Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert1998

    veterán

    válasz szetcsuszott #141002 üzenetére

    Ahogy az olajos pekedli kolléga mondja, nem mindegy, hog egy nyugati cég gyártat kínában, vagy egy kínai cég gyártat kínában.
    3F meg japán autók is azért eléggé más tészta. Eddig 3 autóm volt, mind F-es, és ha újra ugyanott lennék, mindet újra megvenném.

    Itt arról van szó, hogy a japán meg európai gyártók évtizedek óta terveznek, gyártanak vagy gyártatnak motorokat, a kínai meg most bontogatja a szárnyát. Tegyük fel, elcsúszol egy kínai cruiserrel, letörsz róla egy idomot, egy lámpatartót, bármit. Ha a gyártó nem ad neked újat, akkor honnan szerzel belőle? A kínai motorhoz nincs aftermarket service, mert nincsenek kínai motorok az utakon, nincs bontott alkatrész, mert nincsenek kínai motorok az utakon, és nincs tapasztalat sem mondjuk tükörlap rögzítésben a gyártónak, mert nincsenek kínai motorok az utakon. Mindenképpen olyan modellt vennék a helyedben, amelyből van bőven eladott darabszám, és nem új gyártó új típusa. Aztán hogy az olasz, japán, amcsi, az már szabad döntés.

    Természetesen így is, úgy is azt veszel, amit szeretnél, én, és a többiek is szerintem, csak a saját tippjeinket mondjuk el, hisz ezért jöttél. Mások véleményéért. Nem kötelez semmire, sőt, ha ennek ellenére is egy 300 köbcentis kínai choppert veszel, akkor se fog senki szidalmazni vagy kiközösíteni, csúnyán nézni rád, sőt, még örülni is fogunk a taasztalataidnak.
    Ettől függetlenül 300-as choppert ne vegyél, meg úgy általánosan 300-as semmit sem, szörnyű élmény lesz, ahogy a kamion letol az emelkedőn, pedig az az egy henger visít mint az állat, amit amúgy is megtesz 80 felett már.

    Shadowbull:
    Nemcsak marketing eszköz a hosszú garancia:
    A garanciás autót az emberek a márkaszervízbe viszik időszakos szervízre, ahol rengeteg pénzért szervizelnek sokszor olyan dolgokat is, amelyeket nem feltétlen kellene. Apósjelöltnek is kiszámláztak kétszer 9 ezer forintot ablaktörlőlapátra, csak a végén ott volt az opciós csomag, amely az időszakos szervizek árát nullára redukálja, bármi is legyen benne, amit megvettek az autóhoz. Ezt nyilván a cserét végző szakkolléga nem tudta.
    Akárhogy is, a lényeg az, hogy hosszú évekig hozzájuk fogod még vinni az autódat és ezzel együtt a pénzt is. Az aftersales repair hatalmas része egy gyártó profitjának, el se hinnétek, mekkora.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák