-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #51415 üzenetére
Köszi!
Burt1793, neked is. Igen, évek óta szemeztem már vele, pontosan ez a szín volt az álom.
Kell az a fehér felni, pont ettől szép, jó nagy a kontraszt.csongi, köszi!
Feree13, köszi! Egyezik az ízlésünk, látom te is váltottál egy szép fehér 1.2-esre. 5-6 év múlva nekem is az a cél.
Xaels, köszönöm. Meg kell adni a tisztelet, térninggel akarok kezdeni.
Mosquito34, kösz még egyszer. Mert ők csinálták az átírást, műszaki vizsgát, múlt héten csak lefoglalóztam és pénteken fizettem ki, rendszámra is kell majd a matrica, így az maradt náluk, illetve így kényelmesebb volt, régen ültem ekkora vason, nem akartam rögtön belecsapni a lecsóba egy 100km-es úttal, főleg úgy h ebből kb 40km-t most építenek.
jaktib, köszönet. Bízom benne én is, szeretném megtartani a gyári kifogástalan állapotot.
Hidd el, bennem is mevan a félsz, tartok is tőle. Egyébként bszott nehéz, 250kg körül van megtankolva, tolásnál izmozni kell rendesen. Szoknom kell még, ma próbálgattam az utcában, tetszik nagyon, de még nem voltam bátor.
Gondolkodom még a gombán, pedig nem lenne rossz ha legalább egy eldőlés esetén nem verném össze rögtön.
Egy fokozatkijelzőt viszont biztosan rakok rá, ez azért gáz h alapból nincs benne."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #51685 üzenetére
Abszolút vállalható kezdésnek egy 250-es, de kellő önkontrollal akár egy 400-as, 500-as sor 2-es motor is.
125-öst nagyon hamar ki lehet nőni, a CBF-ből én az 500-ast is számításba venném és árban sem zúzós a 250-eshez képest, viszont később növöd ki, több a tartalék."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #51698 üzenetére
Megkockázatom h max fél liter különbség van fogyiban a 250-es és 500-as között, de nézz utána.
Nyilván, te döntésed, nem rábeszerelni akarlak, csak mint alternatíva említettem meg.
Hajrá!
Köszi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Zselés komfortülést csináltatott már valaki? Megéri, tényleg kényelmes?
Ma kíváncsiságképp utánakérdeztem, lehet nem kellett volna, 80-90k-s árakat kaptam a teljes átszabásra, új áthúzásra."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #51780 üzenetére
Egyébként érdekes, h egy GS500-ra, vagy Hornet-re 50k-ból megvan. Megkérdezte mire kell, "jah, hát arra 80-90, ha az utasnak is kérek gélt". Hákösz'.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #51789 üzenetére
Alapvetően nem kényelmetlen, de sokan dicsérik a zselés ülések kényelmét. Bár hosszú utam még nem volt vele.
Ami furcsa viszont az ülőfelület hossza. Nem vagyok kicsi (187/95) viszont így is tök sokat tudok csúszkálni az ülésen.Őt is hívtam tegnap, zselével együtt pont ő mondott 90-et.
Míg pl. ő ma 60k körül mondta zselével, de a Tommot-nál is 65k üléssel együtt - talán ezutóbbi a legbarátibb, főleg h 25-30k egy bontott gyári ülés.Számomra az is fontos lenne, h a gyári üléspúp felhelyezhető maradjon, szóval nagyon komolyan nem akarom
átszabatni.Ha már úgyis új huzat kellene rá, lehet egy fehér oldalborításút varratnék rá, valahogy így:
Mondjuk távol áll tőlem minden csicsa, logó hímzés és egyebek, de ezzel a fehér oldalfallal, szürke csíkkal talán nem mutatna rosszul, főleg h követné a motor fényezését.
Archer
Kösz, megnézem azokat is.
HGabor89
Nyilván, pedig próbáltam trükközni h a 13 éve gyártott, RC46 II.
KoVee84
Igen, annó mentem egy GSX-R-rel (K5), ahhoz képest tényleg az, viszont kíváncsi lennék mennyire más a zselés.
Feree13
Haversrác rendelt nemrégiben ebay-ről egy tuti ragasztót. Tényleg brutál, van egy halom videó róla youtube-on is, ez biztosan megfogja!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz runner 125 #51798 üzenetére
Hopp, a két link kimaradt:
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #51804 üzenetére
Hm, az betyáros ár.
Mióta Pestre költöztek nagyon ritkán beszélek velük.
Igen, marad a sima fekete, a fehér tényleg kényes és nekem is jobban tetszik teljes feketén."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Nincs tapasztalatom az ilyen eloxált karokkal, de annó bármilyen eloxált holmiról nagyon hamar lekopott, lepattogott a szín, én inkább keresnék gyárit.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #51978 üzenetére
Ezt tudod te is h hülyeség kijelenteni.
Városban, nagy melegben araszolva simán jól jön a felnyitható bukó. Emellett benzinkúton, bárhol megállva (akár inni, beszélgetni) nem kell levenni, csak felhajtod. Jórészükben már van napszemüveg, így felnyitott állapotban sem zavaró a menetszél, cserébe jobban átszellőzik. Más részből számomra egyszerűen nagyobb a komfortja, könnyebb levenni, felvenni. Egy zárt bukóba teljesen be vagyok zárva, max a plexit lehet résnyire nyitni, felnyitott állapotban még a látómező is nő, ami városban nem jön rosszul.
Nézd meg a legnevesebb gyártók kínálatát, pl. a Schubert sisakok 90%-a felnyitható, nyilván azért mert van rá igény.
20 éve igaz volt, h a felnyitható sisak kevésbé merev, nem olyan biztonságos, de mára ennek semmi alapja, nagyon komoly zárszerkezettel látják el őket."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ádám16 #51989 üzenetére
Rendszám nélküli motorokat felejtsd el.
Ne adj ég baleset ér, mindent rád húznak és egyébként is szar úgy közlekedni h folyamatosan a rendőröket kell figyelni.Az NSR-ek egykoron nagyon jó vasak voltak, de azóta eltelt 20 év, egyébként is 2T technika, ennyi idő alatt 99%-ukat lelakták, ha megbízható motort szeretnél, akkor ne azt keress.
Első körben a rászánt keretet kellene megnyújtani. 170-220-ért fel lehet öltözni belépő - középkategóriás ruhákból, megbízható váltós 125-öst rendszámmal szinte esélytelen venni.
300 körül már akad YBR, kicsivel felette CBR 125. Alatta szerintem nézelődni sem érdemes, azt a pénzt amit a vételáron megspórolsz rövid időn belől akár duplán is rá fogod locsolni.
Jah és a másik, ha üzembiztos vas kell 4 üteműek között keresgélj.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #52074 üzenetére
Jajj már vaze, szopóroller.., mintha te a Varadero-n születtél volna.
A 180-assal egyébként bármelyik 4-5-600-ast körbekerülöm városban, így a VFR után is azt mondom h qrva jó és megvan az élvezetfaktora.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz ludsimon #52082 üzenetére
Ilyen kérdésekre nem lehet válaszolni. Van aki a sor 2-t is szépnek tartja (én nem), van aki az 1 hengertől van ki (nekem bejön). Egyébként meg először nőj fel.
Gondolkozz és ne tiltásig forgatott motorral jelezd a haladási szándékod, mint egy tapló paraszt, mert azt én sem szoktam elengedni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #52086 üzenetére
Nem kell bemutatni , sok ezer km-t beleraktam robogókba, pontosan ezért van egy tömeg - méret / le arányban legjobb robogóm. 180 ccm, 2 ütem, 23 le, gázra elemeli az elejét, több nagy motoros ismerősöm mosolyogva, meglepve szállt le róla. 100-110-es utazót tudja, 130-at még alattam is (95-100kg) eléri. 1:1-ben akkora, mint az 50 ccm-es változata, csak 5x erősebb.
Pontosan úgy használható, ahogy írod. Sorok között, az utolsó cm-eket kihasználva elférni vele szinte bárhol és itt megvan az a teljesítmény, rugalmasság, amit városban nehezen überel bármi.
Mondjuk nem az a tipikus spúr robogó, ilyen használat mellett 6 litert megeszik, de cserébe vigyort ad. Soha nem válnék meg tőle.Rövid időn belül szerintem itt is le lesz vadászva az összes nagy hangú motor, Ausztriában már évek óta bevett szokás, rájönnek majd itthon is h komoly bevételi forrás lehet.
Kint azonnal kiszednek, ha a gyárinál egy kicsivel is magasabb a hangerő. VFR-be én is dugtam furulyát, bár szerintem nem zúzós a hangja, csak az érces V4, viszont nem gyári dob, így magyarázkodhtnék..[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #52107 üzenetére
Miért hagytad ott az utcai motorozást? Erről lemaradtam, pedig pár éve még nyomtad kint is a Kawa-val.
Hova szoktatok járni, H-ring?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #52119 üzenetére
Hm, korrekt érvek, kicsit szarul is érzem magam, mert néha én is érzek így és túl sok idővel sajnos én sem vagyok megáldva mostanság, de hát mikor üsse a vasat az ember, ha nem fiatalon.
Úgy nézem előbb utóbb minden itteni (Persu alól is eltűnt az R6, helyette látom pálya RS.) nagy motoros pályán köt ki.
Bszki, ne is mond, én 2 órán keresztül kötöttem le. Mondjuk amúgy sem vagyok túl jóba a spaniferekkel, eddig 1x fogtam a kezemben, de azért sikerült. Franc sem gondolta, h ez ekkora meló.persu
Ah, az kemény.
Akkor mit produkálhat fordulaton, elképesztő az a motor.Mosquito34
Mire gondolsz konkrétan, a megbízhatóságára? Ha jól rémlik az első robogód egy Atlantic 500 volt, az valóban nem tartozott a legmegbízhatóbbak közé, de pl. a Burgman 650 e tekintetben teljesen rendben van. A központi szíj cseréje zúzós tétel, de konkrét típushibáról én nem tudok. Az 500-as Nexus-ba majdnem 3 év alatt olajcserékkel raktam bele 24.000km-t, 1x hagyott cserben, akkor is én voltam a fax, mert kicsit túltoltam a szíjcserét (elszakadt a szíj), de ezen kívül top volt.
Nyilván, nem e tekintetben értettem a robogó előnyét, hidd el h nem vagyok jobbról előző, integetős, gumit csikorgatós, robogón hátsó lábtartót használnó boyracer, hanem pusztán arra reflektáltam, h motorosként nem szabad lenézni őket, mert sok esetben adott helyzetben sokkal praktikusabbak, a szinte ugyanolyan élmény és megbízhatóság mellett, csak utána kell olvasni és jó típust venni.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #52134 üzenetére
Mondom, az Atlantic élből betegágy, úgy ahogy az X9 is, 10 éve se volt már áruk, most sincs.
Vettél volna egy Silverwing-et és nem ilyen véleménnyel lennél róluk.Xenon nekem is volt a Nexus-ban, de folyamatosan leszopta az akkum, nem motorba való.
Apropó, ha már izzó téma, van aki használ motorban komolyabb fényerejűt?
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #52174 üzenetére
Ok, kösz nektek az izzó tippet.
A gyári búrát nem cseszi szét? Annyi rémtörténetet hallottam h az erősebb izzó komolyabb hőtermelése miatt hajlamos megégetni (elhomályosítani) a búrát.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #52186 üzenetére
Ok, kösz még egyszer az izzó tippeket.
_
Basszus mit találtam. Kompresszor a VTEC-re.
[link]Gyári 110 le-ből 173, nem semmi, mondjuk az árát nem látom, aminek gyanítom oka van.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz KoVee84 #52205 üzenetére
Ah, meg sem fordult fejemben a szett, csak mint érdekesség linkeltem be.
Nah igen, gondolkodtam is pár napot az 1.2-esen, a 40-45k-t futottak 3-400k-val többért elérhetőek lettek volna, de inkább fontosabb volt számomra a garantáltan kicsi futás, törésmentes hibátlan állapot, 1 tulaj (és persze a fehér szín ), így maradt a 800-as. Noh meg ha évi 5-6000km-rel számolok, még az 1.2-esnek is komolyabb az értékvesztése 50-60.000km-rel.
Zúzósan még nem hajtottam meg, de az előző tulaj és a kereskedés szerint a VTEC vezérlés miatt túrán simán felveszi a versenyt az ezresekkel. Meglátjuk majd, bár a baráti körben van egy KLE500 (majd erről beszámolok, részint egy kis munkám nekem is van benne), egy Hornet 600 és egy Fazer, így egyelőre nem én leszek a csiga."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Pba-n keresztül csinaltattam a kalkulaciot, ok is alkuszok, ez volt a legjobb ajánlat.
Egyébként ugy vagyok ezzel, h rakok majd ra bukogombat es kerektengely gombát, így ha ne adj ég lesz elcsuszas talan olcsóbban megúszom mint 250k + önrész. Soha nem riadtan vissza egy kis gittelestol, csiszolastol. Fenyezo rokon meg van. De igyekszem megfontoltan közlekedni vele.
Talan a gombák egy kisebb csúszást jól haritanak, max a kormanycsutka lehet cseres ha csak nem fordul at, de inkább nem is gondolkodom ilyeneken,"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Daywalker #52356 üzenetére
Első dolgom volt mosás után 2 réteg SRP-t felvinni, így megvan a kellő wax védelem, mind a bogarak, por ellen, de a vizet is lepergeti.
Gyorsan fel és lejön, csak két keréknél van 1-1 rövid íven belevarrva gumi. Illetve ha megnézed csak pár felületen fekszik fel - elején, ami két első lámpa és egy plexi, első kerék, első indexek (kormány már az oldalától eltolja), valamelyest a tank teteje és a hátsó üléspúp - rendszámtartó - kerék hármas.
Ha nagyon retkes nyilván nem fogom ráhúzni, kényes vagyok erre én is, bár a belseje végig vastag pamut, gyári takaró.HSM
Itt falun sok a bogár, folyamatosan leszarnak mindent, hiába van kint két bogárcsapda.
Idő szűke miatt úgyis csak hétvégente tudom elővenni, ennyit nekem megért.
Szellőzés? Ezt mire érted? Üzemmeleg motorra nyilván nem fogom ráhúzni.Archer
12 éve is abban mérték, 2002 körül vettem.
zoltanz
Nah igen, általában ezek az adott márkák promó színei, bár a Honda-nál néha befigyel a Repsol fényezés is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Noh megvolt az első kis kanyar, tekertünk egy 100-ast.
Ah badszki, 1-2-3-ban ahogy eléri a 6400-as fordulat és kapcsol VTEC, qrván seggbe rúg , de nagy feeling. 4-5-6-ban már ennyire nem drámai ezen fordulatot átlépve a gyorsítás, de alatta tényleg érezni a váltást, egyelőre számomra nagy élmény, nem nevezném hátránynak, mint némely szaksajtó.
A vas egyébként pontosan azt hozta, amit sejtettem, gondoltam, elvártam.
Precíz, kiszámítható, elképesztően kezes. Nincs túl sok nagymotoros előéletem, de kellő kontrollal én azt mondom h 0-ról is fel lehet rá ülni, főleg ha nincs 6400 fölé forgatva.
Futómű talán egy picit puha, ami a hazai utakon nem biztos h hátrány, de persze nem is supersport motor.
Fékek is qrva jók, precízen adagolható mindkettő, nagyon érezni a kombinált rendszert. Az ABS is parádés, próbálgattam egy mellékuton, nem tudtam megcsúsztatni.
187 cm-remmel, 95kg-mal tökéletes az üléspozíció,nem gubbasztós, csuklót törős, kényelmes, szélvédelem úgy 160-ig elegendő, felette már be kell bújni, de a lábaimról jól eltolja.
Összességében legjobb döntés volt ezt választani.Apropó, csomagszállítást valahogy majd meg kell oldanom. Oldaltáskákat használ valaki?
Vagy ésszerűbb döntést oldaldobozokat beszerezni?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #52488 üzenetére
N-com neked gyárilag benne volt? Az N102-mben nekem is ott az előkészítés, gondolkodtam rajta h beszerzem, de elég horror áron találtam külön, kb. 30-40k környékén.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #52495 üzenetére
Köszi!
Megpróbálok használtan szerezni én is. Egyébként maga a hangszóró és a beszélőke be van építve a sisakba, kábellel lehet is rá csatlakozni, de még nem próbáltam.
Egyébként kérdéses h megéri e egyáltalán ennyit kifizetnem érte, 5-6 éves sisak, egy plexit most rendeltem rá (10k), mert volt a régin egy jókora karc, illetve varratok bele új bélést, az is is 9k, de szerintem jövőre muszáj lesz lecserélnem.BT kapcsolatnak utas kommunikáció és navi hang miatt örülnék, zene engem motoron nem érdekel, zenéljen a V4 és a két Sebring dob.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz DigitXT #52507 üzenetére
Valószínű Nolan lesz az utód is, a minősége, zárszerkezete, kényelme meggyőzött, meg úgy összességében bevállt, az N-com pedig gyanítom kompatibilis az új modellekkel is.
Ah, közel sem olyan hangos. Az szó szerint egy herélt dob volt, átláttál rajta.
Ez azért komolyabb felépítésű, 6000 alatt kifejezetten halk, inkább csak öblös és a klasszikus érces V4 hang jellemzi, felette megjön a hangja, de ott már jó részét elnyomja a szélzaj."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #52513 üzenetére
Badszki, ez komoly, miért is lenne komatibilis az újakkal, fogyasszunk ugyebár, így megy a gazdaság.
Jó, akkor kihagyom most BT egységet. Majd max az úajt azzal veszem jövőre.
Kösz!"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Jövő hétvégén megcsinálom az olajcserét. Motul 300V 10W40-et válaszottam, de olajszűrőm még nincs. Legyen gyári, vagy MANN? Milyet szoktatok venni?
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
Honda gyári motoralkatrészekre nincs valakinek korrekt áras forrása? Érdekes, mert autó Honda-ra van, de egyik kontaktom sem tud pl. olajszűrőt és légszűrőt a VFR-re.
Köszi!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #52626 üzenetére
Ok, csak mert a robogón a szivacsot, házat enyhén be szoktam fújni, elképesztő h mennyi koszt, pollent megfogott a ragacsos srpay.
csongi
Köszi, dobtam nekik egy mailt. Szűrőből lehet fel kellene tankolnom, venni vagy 3-at, így nem kell évente kínlódni a beszerzéssel.
Ha jó az ár, küldök érte futárt.Feree13
Jövő hétvégén szétkapom és megnézem milyen állapotú.
Tankbőröd nincs esetleg? Nagyon gondolkodom rajta, múltkor is alig gurultam vele, de tiszta kosz meg ujjlenyomat volt a tank, főleg a fekete részén látszott, pedig én tuti nem tapogattam össze. Noh meg táskát is könnyebben tudnék rögzíteni rá, dobozolni továbbra sem akarom.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #52642 üzenetére
Igen, itt találtam én is, de emlékeim szerint 40k körényékén is látni.
VFR club-on van egy srác, kint él a franciáknál, mivel francia gyártó, korábbi írásai szerint náluk jóval olcsóbb és hajlandó segíteni a beszerzésben, írtam neki.
mod. Kösz, írtam neki is ezügyben.bogyo112
Igazad van, csak oldaldobozzal egész vállalható.
Gyári oldaldobozszett gondolom van vagy 150k + konzol, mindegy, egyelőre úgysem aktuális.Feree13
Színhelyes tankbőr eszétikumával nincs problémám, szerintem tök illik egy motorra, főleg h ott is érintkezel vele, illetve később bizotsabban rögzíthető rá táska.
De azért meglesném a térdpadod.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #52654 üzenetére
Kösz. Utolsó dolog lesz valószínű, amit veszek rá, de max csak jövőre.
Givi is jó lehet, de a külső felét biztosan színre fújatnám.Dupla USB-s csatit rendeltem még ebay-ről, gps-t, telefont tölteni jó lesz. Kormányra nem akarom kivezetni, marad az ülés alatt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #52656 üzenetére
Mi az értelme ennek? Mert h használhatatlan az biztos, de legalább qva ronda is.
Mondjuk én azt is megkérdőjelezem, h egyáltalán bárki át lát-e a kormányon."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #52664 üzenetére
Oh, köszi!
Hm, eddig ebből a szögből nem is vizslattam az 1.2-est, tényleg nehéz erre bőrt tenni, szépen át van vezetve a tank az idomra.
Ebay-en vetted a térdpadod?
Lehet először nekem is be kellene próbálnom egy ilyet, bár én inkább fehéret keresnék. Vagy 3M fóliával bevonatni az egész tankot..."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz Ferdzsoo #52701 üzenetére
Azért mondom, próbáltam én mindenféle nyelven keresni, de nem találtam sehol.
Van a tiéden is utólagos hátsó sárvédő? Döbbenetesen feldobja, kell az oda. Gyárilag nem is értem miért hagyták le. Szerencsém volt, mert az előző tulaj megvette rá, 45k-t fájó lett volna kiadni érte.
Ezért kell 3-4 havonta egyszer leápolni. UK-ban élsz, ugye? Keress rá az AutoGlym termékekre, konkrétan a Super Resin Polish-ra. Nagyon jó holmi, véd az UV ellen, por nem karcolja a lakkot, bogarak könnyebben lejönnek, vizet lepergeti, stb. Folyamatosan azzal kezelem az autókat is, nagyon jó cucc, próbáld ki._
Jah és még valami. Volt már köztetek olyan, aki állított a váltó gyári pozícióján? Mentem egy rövidke kört ma is, de rá kellett jönnöm, h nekem túl fent van. Gyors, egymás utáni taposáskor nem mindig húzom fel annyira a bokám visszaváltás után, h a váltó alap helyzetébe tudjon ugrani, így nyilván nem is tudok olyan gyors ütemben visszapakolgatni.
Hétvégén megpróbálom egy fokkal lentebb rakni, ahogy néztem fokos tengelyre van ráhúzva a kar, olajcsere miatt az oldalidomokat úgyis le kell bontanom."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
runner 125
nagyúr
válasz Bogyó bá' #52768 üzenetére
Pont ezért írtam h a gyárinál egy kicsit hangosabb dobot kell feltenni. Korábban volt erről szó, én sem bírom a tiltásig forgató, tolakodó, kihaőnem magatartást, viszont egy komolyabb alapjárati hang, egy enyhe gázmozdulat és megvan valamelyik tükörben a szemkontaktus. Nekem ennyi elég.
Ha látják rajtad h nem tolakodni akarsz, csak haladni, kihasználni a motor adta lehetőségeket, akkor az autósok 95%-a segítőkész, legalábbis nekem az eddigi kb. 50-60.000, két keréken töltött km alatt ez a tapasztalatom.Mentél már 90-nél nagyobb utazót nem gyári dobos motorral? Hidd el, h kb 80 felett már semmit nem hallasz belőle és nem kell ehhez Schubert sisak.
Mosquito annó hallotta az 1 hengeres, 500-as Nexus-om. Azt is sportdobbal vettem, nah az egy teljesen nyitott, herélt dob volt, tényleg brutális hanggal (nyilván fordulaton még komolyabb volt).
Egy középkategóriás Nolan bukóm van, de 90 fölött már semmit nem hallottam a hangjából, egy cseppet sem volt számomra zavaró, más kérdés h ha mentünk valamerre mindig én zártam a sort, mögötte nem lehetett kibírni.
A VFR-en pl. meglepően halk a Sebring dobpár, igaz nem is herélt dobok, de a gyárinál mégis szebb, karakteresebb a hangja.Feree13
Nem tudom miért rémlett nekem UK, bocs.
Igen, enyémen is karbon a hátsó sárvédő, valódi karbonnak tűnik, úgyhogy ismerős._
Váltóra köszi, hétvégén állítok rajta egy fokot.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
Sisak téma.
Úgy döntöttem most nem varratok új bélést az N102-be, elrakom majd jó lesz még elven, inkább veszek másikat.
80-100k körül mely felnyitható sisakot a javasoltok? N104? AGV vonal? Schubert nem is fér bele és továbbra is órmotlannak tartom, azt nem szeretnék.
Köszi."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #52846 üzenetére
Egyszerre megvan a baj, próbáltam levonni ebből a konklúziót, de nem igazán lehet, tipikusan kivédhetetlen szitu, főleg egy nem belátható kanyarban.
Jobbulást és mihamarabbi motorzást!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Projektor topic
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Lightyear - befektetési app
- Linux kezdőknek
- Mobil flották
- Autós topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Suzuki topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest