Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exodion

    aktív tag

    válasz MaxxDamage #15345 üzenetére

    Üdv a klubban! Nekem is állt a beszállítónál a kártya, majd 05.06 -án gondolom gyorsan kiküldték most ismét nem tudni mi van. De éppen ez a gondom, várni nem nagyon van időm! Nyakamon egy rakás meló és a proci nem igazán képes ellátni a gépi tanulást belátható időn belül.
    Megpróbálok megint írni egy levelet, hogy tényleg nem szőrözni akarok de srácok ha még mindíg nincs nálatok a kártya hagyjátok a fenébe mert egész egyszerűen nem hiszem el hogy vagy kidobok az ablakon 400eFt -ot vagy matyizok a munkahelyen.

    Egyébként gondolom a kereskedő a termékre önállóan vállalja a 3év jótállást. Van az 1év kötelező jótállás, a 2év szavatosság, és a 3év önkéntes jótállás. Amit korábban idéztem az egy általános leírás az ÁSZF-ből. Ha mégsem így lenne akkor a hibás teljesítés miatt lehetne belekötni, mert ugye a gyári garanciát sem tudok érvényesíteni a termékre mert onnan is egyből a bolthoz irányítottak.

    És ugye ilyenkor fontos megjegyezni, nem célom a kártya cseréje, mert vagy gyengébbet tudok venni vagy jó mélyen zsebbe kell nyúlni a ráfizetésre. Nem is a kerekedővel van bajom, sőt ellenkezőleg. Ők próbáltak segíteni, de mivel a cucc nem náluk van így patt.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák