Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zgospel

    őstag

    válasz Topiccsendőr #136663 üzenetére

    Igen, emlékszem erre, de így élőben azért lesokkolt :D
    A Brembo oldalán 7,7 mm vastagság van megadva, de abba beleszámít a hordozó lap is, maga a betét 3 - 3.5 mm között van. A kézikönyv szerint 1 mm a minimum ameddig használható.

    Haver küldött fotót az ő SBS betétjéről amit az MT10-be tesz, ott kb a duplája a fémlap vastagságnak, sokkoló a különbség :D Viszont azt mondta elég szűkösen fér csak be amikor cseréli.
    Van erre valami limit valahol megadva, hogy mi az a maximum betétvastagság amit egy adott nyeregbe (esetemben M50) lehet tenni?

    Nézegettem egyébként vétel előtt az EBC-t meg az SBS-t, de az EBC még 20% kedvezménnyel is olyan áron volt, hogy annyiért már majdnem a márkaszervizből is megvan a gyári szett, az SBS-ről pedig azt olvastam, hogy amióta a Brembo felvásárolta őket lebutította a minőséget, hogy a Brembo maradjon a csúcs, az SBS pedig az olcsó márka.
    Viszont az MT10es haverok is megállnak féktávon, szóval legközelebb kipróbálom azt, ha befér.
    Pályamotorosok a Vresdah-t dícsérik még nagyon, de azt nem találtam a katalógusban az én motoromhoz.

    #136664 -Mosquito- de, csak itthon 30 ezer darabja, szóval 60 ezer Ft egy cserére való, az olasz boltból meg 82 ezer volt szállítással együtt a 4 darab (két cseréhez elég). Bremboból ez a típus a csúcs ami még street legal. Agyaltam még hogy egy endurance betétet kéne beletegyek, de néhanapján még utcán is mászkálok a motorral, és gondoltam jobb a békesség.

    https://www.flickr.com/photos/zpapa/

Új hozzászólás Aktív témák