-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
senior tag
válasz szetcsuszott #140973 üzenetére
a felsoroltak kozul 1iket se
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Geresics
addikt
válasz szetcsuszott #140973 üzenetére
A 300ccm szerintem kerülendő, ha közúton motoroznál (terepen tökéletes)! Persze, ha 49kg volnál, és 168cm (a mellméret most nem fontos), akkor jó volna, de sajnos nekünk felnőtt férfiaknak nem adják ezek már ki a biztonságos utcai dinamikát.
Arra természetesen jó, hogy megvedd, szerezz némi rutint, és innen lépj tovább az 500+ kategóriába, ezzel betartva a fokozatosság elvét!
Mégis inkább keresnék valamit használtam - lehetőleg nem túl nagyot, nem túl öreget, így a továbblépéskor anyagi veszteség nélkül el lehetne adni!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
JoinR
senior tag
válasz szetcsuszott #140973 üzenetére
Pont mivel úgyse mész sokat, mindegy hogy láncos, vagy szíjas. 500 km-enként megfújni spray-vel nem egy nagy munka.
Én vettem már új Keeway-t, de szerintem a v302c nem ér annyit. Ha elférsz rajta, én 390 Duke/Vitpilen 401-et vennék, vagy ha kell a V2 feeling, akkor VTR 250-et. Újak közül ránéznék a Voge palettájára, hátha tetszik valami (pl. 350 AC) , arra is jár 3 év gari, szerintem jobb csomagot adnak, mint a Keeway/Benelli.[ Szerkesztve ]
-
Pfiucska
aktív tag
válasz szetcsuszott #140973 üzenetére
Ha cruiser, akkor chopper? honda shadow?
vagy honda cmx500?iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Pfiucska
aktív tag
válasz szetcsuszott #140988 üzenetére
Nem egyszeru az biztos. Cruiser kategoriaban szerintem kulonosen szivas a piac.
Vater napokban huzott be egy 2011-es, injektoros, abs-es shadowt 2.5-be. [kép] [kép]iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
csongi
veterán
válasz szetcsuszott #140973 üzenetére
A magyar utakat nem fogja szeretni a futomu, de lehet te sem.
A motor teljesitmenye elegndo amire akarod. Fordulaton el ezzel sincs baj. A 250 kinai blokkok sokat elmennek, sztem azzal nem lenne gond.
Egy teherauto elozese mar nagyobb atgondoltsagot fog igenyelni.Ha ez stilus tetszik es birni is fogod a testhelyzetet a minimal konfortot, szerelem, akkor hajra.
De majd inkabb az elso rutin vezetesek utan kezdj el nezelodni.
Amikkel menni fog, motor eroben joval tobbet tudnak. Az ules poz is mas. Egy kicsit csapjon meg a menetszel. .Ilyen motprozashoz en egy Burgman650 valasztanek
-
norbert1998
veterán
válasz szetcsuszott #140994 üzenetére
Amúgy attól függetlenül, hogy 2M alatt te csak hulladékot vársz, meg 15-20 év után a motor már kazetta B oldala, ez nagyon nincs így a valóságban. Van otthon egy 19 éves túraendúróm, patika állapotban, 830-ért vettem. Én már kicsit rontottam rajta 1-2 eldőléssel, szakszerűtlen szereléssel (kapkodással), de cserélhető vagy fényezhető részeken.
Van otthon 43 éves GSX250. Van baja, egy kevés, van egy hibás szimmering meg a fordulatszám spirál nem megy.
Van egy szintén 40 év körüli 2 ütemű 125-ös Mito, és az is motor, pedig az aztán tényleg gazdátlan vacak volna. -
norbert1998
veterán
válasz szetcsuszott #140997 üzenetére
Mondjuk a mackó nem igazán képes rosszat mondani semmilyen motorról sem, ráadásul úgy általánosságban nagy divat itthon ezekt a kínai szarokat dícsérgetni, mint a Keeway, meg az olaszos nevű kínaiak is. Egyszerűen én meg nem vagyok képes elhinni, hogy ha megveszem, nem fog mondjuk eladásig konstans szopás kísérni vele. Mert ez a műanyag elem elpattant, az a cucc kikopott, amaz meg elvásott, pedig csak a vibráció, az izé meg a hozé. Nem. Motort gyártson európa meg japán. Ennyi.
-
bacus
őstag
válasz szetcsuszott #140999 üzenetére
Egyelőre felejtsd el, hogy mi tetszik ! Ez is változik, változhat. Az, hogy 20 évesen az embernek a szőke nagy csecsű tetszik egy dolog, elvesz egy barnát, mert azt hiszi, hogy a vörössel csak szopás van, pedig köztudott, hogy ahol rozsdás a tető, ott nedves a pince..
Tedd le a jogsit, ott fogsz ülni legalább két fajta motoron. Ha megvan a jogsi, akkor menj el kereskedésbe és teszt vezess, de mindenképpen ülj fel sok motorra, mert az ülés pozíció fontos, fiatalabb pedig nem leszel, lehet soványabb se Fényképeztesd le magad, hogy láss majmokat köszörű kövön
Amit a kínálatról írsz, azért csak érzed, ha egy 15 éves annyiba kerül, mint most egy új másból, akkor azok sosem voltak egy kategória.
Azt mondod, hogy az 50 LE az már neked mindenre elég. Lehet, de ehhez is hozzá lehet szokni, nagyon hamar, sokkal hamarabb, mint most gondolod. Debrecen környékén a sok technikás egyenesben a gyorsulás/sebesség több élvezetet ad, mint a lábtartó szikráztatás, oda meg jól jön a több lóerő.
A szalon motorok, amik most 2,5 millióért mennek, mennyibe vannak használtan? Van kínálat? Sokat veszít az árából? Ezt te is el fogod bukni, ha el szeretnéd adni !
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
válasz szetcsuszott #141002 üzenetére
Igazad van. Viszont sztem tulgondolod a motorral jaro szivast. Persze, benne van a pakliban hogy kifogsz egy problemasat, de a budgeted meg nem teszi lehetove hogy kockazatmenteset (ujat) vegyel, olyat ami meg is felel. Es a kockazat azert nem olyan nagy... Hahun rengeteg cruiser van 2M alatt ami a meretednek megfelelo lenne es elvezned, en ezekbol valasztanek parat amit megneznek, es egyiket megvennem.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
Topiccsendőr
addikt
válasz szetcsuszott #141002 üzenetére
De most az van osszehasonlitva, hogy valamilyen alkatreszt kinaban gyartatsz, vagy eleve egy kinai fejlesztesu dolog kinaban van gyartva.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Shadowbull
addikt
válasz szetcsuszott #141002 üzenetére
Az hogy egy cég mennyi garanciát az nem műszaki kérdés, és semmiféle korrelációban nincs a garancia hossza a minőséggel és megbízhatósággal.
A hosszú garancia szimplán marketingeszköz.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
norbert1998
veterán
válasz szetcsuszott #141002 üzenetére
Ahogy az olajos pekedli kolléga mondja, nem mindegy, hog egy nyugati cég gyártat kínában, vagy egy kínai cég gyártat kínában.
3F meg japán autók is azért eléggé más tészta. Eddig 3 autóm volt, mind F-es, és ha újra ugyanott lennék, mindet újra megvenném.Itt arról van szó, hogy a japán meg európai gyártók évtizedek óta terveznek, gyártanak vagy gyártatnak motorokat, a kínai meg most bontogatja a szárnyát. Tegyük fel, elcsúszol egy kínai cruiserrel, letörsz róla egy idomot, egy lámpatartót, bármit. Ha a gyártó nem ad neked újat, akkor honnan szerzel belőle? A kínai motorhoz nincs aftermarket service, mert nincsenek kínai motorok az utakon, nincs bontott alkatrész, mert nincsenek kínai motorok az utakon, és nincs tapasztalat sem mondjuk tükörlap rögzítésben a gyártónak, mert nincsenek kínai motorok az utakon. Mindenképpen olyan modellt vennék a helyedben, amelyből van bőven eladott darabszám, és nem új gyártó új típusa. Aztán hogy az olasz, japán, amcsi, az már szabad döntés.
Természetesen így is, úgy is azt veszel, amit szeretnél, én, és a többiek is szerintem, csak a saját tippjeinket mondjuk el, hisz ezért jöttél. Mások véleményéért. Nem kötelez semmire, sőt, ha ennek ellenére is egy 300 köbcentis kínai choppert veszel, akkor se fog senki szidalmazni vagy kiközösíteni, csúnyán nézni rád, sőt, még örülni is fogunk a taasztalataidnak.
Ettől függetlenül 300-as choppert ne vegyél, meg úgy általánosan 300-as semmit sem, szörnyű élmény lesz, ahogy a kamion letol az emelkedőn, pedig az az egy henger visít mint az állat, amit amúgy is megtesz 80 felett már.Shadowbull:
Nemcsak marketing eszköz a hosszú garancia:
A garanciás autót az emberek a márkaszervízbe viszik időszakos szervízre, ahol rengeteg pénzért szervizelnek sokszor olyan dolgokat is, amelyeket nem feltétlen kellene. Apósjelöltnek is kiszámláztak kétszer 9 ezer forintot ablaktörlőlapátra, csak a végén ott volt az opciós csomag, amely az időszakos szervizek árát nullára redukálja, bármi is legyen benne, amit megvettek az autóhoz. Ezt nyilván a cserét végző szakkolléga nem tudta.
Akárhogy is, a lényeg az, hogy hosszú évekig hozzájuk fogod még vinni az autódat és ezzel együtt a pénzt is. Az aftersales repair hatalmas része egy gyártó profitjának, el se hinnétek, mekkora.[ Szerkesztve ]
-
Shadowbull
addikt
válasz szetcsuszott #141008 üzenetére
"akkor mindenre örök élet +1 nap garancia lenne, ha szar ha nem."
Miért lenne? Nincs minden gyártó arra szorulva, hogy a szokásosnál több garanciával árulja a dolgait.
"az az első éven beleáll a földbe"
Az első 1-2 évben pont tökmindegy, mert annyit mindenki vállal. Másrészt egy dolog a vállalás, más dolog az érvényesítés. Ott van szerepe mindenféle apróbetűs záradéknak.
"amelyik megveti a lábát Európában vagy az USA-ban, az nagyon - nagyon komolyan átgondolja, mennyi garit ad és mire."
A törvényben előírt minimumot muszáj adni, azon nincs mit gondolkodni. Második faktor a piaci szituáció: ha egy adott piacon az összes versenyző X évet ad a kötelező minimumon felül, akkor az új belépőnek is meg kell adni hogy komolyan vegyék.
"komoly összefüggés van a minőség és a vállalt garancia között."
Egészen konkrétan nulla összefüggés van.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
csongi
veterán
válasz szetcsuszott #140997 üzenetére
Maci nem szokott lefikázni semmit, visszafogott, de nem is tartós teszt. Más egy motorral motorozgatni, meg más 2-3 napot túrázni.
Nem mindegy hol használja az ember,hegyekbe, alföldön?
kínai sem tegnap kezdte a motor tervezést. Innen nem látunk rá. Az ottani előírások, igények mások mint itt. Ott a nagy számban eladható és olcsóság volt a fő szempont. Kis ccm, és azokban igenis tudnak. A V2 250 blokkok sokat tudnak futni. A Légolajos Keewayeket futárok hajtottak. kapott rendesen. Szervizelési igény minimális.
Fejlődnek, és sztem egyenlőre ezen a pályán is maradnak.Törököknél a Mundial, Honda koppincs vagy Licnenc. Nép motor. Jön megy, megáll. A 150-es biciklivázasokkal úgy mennek mint az állatok Mindenhol és mindenkor. Papucs, cigi a szájba , de a két falut átszelő, már túra motoros
Itthon japán mánia van. lassan ez hígul. A következő 30-as generáció már nem erre merevedik sztem.
A 48Le egy személyre elegendő, ha van nyomaték akkor kettőre is. Kb 200kg önsúlyig.
Nem csak tanuló, hanem fő motornak is megteszi. A nyugodtabb vérmérséklet racionális választása lehet.Vezess párat, mert a szerelem néha tud fájni
Igaz sok sebre hatásos tapasz.Egy karika a fagyizók között nem egyenlő, akár egy egynapos túrával.
Ha programokat fűzöl fel akkor is az eltöltött időbe elfáradsz. És a 300km végén keresel egy öngyújtót és meggyújtanád, vagy egy hétig rosszul leszel a motor szó hallatán.
300Km ezeken a vasakon főútvonalon, közel 5óra seggelést jelent.
Nincs klíma, nincs háttámla. Szélzaj, fogsor kocogás, elázás, izzadás huzat...stb. Saját véleményem, de kb 2-3X fárasztóbb motorozni.
Az ember seggére tapad a nadrág, nem mindegy mibe ülsz, a kényelmesnek tűnő ruha kényelmetlen lesz...stb. A statikus testhelyzetben itt ott gémberedik az ember.
Ha sietnél sem tudsz, mert az óra szerint 110km/h lesz.
Ezeket csak használat közben lehet megtapasztalni.
Ha majd megismered a robogó adta irigylésre méltó kényelmi oldalát, akkor ítéld meg. Addig tapasztalat nélkül ne . Főleg egy 650 Burgmant ne.Ha az általad elvártakat teljesíti egy ilyen kiszemelt motor, akkor meg kell venni.
A vételi áron felüli üzemeltetés nem lesz kevesebb, mint egy használt jó állapotú motoré.
Persze a használt piacon nem lesz garancia, az biztos.Csináld a jogsid, vagy menny el vezetési trénige, ahol nem kell jogsi.
Ülj fel rájuk, melyiken milyen a testhelyzet. Milyen a menet szél. Milyen a sisakból kinézni. Főleg mikor pattog az úton az egész cucc. Milyen egyáltalán motoron váltani. Nem mindenkinek jön be.
Szóval annyi érzés van ami befolyásolja mi is lesz a befutó.A külső egy dolog. Mindegyik szép, csak meg kell találni benne.
Ezeknél a csajoknál a nuni fog rabul ejteni, nem a smink#140998norbert1998:
Mi lenne europa gyártóival kína nélkül? És mi lenne Eu motorosnak nélkülük?
"Motort gyártson európa meg japán"
Sztem ezt, ebben a formában el kell engedni.
80-as években a Japán Autót mocskolták, és fertőzés egyenes szinonimája volt
Szerencsére csak gyárthattak autókat.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
válasz szetcsuszott #141002 üzenetére
Ha ez hitvita,aminek mint tudjuk semmi értelme,akkor miért kérdeztél? Ha Neked megvan a bizalmad a kínaiban akkor meg kell venni,vállalni a hit által vallott érzelmek későbbi következményeit.ennyi.
Motorban soha nem vennék kínait.Lehet soha nem romlik el de nekem a kockázat oldalról nem éri meg és nem is tetszenek,márcsak azért sem mert teljesítményben is elmaradnak, nem nehéz tartósságot produkálni (sokszor még így sem megy),ha éppen semmi teljesítménye.persze nem mindenkinek ez az igénye egy motorral kapcsolatban ezt is megértem.
A nyugati gyárak azért gyártatnak Kínában mert a legolcsóbb a munkaerő és elég sok nyersanyaguk van amit nem kell onnan elszállítani máshová.De a Stihl elég komoly minőségbiztosítással felügyeli a gyártást,volt a kezem között MS 440 kínai hamisítvány, narancssárga volt,ennyi volt a hasonlóság.minden másban brutálisan elmaradt az eredetitől.
A kínai dolgokkal az az érzésem,hogy az áruk reális és a nyugati és a japán technikák vannak irreálisan eldrágulva.
Minőségben meg nem tudják azt a szintet hozni.Mr.Brightside
-
bacus
őstag
válasz szetcsuszott #141024 üzenetére
De te tudod milyen amikor egy újságíró pénzt kap azért, hogy teszteljen? A független tesztelők azok mondanak ám csúnyákat is a tesztelt motorokra.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Pfiucska
aktív tag
válasz szetcsuszott #141027 üzenetére
125-os uj keewayunk volt, kevesebb mint 2 ev alatt tovabbadtunk rajta..
-szar helyen volt elvezetve a vezetek, ezert daralta
a lanc vagy a lanckerek (mar nem emlekszem), amikor ketten ultek rajta, ezert pedig nem ment tobbet 30-nal amig ra nem jottunk
-csattogott a lanc valami szar cuccon, amig ki nem csereltuk
-hengerfejes volt 500 vagy 1000 km utan kb, gariban cserelve
-melegen random leallt (nem jottunk ra; szerviz sem)Most ennyi jut eszembe a kinai csodarol
Ez mellett/utan volt a csaladban karbis cb500f, vl250 egyikkel sem volt semmi problema… hozzatennem, karbis járgányt en sem vennek mariPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
Pocee
senior tag
válasz szetcsuszott #141024 üzenetére
Jókat mondanak a tesztek...aha,ezeket lehet fenntartással is kezelni,főleg ha totál kezdő vagy a témában(motoros)... egyszerű példa kedvéért és elnézést a fanoktól de dodor(szándékosan kisbetűvel) sem reklámoz már motult,azért mert már nem fűzi érdek a márkához.igy működik a lobby meg úgy a mai világ,hogy vannak emberek, médiák akik hallatják a hangjukat egy közösségben és akkor csurran cseppen valami.
Két konkrét típussal jöttél,és úgy tűnt hogy kettő közül választani is kell,holott 5ből 3 legalább nem ajánlja de Te márpedig nem adsz plusz pénzt japánért,és drágább de jobb nem is tetszik igazán.
Vagy gyűjtesz még pénzt és akkor veszel egy olyat ami tetszik vagy fortunára bízod.
Ahogy mondták már előttem, attól hogy valamire sok garanciát adnak az nem egyenlő azzal hogy nem romlik el...
És attól hogy adnak garit el is várják,hogy ott szervizelj és nagyon lelkesen cserélnek Kia autónál (barátomnak pont új kia terepjárója van) féktárcsát betétet minden kopó alkatrészt, szólnak hogy le fog járni a műszaki és meg is oldják de előtte azért át kell nézniük mindent,nem ingyen...stb
Esetleg még a karburátor ellenességre egy indokot kérhetek?Mr.Brightside
-
bacus
őstag
válasz szetcsuszott #141027 üzenetére
Nincs más teszt linkem, azért sincs, mert a független tesztelőket (és dodort azért ide sorolnám), nem teszteli ezeket.
Én azt tudom, hogy aki eddig vett, az mind hamar szabadult tőle, főleg a keewaytől, a benelli mintha egyel jobb lenne.
A trk502x-t részegen, sötétben a sziluett alapján már össze keverném egy némettel, józanul is megnézve elég sokat átvettek a vezető márkáktól.
De miért csak 500ccm? Ebből egy 900-as már sokat elcsábítana a suzuki 650 v-stromtól pl., de ez az 500-as ez pl pont nem.Én még mindig azt gondolom, hogy a legjobb információ szerzés az a saját tapasztalatod lesz, menj el, ülj fel rá, keress a kiválasztott típushoz fórumot, keress rá a neten tapasztalatokra, beszámolókra, mert sokan vettek már ilyet, de ne azt keresd, hogy miért jó, hanem hogy kinek mi nem tetszik benne! Ugyanis lehet pont ugyanaz fog téged is idegesíteni. Aztán ha megint megnézed a szalonban, netán tesztvezeted is, akkor ezeket a hibákat nézd, hogy együtt tudsz e élni vele. És türelem, mert minél többre ülsz fel, annál inkább alakul az is, hogy neked mi fog tetszeni.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
válasz szetcsuszott #141024 üzenetére
Eddig azt gondoltam, hogy az enyémnek olyan 2 milla körül van a piaci értéke, de szépen elszálltak az árak. De, 883 -as Spory -t símán lehet találni kettőért. Talán még Dyna -t, vagy más, nagy blokkos HD -t is. Ha power cruiser kéne, akkor még talán elgondolkodnék vmi japánban, de síma krúzolásra még egy 883 is elég. EVO -tól (1985) már egyáltalán nem szétesősek a HD -k és ha mégis baj van vele, akkor sokkal könnyebb alkatrészhez jutni, mint bármilyen japánhoz. Megkockáztatom, hogy sokkal olcsóbb is. Az enyém idén 20 éves, 60 ezer körül van benne és teljesen egészséges. A kuplungdeklinél mélyebben nem volt megbontva a blokk, nulla olajfogyasztás, nulla olajcsöpögés.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
norbert1998
veterán
válasz szetcsuszott #141027 üzenetére
Ha ezzel együtt tdsz élni, akkor vedd meg nyugotan. De ahogy látod, a GPS szerinti 140 az az abszolút végsebessége. Ha feltévedsz egy autópályára, azt nem fogod boldogan tölteni. Ellenben egész jól megy ilyen 80-ig. Ha tetszik, és elég neked, akkor vedd meg. Mi volt a másik opció? Egy 500-as? Ha belefér, akkor meg azt. Nyilván a nagyobbat javaslom. Annyira nem szarok ezek, új is, garis is, ez a gyártó már jó ideje itt van.
-
dong86
csendes tag
válasz szetcsuszott #141024 üzenetére
Szia,
Én is sokáig nézegettem hasonló ársávban a Cruiser/Bobber vonalat én ránéznék ezekre is:
[link] ezt marharég árulják kis alkuval bemegy 2.5 alá és van rá 1 év garid
[link] néztem ezeket is
[link] ki is próbáltam egy ilyet akkor jöttem rá hogy a cruiser nem az én világom
van még a yamaha xv 950 de azok elég dárágk meg most nem találtam eladót. -
csongi
veterán
válasz szetcsuszott #144647 üzenetére
rendszerint mindegyik motornak csal az
az oraja. 10% szinte boritekolhato.
Talan a bovdenesek voltak pontosabbak.
De ott is volt difi.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- NETATMO időjárás állomás készlet eladó!
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen