Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Exodion

    aktív tag

    válasz LuckyL #15348 üzenetére

    Na ezt még nem találtam meg, rákérdezek majd. Mindenesetre úgy tűnik hogy nem a bolt itt a nehéz eset. Tegnap megírtam nekik egy levelet amelyben hogy amennyiben a kártya még mindíg sehol abban az esetben cserét vagy levásárlást kérek. Erre válaszoltak is, hogyoké, de a kártya bármelyik nap befuthat és ezért nem tudják felajánlani.
    Persze hogy egy kicsit ködös legyen a kártya hirtelen átkerült Csehországból Ázsiába ami 1-2héttel megnöveli az ügyintézést, ami elég érdekes na de ez van. Mondjuk hogy mi köze van ennek ahhoz, hogy nem adhatnak levásárlást már túlmutat rajtam. Na szóval lényegében leírtam nekik konkrétan, hogy nem jókedvemből kértem a 05.21 határidőt sem, illetve tegnap a cserét sem; nyakamon a határidőim ha jövőhéten egész héten túlórázok - ami ugye kifizetve nem lesz - akkor TALÁN. Értelem szerűen ha jövőhétre nincs garanciás videókártya egy olyan helyzetbe kerülök amelyben vagy vásárolok egy videókártyát vagy igencsak rizikóssá válik a munkaviszonyom. Ha meg vásárolok egy másikat amire hála istennek lehetőségem van, és visszakapom a garisat akkor kidobtam egy csomó pénzt az ablakon.
    Na erre az lett a kitalált közösnevező, hogy ismét érdeklődnek a beszállítónál, hogy tud-e konkrétumot a kártya érkezéséről, és rákérdeznek, hogy méltányossági alapon nem-e enged a beszállító cserét/levásárlást (amire gondolom nem lesz a válasz első lakásvásárlásnál is szerintem méltányossági alapon csak én nem kaptam lof...t se :DDD ). Na szóval itt áll a dolog, ennek a "garancia" dolognak meg utánna járok a mai napon, mert az ÁSZF alapján nem tiszta, a 12hónap jótállás telephelyünkönös dolog az 1év Basic Garanciás termékekre vonatkozik.a 3 év gyári garancia egy a beszállítók által biztosított jótállás, de hogy ez most 36hónap fixen (gyanítom igen) vagy 12+24 az passz.

Új hozzászólás Aktív témák