Új hozzászólás Aktív témák

  • YanezTTrain

    tag

    Itt tartunk most. Nyomjuk a terepet ezerrel. Jó dolog a hungarocelles építés, csak rettentő sok szemeteléssel jár. Viszont sokkal gyorsabb, mint a többi megoldás. Na és jóval könnyebb is!


    Alakul a kis hegyi falu. Az állomás környékére még kerül néhány kisebb épület.


    Itt még van mit finomítani bőségesen. De a kezdetek biztatóak...


    Ahol már van terep az elviselhető, a kopasz OSB és hungarocell viszont nagyon csúf látvány.


    Ahol a kövezett út végetér, ott lesz a bányatelep. Egyelőre a bányaépület még nincsen készen így azt a hegyet nem tudom befejezni egyelőre. Napok kérdése és meglesz a bányaépület is. Akkor a helyükre kerülnek a bányabejáratok és a kicsi bányavasút pályája is.


    Akad egy két hiányzó váltójelző is, amiket pótolni kell. A képen látható váltók az 1940-es évkből származnak, de ennek ellenére hibátlanul működnek. Pedig hetven év az hetven év...


    Mechanikus, a vonat súlya által működtetett sorompós vasúti átjáró. A szerelvény súlya lecsukja a sorompó rudakat és a keresztben lévő piros lámpa is világít olyankor!


    A hidak is valahonnan az ötvenes-hatvanas évekből valók. Kicsit rozsdásak, ütött kopottak, direkt nem festettem le őket, hogy az eredeti állapotukat mutassák.

    A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...

Új hozzászólás Aktív témák