-
Fototrend
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
tonermagus
aktív tag
Sziasztok!
Motorválasztással kapcsolatban vagyok nagy dilemmában. Első motorom egy Zx6R volt, majd arról átpattantam egy 2004-es Z750-re ami nagyon bejött. Időközben a motort eladtam, és 4-5 éve nem motorozom. Most lehetőségem van ismét visszatérni kedvenc hobbimhoz immáron családapaként és megfontolt emberként
Igazából két motor tetszik: Kawasaki Z750 és ER6N
A Z750 már régi ismerős, csak most 2010 környéki gyártású lenne, az ER6N számomra teljesen ismeretlen. És a legnagyobb gondom hogy videótesztek sincsenek erről a típusról. Ti melyiket vennétek? Vannak-e szériahibái? Mire kell figyelni náluk?Illetve a legfontosabb: az ER6N nagyon keskeny? amolyan nőknek való motor? Mennyire rázza szét az ülepem a sor2-es motor?
Z750-nél találni A2-essel vezethetőt is. Ez nagyon-nagyon ki van herélve? Legális?Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
tonermagus
aktív tag
válasz norbert1998 #133731 üzenetére
Na igen, pont ez érdekelt volna. Nyilván megvan a nagymotorra a jogsim, csak azt nem tudtam, hogy ha egy ilyen A2-es papírosból kiveszem a fojtást akkor az legális-e, vagy tök mindegy hogy megvan-e rá a jogsim, ha papíron csak A2-esnek kellene lennie...
-
tonermagus
aktív tag
Eléggé rossz időben adtam a fejem motorvásárlásra. Elképesztő árak vannak
A 2004-es Z750-em annak idején 750K-ért adtam el, igencsak szép állapotban volt. Ez volt lassan 10 éve. Azóta abba a motorba 10 éve teszik keményen a kilómétereket, és nemhogy csökkenne az ára az amortizáció miatt, de 1 misi alatt már nem is találni normálisat... pfff...
És ezek most téli árak... mi lesz itt 2-3 hónap múlva? Nagyon sajnálok 1,5-1,7 misit kiadni egy 2010 környéki Z750-ért... -
tonermagus
aktív tag
Sziasztok!
Milyen árban mozoghat szerintetek egy Z750 idomjainak és tankjának átfújása?
Csinált-e már valaki ilyet? Alapból elég cifra színű, és szeretném az egészet telibe feketére fújni.Illetve a festésen túl milyen más költséggel számolhatok? Gondolom a fogalmit újra meg kell kérni a színváltozás miatt...
[ Szerkesztve ]
-
tonermagus
aktív tag
válasz GTVili #133794 üzenetére
Na én is hasonló árra számítottam. Az ilyen 200-300e számomra elég irreális volt.
Komolyan gondolkodom rajta, hogy egy számomra nem tetsző színben megveszem (ellenben olcsóbb) és a különbözetből átfújatom...MÁS TÉMA
Szinte minden létező motornak az oldaldeknije sérült/karcos. Amit kinéztem Z750-et annak is a bal oldala karcos, a jobb oldala patika. Hol tudnék szeretni 2009-es évjáratú Z750-re deknit.
És mivel jár a cseréje? Most úgyis olajcserével indítok, leengedem az olajat, lecsavarozom, felcsavarom az újat, feltöltöm olajjal és kész? Vagy azért ennyire nem egyszerű?[ Szerkesztve ]
-
tonermagus
aktív tag
Sziasztok!
Ha egy Kawasaki Z750-ben ~30e km-nél cserélni kellett a szelepfedél tömítést abból le lehet-e vonni bárminemű következtetést a motor használatáról/műszaki állapotáról?
Vagy ez simán előfordulhat ennyi km-nél?
Laikusként kérdem.. -
tonermagus
aktív tag
Sziasztok!
Megvettem a Z750-et. Eddig nagyon tetszik. Nincs kóros motorhang, nem csörög-zörög. A lánc nincs kinyúlva, feszessége még állítható.
1. Hidegen nem pöccre, hanem, 1-2 másodperc önindítózásra indul. Melegen pöccre. Ez így normális?
2. 1-es fokozatban borzasztó nehéz vele araszolgatni. Nagyon rángat, nem tudok vele szépen simán gurulni a kuplunggal játszogatva. Ez hiba lehet, vagy egyszerű motorkezelési probléma? -
tonermagus
aktív tag
Sziasztok!
Nagyon szemezek az Icon Airflite BattleScar2 sisakkal.
Valami külföldi shopban olvastam, hogy az átlátszó plexi az okés, de az arany színű irídiumos plexi ami tükröződik azt közúton nem használhatom. Ez Magyarországon is így van? van valami megkötés, hogy tükröződőt nem használhatunk? (régi visszatérő vagyok, nemrég kezdtem újra a motorozást, nem követtem nyomon a jogszabályokat.) -
tonermagus
aktív tag
Sziasztok!
Ezek a kínai Voge motorokkal kapcsolatban van tapasztalata valakinek? Az 500AC és az 500R kifejezetten tetszik. Az egyik a honda neo café koppintása. Nagyon olcsóak. Kérdés hogy milyen tartósak -
tonermagus
aktív tag
válasz dellfanboy #135597 üzenetére
Teljesen igazad van
Most nézem hogy az is kb. ugyan ilyen árban van. Hát így egyértelmű Én valahogy abból indultam ki hogy egy motor 4-5 misi alapból -
tonermagus
aktív tag
-
tonermagus
aktív tag
Hétfőn megérkezett az Icon AirFlite bukósisakom ChainBrick színben. Esztétikailag gyönyörű. A nagy méretű plexi nagyon vagány, és még felnyitva és nagyon jól néz ki. Igazából ezért vettem ezt a sisakot mert tetszett. De ami meglepő volt hogy nemcsak hogy szép, de nagyon jó is!
Volt már pár sisakom, de ez tűnik a legkönnyebbnek. Kicsit szűkös a hely amikor felhúzom/leveszem, de utána nagyon stabilan ül meg a fejemen. Érdekes módon mintha csak a járomcsontomon támaszkodna, szinte sehol máshol nem nyom, de direkt kipróbáltam, 160-180-as tempónál szélárnyékból kibújva nem akar lefordulni a fejemről. Tehát nagyon kényelmes!
A szellőzés több mint elég. Kicsit féltem elinduláskor (hétfőn elég meleg volt, izzadékony vagyok, mindig minden sisak bepárásodik rajtam ha sokáig állok) de párásodásnak nyom sem volt, pedig elég nagy a plexi felület Menet közben piszkos módon huzatolt, már sok is volt, így majd állítanom kell rajta egy picit, de így legalább nem főttem bele.
Először féltem attól, hogy az orrnyereg körüli rész túl magas, de felvéve meglepőt tapasztaltam: HATALMAS a látótér! Elképesztő volt. Megszoktam, hogy a zárt sisakok eléggé lekorlátozzák a kilátást, de ennél a sisaknál úgy éreztem, mintha nyitott sisakot hordanék. Talán ez volt az, ami a legjobban tetszett.
Ami negatívum volt: menet közben nem tudom állítani a szájnál lévő szellőztetőt. Pedig kicsit zártam volna rajta.
Ja és persze mindenki megbámult az utcán fekete plexivel. Tartalékban van egy arany is, alig várom hogy azzal is guruljak egyet
Tudom hogy nem ez a legjobb minőségű sisak ebben az árkategóriában, de nekem nagyon bejött...[ Szerkesztve ]
-
tonermagus
aktív tag
válasz dellfanboy #135744 üzenetére
Jaj, teljesen igazad van, BlockChain a típusa
-
tonermagus
aktív tag
Mivel kb. 10 évig kimaradt az életemből a motorozás, így már nem emlékszem mennyire normális a motor hűtővizének a melegedése.
A napokban amikor jó meleg volt ~28-30 fok körül tettem pár kört a városban. Nagy tempónál 60-70 fok körül volt a víz, de amikor beértem a városba, vánszorogtam picit, és ha meg kellett állnom a lámpánál akkor felment 100 fokra is a víz. Ez normális? -
tonermagus
aktív tag
Sziasztok!
Motorkerékpárnál van lehetőség előélet ellenőrzésre ?
Rákerestem az alvázszámra az AutoDNA-n és a Carventical-on is, de mintha a futásteljesítményre nem lenne adat...
A motor 1999-es évjáratú, 2010 környékén került be Magyarországra. Nekem úgy rémlik, hogy külföldön adatok régebben is készültek, főleg a futásteljesítmény érdekelne.
Köszönöm! -
tonermagus
aktív tag
válasz csongi #136587 üzenetére
Sajnos nem emlékszem hogy mit mondott az eladó.
2020 óta van Magyarországon.
Bár a motor tényleg nagyon szép, csilli-villi, a blokk is gyönyörű, a legeldugottab helyen is.
Yamaha XVS 1100-as, 1999-es, és kicsit hihetetlen nekem a ~20K kilóméter... Kizártnak tartom. Ellenben valami tényleg csodaszép állapotban van, látszik hogy volt gazdája.
Szomorú vagyok, hogy a külföldön rögzített futásteljesítményet nem lehet lekérdezni
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest