-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Czimby
addikt
válasz rayoliviero #116010 üzenetére
Csak egy pillantra kell belehúzni a kuplungba(nem is kell tövig behúzni a kart) és közben gázfröccsöt adni.
Ezt ki kell kísérletezni mikor mennyire indul meg az eleje fölfelé.
(Ha így veszed fel annak kurvajó hangja van )
A becsuklasztós kíméletesebb a kuplungkosárral és lánccal szemben,
ott még jobb ritmusérzék kell és neked is bele kell kicsit rántani.
A lábad legyen a fék fölött és ha sok a keró lépj bele a fékbe, hogy ne csapjon hanyatt.
Jah meg ne mássz rá a tankra, csússz hátra az ülésben.
És a lényeg vegyél egy DRZ-t vagy hasonlót azzal tanulj meg, mert egyszerűbb és ha esetleg törik sokkal olcsóbb. + a szántásban puhább hemperegni mint az aszfalton azt mondják
Én se tudok kerekezni amúgy...
Kismotorral orba-szájba csináltuk, nagymotorral nem erőltettem.
Volt supermotóm azzal mondjuk minden gyorsításnál emelkedett a kerék, biztos valami futómű baja voltHa szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.
-
imrufo
tag
válasz rayoliviero #116010 üzenetére
Mivel nekem is le van áttételezve, azt mondom van értelme. Annak nincs értelme, hogy csak az egykerekezhetőség miatt beleforgass bármennyi lóvét, mert a motorod anélkül is tudja. Csak gyakorolnod kell.
Ha mégis leáttételezed a vadat, én a helyedben kezdenék egy foggal kisebb első lánckerékkel, oszt annyi. Láncvezetőt jobban fogja enni, de nem vészesen. Pl nem 20ezer alatt kopik el, hanem 17ezer alatt.
Ha belevágsz, és érdekel, adok hozzá ajándékba egy SpeedoHealer-t. A régebbi tipus, de amit kell, azt tudja. Szerintem a K3 750 kompatibilis a TL-el...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok