-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Nem rég lettem Telenoros, azon belül is üzleti flottás. Megtörtént a regisztrációm My Telenor -ban üzleti ügyfélként.
Próbálnám használni az oldalt, de iszonyatosan lassú. Ez egész konkrétan azt jelenti, hogy van olyan menüpont ami több mint 1 perc alatt töltődik be és a többsége ilyen...
Amióta használom ezt az online felületet azóta tapasztalom ezt a lassúságot. Próbálkoztam már más szolgáltató hálózatából is, többféle eszközről is.
Másnál is ilyen lassú a webes felület és ez a megszokott a Telenornál vagy pedig csak nálam lehet vmi gubanc?[ Szerkesztve ]
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
pvt.peter
őstag
válasz Bferibörs #54023 üzenetére
Nem utolsó sorban pedig user experience szempontból értékelhetetlen az oldal.
Teljesen áttekinthetetlen az oldal ami megjelenítési hibák tömkelegével van tűzdelve (pl. tooltip -ben szarul jelenik meg a sortörés, vmiért a <br> taget nem tudja parsolni... ).
A kérdés az, hogy aki nem jártas annyira az informatikában az hogyan tud eligazodni rajta?
Remélem a szolgáltatás nem lesz annyira sz*r mint az oldalEz egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
pvt.peter
őstag
válasz Bferibörs #54029 üzenetére
Azért ebbe elég erősen beletudok kötni.
Elég hosszú éveken keresztül voltam Telekom előfizető, sőt még most is (lakossági) előfizető vagyok TV szempontjából. Az tény, hogy volt egy időszak amikor áttekinthetetlen volt az oldaluk, de mióta ez az új felületük van, azóta használhatónak nevezhető az oldal.
Na de vissza a Telenorhoz. Csak a tisztázás kedvéért: jelenleg a webes felületről van szó, azon belül is az üzleti ügyfeleknek szánt oldallal és ez nem ugyanaz mint a lakossági ügyfeleknek szánt oldal. Volt ahhoz is szerencsém, ugyanis tévedésből először arra regisztráltam, és ha jól vettem észre talán áttekinthetőbb a lakossági, mint az üzleti oldal (bár hangsúlyozom, hogy nem töltöttem túl sok időt azon az oldalon).
A teljesség igénye nélkül és helyenként a korábbi hsz -emet ismételve végigkattintgattam az oldalakat amelyek bejelentkezés után láthatóak:
1. Baromi lassú, értsd több percet kell várni egy-egy menüpont betöltésével (mindegy, hogy melyik szolgáltató és böngészőről van szó). Ehhez képest a Telefos "fénysebességgel" töltődik be.
2. Nem csak mobilon, hanem webes felületen is rosszul jelennek meg bizonyos részei a weboldalnak (többféle böngészőt is próbálva). Pl. menüpont (vagy vmi hasonló) helyett csak ?számok?
3. Tooltipek tartalma szarul van megjelenítve.
Ha jól látom arról van szó, hogy a kedves fejlesztő csapat sima tooltip -ben akar megjeleníteni html tartalmat Sok sikert hozzá, nem fog menni customizáció nélkül.4. Ha már itt vagyunk nézzük meg mit takar a "Személyes adatok megsértése" menü. Hoppá! Hiba történt! (Többszöri próbálkozás után is ugyanezt az oldalt töltötte be.) De legalább van hibakód.
5. Van úgy hogy nem találják el a képek linkjét. Kérdem én: ki teszteli ezeket a rendszereket? Ha jól látom akkor senki se. EZ bizony HTTP 404
6. "Mit tegyen, ha nem jelenik meg a menüsor?"
De megjelenik, akkor meg minek kiírni ezt a felesleges infót? Miért kell feleslegesen terhelni a usert? Gratulálok megint a fejlesztő csapatnak...7. Ez egy lenyitható menü baloldalt. Semmilyen grafikai elem nem jelzi, csak a szöveg tesz utalást rá.
8. Menjünk erről az oldalról a Mobitrend oldalra. Igen, az egy nagy fekete paca. Nem tudom mi az és, hogy miért kell oda. Slusszpoén az oldal tetején: "Nincs adminisztrátciós joga!"
Mondanám, hogy reszponzív az oldal, de nemEz a webes felület a közelében sincs a Telekom -os webes felületnek.
Ezzel a hsz -el nem az volt a célom, hogy a 2 szolgáltatót összehasonlítsam, csak egy gyors "laikus" felhasználói tesztet csináltam használhatóság szempontjából.
A fentiekből az jön le számomra, hogy az oldal össze lett csapva és nem lett megfelelően tesztelve.Illetve ha már megírtam ezt a hosszú hsz -t, akkor az esetleges hasznossági mutatóját növelve elküldtem a Telenornak is az erre mutató linket, hátha kapok választ vmelyik részre.
[ Szerkesztve ]
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
pvt.peter
őstag
válasz Bferibörs #54066 üzenetére
visszaírt tegnap a Telenor ügyfélszolgálat:
"Köszönjük, hogy levelével hozzánk fordult, és ezzel lehetővé tette számunkra, hogy részletes tájékoztatást adjunk.
Az ügyfeleinktől érkező visszajelzések fontosak számunkra, ezért engedje meg, hogy megköszönjük, hogy észrevételeit eljutatta felénk.
Az Ön által jelzett panaszt továbbítottuk illetékes kollegáink felé.
Szeretnénk Önt biztosítani arról, hogy a MyTelenor webes felület működésében esetenként felmerülő problémákat kiemelten kezeljük, fejlesztőinkkel dolgozunk, hogy ezek minél ritkábban fordulhassanak elő.
Amennyiben szolgáltatásainkkal kapcsolatban, a későbbiekben további kérdései, esetlegesen panaszai merülnének fel, a 1220-as telefonszámon éjjel-nappal elérheti Telefonos Ügyfélszolgálatunkat, melynek hívása hálózatunkon belül díjmentes.
Szolgáltatásainkkal a jövőben is az Ön rendelkezésére állunk."
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Mostanában egyre többször tapasztalom azt, hogy amikor hívnak akkor nem csörög ki a telefon, hanem rögtön SMS -t kapok a nem fogadott hívásról, annak ellenére, hogy a hívó félnél úgy hallatszódik, hogy kicsörög nálam.
Más is járt így? Mitől fordulhat elő ez a jelenség?Köszi a választ.
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Nem lakossági ügyfélként hogyan tudok belépni a my.telenor oldalon?
Korábban simán ment e-mail+jelszó párossal, most hiába megyek erre, nem működik ("A megadott felhasználónév és/vagy jelszó hibás. Kérjük, ellenőrizd és próbáld meg újra!").
Mint ahogy nem működik a SMS -el való belépés sem, annak ellenére, hogy megkapom SMS-ben a jelszót, amit hiába írok be a belépési oldalon, nem léptet be, nem történik semmi.
Illetve az elfelejtett jelszó kiküldése sem működik, annak ellenére, hogy ezt kapom: "Az új jelszavadhoz szükséges e-mailt elküldtük!"
Írjak ügyfélszolgálatnak?Szerk.: tárgytalan, azóta sikerült belépnem felhasználónévvel.
Mondjuk azt nem értem, hogy e-mail címmel miért nem engedett be.[ Szerkesztve ]
Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
pvt.peter
őstag
válasz Viktor0610 #72229 üzenetére
Jaja, meg van most már.
Azért ment félre a dolog nálam, mert azt hittem, hogy e-mail -el be tudok lépni :/Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Lenne egy furcsa technikai problémám egyértelműen a Telenor hálózattal.
Van otthon egy IP kamerám, amire tudok csatlakozni bármilyen wifivel, bárhonnét a saját alkalmazásán (CloudEdge) keresztül.
Amikor külföldön voltam, Ausztria, Németország, Franciaország, végig tudtam mobilhálózaton keresztül is csatlakozni az eszközre.
Az egyetlen egy probléma akkor van, amikor itthonról mobilhálózaton (tehát Telenoron) keresztül szeretnék csatlakozni a készülékre.
Ebből arra következtetek, hogy a probléma egyértelműen a Telenor hálózattal lehet kapcsolatos.
Tapasztalt már vki hasonló problémát?(Másik érdekesség: fut otthon egy VPN szerver is, amire ha mobilhálózattal csatlakozok, akkor eltudom érni az IP kamerát.
Ebből még számomra az is következik, hogy olyan mintha a Telenor hálózaton keresztül közvetlen nem tudnék kommunikálni ezzel az eszközzel.)Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
pvt.peter
őstag
Sziasztok,
Érhet bármilyen hátrány, hogy ha a SIM kártya hozzáférési pont protokollját IPv6 -ról IPv4/IPv6 -ra állítom?
Sikerült rájönnöm, hogy a fixen beállított IPv6 -os protokoll miatt nem tudok sokszor elérni oldalakat... Mellesleg rengeteget szívtam emiatt. Lehet tudni, hogy a Yettel miért szívatja ezzel az embereket?Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
pvt.peter
őstag
válasz aprokaroka87 #90904 üzenetére
Köszi a választ, és nektek is:
#90902 zzola
#90903 tomp
Mindenesetre érdekes.
Azt elfelejtettem mondani, hogy május végén voltam Yettel ügyfélszolgálatnál, mert amikor külföldön voltam, akkor kaptam egy SMS-t, hogy fáradjak majd be hozzájuk SIM kártya cserére, mert külföldi kártyahasználatnál előfordulhat olyan, hogy nincs szolgáltatás vmi miatt.
Amikor bementem a csere miatt, akkor meg a kiscsaj azt mondta, hogy így sem garantált, hogy minden esetben működni fog a roaming
Mondom köszi, akkor mi értelme, hogy raboljátok az időmet?Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
-
pvt.peter
őstag
válasz pvt.peter #84740 üzenetére
Sikerült rájönnöm, hogy a SIM kártya AP beállításainál a fixen beállított IPv6 -os protokoll miatt nem tudtam sokszor elérni oldalakat...
Tehát a megoldás, hogy a SIM kártya hozzáférési pont protokollját IPv6 -ról IPv4/IPv6 -ra kell állítani, hogy ne legyen kizárva az IPv4.Ez egy .50-es rombolópuska, elég szép visszarúgással.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest