-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
mocsanisi
senior tag
válasz fattyu #20866 üzenetére
Tudom, körbevittek minket, és megmutatták hány motor áll náluk. Nekem is mák volt, mert elvileg 5-ig dolgoznak, de este 7-kor be tudtuk vinni a motort kisteherautóval, mert még bent voltak. Csak már szeretném tudni hogy sokat vagy nagyon sokat kell rákölteni illetve még nincs elintézve az átírás se
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Megjött a szakvélemény Szatiéktól.... Első dolgom volt az előző tulajt felhívni hogy kicsit erős hogy a karburátorok most lettek rendbetéve beállítva, mert úgy szar ahogy van. 90-130ezret kéne még ráverni hogy motor legyen
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Daywalker #21072 üzenetére
Szóval. Kompresszió javítási szint alatt a hengerekben, egy hengerben kiemelkedően alacsony. Szati szerint szelephézagállításnak meg kéne oldania. Egyes hengerbe ömlik a benzin. De beteszem a javítási ajánlatot. Gumikról tudtam hogy öregecskék, stb., az nem lényeg. De azért kicsit sok így a dolog....
Eladót felhívtam, kizárt dolognak tartja hogy beszálljon a javíttatásba, ő így adta el a motort, szerinte ez így rendbe van. Neki nem volt vele baja. Bíróság emlegetésére annyi válasz jött hogy oké menjünk.
Viszont el kéne dönteni mit akarok. Nekiállok megcsináltatni, vagy elkezdek pereskedni. El kéne dönteni mert áll a motor a szervízben, és ők is azt kérték ma mondjam meg mit szeretnék. Szerintetek?[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Na közös megegyezéssel 10.-én megyek Szatiékhoz a motorért. Amit csinálunk rajta:
-Karbi ki, szét, takarít, össze, beállít, szinkron (ha szükséges tűcsere)
-Szelephézagok beállítása
-4 gyertya csere
-Olaj+olajszűrő csere+motormosás (kartel tele van redvával)
-Szükség esetén vezérműlánc csere
-Első fékkör fékolaj csere Dot5.1
-Hátsó fékkör fékolaj csere Dot4
-Hűtővíz rátöltés
-gázbowden csere
-kuplungbowden csere
-kábelköteg áttétele mert szarul van befűzve
-akkusaruk rendbetétele, csatlakozók átnézése szükség szerint javításaAmi még majd pénzhez egy hétre lesz:
-gumik cseréje
-nyakcsapágy csere
-fékkar csere"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Daywalker #21157 üzenetére
ha nem csaj lenne, akkor szégyen nem szégyen már meglátogattuk volna pár haverral.... azért meredek az egyik hengerbe 6-os kompresszió a gyári 10-13 helyett. Szati szerint ebbe a motorba mióta legurult a gyártósorról van rá esély hogy soha nem állítottak szelephézagot.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Dexar007 #21161 üzenetére
Mint utólag megtudtam, KawaSzatiék (kawaszati.hu) motor vétel előtt, INGYENESEN átvizsgálják neked a motort, felírva a várható javításokat és azoknak az összegét. Vidd el hozzájuk, mert lehet belefutsz és úgy jársz mint én mindenki azt hiszi vele nem történhet meg aztán....
Szerk.: Kompressziót kéne mérni, úgy vannak ezek a motorok összerakva hogy relatív alacsony kompressziónál is beindulnak, mennek. Aztán jön a feketeleves. Mondjuk attól hogy mondanak egy teszem azt 8bart kompresszióra (mondjuk a gyári legyen 10-13, és 9bar a javítási határ), abból még nem fogod tudni hogy henger-dugó kopott, hengerfejjel nincs rendben valami, szelephézag nem ok, vagy mivan. De érdemes rámérni, aztán jöhet a többi.
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Hahaha fel lett újítva a karburátor... Jó duma volt az eladó szerelője részéről, csak éppen nem igaz. Összes tűszelep és úszó cserés..... Jó volt erre a jó hírre kelni... Jah meg hogy így nem lesz hétfőre motorom.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Daywalker #21478 üzenetére
Hogy érted ezt a megsuhintást?
Hát igen ha kész lesz, akkor tényleg úgy egybe lesz ahogy én szeretném. Nem összegányolva, nem sajnálva rá a pénzt. Motor lesz belőle. Belevágtam, öreg sor4-es, ti is figyelmeztettetek, de mostmár csak azért is végigviszem. Amibe most így nem vágtam bele az a HF felújítás. Talán jövőre. Ha azt is megcsináltatom, akkor viszont patika gép lesz.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz vendingo #21482 üzenetére
Na látod, erről beszéltek neked a többiek. Eladsz egy olyan motort, amiről tudsz mindent, mi mikor milyenre lett cserélve stb., és belevágsz egy ismeretlenbe. Még szakszervízbe is csak nagyjából tudják körbelőni az állapotot.
Lehet kifogod, de lehet mellényúlsz. Mit csinálsz akkor ha veszel egy olyasmit mint az enyém, és öntheted bele a pénzt (100-150-200ezer ft meg felett). Mindenből lehet jót csinálni ez tény. A kérdés hogy mennyi pénzből. Illetve ha van egy jó motorod, akkor miért adnád el? Én azzal nyugtatom magam, hogy viszonylag olcsón sikerült kifogni, és ha rendben lesz végül, akkor annyiból tudtam volna egy olyat venni ami csilli-villi, de lehet arra is rá kellett volna költeni a többit.Daywalker: Nem hinném hogy a csajszikám túlságosan megijedne. Az a baj, utánajártam a dolognak, egy igazságügyi szakértő ha jót talál, simán azt mondja hogy 5km alatt is lehet tönkretenni egy motort. Nem szeretném még az esetleges pereskedés költségeit is bukni, bár nagyon elgondolkodtam rajta hogy elindulok ilyen úton mert azért ez már sok. Eladó csak annyit tud mondogatni hogy ő eladta, meg is vette az újat, és nála jó volt....
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz KoVee84 #21484 üzenetére
Éppenséggel lett volna, de tartottam magam annyira "hozzáértőnek" hogy egy ilyet el tudok dönteni (hibásan), illetve konkrétan akkor volt műszakin a motor, szerelőtől hoztuk el kipróbálásra is. Na most a szervízt fel fogom hívni, hogy mi is volt ez a kamuzás a karburátor felújításról.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Beszéltem az előző szerelőjével a motornak. Ő azt állítja hogy tűszelepek 1 évesek benne, ő cserélte. Ragaszkodik hozzá hogy be volt állítva a motor, ki volt pucolva a karbi. Azt mondta majd személyesen beszélgethetünk, amint elhoztam a motort Szatiéktól. Ő nem akar ócsárolni, de majd elmeséli nekem hogy lettem én "lerántva". Vár szeretettel. Most akkor szatiék kamuznak, vagy ezek kamuznak? Szerintetek ilyenkor mivan?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Hmmm hát hétfőre se lesz motor Pár úszó kilyukadt, gyári új japánból 24ezer/db (aszem erről beszéltetek pár hozzászólással feljebb, egy kis műanyag szar...), szóval szatibácsi megy bontókba nézelődni
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Megfogadtam a múltkor itt kapott tanácsot, motor még szerelőnél, de ma beszereztem egy Shox bőrkabátot (könyök-váll-alkarprotektor) használtan egész jó árért, illetve egy Shox kesztyűt ami új de nem boltból van. Jó ez a képesmotor apró ki lehet fogni jó dolgokat.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Nekem a 400-asra is csúnyán néztek motoros ismerősök hogy "haver ez meg neked minek? vettél volna akkor már egy R6-ost, vagy akármilyen hatszázas sor4-et ha már sor4 b*zi vagy...."
Tegnapi nap szerzeménye ugye a kabát, meg a kesztyű: [link]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
125 4ütem? nehogy megvedd. Nagyon-nagyon gyenge lesz, és nem 3 év lesz mire kinövöd, hanem 3 hét... Jó kicsit sarkítottam. Vegyél inkább GS500-at. De tényleg...
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Diadora csizmákról általános vélemény?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Csizmát is megvettem, így végre összeállt a full motoros cuccom csizma
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Integra #22064 üzenetére
jelenleg cipészmesternél van, mert 1 centi helyen felszakadt a varrás. Hagyhattam volna úgy, de mindenképpen szépen rendbe akartam tenni. 18-ba hoztam el, 21 rendberakással. Szerintem egész jó ár, beszámoló majd lesz, elvileg holnap megyek a motoromért, hónap végén meg egy budapest-nyíregyháza téma. Mondjuk ezt pályán kéne tesztelni, de ahhoz még kevésnek érzem magam
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Tegnap elhoztam a motort KawaSzatiéktól, helyreállt a kompresszió, belőtték a karbikat, az öreg mikor kipróbálta egyesbe gázra kerékre állt. Mentem 100km-et, erre most valamiért nem kap benyát Na mindegy nagyon korrekt a Laci, azt mondta 1-2 óra és idejön házhoz és megnézi mi lehet a probléma, SZOMBATON. Korrekt
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Én 1-esből kettesbe általában kuplunggal teszem, aztán kettestől felfele kuplung nélkül. Ha valamiért húzom neki, akkor már 1-ből 2-be is kuplung nélkül megy. Szerintem sokkal egyszerűbb meg praktikusabb, nem utolsó sorban valamennyire kímélve is van a kuplung.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Gumit hol érdemes nézni, illetve milyet ajánlotok? Előző tulaj csaj volt, nem nagyon érezte ezt a döntögetést, szépen kockára kopott a hátsó gumi, első méretbe se stimmel. Kicsit nagyobb döntésnél olyan bizonytalan lesz a motor, illetve azt érzem mintha taknyon mennék. Egyszóval nagyon nem jó. Használt is érdekelhet, méret meg előre 110/70, hátra 150/70 r17.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
-
mocsanisi
senior tag
válasz Xirtam #22577 üzenetére
Mellesleg ha használnád hosszabb utakra, túrára, esetleg 2 személlyel akkor 600-as és felette. Nekem a 400-as Bandit már 120-nál nagyon sokat forog, és hiába akasztja le az órát, nem tudom elképzelni hogy nagyobb kompromisszumok nélkül mondjuk egy horvátországi túrát megcsináljak. Oké élmény vele menni, szép a hangja, nagyon jó döntögetni, DE. és ott van a de. De te motorod lesz, te tudod.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Ebay-en kívül hol lehetne nézni 400-as bandithoz karburátor úszót? A mostaniakat annyira megette a benzin, hogy nem tudjuk rendesen belőni velük. A szervíz 20-25ezer/db-ot mondott, ebay-en én 13ezer/db-ért találtam, de az még mindig rohadt drága. Ötlet?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Na most már a legelső betett képhez képest kicsit komolyabb védőcuccban KÉP
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Archer #23006 üzenetére
De mérges vagyok. Szatiéknál kifizettem 120-at, és még mindig ugyan olyan szar mint volt. Vagyis szerintem csak rontottak rajta mert 3-4 nap állás után nem indul 1 vagy 2 henger, 5 perc melegítés után indulnak. Mindent ráfognak az úszókra hogy az kell, amit értek is de eddig nem volt torpanás és szépen kiforgott ha rohadt sokat is kapott. Na nem baj pénteken ránéz egy 125-be versenyző srác, aztmondta kitalálunk rá valamit, meg szerez nekem gumit is olcsón. Meglátjuk mi lesz belőle....
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #23051 üzenetére
Húúú valamilyen Toma. Westend tetején ők csinálták a gokartokat is. RS125. Üzemmelegen torpan, olyan mintha nem kapna elég naftát. Alapjáraton üzemmelegen alig akar felpörögni, eléggé nagygázzal kell indulni lámpánál, mert ha alapjárat közelébe indulsz el húzhatod a gázt csak dadog és pár másodperc kell mire elkapja. Nem szivatóval, és sima on állásba indítottam. Pöcre indult csak nem ment 1 vagy 2 henger.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #23072 üzenetére
Figyelj aláírom hogy jó szakember a Szati. DE! Ő alig van bent a boltban, nem ő szerel, ő ellenőriz és a céges ügyeket intézi. Lehet h rossz az úszó. De akkor mivel magyarázod azt, hogy amikor elvittem hozzájuk akkor kipörgött rendesett, most meg beszaggat, és szaggatva megy fel 10ezer fölött. ha 8-9ezernél megtartom kicsit a fordulatot, és onnan rántok csutkagázt, akkor azzal elkerülhető kicsit a beszaggatás. Illetve szati ígérte hogy bontós ismerőseinél utána kérdez, de elvileg senkinek nem volt karbisora a 400-as kisbandithoz, amin meg lehetett volna nézni hogy jó-e az úszó. Namost ne mondja nekem senki hogy mindegyik 400-as banditba szarok az úszók, csak újat lehet venni, és nincs hozzá alkatrész. Felhívtam én is pár bontót, nem bontanak karbisort, de van nekik. Az lenne a legjobb ha el tudnék hozni próbára, feltenni megnézni jó-e. Igen ám, csak ez munkaköltségbe is egy rohadt drága mulatság.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Topiccsendőr #23112 üzenetére
Mindenképpen megosztom. Azért vittem szerelőhöz mert elszakadt a gázbowden, illetve mosásnál beázott valahol (valszeg gyertyapipánál) és elment 1 henger. Aztán akkor már csináltak egy teljes átnézést. És itt tartunk most. Karbik szétszedve, kipucolva, szelephézagok beállítva, kartel kipucolva, olaj lecserélve, fékfolyadékok lecserélve, kuplungbowden kicserélve. Ha sikerül rendbetenni ezt a torpanást, illetve sikerül szerezni új gumikat, akkor mennék pályára, meg M2 vác után ahogy megy fel a hegyre szerpentinezni
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz canniball #23118 üzenetére
Szóval:
-Fékfolyadék csere
-Motormosás, kartelpucolás, olaj-olajszűrő csere
-Gázbowden csere
-Kuplungbowden csere
-Hűtővízfeltöltés
-gyertyacsere
-karbipucolás
-szelephézagellenőrzés/állítás
-kábelezés, saruk átnézése130.000 forint. Én értem hogy nem átbaszoda meg ilyesmi, de ha már 13000 egy átnézés (oké ha csináltatsz ott valamit nem kell kifizetni), de az lenne a lényege hogy pontos képet kapj a dologról. Nagyon sokat állt ott a motorom, és nem lett jobb mint volt, sőt. Oké ez lehet nem az ő hibájuk, de a legvégén jött a dolog hogy mind a 4 úszó cserés. Ilyenről az elején nem is beszéltünk. Én mondtam hogyha talál karbisort, felteszik és jó, akkor kifizetem nyílván, plussz a beszerzésért meg szerelésért is fizetek. Nem tudtak/akartak ezzel foglalkozni, vegyem meg 60-80ezerért az úszót. 3-4 bontott karbisor kijön ebből az összegből, de azt mondták ugyan úgy szarok lesznek az úszók. Ismerettségi körömbe vannak banditok, hogy lehet hogy azoknak semmi ilyen problémája sincs... Hívtam bontókat, néztek nagyokat hogy úszó???? Nem kerek nekem valami....
Nem szídom őket se, de mostanában nagyon sok a melójuk, nyílván várni kell stb. Haverom oda vitt átvizsgáltatni meg szereltetni egy kisbandit. 1,5-2 hét kellett hogy átnézéssel sorra kerüljön, előre lebeszélték hogy mi az amit muszáj lesz megnézni (kuplung), és küldjenek árajánlatot. Majdnem ugyan azt kapta mint én a banditámra, a kuplung meg úgy ahogy van hiányzott a listából. Szerintem is jófejek, meg segítőkészek voltak, de mégiscsak ott hagytam majdnem 1,5 kilót és még mindig szar a motor.
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Tegyük hozzá hogy minden márkaszervízben elméletben referencia idők alapján dolgoznak. Ha 4 óra van rá kiírva, de megvannak 2 óra alatt, akkor is 4-et fizetsz. Illetve, ha valamiért túlcsúsznak a 4-en csak a példa kedvéért, akkor arra bizony te rá fogsz fizetni mert "speciális" a dolog.
F1DO: Szó nem volt blokkszéthúzásról, vagy HF levételről. Egy dolog van amit levettek, és az a szelepfedél volt.
Egyik részről jó érzéseim vannak mert vasárnap rácsörögtem hogy figyu már valamit mondj mert nem indul a motor, és autóval ingyen kijöttek ránézni. Sokat nem tudtak vele kezdeni, de ezt azért nem sokan csinálják meg. A másik ami viszont nem tetszett, hogy bevittem javítások után hogy fél tank alatt nem folyik le a benzin, szerintem benzincsap, szedjék már szét és nézzenek rá mert nem úgy működik ahogy kéne. Elmentem érte, kérdezem mivan, nemtudják náluk nem jött elő a probléma... Mondom benzincsapot szétkaptátok? Azt nem.... Még ha fizettem is mint a katonatiszt, azt éreztem hogy minél hamarabb meg akarnak szabadulni a motortól.
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
-
mocsanisi
senior tag
Valaki innen a topicból szokott kijárni nyugatival szemben a forgóórához?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz -Mosquito- #23221 üzenetére
Voltak olyanok is, (egyik r6-os srác kamerával a fején majdnem besokalt amikor ráfordult a körútról a jókai utcára) de tök normális srácokat is megismertem. Kimentünk haverommal ő gsr 600-al, én meg a bandit 400-al, teljesen befogadóak és jófejek voltak, felmentünk normafára, nem is gyorsan mert én tudtam tartani az R1-esekkel a tempót a 400-assal úgy hogy a gumim se az igazi, de ha valahol lemaradtam bevártak.
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Srácok az mitől lehet, hogy elengedett kormánynál a motor ugyan egyenesen megy, de finoman bedől jobbra, majd vissza egyenesbe.... Nagyobb sebességnél (140 felett) pedig eléggé instabilnak érzem a motort... Hol lehet a gond?
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Na gyerekek ezennel vége a motorjavítós story-nak, leírom az elejétől pont azért mert sok támadást kaptam hogy rágalmazok, illetve páran gondolom kíváncsiak a dologra.
Vettem egy 400-as Banditot, ami bekerült KawaSzatiékhoz. Otthagytam 120-130ezret (karbipucolás beállítás, illetve szelephézagállítás a lényeges ebből), a motor még mindig nem volt jó, 2100-2200 alapjárat alá nem lehetett tenni mert fulladt, melegen 4-5 másodperc reakcióidő alapjáratról befulladás, 8ezres fordulattól 10ezresig torpanás, 12000 fölé nem forgott. Szatiék azt mondták rossz mind a 4 úszó, vigyek úszót és hibátlan lesz a gép. (itt kaptam a támadást hogy rágalmazok, mert spúr vagyok 4 úszót venni). Felkerestem Taschnert, tudna-e segíteni, ma fogadott. Kis garázs kis faluban. Először mértünk egy kompressziót, 1-2-4 henger 150psi, 3. henger 165 psi. Gyertya a 3-masban szép, 1-2-4 tiszta korom. Hengerek nem dolgoznak együtt. Karbi szétszed és jön a meglepetés, csupa dzsuva, ez nem volt rendesen kitakarítva. Pár O gyűrű hiányzik. Úszók hibátlanok, csak nem voltak beállítva az úszószintek. Karbiszinkron, pilot állítás, tűszelep állítás. Próba, minden gyertya kormos, örülünk legalább egyszerre dolgoznak a hengerek. Újra állítgatás, próbakör. Eredmény: 1500-as fordulaton ketyeg az alapjárat, akármilyen hirtelen gázra se torpan, kiforogja a 15.000-ret, vagyis végre leforog tiltásig. Fordulatot szépen ejti, minden hibátlan. Tasi szerint nagyobb főfúvóka van benne, ezért kellett annyit szórakozni vele (cirka 5 óra). Közben a fia megcsinált apróbb dolgokat, kábelek rendezése, index, idomok rendes illesztése.
Szóval a történek vége az, hogy jelenleg teljes mértékben működik a motor (15.000-ret hagytam tasinál, 1 év gari a munkájára), úszók teljesen rendben voltak szóval feleslegesen dobtam volna ki 60-80ezret úszókra. Hétfőn megyünk haver banditájáért Szatiékhoz, én pedig erre az egészre rá fogok kérdezni, hogy egyáltalán minek fizettem a karbi pucolásért, ha meg se volt csinálva....Itt a vége a kavalkádnak
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz mocsanisi #23433 üzenetére
szerkesztésbe nem fért bele, a videó, elején alapjárat állítgatással: VIDEÓ
Bogyo: Ha megnyitod a videót, ott a szerelő elérhetősége. Fényképekkel és videókkal ledokumentáltuk azt amikor odakerült a motor, így a "szinkront", a karburátor részegységeit lefotóztuk. Ha van rá igény felteszem azokat is... Én nem akarok senkit se átverni.
Én megtaláltam a szerelőm, ezek után amit "összevarázsolt", sehova máshova, csak hozzá!
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
válasz Daywalker #23442 üzenetére
Nyílván nem asztalt borogatni akartok, hanem megbeszélni hogy tulajdonképpen miért és hogyan alakult ki ez a helyzet. Ez se nekik nem jó, se nekem. Hétfőn beszélek Lacival.
Szerk.: Fókusz nem lett jó a képen, de szerintetek így kell kinéznie kitakarítva? KÉP KÉP
[ Szerkesztve ]
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
-
mocsanisi
senior tag
Úgy megszivatott a bandit mint az állat. Dunavarsányba egyszer csak elment 2 henger, aztán teljesen leállt. Tolásra, önindítóra nem indult. Haver hozta haza peugeot boxerrel. Ma volt időm szétszedni. Hát elég durvát anyáztam mikor rájöttem hogy mi is történt. A nagy melegben, főleg hogy a motor is nyomta magából, a benzincsap csonkjáról lefele jövő benzincső felpuhult és megtört. Ennyi.... Holnap megyek autósboltba és veszek valami olyat ami vastagabb és nem tud megtörni.... De szar volt dunavarsányban lerobbanni....
"Vékony srácoknál a kockahas olyan, mint dagadt csajoknál a nagy mell. Nem számít..."
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Anime filmek és sorozatok
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Azonnali informatikai kérdések órája
- EAFC 24
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Sorozatok
- Intel Core i3 / i5 / i7 / i9 10xxx "Comet Lake" és i3 / i5 / i7 / i9 11xxx "Rocket Lake" (LGA1200)
- Elektromos autók - motorok
- További aktív témák...
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!