-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #103771 üzenetére
Persze, Aprilia SR50, lehet készülni a Totalbike24-re
Nem, amúgy nincs még, nem sietek, tervek vannak, majd év elején veszek. 2019 elejénhttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz steve1021 #103790 üzenetére
Mi az amire konkrétan kíváncsi vagy? Nem akarok feleslegesen túl sokat gépelni
Ha csak ennyi a kitétel amit leírtál akkor bátran vedd. A külföldről behozottakat kerüld mert általában tákolt lomok, meg a red baron féle kereskedőket is nagy ívből. Én a helyedben a kínálat tetejéről választanék, de minimum a közepétől felfelé lehetőleg. Egyébként nem egy problémás típus, elég tartós és megbízható motor, a 2003-as R6 blokkja van benne visszafojtva. Viszont már kezdenek benne lenni a korban úgyhogy mint minden motornál ennél is a legtöbbet a szakszerű karbantartás és a jó minőségű alkatrészek számítanak.
Ha sportosan mész akkor az első fékeket lehet kevésnek fogod érezni, mert csak kétdugattyúsak, a későbbi S2 verzión ezt már javították és normális négydugattyúsak kerültek rá. De amúgy meglehet vele állni szóval nyugi. A futóműve sportos használathoz puha, de a mindennapokban meg pont jó mert nem veri szét a fantasztikus budapesti úthálózat a segged. Nagyon univerzálisan használható motor, lehet vele túrázni is meg pályázni is, de épp a sokoldalúsága miatt semelyik területen sem lesz kiemelkedően jó.
Ha budapesti vagy akkor a Yamaha Worldöt kifejezetten tudom ajánlani szervizeléshez, a Soroksári úton vannak.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz #31733248 #103924 üzenetére
Szerintem ez a lista azért lett ilyen "sovány" mert idén ezeket kapták meg tesztelésre. Például az MT-10 SP tavaly volt náluk ha jól emlékszem. Meg amúgysem megy mindegyikük az összes motorral amit kapnak.
Valószínűleg ha adtak volna alájuk egy Panigale V4-et akkor biztosan a listára került volna. De Ducati teszt elég ritkán szokott lenni amúgyis.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz zeus_2k14 #104167 üzenetére
Ha minél hamarabb akarsz motorozni akkor ne a különbözetet számolgasd, hanem minél hamarabb tedd le az A2-t A különbözeti vizsga az 11 órából áll amiből 3 elméleti, de az elméleti vizsgád 2 évig érvényes úgyhogy az neked ki is maradna.
MT-03-ból melyik szériát nézted konkrétan? Mert 2006 környékén 660 köbcentis egyhengeres volt ezen a néven, az új pedig 320 köbcentis kéthengeres.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Micsurin #104184 üzenetére
Ez 2008as, 2007től csak az S2 volt 98 ló, a sima az hetvenvalahány volt csak. Amúgy ez ennyiért irreálisan drága.
Én a helyedben nem szórakoznék ilyen fojtottakkal és rendes nagymotort vennék, és persze csinálni a korlátlant. Ha megállítanak A2vel akkor kapsz egy pénzbüntetést azt ennyi. Szopó akkor van ha balesetezel mert a nem megfelelő kategória miatt a biztosító nem fog fizetni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Vótmá? [link] ez meleg volt
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
A féktávon befelé húzódó emberek nagyon neccesek... Azt gondolnád hogy kint marad az íven, ahogy az normális lenne, erre elindul befelé. Euroringen több supermotossal meggyűlt már a bajom emiatt, minden féktávon befelé vágtak, tulajdonképpen V alakban véve a kanyarokat. Életveszély amikor épp megérkezem mellé féktávon és a normál ív helyett behúzza...
De a Hungaroringen volt nekem hogy a hátsó rövid egyenesben megelőzött egy faszi, aztán korábban kezdett el fékezni mint én, és elkezdett kifelé húzódni, semmi helyet nem hagyva nekem. Az én első kerekem még átfedésben volt az ő hátsójával. Hogy ne menjünk össze az ő faszsága miatt, inkább leszaladtam a pályáról...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz z123456789 #104229 üzenetére
Shoei-nak meg Bell-nek van fényre sötétedős teljes plexije, 50-60 ezer Ft.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Bejelentették hogy idén mégis lesz motorkiállítás, május 4-5, Tüskecsarnok. Alapból hidegen hagynak a kiállítások, de azt tudom hogy ilyenkor például a ruházati boltok elég nagy kedvezményekkel vonulnak ki. Ugyanez igaz a márkakereskedésekre / importőrökre is? Új motorokra is adnak ilyenkor kedvezményt?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #104236 üzenetére
Gondolom akkor ha náluk intézed a hitelt is? Mert abból ők jól jönnek ki, leakasztják a banki jutalékokat. Egyszer egy autónepper szólta el magát, hogy ő jobban jár ha hitelre vesznek nála emberek autót.
Olyanokat már hallottam hogy aki évente vesz motort ugyanannál a kereskedésnél az már egyedi árat kap, de az nem én vagyok, meg valszeg nem is leszek.Amúgy meg ja, ez a Tüskecsarnok elég pici, voltam már ott jégkorong meccseken. Egy európai szabványú hokipálya éppen befér oda, meg kosárlabda szokott még ott lenni. Ha minden márka képviselni akarná magát már az sem férne be oda...
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #104268 üzenetére
"ha nem tetszik csinaljak jobbat+el lehet menni+ne kattins oda"
Ha hobbiból működtetnék a Totalbikeot akkor esetleg. De nekik ez a munkájuk, nem hobbiból blogolnak, te pedig az olvasó vagy akikből végsősoron a bevételük keletkezik. Úgyhogy nem neked kell jobbat csinálnod Szerintem sem magazin színvonal, néha komolyabb fórumbejegyzések születnek itt mint ez a cikk.Viszont irigy vagyok rájuk, bárcsak megkaphatnám ezt a két motort én is pár napra, pláne ha a munkaidőmet kéne azzal töltenem hogy ezeket hajtom
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #104300 üzenetére
10500 GBP úgyhogy itthon biztos lesz majd 4 milla az adókkal. Ja és a piros tank feláras
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #104397 üzenetére
Mivel much széftihángeri skillz ezért kivédted. Én mondjuk azzal kezdtem volna hogy követési távolság, és akkor eleve nincs baj ¯\_(ツ)_/¯
Amúgy a Dodor témához: az tényleg pofátlan hogy azt a ruhát amiben esett és amúgy akció esetén te is 100-ért megkapsz a boltban 105-ért próbálja árulni 2 szezon után... De például a jófogás.hu tele van hasonló idiótákkal eladói és vevői oldalon egyaránt, úgyhogy ez egy dolog. De az már lassan nekem kellemetlen hogy amikor kapja érte az ívet akkor megsértődik
Szerintem a kanyarképzés is nagyon túlárazott, de hát ha találkozik a kereslet a kínálattal akkor ez van.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz vlevi #104418 üzenetére
Ha már motorárak: 2019-re felnyomták az árakat a kereskedők, ez pl ma fogadott emailben:
Pedig ezek a modellek semmit sem változtak, semmit sem fejlődtek. A legmegdöbbentőbb az MT-10 ára ami eddig 4,7m körül volt. Csak viszonyítás képpen a Tuono Factory elektromos futóművel,legjobb Bremboval, stb stb 5 millió, tehát olcsóbb.
De a Suzuki GSXS1000 is tavaly még 3,3m-ért ment akciózva 3,5 helyett, idén már 3,6m és semmi nem változott azon sem.
Biztos meg van az oka, de én nem nagyon értem[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #104443 üzenetére
Egy baja lehet az MT-09nek, az ergonómia. Azt a motort muszáj kipróbálni vásárlás előtt mert tök más rajta ülni mint az átlag motorokon. Sokaknak nincs semmi bajuk vele, de nekem például nagyon rossz volt: a lábaim hegyesen és kifelé álltak, a karjaimat furcsa pózba kényszerítette a kormány, az ülés is nagyon a tankra lejtett, és a fékkarokat sem lehetett jól beállítani. Bár nem ültem még supermoton de szerintem az MT-09 testhelyzete eléggé supermotos, csapatni biztos nagyon jó, de nem hiszem hogy elmenni vele egész napra kényelmes lenne.
Pedig az a sorhármas blokk kurva jó, főleg A módban, és kb bicikliként lehet dobálni a motort.Ha az ergonómiája vállalható lenne számomra akkor már itt állna a ház előtt az SP verzió, de eléggé kiábrándultam a tesztkör után
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
válasz runner 125 #104492 üzenetére
Mondjuk azt tegyük hozzá hogy ez a ritkább eset, hogy patika állapotban tudsz venni használtat. Nyilván nem lehetetlen, kell hozzá sok idő, türelem, meg valamennyi szerencse is. Neked is összejött már többször, nekem is az eddigi egy vásárlásom ilyen volt, de ezek a kivételek inkább.
Az sem biztos hogy az 1-2-3 éves motor amit árulnak az szinte új motor. Például Full Gasnél meg lehet nézni hogy mennyi relatíve fiatal motor van fent az újkori áránál jóval olcsóbban, azt mégsem pörög. Még tavaly amikor S1000R-re hegyeztem akkor láttam náluk van több is eladó, relatíve jó áron, aztán lekérdezve valamiért mégis már több mint 2 éve hirdetik, változatlan áron, tehát 1,5 éves korában amikor beszámították már akkor annyi volt az ára. Igaz hogy nem jártam jobban utána, de ha olyan tuti vétel lenne akkor nem hiszem hogy több mint 2 éve ott állna náluk.
Én nem érzem az általatok vázolt értékvesztést problémának ha hosszú távra veszi saját magának valaki, mert akkor szerintem lényegtelen hogy mekkora volt az értékvesztése az első években. Ha 2-3 év után eladná akkor lényeges, de mondjuk 7-10 év után ha még megvan akkor már ez nem kéne hogy szempont legyen. Pláne hogy ez egy hobbi.
Meg aztán ritkán de vannak olyan anomáliák hogy a használt majdnem új árban megy, pl a német piacon a 2017 vagy utáni Tuono, vagy itthon autós példa a Suzuki Vitara szívóbenzinesei
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #104564 üzenetére
Amúgy nem értem hogy mi ebben a vallás. A motorolaj specifikációt megadja a gyártó, nem márkát ír meg típust, hanem minimum teljesítményszintet (például API SH), viszkozitást, leírja hogy JASO MA vagy MA2, és azt is leírja hogy félszint vagy csak fullszint. Csak ki kellene nyitni a kézikönyvet. A viszkozitás sem kérdés, az is meg van adva a könyvben a körülmények függvényében.
Az olajszűrőre is van a gyártónak egy specifikációja, ez mondjuk a felhasználói könyvben nincs benne. De a beszállítónak leadják hogy ezt meg ezt tudja, és az lesz a gyári. A gyárival nem lehet mellélőni, az biztos.
Amúgy volt régebben egy egész jó cikk a Totalcaron, igaz itt VW szűrőket próbálgattak, és nem vágták szét őket: [link] "olyan szűrőpapírral, menettel, külső mérettel, amit a gyártó megadott, ez az egyik nagy előnyük. Nincs olyan, hogy rá lehetne csavarni, de nem fog elférni, vagy túl kicsi, aztán 6000 km-nél már eltömődik, mert a gyártó kiszámolta, tesztelte, kipróbálta, és ennek megfelelően kérte a beszállítótól"Az Aprilia gurudtól pedig nem tudjuk hogy miért mondja hogy ez meg az a típus jó.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
-
zgospel
őstag
válasz Viiktor1989 #104625 üzenetére
Hivatalos oldalon:
Kit contents:
Slip-On muffler with SC-Project laser-marked logo
Link pipe
Springs and screws
Carbon heat protection
Heat-resistant adhesive
24 months SC-Project official warranty
Homologation cardTehát a gyári csomag része egy összekötő cső. Feltételezem az eladó is adja hozzá, de ezt tőle kell megkérdezned. Amúgy az SC jó minőség és szép hangja van, kinézetre is jó.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Riasztós tárcsafékzárral van valakinek tapasztalata? Mennyire érzékeny? Mennyi a tévesriasztás?
Az ABUS-nak a 3D mozgásérzékelőseit nézegettem, de azt írja hogy a legkisebb mozdításra is riaszt. Ez az én esetemben inkább kontraproduktív lenne, mert 1-2 erősebb széllökés ha belekap a ponyvába az a leírásuk alapján simán beindítaná, vagy pl kóbor macska ahogy elszalad mellette, esetleg a gyerekek véletlenül nekigurítják a labdájukat vagy akármi.
Eléggé utálnának az itt lakók ha folyamatosan csipogna téves riasztás miatt.
Nézegettem videókat is és sokszor még a lezáráskor is beriaszt tévesen ahogy kézzel elengedik az ellendarabot...Vagy akkor inkább egy riasztó nélküli de jó minőségű tárcsafékzár?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dave0825 #104751 üzenetére
Kb semennyi közöm nincs a túraenduro kategóriához de a leírtak alapján egy Tiger? Sorhármas, 95 ló.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz A Zéé #104764 üzenetére
Szerintem is a korlátlant csináld. Bár árban több mint a B125 de mi van akkor ha mondjuk találsz egy 250-es, 400-as, stb jó állapotú bármit ami tetszik és le kell mondani róla mert csak korlátozott jogsid van?
Viszont akármelyiket is kezded, kezdj neki minél hamarabb, mert főleg az elméleti vizsgákra simán lehet hogy 1 - 1,5 hónap mire kapni időpontot. A gyakorlati időpont általában hamarabb megvan, ott inkább az oktató zsúfoltsága a kérdés. Ha most elkezded akkor is simán lehet július mire meglesz.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #104812 üzenetére
Ez lehet kicsit off lesz, mert nem GS de nálam az S1000R elég sokáig képben volt vásárlás miatt. Most télen sokat túrtam az angliai fórumokat, ott sokat adtak el és nagy a közönsége, és olyan nem egyedi hibákat olvastam évjárattól függetlenül róla hogy az eszem megállt.
Persze az is igaz hogy ha valami hiba van azt egyből leírják a fórumokban, míg ha valami hibátlanul megy x ezer óta arról nem nyílik téma, de így is relatíve túl sok fődarab hibáról olvastam. Amíg garis addig mondhatnánk hogy mindegy, azon kívül hogy 1-2 hónapig nincs motorod, de voltak többen akiknek gari után főtengelyhiba miatt az egész blokk kuka lett. Amerikai felhasználóktól ugyanolyan hibaleírások érkeztek. És nem lehet ellene mit tenni, mert nem karbantartási vagy felhasználói hiba miatt következtek be, hanem anyagminőség / gyártási szórás miatt, a BMW pedig nem ismerte el ezeket mint típushibát.
Kicsi az esély hogy én is pont belefutnék-e egy ilyenbe, de inkább meg sem kockáztatom, más márkáktól nem nagyon hallok ilyet hogy 1-2-3 éves motorokban komplett blokkot kelljen cserélni. Szerintem ez nagyon gáz.
GS-ekre is mire hajlandó volt a BMW meghirdetni a visszahívást addigra már a vásárlók petíciót indítottak az elfogadhatatlan életveszélyes futóműhibák miatt.Aztán amikor az igényesebb magyar hirdetések között fel voltak töltve a szervizszámlák, akkor elképedtem hogy egy olajcsere átvizsgálással 80 ezer bruttó. Mégis miért? Mire fel?
Utána csináltam Cascora egy kalkulációt, majd kíváncsiságból összehasonlítottam egy új MT-10 és egy új Tuono kalkulációjával. Nagyjából olyan arányok születtek hogyha az MT-10-et veszem 100%-nak akkor a Tuono 120-130% a BMW meg 170-180%-ra jött ki. Mivel a motorok ereje szinte ugyanaz, értékük szinte ugyanaz, nem tudom mással magyarázni a kirívóan magas árat mint hogy BMW.
Úgyhogy amíg nem nyerek a lottón vagy nem leszek oligarcha addig kihagyom a BMW-ket, mert annyival nem ad többet.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
-
zgospel
őstag
[link] huh na ezt olcsón megúszta mindenki. Régi fékfolyadék elmelegedett és beesett a fékkarja.
Sose fogom megérteni, hogy valaki miért nem tartja be az előírt csereintervallumokat, pláne hogy kimegy a pályára ahol nem mindegy 250-ről hogy sikerül-e lelassítani vagy sem.
De a mentés az végülis szép volthttps://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Geresics #104851 üzenetére
Tök véletlenül, aha
Nála általában az van amúgy hogy egyáltalán nem megfelelően karbantartott motorokat visznek oda, esetleg még törve is voltak. És ha ezek közül valamelyik nem egy japán motor, akkor megállapítja a törött-tákolt motor alapján az egész márkáról hogy szar. Mondjuk az R1-et is lefikázta tavaly hogy mekkora szar
Legutóbbi példa egy haverjának a Triumphja, ami egyértelműen törve volt, de ezt nem nagyon vette figyelembe amikor kijelentette hogy szar.
Aztán faragott bele egy önindítót mert szerinte a gyári amit a tulaj vitt az is szar. Túl nagy volt amit rakott bele végül, de ő belefaragtaAmit linkeltél Kawás videót, abban is egyébként megemlíti a végén hogy az első villa ferde, valószínűleg estek vele.
Mondjuk én eleve nem értem azokat a tulajokat akik az itthon ritka típusokat hozzá viszik és nem kifejezetten a hivatalos vagy a márkára szakosodott szervizbe.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Az a Bandit nem is lájtosabb, hanem inkább öregebb technika.
A GSR600 szinte ugyanaz mint az FZ6 csak másik márka, sokkal jobb a hátsó futóműve, és némileg kisebb a tankja. Egyáltalán nem hasalós az sem. Amelyik jobban tetszik vagy amelyikből jobb vételt találsz, azt vedd, bár ahogy elnézem inkább Suzuki vonalon nézelődsz. Az FZ6-ban a 2003-as R6-os blokkja van, a GSR-ben meg a K4-es GSXR blokkja, persze kicsit fojtva meg áthangolva.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Mi számít neked gyenge futóműnek, milyet keresel? Sportosabb kéne vagy mire gondolsz?
A GSR600-nak a hátsó futóműve ahogy tudom teljesen állítható, plusz a lengővillát is ha megnézed jóval merevebb és kidolgozottabb mint az FZ6-é.
Az SV-det biztos elviszik, ha jó állapotban van akkor magas áron is, pláne most tavasszal. Valamiért itthon akkora legendának számít az a motor, hogy nagy rá a kereslet, a használtpiac pedig kegyetlenül beáraz mindent.
Én a külföldről behozottakat biztos hogy messziről kerülném. Eleve azt nézd meg hogy az itthoni kínálat legalján vannak, és azon már rajta van a nepper haszna meg a szállítás meg minden szar, szóval ott kint milyen olcsó lehetett ha itt a haszonnal együtt is sikerül a kínálat legaljára lőnie az árat... Plusz ezek a 20-30 ezer km futások 12-14 éves motoroknál... Nem lehetetlen, de nem is ennyire gyakori mint ahány ilyen hirdetés van
Odakint sem olcsóbbak ennyivel a motorok, a jó állapotúak meg pláne.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
A lényeg hogy csinálj róla videókat Dodor most hétvégente 5 ezerért csinálja az olajcserét, ami még márkaszervizben is csak 4 volt. Úgyhogy hajrá
Amúgy 7-9 ezer között simán van egy szerviz óradíja. Nem volt még szerencsém teleszkópolaj cseréhez, de gondolom nincs meg 1 óra alatt, vagy igen?
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz -Mosquito- #104906 üzenetére
Jó de ez BMW Ott egy olajcsere+átvizsgálás 80 ezer
Yamaha márkaszervizben 8500 volt az óradíj.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Khaosz55 #104909 üzenetére
Többnyire egyetértünk.
Kivéve a marketinges részt. Ducatinak meg a Harleynak sokkal jobb az életérzése amit árulnak Amit, amennyiért és amilyen mennyiségben ők el tudnak adni, na ahhoz képest a BMW a kanyarba sincs
Távol áll tőlem hogy BMW buzi legyek, de azt nem lehet eltagadni hogy amikor az S1000RR megjelent az ledobta az atombombát a sportmotorpiacra. Ott a többi gyártónak erősen megremegett a kezében a toll. Elég megnézni hogy a japánoknak mennyi időbe telt mire hasonlóval jöttek elő, 2015-ös R1 személyében. A Hondának meg a Suzukinak csak 2017-re jött össze.
De ott van az R verzió: kanyar-ABS, elektromos futómű, lefele gyorsváltó elég sokára lett más hasonló kategóriás motorokon is elérhető.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz Ferdzsoo #104957 üzenetére
Igazad is van meg nem is
A fújkálás szerintem pont nem nagy truváj, még nekem is megy Mögé rakok egy kartonpapírt vagy újságot és fújom, aztán fordítok a kereken, fújom, amíg körbe nem ér. Nem kúrok össze vele semmit a kartonpapíron kívül. Még csak túl gyakran sem fújkáltam, kb 6-800 km-ként vagy ha elkapott egy eső.
Szívesen megspórolnám ezt a pár percet én is, soha nem hiányozna, de azért nem is egy tragédia.A feszességállítást meg letudom annyival hogy munkábamenet útbaejtem a szervizt és megkérem hogy állítsák be, mert nekem nincs hozzá szerszámom (megfelelő nyomatékra lehúzni). Így a baszakodás is letudva, és ezt általában törzsügyfeleknek ingyen megcsinálják 2-3 perc alatt, pedig mindig rákérdezek hogy mivel tartozom. Persze előtte telefonon szoktam velük egyeztetni hogy melyik reggel vihetem, nem csak úgy odaállítok Meg nem mintha gyakran kéne hozzányúlni, kivéve amikor még új a lánc vagy már elhasználódott.
Így nekem nem tűnik macerásnak Én is boldog lennék ha nem kéne vele baszakodni, de csak emiatt én személy szerint nem határolnám be hogy milyen motorom legyen.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz V.Stryker #104987 üzenetére
Nem jó az összehasonlítás
Vitarából nem csak itthon de exportra is rengeteget adnak el. A Vitara közlekedésre van, jön-megy, hűt-fűt, zenél, van csomagtartó, és kb ennyi a funkciója. Vezetni az emberek többsége vezet, autót a nagy többség nem kedvtelésből hanem szükségből vesz.
A DL1000 meg hobbira van, amivel a szabadidejüket töltik néha. Eleve motorosból kevesebb van sokkal, és motorosokon belül is csak egy rétegnek szól.Plusz azért sem jó az összehasonlítás, mert a DL1000 az motorokon belül nem ugyanaz a kategória mint a Vitara autókon belül.
A közlekedésre való motorok sokkal olcsóbbak. A Vitara szintje Suzukin belül inkább a GSX250R ami 1,4 millió újonnan. De vitatkozzunk a szinttel és legyen eggyel felette az SV650, az 2,3 millió.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Ma végre motorral jöttem munkába, de még gyári kipu van fent. Ismételten rá tudok cáfolni azokra akik szerint a sportdob semmit nem ér, meg hogy a hang előre nem terjed ( ezek a mentőt se hallják ha jön?).
Amíg sportdobbal jártam addig szépen húzódtak az autósok, nyíltak a sorok. Nem várom el senkitől hogy lehúzódjon, mindig megköszönöm ha így tesznek. Most a gyári dob olyan halk hogy semmi nem történik, csak sokkal később vesznek észre, ami mondjuk rendben van egészen addig, amíg nem történnek olyanok mint ma.
A 2 sávos Kerepesin tök váratlanul átváltott egy autó a külsőből a belsőbe. Azért váratlanul, mert szoktam látni hogy ki mire készül, ha a seggében megy az előtte levőnek vagy hasonlók, nála semmi jel nem volt. Aztán amikor észrevette hogy én ott jövök, akkor a sávváltás közepén teljesen abbahagyta a manővert és a felezőn ment a kocsival. Gondolom akkor vette észre hogy ott vagyok, és reflexből beleállt a fékbe is meg a kormányt is egyenesbe hozta.
Baj nem lett, de azért közel volt, 1 méteren múlt hogy nem bombáztam le a hátulját. Mutatta hogy sajnálja, én is mutattam hogy nincs gond.Úgyhogy kurva gyorsan kell nekem egy sportkipu
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #105046 üzenetére
Jól emlékszel
Vettem újat 1 hete, csak nem írtam ide be Aki követ instán az már láthattaStreet Triple RS lett, de még bejáratós, csak 5 ezerig szabad forgatni... kínzás
(#105047) geresics pontosan. Nekem is amíg a TwoBros volt fent rendre láttam hogy gyári kipuval araszoló motorosok előtt semmi nem történt autós részről, aztán amikor megérkeztem a sor végére gázfröccs visszaváltással egyből látott mindenki.
De én autóval is napi szinten járok itt, és magamról is tudom hogy én sem veszem észre sokszor a halk motorosokat, pedig eléggé figyelek rá (már csak magam miatt is). Van hogy úgy jönnek el a sorban hogy előtte fel se tűnt hogy érkezik.
Ha valaki egy sportdobbal jön arra sokkal hamarabb felfigyelek. Gyári kipuval eléggé nyélen kell jönni hogy meghallják.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
zgospel
őstag
Most komolyan nem követtek engem instán???? [link]
Köszi mindenkinek Az a baj hogy rendes képeim még nincsenek, mert csak arra volt időm múlt héten hogy hazavigyem. Mobilos képek vannak csak, mindjárt áthúzom gépre aztán beposztolom ide.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Diablo IV
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Egérpad topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OLED TV topic
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Megjelenési dátumot kapott a Riven Remake
- Computex 2024: Vérnyomásérték megbecsülésében is partner az Asus VivoWatch 6
- Robogó, kismotor
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen