Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Acheron

    őstag

    válasz novake #14825 üzenetére

    Így igaz. A Google sem a Nexusból szeretne megélni... :N
    Éppen ezért éri meg a szolgáltatónak "meghitelezni, szervizeltetni, bemutató darabokat fenntartani". Ő nem hardvert, hanem szolgáltatást ad el, jóval nagyobb haszonkulccsal.
    És mivel tisztában van vele, hogy az ügyfél (a magyar ügyfél főleg) nem tudja / akarja egyben kifizetni a készüléket, mindenféle kedvezményeket ad rá árban és időben egyaránt. Persze csak akkor, ha hűséget fogad, és előfizet a szolgáltatásra. Erre írtam, hogy szándékosan erősítik a trendet. Nekik nagyon nem érdekük, hogy az ügyfél máshol - akár egyben, akár részletre - vegyen készüléket, mert azzal bárkihez, bármikor mehet, akár előfizetés nélkül is, kártyásan. Az emberek többsége pedig belenéz a pénztárcába, és az azonnal elérhető áru, illetve az alacsony ár győz. Hosszú távon persze a szolgáltató nyer - ez a játék (is) erről szól.

Új hozzászólás Aktív témák