Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz DigitXT #42005 üzenetére

    Pedig a legtöbb DX11-es játékban éppenhogy az API volt a gond, sok effektnél/szereplőnél vagy nagyon komplex jelenteknél egyszerűen elfogyott a proci alóla, nem tudott elég rajzolási parancsot kiadni, és onnantól kezdve a játékot megírhattad akárhány szálra, bukta volt.

    A DX9 más volt. Nyilván DX9-es grafikai színvonalon ma is meg lehetne etetni a procit NPC-kkel, de tipikusan ennél már jóval nagyobb elvárások vannak a grafikai minőségre, szval ez mégsem igazi opció.

    Hát nézd, 990X-em éppen nem volt, de volt egy 970-esem, ami ugyanaz szorzózárral, és 26 helyett 24-es szorzóval (+turbó). Nudli lényeges difi. Szóval pontosan tudom, mennyit kér enni egy ilyen i7-es. De egyébként most van egy X5660-as Xeonom, ez is éppen ugyanaz a proci, csak kb. más matricával, erről is pontosan tudom, mennyit kér enni a különböző órajelekre beállítva. A fogyasztásmérő itt figyel az asztal alatt konstans a gépre kötve. :R
    A LOL nem a proci nem széthúzására vonatkozott, hanem hogy azt írtad, sokat kért enni. :C Nekem ugyanis éppen az a tapasztalatom, hogy a 920-asom hasonló órajelen jóval torkosabb volt a mindennapi használat során (szval hasonló terhlésen), mint ezek a 32nm-es hatmagos csodák.

Új hozzászólás Aktív témák