Új hozzászólás Aktív témák

  • havri1

    félisten

    válasz Fairplays #2571 üzenetére

    Kuka semmiféleképen sem, ha teljesen beszarik, írj a Sandisk-nek, jó eséllyel cserélik (ha eredeti).
    Keresem, de nem találom azt a weblapot, ahol ezt be lehet jelenteni. Itt olvastam régebben, hogy srác írt a sandisknek egy levelet, hogy bedöglött. Kitöltettek vele egy lapot, és küldték az újat. A régit ketté kellett vágni, és visszaküldeni a képet.

    Amúgy itt a hivatalos amit eddig találtam róla:

    Garanciaigény megtételéhez kérjük, hogy vegye fel a kapcsolatot a SanDiskkel a táblázatban megadott telefonszámon vagy a support@SanDisk.com címen a garancia időtartama alatt, és szolgáltasson bizonyítékot a vásárlásról (amely igazolja a vásárlás helyét és idejét és az eladó nevét), valamint a termék nevéről, típusáról és számáról. A terméket a visszaviteli engedély szám előzetes beszerzését és a vonatkozó iránymutatások betartását követően viheti vissza. További információért kérjük, hogy keresse fel a www.sandisk.com honlapot és válassza a "support" menüpontot.

    [ Szerkesztve ]

    havri

Új hozzászólás Aktív témák