Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • BandiHUN

    veterán

    válasz club1 #24976 üzenetére

    SIM kártya cseréhez csináltam tulajdonjog tisztázást egy "más által vett" kártyára,amit 10 éve használok,de a kártya is annyi idős volt,sem a mérete,sem az 5V-ossága miatt nem ment a Galaxy S3-ammal...
    Bementem,kaptam működő kártyát.Saját adataimra lett irva a számom,megcsináltuk a szolgáltatások átpakolását,egy része maradt,egy része újra lett rendelve,lásd mobilnet például...
    KIFEJEZETTEN szóltam az email miatt,és működött is.
    Viszont szükségem van az emailcimemre,amit 10 éve használok,belépni be lehet,a leveleim megvannak,DE nem lehet küldeni levelet,és kapni se kapok rá jelenleg,nem létező email cim hiba jön.
    Viszont regisztrálni se tudom,mert a rendszerben "létezik",mert ugye számhoz kötött.
    Sokra megyek másik emaillal,ha a 10 év alatt x helyen használtam,és sok helyen megváltoztatni se lehet login nélkül,és ha belefutok egy régi oldalba,ami kell még?EZ a lényeg.
    Hogy az emailt mégsem tették át rendesen. :W

    [ Szerkesztve ]

    Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam

Új hozzászólás Aktív témák