Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • imrufo

    tag

    válasz Topiccsendőr #89016 üzenetére

    (#89014) BoB:
    Van esély rá, hogy pénzkidobás lesz... :D

    Kb 10 év egykerekezés után vettem ki a gyári kormánycsapágyat, vissza is rakhattam volna. Nulla kopás volt a csészéken, de érzésre sem volt vele gond soha. De ha már szétszedtem, ment bele kúpgörgős csapágy. A TLR eleje baromira meg van erősítve, nehéz is a váz mint a sár.
    Az S kuplungja 5 csavaros, az R-é 6, erősebb rugókkal, és nem bovdenes, hanem hidraulikus. Valamivel jobb, de ez is kezdetleges konstrukció, a mostani rendszerekhez képest fapad. Állórajtolni nem szoktam (úgyis jön kerékre) de arra jó, hogy bárhogy gangolok lefelé, kerékpattogás kizárva. Nagyjából ennyi.
    Törős sztori:
    Budán szüttyögtem a dugóban, ahelyett hogy húztam volna a sorok között. Egy tréler ment előttem, nyomott egy satut, én meg belegurultam vagy hússzal (nincs mese, elbambultam). Illetve nem is bele, hanem rá, mert átestem a kormány fölött a platóra, a motor meg elsőkerékről ráesett a hátamra. :DDD Ezért csak az eleje sérült. Villahíd lámpa, idomok, pár sallang.
    Sajnos egyre kevesebb az alkatrész, úgyhogy hónapokba telt mire mindent összevadásztam hozzá...
    De azért még mindig jó gép. :)

Új hozzászólás Aktív témák