-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz etnies #95950 üzenetére
Akkor OK
Meg mertem volna esküdni hogy az AGV oldalán olvastam ezt az optikailag korrekt dolgot, még vásárlás előtt örültem is neki hogy ez milyen jó dolog.
Most előbányásztam a sisak füzetét is, abban sincs egy szóval sem említve hogy optikailag korrekt lenne akármi is, se a weboldalon, se korábbi bemutató videókban, szóval nem tudom hogy miért erre emlékeztem. Ezzel szemben most felmentem a Shoei oldalára is és ott büszkén hirdetik hogy a plexijeik teljesen torzításmentesek.
Ezekszerint lehet hogy torzít, amit én nem látok, de hosszabb távon biztos zavaró és ezért megfájdulhat tőle a fejem.Az én elméletem az lett volna, illetve még továbbra is tartom ezt az elméletet hogy a beépített napszemüveg nem takar mindenhol. Alul marad egy elég nagy sáv ahol nem fed. Sokkal távolabb is van az arcomtól mint egy rendes napszemüveg, és az orrnál is marad egy kis rész ahol beszűrődik a fény. Ezeken a sávokon (de főleg alul) elég sok fény jön be, de mivel én a napszemüvegen keresztül nézek át, ezért ki vannak tágulva a pupilláim, emiatt a kitágult pupillákba alulról meg az orrnál jóval több fény jut be.
Én szerintem ez okozza hosszútávon a fejfájást.Ezt azért gondolom így, mert amikor Ray Ban Wayfarert hordtam akkor is megfájdult a fejem kb 1 óra után, mert ugye az nem követi az arc formáját és a szemüveg körül mindenhonnan jött be a többletfény. Az Oakley Jupiter Square-emmel nincs ilyen gondom, az teljesen követi az arcformát, egész nap után sem fáj benne a fejem.
Szóval ez az én elméletem, de nem értek hozzá. Az is lehet hogy hülyeség, de lehet hogy emiatt van, vagy emiatt is és még torzít is, vagy csak simán torzít, hát most már tököm se tudjaAzt viszont tudom hogy a következő sisakom Bell vagy Shoei lesz, és kipróbálom a fotokrom plexijüket.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #95986 üzenetére
Kb pár éve amikor utánanéztem én is azt találtam. Plusz azt hogy ez igazából egy sima balesetbiztosítás.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Baszki
Hát én az első pályaoktatásomon amikor Chrobák Jani vitt utasként 2 kört... Na azután mondtam neki hogy lehet hagyom a motorozást a picsába és elmegyek sakkozni vagy nézem ahogy szárad a festék a falon
Az első kanyarban 2x akkorát döntve is 2x akkorát fékezett mint én addig bármikor. Úgy összeszartam magam ott hátul, azt hittem hogy el fogunk esni. Teljesen szokatlan volt az a mély dőlésszög meg a fékerő.
Utána a boxutcában a többiek előtt a szám mosolygott de belül zokogtam mint egy kisbaba És akkor még rátett egy lapáttal amikor mondta hogy "ez egy nyugis tempó volt, igazából az íveket meg a féktávokat próbálta csak mutatni, de nem ment gyorsan"
Meg amikor 10 éves gyerekek kismotorral a Kakucson 2 körön rámvertek egy kört, az is elgondolkoztatott hogy másra is költhetném ezt a pénzt
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ez két éve volt, és már csak azért sem hagyom abba mert nehogymár ne menjen jól
Tavaly már jobban ment, 1:30 is összejött. Végre elkoptak a power kettesek is, rendeltem vadiúj pirelliket, kíváncsi vagyok az mennyit fog számítani. Ha semmit akkor megyek bélyeget gyűjteni
Meg nyilván az a célom hogy én is jobb legyek, 1:25-nek örülnék nagyon idén.Ha mész valamelyikre akkor szólj, csatlakozom Általában már áprilisra meg szokta hirdetni, de időjárás függő.
(#96071) geresics viccet félretéve kb a jó reggelt utáni első mondata az volt hogy a hátsóféket felejtse el mindenki
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Amúgy Tasi az egyik újabb videóban épp halálra dícséri az FZ6-okat. Kezdjek aggódni?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #96075 üzenetére
Kurvajó, akkor adhatom el...
Nem volt még a poweren kívül más gumim, úgyhogy nem tudom hogy mi a jó vagy mi a szar. Most van először hogy párban kopik el a szett így tudom cserélni az egészet, plusz az első 1-2 évemben nem is igazán számított hogy milyen gumi van fent.
Amit éreztem mindig is hogy utcán semmiféle magabiztosságot nem adott, nézelődős tempóban folyamatosan mászkált, ha hirtelen egy nagyobbat ráborítok egy kanyarra akkor azonnal megindul kifelé, párszor már összeszartam magam emiatt, ami főleg kezdőként mégjobban elbizonytalanított, pedig bátrabb tempóval szerpentinen felmelegítve igazából jó volt, úgy nem volt vele bajom.Pályán pedig amíg nagyon kezdő voltam akkor szintén jó volt, biztos nem terheltem annyira. Tavaly nyáron amikor már bátrabban mentem viszont kb 10-15 perc után elkezdtem érezni hogy kicsit sodródok a gyors kanyarokban kifelé, és féktávokon néha "kúszott" az első.
Lehet hogy hülyeség, nem értek hozzá, de nagyjából ezeket éreztem.Szóval kíváncsian várom hogy milyen különbségeket fogok érezni. Ha lúd legyen kövér alapon Rosso Corsa 2-t rendeltem
Hab a tortán: szintén az FZ6-os videóban power kettesek kerültek fel a motorra, azokról is elmondta Tasi hogy a világ legjobb márkája a Michelin, és ezek kibaszott jó gumik
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #96336 üzenetére
Olaj a tűzre de azért leírom: a jó minőségű sportkipunak szép hangja van, nem durva, nem bántó. Persze a gyári agyonfojtott karaktermentes kipukhoz képest hangosak, de egyébként nem túlzóan.
Az ilyen aliexpresses akra utánzatok, meg Toce, meg a csopperekre amiket felraknak egyszerű csövek, na azok hangosakhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
mondjuk túramotorokra sportdobot tenni... kb mint téboldi jazzére 60as full rendszert
plusz az hogy sportdob van rajta nem azt jelenti hogy nyélgázon indítom a ház előtt, és ha látok egy kiskutyát vagy egy anyukát gyerekekkel akkor tiltáson pörgetem, nem is értem ezt hogy hoztátok fel
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz etnies #96355 üzenetére
Szóval ha most a köcsögözésért cserébe visszaanyázlak akkor te sértődsz meg ugye? Kultúrált vagy, szokásodhoz híven
Azt egy szóval sem mondtam hogy nyitott dob mögött menni jó dolog, engem is küldtek már hátra nyitott sisakosok Sport(os) motorosokkal még nem volt ilyen problémám. Bár én mentem MT-10 nyitott Akra dob mögött hosszú távon, és Monster S2R + nyitott Arrow rendszer mögött elég sokat, nem zavart.
Felétek amúgy 12 ezres fordulaton közlekednek az emberek a városban, vagy mivan?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #96376 üzenetére
Two Brotherst le ne cseréld már, az egyik legszebb hangú kipufogó a piacon
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #96389 üzenetére
Nem kell agyontechnikázni a dolgot és elmenni audiofil irányba, mert akkor soha semmi nem lesz elég jó Egy akármilyen DSLR-re felcsapsz egy 20-25 ezres Rode mikrofont és máris kapsz olyan minőségű hangot ami átlagembernek vissza fogja adni a különbségeket. Értem amit mondasz de én nem a 100%-os tökéletes atompöpec hangfelvételről beszélek, hanem egy átlag elfogadható szintről. Teljesen alkalmas erre a célra.
Az meg hogy Sony cuccod van önmagában kevés, a Sony is gyárt ilyet is meg olyat is, az csak egy márka. Mint olajnál a Motul
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mike- #96546 üzenetére
Egyébként meg bekaphatja a Yamaha, USA-ban 12200 dollár az új R6-os ami átszámolva kb 3,2 millió, itthon meg 4,8 millió a listaára. Szintén USA árazás, az R1-es átszámítva 4,2 millió.
Nem is értem... de mindjárt elkezdem nézni az álláshirdetéseket odakinthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #96568 üzenetére
Azt hittem evidens, ezért nem szóltam hozzá, de a gyártó itthoni forgalmazójának írjál szerintem. A TwoBrothers oldaláról pl lehet minden típushoz külön rendelni a komplett készletet, az Akra oldalán viszont nem találtam ilyet, szóval én a helyedben írnék a Karasnának hogy hogyan tovább.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #96587 üzenetére
A Kakucson amúgysem biztos hogy jobb lenne a köridőd egy nagyobb motor miatt, sőt, még lehet hogy lassulnál is. A gumi meg a súly többet számít ott szerintem (meg nyilván a tudás ).
Nem véletlen aláznak szét ott mindenkit a 8-12 éves gyerekek az 50-125-ös motorjaikkal Én belül azért sírtam amikor engem előzgettek kanyaronként kettesével
Egyébként az én hobbista és laikus véleményem az, hogy a kakucs nem egy jó pálya, túl egyformák a kanyarok és nem igazán vannak féktávok, max 2 de az is inkább attól függ hogy melyik irányba mész. Cserébe elég melós, tavaly húsvétkor kb 10 fokban hideg szeles időben voltam kint és mégis ömlött rólam a víz, minden szellőzőt ki kellett nyitnom. Én nem érzem jól magam azon a pályán.Egyébként Dodor gyakran hangoztatja hogy sokan amikor 600asról átülnek ezresre hirtelen óriásit javul a köridejük a Hungaroringen, de közben nem motoroznak jobban, sőt valószínűleg még lassabbak is a kanyarban.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz CyberPunk666 #96599 üzenetére
A Hungaroring ráadásul a regisztráció nyitása után nagyon hamar megtelik.
(#96602) Doki16 FZ6N-t 700 ezerből inkbább ne vegyen senki. Az szinte kivétel nélkül külföldről behozott tákolt gányolt tekert órás szar lesz. Kb 850-től indulnak az értelmesebb vételek.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz [-HERO-] #96752 üzenetére
szia,
Az MT-10 gyorsváltója az idei évtől már én úgy tudom hogy alapáras. Van egy ismerősöm aki MT-10-zel jár és a hosszabb kiruccanásokkal kapcsolatban egyetlen baja van, az pedig a fogyasztás. Na nem a forintoskodás miatt, hanem azért mert 150 km-enként benzinkútra kell vadásznia, nekem ez kicsit macerásnak tűnik. 17 literes a tankja és neki 10 literes fogyasztást produkál. A BMW ezt megoldja 6-ból.Az MT-n egyenesebben ülsz, a BMW-n sportosabb a testtartás, plusz amit mondasz: a BMW ugyanannyiért jóval több extrát ad mint a Yamaha, sőt, a Yamahánál egy csomó dolog nem is elérhető gyárilag, például nincs kanyar-ABS, vagy gyorsváltó lefelé.
De ha már az MT-10ből a Tourert nézed, akkor a BMW-nek van az S1000 XR változata is, amiben benne van minden extra csak túrásabb a kinézete és kényelmesebb valamivel.
Én is Yamaha buzi vagyok de habozás nélkül a BMW-t venném a kettő közül. Azonban ott van még az Aprilia Tuono RF is, ha még nem nézted azt is érdemes számításba venni szerintem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #96762 üzenetére
Az S1000R blokkja újnak/első generációsnak számít? Mármint, az S1000RR blokkját dolgozták át picit, és mert az R 2014-ben jött ki az RR meg 2009-ben.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz [-HERO-] #96833 üzenetére
Az MT-09 nálam is képben van, de inkább az SP változat.
A márkaszervizzel beszélgettem bő 1 órát a motorról, nagyon dícsérik, főleg a blokkot. Azonban felhoztak pár negatívumot is a saját tapasztalatuk meg az ügyfeleik visszajelzései alapján:
- a gyorsváltója krúzolásnál, lassú tempónál nem túl jó, darabos. Nyelezve sima.
- az ABS-re azt mondták hogy zavaró, mert működés közben kattog a fékkar. A 10-esen észrevétlenül és simán működik, nem kattog, nem pumpál, ha a lámpa nem villogna észre se vennéd hogy beavatkozott. Szerintem a 09-en itt (is) spóroltak és valami régebbi butább abs modult kaphatott.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz [-HERO-] #96846 üzenetére
Az MT-10 SP futóműve félaktív, vagyis elektronika állítja folyamatosan. Az állítólag nagyon jó cucc, azt dícsérték a márkaszervizben Az S1000R-be is kapható valamelyik csomag részeként.
A 09 SP az nem elektronikus, azt kézzel kell állítani de mindene állítható. Ráadásul csak hátul Öhlins, elöl KYB azt hiszem, míg a 10-esben az egész Öhlins.Na igen, a rendszámtartó borzalmas, meg az indexek is Szerencsére kapható hozzá fender eliminator kit, illetve E jeles Akrapovic kipufogó. Azok sokat dobnak rajta
"ettől függetlenül szerintem nem érnek annyit amennyit kérnek értük, főleg az Mt10."
Az MT-10 szerintem is drága a vetélytársakhoz képest, de ezek az itthoni árak, például Németországban átszámítva pár százezerrel olcsóbb (a fizetéseket is figyelembe véve meg pláne )https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #96931 üzenetére
Nem kimotorozásról volt szó, hanem arról hogy kevésnek érzi majd hamar. Meg ugye most megint visszamehetnénk oda hogy mi a kimotorozás definiciója, hol motorozzuk ki, saját határainkról van szó vagy a motoréról, de inkább ne tegyük
Biztos embere is válogatja, de én tudtam magamról hogyha nem 100 lóerő környékén veszek motort, akkor kevésnek fogom érezni később. Plusz az a 100 lóerő nem 3-4 ezres fordulaton jelentkezik, hanem 12 ezren, oda meg csak úgy véletlenül nem keveredik el az ember.
És nem akartam évente-kétévente átélni a motoreladás és vásárlás kínjait, szóval nálam egyértelmű volt a hatszázas kezdőmotornak De például Mike ezrest vett kapásból, azt mégsem halt meg. Ész nélkül meg egy MZ-n is összetörheted magad.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz seadrone #96937 üzenetére
Hát figyelj, vegyük példának a Suzuki GS500-at, az kb 50 lóerő és 180 kiló ha jól tudom. Egy átlag japán hatszázas naked meg kb 200 kiló, meg kb 100 lóerő. Teasütinek jelzem hogy körülbelüli számokat írok csak, mielőtt belekötne az 1-2 egységnyi eltérésekbe is
Persze motorsportban 20 kilóért bárki eladná a saját anyját is, de így átlag használatban az a 20 kiló többlet nem fog neked annyit számítani, hogy amiatt kerüljél bajba egy nagyobb motorral. Cserébe a dupla akkora teljesítmény szerintem jól fog jönni. Meg nem kötelező ám 12 ezerig forgatni mindig ahol az erő van, alacsonyabb fordulatszámokon elég simák és könnyen kezelhetők.Illetve mit akarsz a későbbiekben a motorozással? Gurulgatni, fagyizni, nézelődni? Mert akkor igazából tökmindegy milyen motor van alattad.
Ha azonban a cél a későbbiekben a dinamikus közlekedés, esetleg térden fordulni még a villamossíneken is, akkor szerintem egyszerűbb ha már most olyat veszel ami ebben később partnert lesz, és akkor nem kell 2 év múlva cserélni.Illetve mindentől eltekintve a legfontosabb: azt vedd amelyik neked tetszik, amelyiket te akarod. Ha nem tudod elégedetten bámulni perceken át bármikor a motorodat, akkor rossz motort vettél.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #96982 üzenetére
RTFM Vagyis el kellett volna olvasni a használatiját Abban le van írva hogy mire való az a kis műanyag basz, és hogy egész pontosan mi a mozdulatsor a füldugó behelyezésének.
Persze viccesnek tűnik hogy egy füldugóhoz is el kell olvasni a manualt, de sokkal egyszerűbb és kényelmesebb úgy behelyezni ahogy ott írják.De röviden: belerakod abba a műanyag csőbe a füldugót, túloldali kezeddel a fejed fölött átnyúlva a füled tetejét fölfelé húzod, közben a másik kezeddel betolod a dugót, és amikor bent van fél fordulatot csavarsz egyik irányba a füldugón majd kihúzod a műanyag bizbaszt.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Köridőmérővel kapcsolatban valaki fel tudna világosítani? Hogyan tudom eldönteni hogy milyet kell vennem, melyik pályán fog működni, egyáltalán mire kell figyelni?
Gondolom az ellendarabot nem kell megvennem, elég a jeladó a motorra, ugye?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Köszi szépen! Ez tényleg jó cuccnak tűnik, és az ára is még lélektani határon belül van. Az agomotorsnál lévőket nézegettem de azok irreálisan drágák, plusz a leírásukban nem volt ott hogy bármilyen másik adóval is működnek-e.
Akkor már csak az a kérdés, hogy vajon az Euroringen fixen kint van az adó, és elég csak a vevőt megvennem? Vagy valaki úgyis lesz mindig aki kirakja az övét?
Meg kell találnom a motoron egy helyet ahova felhelyezem, idom nélkül nem tűnik olyan egyértelműnek.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #97008 üzenetére
Hát szerintem a Shox nem éppen a vékony emberekre készíti a cuccokat Meg azért azt is bevallhatjuk hogy a túramotorosok nagy többsége elég testes a Shox meg a nagy többséget célozza, nem véletlenül vannak XXXL-es méreteik is.
A Dainese meg Alpinestars sportos vonala eléggé slim fit, szerintem azokat kéne néznie, de az nem lesz meg 200 euroból, max ha akciós.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
[link] Na egy ilyen túrát élnék ha lenne ennyi fölös pénzem
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #97056 üzenetére
Bepapíroztál reggel vagy mivan?
De ha már itt tartunk a te gondolatmeneted alapján neked minek az R1?https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz McReay #97148 üzenetére
Na akkor itt egy harmadik vélemény is: szerintem pályaoktatásra van a legtöbb értelme elmenni, még akkor is ha eszed ágában sincs később pályázni vagy lapon fordulni minden sarkon. Megtanulsz rendesen fékezni, kanyarodni, nézni, ülni a motoron, mindezt nagy sebességgel, és mivel pályán a saját határaidat folyamatosan feszegeted és tolod kintebb ezért utána visszamenni közútra hirtelen nagyon egyszerűnek fog tűnni a korábbihoz képest.
Egyébként akármilyen tréningre is mész, mindegyik hasznos és van értelme, és nyilván hülyeséget egyiken sem fognak tanítani Szóval ha teheted menj minél hamarabb és minél többre.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Először definiálni kéne a kimotorozás fogalmát, hogy mindenki ugyanarról beszéljen Mert jelenleg mindenki egy picit mást ért alatta.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #97203 üzenetére
"szerintem ha egy ennyire eros motorja van az embernek, az tanuljon meg motorozni normalisan. meg ha az utcan nem feszegeti a hatarokat, akkor is, mert ha egy balfasz, a hatarok is joval kozelebb vannak."
Szerintem is."mert kismotornal nem vagy esznel, hogy hogyan, mikor szabad eloznod, meg nem tudod felmerni a helyzetet... de nagymotornal meg igen"
Itt a te logikád hibás. Simsonnal amikor kielőztem a BKV buszt 50-nel és nem tudtam befejezni az előzést mert 65-nél már üvegen vége volt annak a szarnak, és 50-ről 60-ra úgy gyorsult mint a mostanim 0-ról 150-re, az azért kurva szar érzés. És ez csak egy példa.
Egy 125-össel sem lesz jó buli 90-ről kielőzni országúton az előtted 87-tel haladót. Engem kurvára megnyugtat hogy a szükségesnél ötször több erő áll rendelkezésemre ha úgy adódik.Nem arról van szó hogy az egyiknél nem kell észnél lenni, hanem arról hogy az egyikkel kb bármikor biztonságosan megcsinálod azt amit a másikkal ötödannyiszor se.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Topiccsendőr #97206 üzenetére
és Pocee:
"hanem hülye az ember,hogy nem képes felmérni a segge alatt lévő technika képességeit"
Akkor lenne hülye, ha kielőzne amikor nem kéne. Épp ezt a különbséget próbálták már egy páran itt leírni. A1-gyel nem előzől csak úgy ki országúton bármilyen adandó alkalommal ha látsz egy kis helyet, hanem ötször átgondolod aztán bosszankodsz hogy megint jönnek szemből és nem tudsz haladni a tempódban.
Azt a fajta terepezést meg amit mondasz szerintem ne keverjük a közúti használathoz, mert ott nem mész tartósan 100-130 fölött. Ahol meg igen ott nem 125-öst használnak hanem például az említett 450-est."most komolyan egy 2.5 loeros segedmotorkerekpart hozol fel?"
Aha, tehát ez már túl pici? Akkor mégse legyek fokozatos? Ha egy ötvenes váltóson kezdek el motorozni akkor hülye vagyok, ha hatszázason akkor is? Mik az igazi fokozatok akkor vezérem?Egyébként pont olyan sarkos példa mint amikor azt mondod hogy csutkagázra becsapkod a kormány és telibeverem a pótos ifát. Aki végigzongorázta a köbcentiket annak nem csapkod be? Vele kivételt tesz?
Az A1-es korlátnak megfelelő motorral hogyan előzől országúton, mondjuk hétköznap reggel, kamiont? Autópályára már fel se nagyon tudsz tévedni.De ha jól emlékszem amikor Cyberpunk vette a 300ast akkor meg ment itt az ócskázás, hogy minek vesz újonnan olyan pici motort, 1 év múlva már adni is fogja el, tök felesleges, stb stb. Akkor éppen baj volt a fokozatosság elvével?
Most komolyan nehogymár lefikázzatok mindenkit aki nagymotort merészelt venni és azon megtanulni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Milyen routert?
- Kupon kunyeráló
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- LG LCD és LED TV-k
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: MárkaLánc
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen