-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
TODI1111
addikt
válasz dodopek #22164 üzenetére
Két év tarifahűség tartozik hozzá!
"A tarifacsomagokra vonatkozó ajánlat 2013.11.07. és 2014.01.06. között érvényes, új egyéni számlás előfizetésként történő vásárlás, vagy Bónusz Program igénybevétele esetén, belföldi, normál célú felhasználásra, készülékvásárlással vagy készülékvásárlás nélküli konstrukcióban, e-Komfort csomaggal, 2 év tarifamegtartással. A normál felhasználás feltételeit az Általános Szerződési Feltételek tartalmazza. A tarifacsomagok havidíjában foglalt korlátlan percek és SMS üzenetek kizárólag belföldi, normál díjas hívások, SMS üzenetek esetén érvényesek"
Ráadásul az All-In tarifacsomagokat nem tudod csekkes befizetéssel egyenlíteni mert köteleznek rá, hogy elektronikusan egyenlítsd ki a számlád! (e-Komfort csomag)
"Az e-Komfort csomag igénybevételi feltételei:
Elektronikus számla:
A papír alapú helyett elektronikus formában tekintheted meg a számládat, elkészültéről e-mailben értesítünk.
Számláidat elektronikus csatornán fizeted be:
banki átutalással, csoportos beszedési megbízással, bankautomatáknál, elektronikus felületen bankkártyával (MyTelenoron keresztül, internetbankon keresztül, MasterCard Mobile alkalmazással)
Számláidat időben, a fizetési határidőt betartva rendezed.
Ha a három fenti feltétel közül valamelyiket nem teljesíted, akkor az adott hónapra a tarifacsomag havidíja a Start tarifa esetén 300 Ft-tal, az All-In tarifák esetén pedig 1000 Ft-tal magasabb, ami a következő havi számlában kerül kiterhelésre." -
TODI1111
addikt
válasz wwenigma #22236 üzenetére
Felhívtam az ügyfélszolgálatot és azt mondták, hogy nem aktiválhatom! Ha lejár az előfizú és meghosszabbítom akkor van rá lehetőség! Ki érti ezt? 4 előfizetésem van és lassan 12 éve vagyok náluk mégsincs lehetőségem egy szolgáltatást megrendelni! Ez aztán a partner program
-
TODI1111
addikt
Valaki akinek smarttarifa 3 csomagra meg van rendelve a mindenirány szolgáltatás, meg tudná mondani, hogy abban az esetben milyen percdíjjal számolnak?
Alapból ugye a lebeszélhetőségig hálózaton belül 26, hálózaton kivül 30 ft. -
TODI1111
addikt
válasz Viktor0610 #22432 üzenetére
Köszönöm, ebből én is okosodtam!
-
TODI1111
addikt
válasz tomcsa44 #23059 üzenetére
Közel 12 éve vagyok előfizető és eddig még nem volt számlázási problémám velük!
Ahogy fentebb írták az előfizetési díjhoz még hozzájön a 2,5 ft-os kapcsolási díj és az elküldött sms-ek ára!
Az internethasználatnál pedig nincs túlforgalmazási díj csak lassítják az adatforgalmadat!A felhasználást követően az adatforgalmazás forgalmi díja, belföldön 0 Ft. A havidíjban foglalt adatforgalmi keret felhasználását követően a szolgáltatás igénybevétele maximum 32/32 kb/s le- és feltöltési sebességgel lehetséges. Amennyiben az igénybevétel helyén elérhető adatátviteli technológia - ÁSZF 4. sz. mellékletében vállalt - célértéke magasabb 32/32 kb/s-nál, a 32/32 kb/s sebesség az esetek 80%-ában biztosított.
A számlázási ciklus lezárultával a forgalomlassítás megszűnik. -
TODI1111
addikt
Ha online vásárolok akkor kiszállitás elött mennyi idővel értesítenek, illetve ha már hozták a készüléket akkor mennyi időt vesz igénybe a procedura?
-
-
TODI1111
addikt
-
TODI1111
addikt
Mi a bánat van a MyTelenor szolgáltatással? Nem tudok belépni! Ha meg véletlen beenged és meg akarok nézni valamit azt írja, hogy nem vagyok rá jogosult! Évek óta használom és nem lett módosítva se felhasználói név se jelszó se semmi! Az áremelés megy a szolgáltatás meg egyre sz....bb!
-
TODI1111
addikt
Adatkeret fogyásnál hány sms-t szoktak küldeni? Ez az első eset, hogy 20 % alá esett az adatkeretem, de egy kicsit kezd bosszantani, hogy az előbb kaptam a 20-ik értesítést a telenortól miszerint az adatkeretemből kevesebb mint 20% maradt és ha elfogy lassítanak!
-
TODI1111
addikt
válasz Novver #27574 üzenetére
Egyszer rendeltem online készüléket és semmi rossz tapasztalatom nem volt.
Hétfőn korán reggel megrendeltem a szerdai szállítást megjelőlve (9-13 óráig)! Szerdán reggel kaptam az értesítő sms-t, háromnegyed kilenckor pedig hívott a postás, hogy negyed óra múlva tudom e fogadni! Húsz perc lett a negyed órából, így kilenc óra ötkor boldog tulajdonosa lettem az új készüléknek! -
TODI1111
addikt
A feleségem szerint jönnek az UFO-k és zavarják az adást!
[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
Sziasztok!
Miután jeleztem, hogy nem fogadom el az áremelést a következő megegyezés született köztem és a telenor között:
5 előfizetésem van. Egy klasszik2, 3 smarttarifa 2 és egy smarttarifa 3. A klasszik 2 400 forinttal emelkedik és a hűségem augusztusban jár le róla, tehát a hűségidő lejártáig 800 ft (július,augusztus) az emelés díja amit egyszeri díjként jóváírnak. A smart kettesek 300 forinttal emelkednek és különböző időpontokban jár le a hűségidő. Az egyik 8 hónap múlva és addig havi 317,5 forintot írnak jóvá.(ez több mint az emelés mértéke 300 ft.) Most jön az érdekesség mert jóváírást csak 12 hónapig adnak de szerintem ezt rugalmasan próbálták megoldani.Az egyik előfizetés 2016 decemberben fog lejárni viszont mivel csak 1 évig írnak jóvá ezért erre az előfizetésre a jóváírás 12x635 forint.( hűségidőből van még júliustól 18 hónap tehát az emelés 18x300=5400, jóváírás 12x635=7620) Másik előfizetés 2016 szeptemberben jár le (júliustól 15 hónap, az emelés 15x300= 4500, jóváírás 8x635=5080). stb.
Tehát minden tarifacsomagomnál az emelés mértékét (sőt egy kicsit többet) jóvá is írják. -
TODI1111
addikt
Sziasztok!
Adott egy tavaly feltöltőkártyás csomagban vásárolt készülék. Függetleníteni szeretném és a kérdésem ezzel kapcsolatban az lenne, hogy bármelyik telenor üzletbe vihetem? Kell valamit vinni hozzá (számla, ilyesmi)? -
TODI1111
addikt
válasz Viktor0610 #38702 üzenetére
Köszönöm a választ.
-
TODI1111
addikt
Sziasztok!
Bankautomatánál fizetett már valaki számlát akinek több előfizetése van? Ha több előfizetésem van, (mind az én nevemre szól) és a számlákat is egyszerre kapom (sárga csekken összesített összeg) akkor az automatánál elég az én számomat megadni és egyszerre tudom kifizetni vagy minden számot külön be kell pötyögni? Ha jól olvastam ez vásárlásnak minősül és nincs külön tranzakciós díj!?[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
válasz Viktor0610 #38747 üzenetére
Köszönöm.
-
TODI1111
addikt
Jól megbecsülik a hüséges ügyfeleket a telenornál. Több mint 10 éve vagyok előfizető, 5 használatban lévő előfizetéssel, ezidő alatt számlatartozásom nem volt. Ma akartam vásárolni egy feltöltőkártyás készüléket, de elküldtek mert az elmúlt 365 napban már többször vásároltam. Új előfizetéssel vagy valamelyik meglévőm meghosszabításával persze lehetett volna. Ez az igazi hozzáállás a hüséges ügyfelekhez.
[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
Sziasztok.
A telenor minden készüléktípusnál magasról tesz a szoftverfrissítésekre? Adott egy galaxy s7 edge készülék (ami ugye nem 2-3 éves széria) és még mindig a júniusi szoftver a legfrissebb rajta. Minden független és más szolgáltatós(telekom és vodafone) készülék már megkapta az augusztusi frissítést is ami ugye az android biztonsági frissítést is tartalmazza, de a telenor még a júliusit sem adta ki. -
TODI1111
addikt
Sziasztok. A telenor tényleg ennyire sza..k a készülékek szoftverfrissítésére? Minden szolgáltató próbálja követni legalább a google által kiadott havi biztonsági frissítést kivéve a telenor. Ráadásul nem egy 30-40 ezer forintos készülékről beszélek hanem egy jóval drágábbról. Példa a galaxy S7 edge frissítéséről:
T mobil
Vodafone
Telenor -
TODI1111
addikt
válasz Daffni2 #42925 üzenetére
Elsősorban nem, de ha a Samsung már kiadta a független készülékekre és továbbadta a szolgáltatók felé is onnantól már rajta múlik. Szerinted a Telekom és a Vodafone, hogy tudta már kiadni a legfrissebbet? Biztonsági javítási dátum a másik 2 szolgáltatónál október, míg a telenor még augusztusnál jár.
[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
Sziasztok. Bocsánat, hogy leragadtam a témánál, de nincs itt véletlen valaki aki értelmes magyarázattal tudna szolgálni, hogy a kedves szolgáltató miért tesz magasról a készülék frissítésekre. Adott egy galaxy s7 edge készülék és a telenoros romot nem akarják frissíteni. Felhívtam őket telefonon , de ott annyira hozzáértők vannak, be akarta dumálni nekem, hogy a legfrissebb szoftver van kiadva a készülékre és amikor rákérdeztem arra, hogy hogyan lehet augusztusi android biztonsági szint mikor már mindenhol novemberi van (még Pápua Új-Guineaban is ) akkor meg a samsungra akarta ráverni a dolgot. Mikor pedig közöltem vele, hogy nem a samsung a hibás mert ők már mindenkinek a rendelkezésére bocsájtották a frissítéseket ( például vodafone is) akkor meg csak hebegett habogott.
-
TODI1111
addikt
válasz #79335424 #43269 üzenetére
Semmi különös csak a kíváncsiság, hogy miért tesznek rá magasról. Bár halkan hozzáteszem, hogy a google nem hobbiból adja ki a biztonsági frissítéseket a samsung pedig nem magának csiszolgatja a szoftvert (nem a látványos grafikai elemekre gondolok hanem a motorháztető alatt lévő dolgokra) hanem a felhasználók megelégedésére.
-
-
TODI1111
addikt
válasz #79335424 #43295 üzenetére
Ne haragudj,de te meg vagy áldva ezzel a biztonsági frissítéssel. Amikor a gyártó kiadja a frissítéseit akkor általában a saját szoftverét is csiszolgatja a "motorháztető" alatt csak mellette beleteszi a google újabb biztonsági frissítését is mert vállalta, hogy ameddig a terméktámogatás tart addig azt is a lehető leggyorsabban elérhetővé teszi a felhasználóknak.
khorvat Nem várunk a telenortól csodát, egyszerűen csak tudni szerettük volna, hogy miért nem foglalkozik a szolgáltató a frissítésekkel.
Ez volt a beszélgetésünk egyszerűnek tűnő kérdése:
"...... nincs itt véletlen valaki aki értelmes magyarázattal tudna szolgálni, hogy a kedves szolgáltató miért tesz magasról a készülék frissítésekre. "
A kérdésre továbbra sincs válasz csak egyéb kérdések és javaslatok (Minek az,mit vársz tőle,miért nem romolsz?) Én a frissítést megoldottam úgy ahogy te is ( most éppen a nougatot tesztelem) de vannak olyan emberek akik nem akarnak ilyen dolgokkal foglalkozni és hozzáteszem nem verik a falba a fejüket az idegeskedéstől csak egyszerűen érdekli őket, hogy miért nem nyújtja azt a szolgáltató ami "jár" nekik?
További szép napot és jó hétvégét nektek. -
TODI1111
addikt
válasz #79335424 #43299 üzenetére
Akkor elmondom még egyszer:
Senki nem tombol az idegtől a frissítés elmaradásától csak érdeklődés van.
Eredeti kérdés:"...... nincs itt véletlen valaki aki értelmes magyarázattal tudna szolgálni, hogy a kedves szolgáltató miért tesz magasról a készülék frissítésekre. "
Pontosan azért kérdeztem itt mert ez egy fórum és gondoltam esetleg van itt olyan fórumtárs mint Viktor0610 (ha jól tudom ő telenoros) és tudna esetleg választ adni erre az egyszerűnek tűnő kérdésre.
Gondolom már ő is olvasta a kérdésem, de mivel nem tudja a választ így inkább bölcsen hallgatott mintsem olyan felesleges kérdéseket tegyen fel mint te (minek az, mit vársz tőle?)A másik két szolgáltatónak sincs külön bevétele a dologból mégis kiadják a frissítéseket.
[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
Sziasztok.
Árulhat a telenor bontott,használt készüléket? Egy ismerősöm vett egy samsungot, de a doboz nem volt zsugorfóliás és a zárjegy is fel volt nyitva. Mikor rákérdezett, hogy miért azt mondták neki, hogy megmutatták egy vásárlónak (a színe miatt) de nem tetszett neki. Nekem viszont feltűnt az is, hogy az usb kábelról hiányzott az összefogató gyűrű.Egyébként nincs használatnak nyoma (meg lehet nézni valamivel? Mert ha mégis használt lenne akkor még 3 napon belül cseréltetheti, nem?) és a My samsung oldalon is be lehetett regisztrálni. -
TODI1111
addikt
válasz 4Grider #44866 üzenetére
Túl nagy problémát nem csinál belőle, mert a vásárlás napjától él a 2 év garancia csak mégis egy kicsit ba...a a csőrét, hogy egy hivatalos boltban (nem sufni gsm) lehet, hogy használt készüléket adtak el neki. Az jutott az eszébe, hogy lehet ez egy interneten rendelt készülék amit 14 napon belül visszaküldtek. Ezért lenne rá kíváncsi, hogy valamilyen számból (pl. imei) nem lehet-e megállapítani hogy ezt a készüléket előtte már másnak eladták-e.
-
TODI1111
addikt
Azt veszem észre, hogy a drága szolgáltató már nem csak a biztonsági frissítéseken ül hanem egy android fő verzió váltást sem tud kiadni a készülékekre. Érdekes módon minden telekomos és vodofone-os galaxy s7 edge megkapta már az új 7-es verziót csak a telenor nem tud megbirkózni ezzel a feladattal. Elég szomorú, hogy nem tud lépést tartani a versenytársakkal.
-
TODI1111
addikt
Azt olvastam, hogy április 28-tól újra rendelhető az s8 [link]
Ehhez képest most akartam rendelni és sehol semmi. -
TODI1111
addikt
Viktor0610 Nem tudod véletlenül, hogy a telenornál mikor lesz ez elérhető?
-
TODI1111
addikt
Sziasztok. A fiam jövő héten utazik Hollandiába. Blue M tarifacsomagja van. Jól gondolom, hogy a kint tartózkodása alatt a hálózaton belüli ingyenesség nem érvényes hanem csak a 200 perc lebeszélhetőség? Illetve a 2 GB net korlátlanul felhasználható ott is?
-
TODI1111
addikt
válasz Viktor0610 #49739 üzenetére
Köszönöm a gyors választ.
-
TODI1111
addikt
Sziasztok.
Kellene egy kis segítség. A fiam tegnap elutazott Hollandiába (Velp) és nem tudja használni a netet. A tarifacsomagja BLUE M, az adathasználat engedélyezve van a készüléken és az adatroaming is be van kapcsolva mégsincs net. A készülék egy Honor 8. Mi lehet a probléma? Hálózatra biztosan csatlakozik, mert beszélni tudtunk úgy is, hogy én hívtam és úgy is, hogy ő hívott.[ Szerkesztve ]
-
TODI1111
addikt
Köszönöm mindenkinek a segítséget, ha hazaérek ellenőrzünk minden tippet.