-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Predator2
addikt
válasz Topiccsendőr #140251 üzenetére
Így is sokallod az árat?
>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
válasz Predator2 #140247 üzenetére
2006.12 havi XX-et vettem, 47ezerrel, pár extrával tavaly tavasszal 1.5ért.
Én nem adnék f4i-éft annyit.
Bár eléggé meghülyült a piac, meg infláció, meg nincs új motor, meg elhibázottbrüsszeliszankciók, stb, de hacsak nincs rajta sportrendszer, commander, és pár nyalánkság, szerintem nem ér annyit, pláne 65ezerrel.
USD telós (2. Generációs) 600rr, gyári fénnyel, asszem talán arata dobbal ment 1.4ért a múltkor marketplacen.
De volt 2003as tricolor f4i valami 900ért.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
#14787072
törölt tag
válasz Topiccsendőr #140249 üzenetére
"....honda tulajdonosok szoktak a legnagyobb markabuzik lenni..."
Ne becsüljük le a BMW tulajdonosokat azért... 😉😁
-
bacus
őstag
válasz Shadowbull #140258 üzenetére
Nyilván minden relatív. A v-strom 650-m 3 éves szervizköltsége nem érte el a 100e forintot, ebben volt láncszett csere, kormánycsapágy, kerékcsapágyak, teleszkópolaj, motorolaj, igaz munkadíj az nem, mert motorszerelő diákok csinálták egy részét, nekik meg ugye kellett az éles gyakorlat, de a többiért sem kértek a tanár urak semmit
A bmw-m kis szervize (páratlan 10e km) 100e, (páros 10e km) 200e felett, teleszkóp javítás, szimmering csere 80e körül, igaz ezek mind a rendes munka óra díjakkal.
Hátsó féktárcsa, betét csere (szintén csak anyag ktg, mert ismerős csinálta), 50e.Bár km-re vetve jobban lehet látni, 35e km-re jutott 100e forint v-stromnál,
bmw 28e km-re 400e ft. (és kb +150e forintot költöttem garancia hosszabbításra)
Nem tudom, hogy alakult volna suzuki márkaszervízben.Ebben a gumi szerelés, költsége nincs benne.
(nekem a 1250-es 15e eur ára nagyon kedvezőnek tűnik, ha az itthoni árat (legalábbis a 3 extra csomaggal) visszaszámolom 20e eur felett jön ki.
Jav: most látom nem a GS, hanem az R, ennek nem ismerem az árát)[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Predator2 #140252 üzenetére
Mivel szimpatikus a hirdetes, es ha valoban minden szerviz gyari alkatreszekkel tortent- nagy tavokat tett meg egyhuzamban lassan, akkor nem sokallom. De mindenkepp megneznem a kopo-fogyokat.
Ami koherens a sztoriban, az peldaul, hogy meg egy f4 et is kenyelmetlennek,- vagy mittomen minek- tart az ember 50 eves korara- ez egyertelmu, hogy nem egy hulyegyerek, amelyik felpimpeli minden szarral a motort, es sokat hasznalja nagy fordulaton, tehat ezek a reszek nagyon bizalomgerjesztoek.
Ami nagyon ritka, hogy a motor magyarorszagi, tehat nem vmi behozott azonnal visszatekert szar. Ez nagyon ritka!Osszefoglalva: en az f4 et egy szar motornak tartom, de ez a hirdetes nagyon jonak nez ki, es ezt ki kell fizetni, mert valoban ritkasag az ilyesmi. Csodak pedig nincsenek.
Igazabol neked kell tudnod, mi a keret, vagy milyen mas, esetleg jobb motort kaphatsz ugyanennyiert. Amennyiben csak ezt a tipust akarod, akkor viszont biztonsagosabb ilyet venni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbeerto
csendes tag
válasz Imilenni #140242 üzenetére
Én az 50es robi helyett megpróbálnám a Safety kezdő tréninget. Olcsóbb, gyorsabb és ha újrakezdeném bármit megadtam volna ha azok az instruktorok magyarázzák el és mutatják meg nekem az alapokat. Jobb képet kapsz így a motorozásról, mintha vennél egy 50est ami 100+kg testsúlyod alatt pont semmilyen érzésben nem hasonlít még egy jobb 125 ccm motorra sem, nemhogy a nagyobbra.
-
norbert1998
veterán
Mai utamon a mexiokoi autobahn-on a 2*170 km-es szakasz első felén sikerült belé nyalni az óra szerint 200-ba, ahol elkezdett a tiszta, egyenes aszfalton libegni a motor eleje.
Kormány csapágy lehet? Máshol nem vettem még észre ilyesmi jeleket a viselkedésén. Gumi nyomás rendben volt.
-
bacus
őstag
válasz norbert1998 #140265 üzenetére
Ez testalkattól is függ, annak idején az én dl-em 140-150-nél is tudta ezt, nem is szerettem ilyen gyorsan menni, illetve gyorsabban meg nem is mertem.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bardi
aktív tag
válasz csongi #140243 üzenetére
Egy 73 kilós emberrel mondjuk dobogókőre egy ilyen felmegy úgy, hogy élvezni is lehessen? Bár a korlátlan jogsi jó, ha nyár közepére meglesz, de egy ilyennel a B-s jogsival végülis el lehetne játszadozni. És pont van hahun egy 80-as CPI SM50, bár gőzöm sincs, hogy ezt a márkát eszik vagy isszák
'92 Honda VFR 750
-
Geresics
addikt
válasz Predator2 #140250 üzenetére
Rendszámot lekérdezted az ingyenes lekéredzővel? Ha magyarországi, akkor elég jó képet kaphatsz a futásteljesítményről! Csak nekem gyanús, hogy egy túra-sport motor 17 év alatt csak 62ekm-t ment?
Én most vettem egy 790 túraendurót, még nincs 3(!) éves, és már van benne 41ekm! Ma mntem vele először, ez egy 400km-es nap lett! Bütykös gumival!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xero
nagyúr
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140269 üzenetére
Kerdes az, hogy mivel motoroztal mar? Ha meg semmivel, akkor az is elvezetes tud lenni, azt nem mondanam, hogy dobogoko akkora nagy elmeny, mivel a bunko emberek a seggedben lesznek nagyon. Fel tud menni, ezek 2T minarelli am6 blokkok (vagy azoknak a masolata, erre pontosan nem emlekszem) siman 50 ccm vel, kinyitva kb 70-75 km/h a vegseb.
80ccm szettbol altalaban a legolcsobb kinai van ezeken, ahol eleg nagy turesek vannak, emelle, ha a kipuhoz nincs vmi jol beallitva, akkor eleg hamar rotty lesz a vege, mert detonalni fog, es bedagad a dugattyu a hengerbe.
Visszaemlekezve, amikor en a motorozast kezdtem, a cagiva cocis 50ccm egyaltalan nem tunt lomhanak, es elvezeteseket lehetett vele menni, de az leforogta a 12 000 et, teljesen mas vilag volt, mint egy hetkoznapi 2T 50 es. Es meg se ragadt sosem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #140272 üzenetére
Hmm, nekem az a kép nem töltött be, de most pótoltam, köszi!
Nekem továbbra is érdekes! Csináltam egy Excelt róla, a következő értékeket kerekítem:
Első 4 évben ment 20ekm-t, azaz 5ekm/év - új motor, új lendület, ez alap!
Utána 2 év alatt 2700 km, pontosan 1308 km/év - itt gondolom elszállt a kezdeti lendület - ez szerintem normális.
Újabb 2 év és 11ekm, pontosabban 5314 km/év - visszajött az ihlet? Lehet nőttek a gyerekek, és már lehet újra menni, vagy bármi más. Ezt is adom!
Aztán jön egy nagy szünet! 4 év alatt mindössze 835 km! - nekem ez a gyanús, nem a többi! Miért kellett kihagyni ennyit? Csak nem törve volt, és lassan állt össze?
Utána újabb 2 év és 13ekm, azaz 6365 km/év - tehát jól össze lett rakva!
Végül 2,7 év és 15ekm azaz 5512 km/év - tehát kijelenthetjük, hogy ez a normális futás!Mit akarok ezzel mondani? Semmit! Érdemes mindig megnézni a futást, és kérdésket feltenni! A 4 év kihagyás lehetett akármiért is! Lehetett betegség, vagy épp gyermekáldás! Lehetett törött motor, vagy válóper! Bármi! De egy kérdést én tuti feltennék az eladónak, hogy miért állt 4 évig a motor! Ha pedig törve is volt, én az miatt nem aggódnék, mert utána még beletettek majdnem 30ekm-t! Tehát jól megcsinálták! De ha törtve volt, engem érdekelne. Ha más miatt állt, az is.
Magáról a motorról semmit nem tudok, nem ismerem nemhogy a típust, a kategóriát sem! És igen, vannak jó eladók, vannak jó vételek! Csak sokszor nem ez van, és ezért az ember (de én biztos) gyanakvó! Beszélgetni kell az eladóval, abból mindig sokminden kiderül!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Geresics #140276 üzenetére
Nem eletszeru, hogy egy motort ha osszetornek (plane mo-on, ahol a biztositok mindent avultatnak, es nem tudod megcsinaltatni a motorodat gyari alkatreszekkel) akkor gyari alkatreszekkel rakjak ossze ilyen allapotra. Se egy masfajta tarcsa se egy szinrefujt muanyag elem, aminek nem olyannak kellene lenne. Erre nagyon konnyen rajon egy szakember a szemlenel.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Geresics
addikt
válasz Topiccsendőr #140277 üzenetére
Ahogy mondtam (írtam), számtalan más oka lehet 4 év állásnak.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140275 üzenetére
Hosszasan semmivel, csak középsuliban mentem közúton 50esekkel, de azt se sokat.
Rutinon meg első pár órán A2-es géppel, aztán meg GSF650.
Amiért kérdezem, mert városban nem használnám, Esztergomban élek, vagy biciklivel közlekedek, vagy ha sok cucc van, ott az autó, országúton lenne használva, viszont ha oda kevés, akkor inkább hagyom. Kétkerekű tapasztalat amúgy az van bringáról, szerintem én vagyok a környék egyetlen hülyéje, aki ha leesik a hó, felteker dobogókőre terepen, aztán lejön a jégen, hóban sárban'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140280 üzenetére
A cpi sztm minosegileg nem a legjobb, legalabbis a regi valtos olaszokhoz kepest, amik meg mara teljesen szet lettek hajtva es ganyolva, tehat nagy mozgaster nincs.
Ha rovid tavra egy viszonylag normalisat veszel, ami normalisan be van allitva, es nem szegenyedik el, normalisan van osszerakva a henger-dugo, akkor talan jo is lehet.
Gsf 650 hez kepest termeszetesen rettenetesen gyenge, de ha van egy 80as vagy afeletti vegseb, 50ccm hez kepest jo dinamikaval, akkor erdemes meggondolnod, legalabb tanulsz belole, veztech es szereles teren[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbert1998
veterán
-
Steven
addikt
Én sok motor vásárlásnál ott voltam ahol sokat állt a gép és kevés km volt :
SV1000s 3500km 5-6 éves motor (garázsból hozta elő kb szalon állapot 3 gyerekes család apa hiteles volt a moci)
fzs1000 7-8 éves 5000km szintén garázs 50 éves csávó valós km (persuval vettük, baja a döglött akku szerintem szalon állapot)
fz6 5000km 5 éve éves volt vásárlás pillanatában valós km szalon állapot. (persuval vettük)
DL1000 2001 es nem tudom 5 éve vettük talán 9000km . A benzin bele volt rohadva a tankba tiszta rozsda belül , kivül karcmentes szintén valós km .. persu szerelte.
A lényeg , hogy kurvára ki lehet fogni bármit én ezeket úgy csináltam hogy egy évig mindennap néztem a HAHU-t amig fel nem dobott egy ilyet.[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
csongi
veterán
válasz bardi #140269 üzenetére
Persu valaszolt.
Van egy topik itt a ph-n. Jobban benne vannak a 2T eszkozokben, mint en. En is onnan csipegettem infokat.
Amit en tudok, hogy egy jo kinai es jol hangolt cucc is elmegy 10-12K km.
Ennel tobet mehet a japan, de aranytalanul emelkedik az ara a megteheto km-hez kepest.Szoval lehet dupla km-t fut, de 3x aron.
Kinai es kinai kozott is difi. A derbi egy elfogadhato kozeput, tudomasom szerint.
A kategoriahoz kepest itt koltseges az egesz. De a mai vilagban mi nem az?
Sztem jo kezdo, es szorakoztato jarmuvek. Persze esszel, mert ezen is ervenyesek a fizika szabalyai. -
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140281 üzenetére
és csongi
Köszönöm a választ, ez alapján inkább hagyom, mert egyrészt a hozzáértés sincsen meg, hogy jót vegyek, meg költségesebb lenne, mint az ideális, jobban járok a Safetys oktatásokkal, ott adnak motort, meg van teljesen kezdőknek is.'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #140284 üzenetére
A japan az nem japan, mert majdhogynem mindegyikben minarelli van.
Az apriliaban a yamahaban is, a derbiben, a rieju-ban is.
Ezek kozul a derbi es rieju spanyol, es annak idejen eleg jok voltak. Egy gyari szettel sztm 4x eset tudtad megtenni a kinai hengernek. Es ami nem mindegy, hogy a 80as hengerszett hogy van megcsinalva. Nagyon lenyeges az atomlocsatornak kidolgozottsaga, iranya. Ez a kinaiaknal eleg rossz, ahol nagyon sok loerot el lehet vesziteni. Meg megbizhatosagot is.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Imilenni
addikt
Van átjárás egyébként a jogsik között?
Régen tudomhogy volt, de most?
Találtam egy iskolát, ahol a leírások alapján van.
Konkrétan a leírásuk szerint (papírforma szerint ha minden sikerül elsőre), jobban kijön az ember ha A1 (B-s),re megy először, aztán A1-el A-ra.Press "F" to pay respects.
-
A Zéé
addikt
válasz Imilenni #140290 üzenetére
Én A1B-ről mentem 2 éven belül A korlátlanra.
Ha elmúltál 24 akkor egyből a csináld. Ha pedig nem, és nem is idén leszel, akkor is az A2-t.
Még gyakorlott motorosnak is esélytelen 2 óra motorozás után megcsinálni az A1B-t, nem hogy egy rutintalannak...Pttypang
Az durva. Mennyi most egy óra vezetés?[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
Imilenni
addikt
-
Imilenni
addikt
válasz Pttypang #140292 üzenetére
Itt 300-at írnak átlagra.
Azért durva, 5 éve 150 körül lett meg a B jogsi
Egyébként nem értem, hogy miért pont a motoros jogsit nehezítették.
Az autót kéne, konkrétan a nevedet ha letudod írni van B jogsid, amivel simán veszélyesebb az ember, mint egy motorral.[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
A Zéé
addikt
válasz Imilenni #140295 üzenetére
amivel simán veszélyesebb az ember, mint egy motorral.
Azért a motorost "nehezítették", mert ez az állítás egyszerűen nem igaz. Motoron könnyebben van nagyobb baj, mint autóval.
Egyébként én nem támogatom azt sem, hogy ennyire egyszerű lett a B kategória is. Oda is simán elférne a teljesítmény alapú felmenő rendszer.Just a simple Lineman...
-
bacus
őstag
válasz A Zéé #140296 üzenetére
Szerintem nem csak ezért. 40 -50 éve a motor közlekedési eszközként lényegesen nagyobb szerepet játszott, sok embernek nem volt autóra lehetősége (nem csak pénze), viszont motor elérhető volt.
Mindenki "tudott" motorral közlekedni, kellett is tudjon, legalábbis azokkal a 50-350 ccm-es motorokkal, amik abban az időben elérhetőek voltak.Ma ez megváltozott, egyértelmű hobbi és luxuscikk a motor, az új ára simán több lehet egy kis autó új áránál. A motoros társadalom átlagéletkora is megnőtt ebből kifolyólag.
Ez a "felmenő" rendszer egyébként jó is meg nem is. Én is tudnám támogatni, ha egyszerü lenne átlépkedni, pár órás procedúra lenne! De egyrészt egy vagyon, másrészt belekényszerítenek egy több hónapos procedúrába, aminél ráadásul senkinek nem érdeke, hogy siettesse, sőt.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Imilenni
addikt
válasz A Zéé #140296 üzenetére
Én úgy állok inkább hozzá hogy könnyebbek okoz nagyobb bajt az autós.
kb 100k km van mögöttem mióta vezetek, konkrétan egyszer sem volt még hogy motoros teremtett veszélyhelyzetetA nehezítést meg úgy értem, hogy pár hónapja mintha valaik írta volna hogy a motoros rutin nehezedett, legalábbis az egyik pálya rész. (pontosan nemvágom).
[ Szerkesztve ]
Press "F" to pay respects.
-
A Zéé
addikt
válasz Imilenni #140298 üzenetére
Nem feltétlen másnak okoz könnyebben nagyobb bajt a motoros, hanem első sorban magának. De azért az sem lehetlen, hogy a motoros okozzon veszélyhezetet, azért van rá példa nem egy, nem kettő... Én beseggeltem autókba nagyjából 500k km-t, miután átültem nagymotorra is, de az igazából semmit nem számít. A motorral közlekedés nagyon más világ. Itt az élmenyfaktorra gondolok, hanem a közlekedés fizikájára. Nem összehasonlítható a kettő.
Én írtam többször is az új rutinpályáról, mert csináltam ezt is, azt is, azt például olvashattad.bacus
Engem mondjuk mindenhol ki akarták gyorsan szórni a rendszerből, nem vetettek velem felesleges órákat. Maga a bürokratikus rendszer ami lassúvá teszi. De tény, hogy ez lehetne gyorsabb, jobban átgondoltabb.[ Szerkesztve ]
Just a simple Lineman...
-
veterán
válasz A Zéé #140293 üzenetére
A safety-nel 14k ket forgalmi ora a motoron.
B jogsi budapesten atlag 40-50 ora vezetessel van meg, 500 korul rohangalnak azok is. Videken olcsobban meglehet, de ott az utvonalakat tannitjak be foleg.
Nekem 2020 februarban lett meg a B, Miskolcon 330 volt osszesen 30 forgalmi oraval.#140295 Imilenni
Orulok is neki, hogy mar kotelezo kiirni az atlag koltest. Kerdes ,hogy ebben mi van benne. Ha atjon/atmegy tanulo toluk/hozzajuk, akkor azt hova szamoljak.
Webjogsinal 50% a B kat forgalmi vizsga, 35% az A kat. sikeresseg
[Webjogsi link]De a tovabbiakat talan inkabb mar itt erdemes:
[Jogsik - tanuljunk vezetni][ Szerkesztve ]
Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iPhone topik
- A Play Áruházban is fellelhető a legjobb Samsung segédalkalmazás
- Politika
- Hardcore café
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Okos Otthon / Smart Home
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- TCL LCD és LED TV-k
- Óra topik
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen