-
Fototrend
A topik mindazokhoz szól akik foglalkozni szeretnének, vagy már foglalkoznak vasútmodellezéssel. Nem csak szegecs számláló technikákról szól az oldal, elfér rajta minden ami modellvasút. Vagyis a legpontosabb, profin kivitelezett modelltől, a házilagosan, papírmasé-fűrészpor technikával készült terepasztalig bármi.
Új vagy régi, digitális vagy analóg, bárki bármilyen témával jelentkezhet, hogy a közösség okuljon, szórakozzon általa. Kiállításokon készült képekkel, vagy a saját alkotásokról készült fotókkal és persze megfelelő magyarázó szöveggel a képekhez.
Új hozzászólás Aktív témák
-
YanezTTrain
tag
válasz
Keeperv85 #3489 üzenetére
Üdv!
Nos Angliában vannak ilyen tiszta pályaudvarok, sőt, csak ilyenek vannak. Az üzemi terület más kérdés, ott nem igen jártam még. De mind a vasúti pélyák, mind az állomások, -a pályaudvarok különösen- tisztán vannak tartva. Én leginkább a Victoryan járok, onnan megy a vonat St. Mary Craybe. De a többi is szép tiszta, ahonnan pedig a szuperexpressz megy át Párizsba olyan mint egy repülőtér. Még a beléptetés is.
Azért van nagy tisztaság mert egyszerűen nem szemetelnek az emberek, pedig London belvárosában pl. nem igen találsz utcai szemetest. Az Ír szabadságharcosok előszeretettel tették a kukákba a bummokat, ezért megszüntették őket, viszont rengeteg takarító ember van akinek a feladata a város tisztántartása. Na nem úgy kell őket elképzelni mint otthon a narancssárga ruhásokat, annál jóval korszerűbb eszközeik vannak.Ezt a "koszolás" dolgot az asztal élethűbbé tételére azért kifejthetnéd, mire gondolsz, minden ötletet szívesen fogadok, amivel az asztal még látványosabbá tehető.
Gondolkodom a járműpark frissítésén is. Sajnos a Marklin cuccok itt is elég horror árakon tépnek. Egy Lilliput Flirt vagy Talent 400L körül sétál, atól függ digis e vagy nem. Ugyan ez Marklinből 1000L körül, persze digis, meg ágyba hozza a reggelit, stb.
Mármost, mivel Marklin rendszerben vagyon az asztal, vagyis AC táplálás, három sínes üzem, csak és kizárólag a felsővezetékről tudok egyenáramú gépeket hajtani, akár még digitálisan is esetleg, mivel gondolom a közös null sín nem zavarja a digi üzemet. Erre nézve, ha valaki digitális mágus adna felvilágosítást örülnék.
Nem tudom az új gépek képesek e felsővezetékről üzemelni. A Piko Hobby szériás mozdonyai nem, legalább is a Tau tuti nem. Még átalakítani sem tudom egyelőre, kell hozzá két normális félpantográf szedő, ami nem olyan idióta imitáció mint ami rajta van, akkor le lehet hozni a feszt a felsővezetékről a motorhoz.Az itteni Hornby motorvonatokkal szintén ez a helyzet, a tetőáramszedőről nem dolgoznak, pedig egy Virgin Pendolino-t vagy a 2012-es olimpyára kiadott speciális festésű szerelvényt minden további nélkül feldobnám a pályára.
Összegezve, azért ez a Marklin dolog tényleg csak a nagyon beteg vasutasoknak való. Azt is mondhatnám a pszihiátrián mi vagyunk a zárt osztály.[ Szerkesztve ]
A vasútmodellezés nem a kapkodós elmebetegek sportja...
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Formula-1
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Orvosi kérdések
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- EA Sports WRC '23
- Mobilinternet
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...