:
Utálom a hátizsákokat.
Ha elmegyek valahova és vennék egy kis bevásárlásnyi cuccot, azt hova teszem? És ez elég gyakori. Ha bemegyek dolgozni, egyetemre, bárhová. Viszem magammal teremről teremre, róráról órára a kabátot, sisakot, stb? Ugyanmár. A sisak mellé pont befér a kabátom, a sisak belsejébe meg a kesztyűk, körsál. Motorozás közben az edzős társkám és a munkás táskám fér be éppen pont a dobozba. Soha nem vettem le.
Nem beszélve arról, hogy az egy háttámla az utasnak.Azt sem értem, hogy hogyan dobálhatja 80-nál a motort persunak a doboz és a szél. Nekem nem dobál 160-nál sem.
Ha a párommal megyünk motorozni, és felmásznánk egy kilátóba vagy túraútvonalra vagy bárhova besétálnánk, akkor már két kabátot kell berakni a dobozba, akkor egy sisak sem fér már bele. De kettőt be lehet akasztani a nyereg alá, ha muszáj.
Egy szó, mint száz:
Nekem kell a doboz, fent is van mindig, semmiben nem befolyásol, próbáltam. Oké, hogy eg R1-en tényleg hülyén nz ki, de egy V-Strom-on szerintem egyáltalán nem.
Az esőcucc és a szerszámkészlet befér a nyereg alá nálam -
A Zéé
addikt
válasz norbert1998 #140586 üzenetére
De neked magasabbra dobja a fejidom a szelet, mint egy idom nélküli motoron, azért az nagyon sokat számít.
A csomagolással amúgy én is bajban vagyok most, lehet, hogy május vége felé tolok egy 3-4 napos horvát kört, de topcase szóba sem jöhet, a hátizsák meg nem az igazi, mert nagyon rángatja a hátamon szél 100-120 felett. A legpraktikusabb, legolcsóbb egy hengerzsák lenne, és elég is lenne, de az meg olyan tróger kinézetre, hogy nincsenek rá szavak.
Just a simple Lineman...
-
veterán
válasz Topiccsendőr #140582 üzenetére
Nekem a motor szinten hobbieszkoz, sehova nem jarok motorral napi szinten. Ha raulok akkor egesz nap megyek vele. Ha meg egesz nap motorozok, akkor kellenek cuccok hogy nalam legyenek. Amiket felsoroltam mind letszuksegletek. En az a tipus vagyok aki szeret felkeszulten menni helyekre, ezert elkepzelni se tudom hogy elinduljak egesz napra viz, esoruha, nedves seggtorlo, stb nelkul.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
norbert1998
veterán
válasz Oppenheimer #140589 üzenetére
Nem beszélve arról, ha nővel mész
Megyünk Horvátországba majd családosan.
Párom, szülei, testvére és annak párja, valamint én. Ez ugye 6 fő.
Na hát ők akkor négyen beülnek vagy a szülők Captur-jaba, vagy (jóval kisebb eséllyel) a sógor jelölt 320d coupe-jaba. Mi meg ketten a Strom-on. Van topcase, van oldal doboz, és még az oldaltáskát is hajlandó vagyok az oldaldobozra feltenni.Erre a válasz a csajoktol:
Felejtsem el, nem fognak elferni, nem elég 4 főre a captur sem a BMW, meg mi se férünk el a motoron, blablablaHallod, azt hittem lemegyek hídba 🤣
A topcase-ben elfértem egy teljes hosszú hétvégére úgy, hogy volt laptop is benne, meg hosszú ruhák, mivel végig szakadt az eső és 10 fok volt... Ezeknek meg nem elég az a hely.
"jaj mert nektek férfiaknak elég két alsó gatya, 2 zokni meg egy fürdő short 2 pólóval és kész, de mi nem ilyenek vagyunk."
Igen, ők olyanok, hogy nem veszik fel kétszer ugyanazt a nadrágot egymás után
Értem én, hogy higiénia, de azért ez erősen a ló túlsó oldala... -
Somatom
veterán
válasz norbert1998 #140591 üzenetére
Cimborám barátnője vett egy divatnapszemüveget. A szárait nem lehet behajtani. Akkora tokja van, hogy egy rendes rocker csaj abba bepakolna mindent egy hétvégére.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #140567 üzenetére
Itt a tema nem ez volt.
A tema az volt, hogy egy 45 loeros keveshengeres motor 4000 fordulatnal 10 loerovel erosebb egy ~90 loeros sornegynel, mikozben a sor4 re mondjak azt, hogy szaltot fogsz vele dobni. Es ez nem velemeny, ott van a padozas, ez teny.A video temaja pedig az volt, hogy aki mast gondol, mint Dodor, az egy hulye.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #140593 üzenetére
Érdekes, én inkább azt szoktam érezni, hogy aki mást gondol mint Te, az egy hülye. Lehet szó fokozatosságról, topcase-ről, olajválasztási szoksáokról, terepviszonyokról, vagy bármi másról.
Én nem mondom, hogy nincs valamiben igazad, én azt mondom, hogy így érzem. Ha Te másképp érzed, az is csak azt mutatja, hogy szerencsére nem vagyunk egyformák. Én mindenkinek az érzéseit tiszteletben tartom, így eszem ágában sincs senkit meggyőzni az én igazamról, mindenki el tudja dönteni, hogy melyik témában kinek a véleményét fontolja meg jobban, vagy kevésbé....asszem ezt megint túlragoztam.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #140571 üzenetére
A kis v-stromnak csak a neve az, semmi köze a V-hez.
4,5 liter 330km-re? az akkor ugye 1,4 liter / 100 km. Ez igen, ez tényleg csoda
Szerintem nem jól számolod a fogyasztást, mást nem tudok elképzelni, mert 130 felett még a legújabb DL-k is többet esznek mint 5 liter, a 160-as tempóhoz inkább 7-8 liter a reális.Mondjuk biztosan van a testtömegünk között némi különbség , de hogy ugrik? Ez valami olyan amit 35e km alatt én sosem tapasztaltam.
Jó motor a dl650, de azért na, az én 2004-esem simán többet evett minden körülmények között mint a mostani bmw. Az új 2017 utáni DL650-ek tudnak 4l alatti fogyasztást is, de ekkor ez csak közlekedés, az élvezetes motorozástól már messze van.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz bacus #140595 üzenetére
a 790-el eddig kereken 400km-t mentem (tankolástól tankolásig), és 18 litert evett. Ez 4,5 liter/100km úgy, hogy kellemes túratempó mellett volt egy minimális terepezés, és 3x végsebesség-próbálgatás.
Tudom, hogy Ti a V-Strom-ról beszéltek, de ma úgy látszik mások dolgába beleugatós kedvem van!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #140589 üzenetére
"hogy elinduljak egesz napra viz, esoruha, nedves seggtorlo, stb nelkul."
Ezek nélkül rövid útra sem megyek
Nálam rengeteg szerszám (is) van, jump starter, akkus pumpa, gyorskötöző, drót, kötél, duck tape, ilyesmi. Érdekes, hogy saját részre még sosem kellett, talán egyszer lelazult kormányvég, viszont már sok másik emberen segítettem.Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #140594 üzenetére
Hogy te mit erzel, amikor nincs igazad, azzal en nem tudok mit kezdeni
Egyebkent figyeltel? Mi a velemenyem a fokozatossagrol? Mi a velemenyem a topcase-rol, es ez nagyon faj neked, ez a terep-nem terep. Ajjaj.
Sztm nem olvasod el, amit irok.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #140598 üzenetére
Tudjuk, csak Neked lehet igazad! Én kérek elnézést!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #140599 üzenetére
Nem.
Mit irtam? Nekem is van dobozos motorom. Csak nem tetszik. Mert szarul nez ki, es beleszol nagyon a motor vezethetosegebe. Ennyit irtam. Itt ki a hulye? Nekem is van.
A fokozatossag elvevel egyetertek. Amivel nem ertek egyet, hogy loero alapjan meg sportmotor-nem sportmotor kivitel alapjan osztalyozzuk a motorokat, mikozben ez igy ertelmetlen. Megmutattam, miert.
Mondj normalis erveket, de ilyen fasz dodor videoval megis ki lesz tobb?Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sorozatok
- Autós topik
- Hardcore café
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest