-
Fototrend
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
l.sebestyen
senior tag
Telenor szeret lapatintani mindenkit, én a Z10-em két hét után vittem vissza, hogy nem tölt 100%ekig, meg hogy recseg a hangszóró, 1honap után kaptam vissza egy szakvélemény el, hogy nem tapasztalható hiba. Én vagyok a hülye mert a hangszórót kicseréltem 8ezerer a blackberry szervizbe, a töltés probléma azóta is van, de mint kiderult ez szoftver bug. A Telenor hozzaalasa egy trágya! Van egy garis 2honapos telefonom ami olyan mint ha nem lenne rajt gari, mert 2 dolog is volt ami már egyenként is meg állja a helyet mint hiba, és ahhoz hogy jó legyen meg én fizettem. Az életbe nem veszek a Telenor tol telefont többet!!!
-
l.sebestyen
senior tag
A telefont a Telenor tol vásároltam az hogy ők hova küldik szervizbe engem nem érdekel, a lényeg úgy kaptam vissza a telefont, hogy ugyan olyan szar volt mint mikor bevittem. A Telenor központjába volt a telefon nem is blackberry szervizbe, mondta az ügyfél szolgálatos srác aki vissza adta. Egyébként valóban én vagyok a hülye nem a Telenor mert addig kellett volna ütnöm az asztalt míg nem adnak egy új telefont, Telekomnál ez nem lett volna téma, és még 30 napot se kellett volna rá várnom. Egyébként nem a Telenor akarom lejaratni egyszerűen leirtam én hogy jártam velük.
-
l.sebestyen
senior tag
válasz wwenigma #21288 üzenetére
És ha visszadobom mi történik? 30 napig volt náluk és semmit nem csináltak, adjam vissza még 30 napra, és kapjak megint egy papírt miszerint minden rendben, és eltelt 60 nap, van egy 154000ft-os telefonom, ami 3 hónapos, abból kettőt szervízben volt, egyet, használtam, és szar.
Gondolkodtam, ezért hoztam inkább el, és megcsináltattam, pénzért máshol.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen