Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Fujis2950

    tag

    válasz cOxeR #23089 üzenetére

    az ok , hogy vállalkozás, de ha kétszer bevisz egy terméket, akkor ( tök mindegy ,hogy most egy félmillás Canon, vagy pár tízezres másfajta műszaki cucc, amit azért nem pár hétig szeretne a tulaj rendeltetés szerűen használni -jelen esetben fotókat készíteni) jogosan veri a kolléga a nyálát , hogy - garis vagy nem garis a gond- de ha már időt meg pénzt nem kímélve próbálná megoldani , akkor a szerviz ne adja már vissza dzsuvásan! Főleg ne úgy , hogy volt képük ezért még pénzt is elkérni! kérdem én miért? Ránézett a szaki , hümmöggöt kettőt ,meg ne adj Isten valami szarvasbőrrel vagy pzsvel maszatolt?( Jaj Te nem Lenspennel az Drága! Hogyisne!! :)) , Na szal ,ha szolgáltató, akkor pénz ellenében ne adjon ki szar munkát a keze közül, De garisat sem.. , azzal a szöveggel , hogy jó az , különben is a kolléga ne magyarázza meg , ez ilyen és kész...Nekem már lehet elszállt volna az agyam és min basebbal ütővel követeltem volna , hogy normálisan tisztítsák ki,. Na kicsit emberibben ,mivel a szerviz is szolgáltató, hiába vállalkozás, nagyon nem így kellene ehhez az ügyhöz állnia, attól független, hogy lehet a szar tárolása az üzletnek ( vagy a nagyker, vagy szürkeimportőr, vagy akárki aki behozta az országa ) trehánysága miatt tart itt az ügy ahol... Bocs hogy kicsit sok volt hsz de muszáj volt a véleményem leírni, attól lehet ,máshogy van... [/OFF,

Új hozzászólás Aktív témák