-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
válasz axioma #33347 üzenetére
Na ma visszamentem az uzletbe, ahol tegnap szivoztak. Mara masik m.tars volt ott, es mondta, hogy termeszetesen az 1 eves arlistabol valaszthatok es nem lesz uj huseg ra. Csak technikai oka van annak, hogy nem adta egybol oda... (a szervizes papirrol hianyzott valami kod), de felre van rakva a Z3C a 4e rafizeteses konstrukcioban, es hiv ha rendben vagyunk (nekem meg be kell vinnem a tartozekokat is, megvan a doboz is).
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz axioma #33349 üzenetére
Folytatodik a teleregeny, me'ghozza olyan modon, ami szerintem a Telenor, es nem masvalaki sara.
Szombaton ugye a normalis ugyintezo mondta, hogy akkor 4e rafizetessel Z3C, menjek haza a Z1C tartozekaiert mert csak azzal egyutt tudja atvenni es a masikat kiadni. Mar 2km-re voltam, mikor utanam telefonalt, hogy nem tudja me'gsem megcsinalni, mert a szervizes visszaigazolason az egyetlen szam az IMEI, es kene valami szervizes azonosito ahhoz, hogy ki tudja adni. Majd hetfon hiv.
Hetfon hivott is, azzal, hogy me'g mindig nem oldodott meg...
Ma hiv azzal, hogy megirtak neki a kozpontbol, hogy hogyan kell ezt megcsinalnia, mehetek a keszulekert. Odaerek, elkezdi, de nem tudja egy pontnal tovabb vinni, mert a 4 helybol (keszulek doboza, garjegy, munkalap, es a telenoros program amiben adminisztralniuk kell) az egyik, nevezetesen a programban egy szamjegyben eltero IMEI szamot tud. Nyilvan elirtak felrogziteskor. Es ezt me'g kicselezni se tudja. Probaltak olyat is, hogy atveszem, majd ujra felveszik, es a regi lapra csere de akkor mar az uj (jo) berogzitett IMEI-re, de azt se lehetett.
Ugyhogy immar 3x voltam ott szemelyesen, miutan eleve 2-3 het tok folosleges idohuzas volt (sajna nem kerult a kezembe a szerviz papirja, legkozelebb megprobalom meglesni rajta a datumot), de utaztattak a tok kuka telefont a szervizbol a kozpontba, a kozpontbol Bkalaszra. (Persze az uvegfoliat leszedtek es a muanyag zacsira kivulrol raragasztottak, most kerdezte mit csinaljon vele... mondtam kuka telefon melle beteheti a leszedett, nyilvan koszolodott foliat is, en mar nem tudok mit kezdeni vele.)
Nagyon sajnaltam az ugyintezot, de ezt mar nem hagytam szo nelkul, es beirtam a Vasarlok konyvebe, de direkt kiemelve, hogy a m.tars segitokesz es probalja megoldani, de a Telenor programja miatt nem tehet semmit. [Egyebketn szegeny fe'lt attol is, hogy ha rossz imei-vel lekonyveli hogy kiadta es utana ezt kiszurjak, akkor majd rajta verik le ezt a penzt... de mar megcsinalta volna, mert tenyleg erezte o is, hogy ez mar kisse sok, amennyit szivatnak engem.]
Amit ebben me'g nagyon nem ertek: azt mondja, hogy a hattercsoportnak csak email elerhetosege van (ezert tartott masfel napig me'g ha a szombati emailt hetfo reggelinek tekintem is, mire a szervizlap-kod probleman atleptek), es ezert legfeljebb par ora mulva tud ha mazlink van megoldast. De ha az elobbibol indulunk ki, lehet hogy csak holnap, vagy holnaputan... -
axioma
veterán
válasz axioma #33402 üzenetére
Ma reggel jott [ujra] kozponti sms, hogy javitas(?!?) elkeszult, mehetek az uzletbe. En azert inkabb felhivtam oket, es termeszetesen a statusz nem valtozott: csak akkor menjek, ha ok hivnak, mert me'g mindig nem tudjak leadminisztralni. Vicc...
Az sms-t mi alapjan kuldik vajon, jelenti azt hogy valami tortent az ugyben (adatbazisban a munkalapon), vagy van egy automatikus x naponta szolunk, ha a statusz alapjan csak az atvetelre var a keszulek? Azt gyanitom, hogy peldaul a 15 napra torekves miatt a 14. napon kuldott "meg nem keszult el" az megy minden folyamatban levo ugyre... de ez me'g csak nem is pontosan egy hete volt (18-an ertesitettek az atvehetosegrol eloszor, meg ma).[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
válasz axioma #33424 üzenetére
Na csak hogy a sztori vege is meglegyen. Tegnap keso delutan hivtak, ma delelott atvettem. Az a baj, hogy csak fel szemmel tudtam a szervizpapirra ranezni, 13-a volt rajta, elvben lehetett volna majus vagy juni is, de azert gyanitom hogy juni13. Szoval akkor a rossz telo utaztatas csak 5 nap volt, az mondjuk nem ga'z, a szerviz sebessegerol meg tenyleg nem a telenor tehet.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Videós, mozgóképes topik
- Mr Dini: Hálózati problémából kiber-versenyfeladat!
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Bestbuy játékok
- Ford topik
- Milyen autót vegyek?
- További aktív témák...
- Vezeték nélküli billentyűzet + 5 gombos egér, kis hibával de gari 2025.04.15-ig
- RTX 3070 FE, exluzív minőségi kártya, 2 nap próba garancia, napi használatból
- Gyári laptop billentyűzetek HP 590527-211, Lenovo 25215240
- Samsung UE55F7080 139,7 cm (55") Full HD Wi-Fi ezüst 4db 3d szemüveg,szép állapotban 1 hónap garanci
- HP Zbook 15 G2, I7 4710, K2100M, 16GB RAM, 240GB SSD, új akku
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest