-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lomha 8V
addikt
-
Lomha 8V
addikt
Annak az idióta Ghost Rider-nek van (vagy volt) 500 lovas, turbós Hayabusája. 300-al ment a GSXR, ez meg keréken előzte, a beteg állat. Amúgy kapható hozzá komplett plug and play kit is, amivel 430 lovat tud. Potom 5.200- dolcsi, de legalább nem kell számolgatnod, hogy mit hova.
(#67201) bob.zxr: Az autóval sokkal egyszerűbb a dolog. Az tapad 4 keréken és nem akar felborulni. 400 kilós motort egyedül betolni, lejtő nélkül; szerintem közel van a lehetetlenhez.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Na, nekiugrottunk a gépnek (Yamaha TDM 850). Kicsit hurutosan harákolt, így szétkaptuk. Látszik, hogy olaszból van szegény, el van hanyagolva. De most kap teljes hengerfej-felújítást, új gyűrűket meg amit menet közben úgy ítélünk meg, az csere. Fájni fog az összeg, de utána nyugodtan motorozhatok és az bőven megéri.
Képek:
[link]Akinek észrevétele van, nyugodtan mondja, több szem, többet lát. Amúgy hihetetlen, hogy kinézetéshez képest, annyira nem volt vészes menet közben, nem is számítottam ilyen rossz látványra.
-
Lomha 8V
addikt
(#67261) SymbianOS: Működött persze, tavaly júliusban vettem és lenyomtam vele 3500 km-t a szezon végéig. Volt egy kis blokkzaj, hosszabb állás után durranva indult és kicsit gyengébbnek éreztem a kelleténél. De amúgy szépen működött, ez számomra is meglepő a belsejét látva.
(#67270) Mosquito34: Ezekre természetesen ránézünk, ezek alap dolgok.
(#67273) Somatom: Egyszer volt nekem egy "hetvenakárhányas" Z1000, az beteg motor volt. Virsligumikon, ócska fékekkel, tekeredő vázzal. Az a "szar" (nem volt szar, csak szeretetből szarozom) 240kg volt és 200-al tudott menni. Persze pénzem nem volt, így mindenből használt meg "gazdaságos" volt rajta. Nagy csoda, hogy túléltem.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
#79335424 #67280 üzenetére
Ajándékba, az zsír.
Ismerem a Magnát, Veriga barátom Magnával járt 15 évig. Mindig kiosztott minket, hogy ne pattogjunk a szarjainkkal (30 évvel idősebb nálunk, szóval komikus volt, mikor kaptuk tőle az osztást - nem rossz értelemben
) mert neki "pávör krúzere" van és lenyom mindenkit a pi**ába. De szerintem életében nem ment 100-nál gyorsabban az öreg.
Jómagam sosem mentem vele, de ezek szerint jobb is, mert szavaidból úgy érzékelem, hogy a futóműve a Kawánál is rosszabb lehetett. Ti meg, hát... fiatalság, bolondság.
-
Lomha 8V
addikt
Haladunk a géppel, haladunk:
(#67285) Somatom: Az a törött bordás túra igen fa**a lehetett, nem irigyellek.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
Kolondrum #67318 üzenetére
Hogy ment e? Gyönyörűen ment, augusztusban elgurultam vele Zenicára, Boszniába. Egy köhintés nélkül teljesítette a túrát, aztán még itthon mentem vele legalább 2000-t, mire leraktam. A már említett apróságokon kívül nem éreztem semmit rajta.
Az olajcseppes dologhoz pedig annyit, hogy minden motoron elromlik egyszer valami, legyen az akár egy éppen, hogy szivárgó szimering. A tulaj fokmérője pedig az, hogy mennyi idő alatt veszi észre, mennyire gyorsan javítja meg és hogyan.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
#79335424 #67511 üzenetére
Egy ilyen fém szűrő engem a VT500-on szívatott meg rendesen. Ott az olajszivattyú alján van, a blokk kellős közepén. Normál karbantartásnál sosem találkozol vele, hiszen szét kell húzni a blokkot hozzá. Mikor ezt meg kellett tennem, akkor találtam rá, persze tele volt kosszal. Még fűszál is volt rajta, azt mondjuk ne kérdezd, hogy az hogyan.
-
Lomha 8V
addikt
Bocsánat Urak, 64Nm-t akartam írni, félreütöttem (nekem ez az infó a gyári papírjaiban volt, ilyen volt az előző motorom). A haver 600-as Hornet-e 100 ló körül van és 1-2 Nm-el kevesebb mint az SV650. Ezért nem tartom relevánsnak a láncnál ezeket a lóerő adatokat.
-
Lomha 8V
addikt
válasz
runner 125 #67617 üzenetére
Ú, de szép fehérben ez a VFR, nagyon csinos.
-
Lomha 8V
addikt
Felraktam az ismerős által készített, egyedi kis plexit a TDM-re és eszméletlen jó. A TDM-re sokan panaszkodnak, hogy borzalmas rajta a szélzaj és a turbulencia úgy rángatja a sisakot, hogy ihaj. Na most ez mind igaz, így gondoltam, hogy inkább kapjam telibe a szelet, akár egy naked-en. Az ötlet bevált, nagyon jó lett:
(#67931) bogyo112: Danuvia? Ott nem volt ritka, hogy kényszerpihenőt kellett beiktatni.
(#67939) basel00: Ugyanazzal, amit ath kolléga javasolt.
(#67940) Khaosz55: Most ezt nem értem. Mentél vele 7600 km.-t, meg voltál vele elégedve ezek szerint és úgy látod, hogy van még benne bőven. Akkor miért nem jó?
-
Lomha 8V
addikt
Nekem hatalmas szerencsém van gumicsere szempontból. A közelben van egy gumisműhely (Dél - Baranya, Nagyharsány) , ahol robogótól a legnagyobb mezőgazdasági gépekig mindenen cserélnek gumit. Odaviszed a motort, két srác neki esik és maximum fél óra alatt kész. Mikor visszarakják, beállítják a láncot és az egyenesfutást, ha kell. Profik, gyorsak és szinte mindegyik alkalmazott motorozik, szóval tudják, hogy kell hozzáérni. Amíg vársz, megkínálnak kávéval, üdítővel, amiért nem kell fizetned. Nagyon korrekt hely.
-
-
Lomha 8V
addikt
válasz
demars #69180 üzenetére
Több garnitúrát rendeltem már tőlük, nekem mindegyik kiváló volt, jelenleg is az ő terméküket használom a TDM-hez. Az az elhajlós tényleg hibás lehetett, nem tudom elképzelni, hogy átlag motor alatt elhajoljon, nagyon masszív és egy kézzel emelem vele a motort, könnyedén.
-
-
Lomha 8V
addikt
Symbi, az a lánc...
Direkt pont ott nem fújod, ahol kell?
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- iRobot Roomba j7 + feltöltőszett robotporszívó eladó
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!