-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hosssszu
őstag
válasz Viktor0610 #64459 üzenetére
Meg hát ez kb. mindenhol így van. Egy szaki is mindig inkább több időt mond bármilyen munkára (ha van egy kis esze), mint amennyit igazából igénybe venne a munka.
Így a cseszegetés az időtartam miatt szinte kizárva.Syl: Hubazzeg! De mégis miéééért?
[ Szerkesztve ]
-
Hosssszu
őstag
válasz Somatom #64464 üzenetére
Amíg egy banki átutalás jellemzően egy óra alatt megy végbe [link], pedig az a bankrendszer ahol azért nagyobb összegek forognak, addig szerinted egy mobilszolgáltató le fogja vinni 5 percre a megrendelések teljesítését?
Egyébként persze jó dolog lenne, de ugyan miért tennék meg? Nekik nincs benne semmi ráció. -
Hosssszu
őstag
Én nagyon régen Takarékszövetkezetnél vezettem számlát. Ott az volt a csoda hogy ha automatából vettem fel pénzt, akkor csak néhány óra múlva könyvelődött el. Ezért meg lehetett azt csinálni hogy miután kivettem az egész fizumat kártyával, utána be tudtam menni a bankba és személyesen is felvenni. Én nem tettem meg, de egyik kollégám igen. Mondjuk következő hónapban azonnal le is vonódott az ahavi fizetése.
De ez már nagyon nagyon off lett. -
Hosssszu
őstag
válasz Somatom #64474 üzenetére
Ez így van. Én csak arra írtam a példát hogy szerintem hiú ábránd hogy ezt az időtartamot lerövidítsék belátható időn belül.
De hát ugye az ügyfél amikor megköti a szerződést alaposan átolvassa az ÁSZF minden pontját és ezzel tisztában van. Meg persze folyamatosan figyeli az esetleges változtatásokat is. -
Hosssszu
őstag
Sziasztok!
Van a nevemen egy Telenor Blue M előfizetés "dupla adat" akcióval megspékelve.
Keresem a választ de nem találom, mert mindenhol a Telenor Blue+ tarifák jönnek már szembe.
A kérdésem az hogy ebben a tarifacsomagban mennyi EU roaming net van benne (lesz majd néhány nap Németország)? Emlékeim szerint a 2GB simán felhasználható, de csak az emlékeimre alapozva nem merném biztosan állítani.Köszönöm szépen a segítséget!
-
Hosssszu
őstag
válasz Viktor0610 #64485 üzenetére
Köszönöm szépen!
Azt néztem én is, de nem írta ki. Ami érdekes, mert a Hello data előfizetésemnél kiírja rendben (valahogy 7,5GB körül), viszont a másik előfizunál (másik telefonban) nem írja ki. Ugyanaz a friss mytelenor app mindkettő. De most már lényegtelen, lényeg hogy kivételesen jól emlékeztem.
Köszi még egyszer a segítséget!
-
Hosssszu
őstag
válasz Istyu74 #64524 üzenetére
Hali!
Biztos meg lehet nézni máshol is, de én itt találtam meg hirtelen:
Mytelenor (webes felület)->Szolgáltatások->Telefonszámhoz tartozó aktív szolgáltatások és ott a díjcsomagodat kell megnézni. Ott kiírja hogy mikor lett rá megkötve a szerződés. Persze ha közben váltottál díjcsomagot, akkor nem tudom hogy mi a szitu.
-
Hosssszu
őstag
válasz radio100jozs #64624 üzenetére
Hát ez nagyon durva módosítás!
Alapvetően elégedett vagyok a Telenorral, de ha nekem lenne ilyen gondom, akkor tuti hogy felforrna az agyvizem!Remélem hogy siker lesz a dologból!
-
Hosssszu
őstag
válasz islorinc #64767 üzenetére
Hali!
Szerintem ne aggódj.
Nekem akkor jön ilyen sms amikor befizetem a számlámat OTP bankjegykiadó automatánál.
Mivel esetedben céges telóról van szó, így gondolom több előfizu van összevonva egy számlára és így jön ki az összeg.Meg lettem előzve. Sok volt a sör és lassan írtam.
[ Szerkesztve ]
-
Hosssszu
őstag
válasz islorinc #64774 üzenetére
Szívesen!
Nem, ez nem flottás hanem saját szám.
Volt amikor mellé volt "ütve" egy másik előfizu is (Hipernet home), akkor egyben írta az összeget.
De ahogy Viktor0610 is írta, szerintem ezen ne izgulj.
Az SMS szám a Telenoré, szerintem csak valami hiba miatt kaptad az SMS-t.[ Szerkesztve ]
-
Hosssszu
őstag
válasz islorinc #64776 üzenetére
Szerintem nincs.
Nekem a céges telefonon (flottás) a mytelenor alkalmazás mutat néhány dolgot, de az összeget tutira nem.
Ahol dolgozol ott érdemes megkérdezni a hölgyet/urat aki ezzel foglalkozik hogy mik a lehetőségek.
De ezt csak hirtelen mondom, sose próbáltam ilyen mélyen belemenni flottás dolgokba. -
Hosssszu
őstag
válasz dkovizoli #64819 üzenetére
SZVSZ sehogy. Max annyi hogy ha készüléket cserélsz és részletre veszed, akkor nem kérnek előleget (vagy mi ennek a neve?). Más "bónuszt" én nem tapasztaltam.
A többi mobilszolgáltató dolgait nem ismerem, de ha tippelnem kellene ilyen szempontból mind egyforma.
Mindenki az új ügyfelekre hajt, nem a régiek megtartására, most ez a "trendi". -
Hosssszu
őstag
... tartalmaznia kell a VoLTE konfigurációs beállítást. Ha ez megvan és társítva van a Telenor HU hálózathoz....
Ha ez minden szolgáltatónál így van nem csak a Telenornál, akkor hihetetlenül gázos dolog.
Ha mondjuk az ember átmegy 3-4 országon, akkor minden szolgáltatónak rá kellene küldeni a telefonra a frissített konfigot?
Mert ha azt nézzük hogy itthon a Telenor ennyire válogat a készülékek között, ezt levetítjük világszerte az összes szolgáltatóra, akkor olyan halmazt kapunk ami kizárja hogy olyan legyen a VoLTE, mint mondjuk a 3G, vagy a GPRS kapcsolat.
Így szerintem sosem lesz roamingban VoLTE. -
Hosssszu
őstag
válasz Viktor0610 #65281 üzenetére
+1 a törlés mellett.
Nem egyszerűbb, életszerűbb lebeszélni vagy "elparkolni" vagy "ellottózni" a kártyán maradt összeget, mint rugózni a törvény, rendelet, ÁSZF, stb szövegezésén?Vagy havonta van számhordozás adott számon milliós egyenleggel, amit nem lehet elsütni?
[ Szerkesztve ]
-
Hosssszu
őstag
válasz snooze #65283 üzenetére
A tisztesség és a pénzügyek mindig szöges ellentétben voltak egymással, ez szerintem nem új dolog.
A jogalkotók is csak annyit csinálnak hogy úgy tűnjön mindenki pártján állnak (ergo több szavazat).
De példádnál maradva; bankot váltasz, gondolom megkérdezed mekkora összegnek kell a számlán maradnia hogy az esetleges díjakat fedezze, a többit meg elköltöd mielőtt váltanál.
A szolgáltatóváltásnál, számhordozásnál is le lehet redukálni ennyire egyszerűre a dolgot. Elköltöd a fennmaradó összeget váltás előtt és nem kell a Magyar Közlönyt éjjel nappal bújni hogy kinek van igaza a jogszabályok szerint. Mindenki nyer vele egy csomó időt, és az idő pénz. -
Hosssszu
őstag
válasz jociolaszi #65335 üzenetére
Mi köze a hűségnek a telefonhoz?
Nem azt írta hogy a szolgáltatást akarja felmondani, azt írta a készüléket szeretné eladni.
A kettő nem ugyanaz a dolog. -
Hosssszu
őstag
válasz sfdrakex #65338 üzenetére
"mivel az ára a vállalt hűség miatt olcsóbb volt"
És ez miért zárja ki azt hogy eladjam?
Olcsóbb volt persze, de attól még a hűség marad, nem mondja fel az ember a szerződést.Nincs a fejemben az ÁSZF, de szerintem simán el lehet adni.
Sarkítva ez olyan, mintha elhagynám a készüléket. El sem hagyhatnám, mert akkor jönne a készülékár kedvezmény visszakövetelése a Telenortól? -
Hosssszu
őstag
válasz TomPack #65344 üzenetére
Viktor0610 megelőzött.
A mytelenorban írja a fennmaradó törlesztőrészleteket.
Fapados megoldás, de ha nincs más akkor talán két screenshottal (előtte-utána) meg tudod nyugtatni a leendő vevőt, hogy már nincs fennmaradó részlet a telefonra.
De gondolom valami bizonylatot kell adniuk a befizetésről (akár elektronikusan is), máskülönben nehezen tudnák elkönyvelni a dolgot.[ Szerkesztve ]
-
Hosssszu
őstag
-
Hosssszu
őstag
Sziasztok!
Ma reggel frissült a mytelenor app a telefonomon.
A frissítési újdonságoknál ezt írja: "Az MyTelenor alkalmazást felkészítettük az új számlás ajánlatunk megjelenítésére, továbbá kisebb hibajavításokat is elvégeztünk."Lesznek új tarifacsomagok vajon, vagy csak bullshit szöveg, vagy csak valamit félreértek?
-
Hosssszu
őstag
válasz Oneironauta #65938 üzenetére
Hali!
Kodin egy két éve próbáltam, akkor ment rajta, persze egy megfelelő kiegészítővel.De ha linuxozol, akkor gondolom nem okoz gondot megcsinálni, feltéve ha még működik a dolog.
Felvételt nem tudom.
-
Hosssszu
őstag
válasz Oneironauta #65946 üzenetére
Nekem sincs tv ezer éve.
Telenor mytv is csak azért van mert jár az előfizuhoz és régen kipróbáltam kodin.
Annyit még hozzáteszek hogy itt találtam olyan fórumot ahol le volt írva kb lépésről lépésre a kodi dolog. -
Hosssszu
őstag
válasz Depression #66039 üzenetére
Nekem tegnap nem működött (csak forgott, forgott a végtelenségig), ma viszont működik rendben.
Pedig nem is frissült és ki sem volt kapcsolva a telefon. -
Hosssszu
őstag
Lett friss árlista: [link]
Nem tudom hogy mi változott, de hátha valakit érdekel.
Új hozzászólás Aktív témák
- Router gondok
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Linux kezdőknek
- Gyúrósok ide!
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest